Автоматизоване робоче місце (Системний блок комп'ютера, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система Windows 10 Pro,блок безперебійного живлення) - 3 шт.
Очікувана вартість
61 500,00 UAH
UA-2020-07-31-004396-c b9066902589f4bf1810e471882c231be
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37862109
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, площа Визволення, буд. 5а
Контактна особа: Олена Лазаренко
+380963068086
econom.centr61@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 14:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 14:28
Очікувана вартість: 61 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 307,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Автоматизоване робоче місце (Системний блок комп'ютера, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система Windows 10 Pro,блок безперебійного живлення) - 3шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пл. Визволення,5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

31 липня 2020 14:34
Електронний цифровий підпис
31 липня 2020 14:32
Проект договору.odt
31 липня 2020 14:32
Оголошення від 31.07.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 серпня 2020 12:03
Дата відповіді: 03 серпня 2020 15:52
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання , що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 1 до документації. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №1 до документації.
Звертаємо Вашу увагу, що в Додатку 1 до документації зазначено: «.Посилання в документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент»
Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо , що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-004396-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 03 серпня 2020 10:00
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2020 14:03
Комунальним некомерційним підприємством "Центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Криворізької міської ради (далі - Замовник) опрацьовано подану вимогу про усунення порушення на закупівлю код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Автоматизоване робоче місце (Системний блок комп'ютера, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система Windows 10 Pro,блок безперебійного живлення) - 3шт. та зазначє наступне:
Відносини які виникають у сфері державних закупівель врегульовано профільним Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, та розвиток добросовісної конкуренції.
Положеннями статті 5 Закону визначені основоположні принципи здійснення закупівель, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 Закону визначено, що є недискримінацією учасників та передбачає три основні вимоги, які повинен забезпечити Замовник, з метою недопущення дискримінації учасників у сфері закупівель, зокрема: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Положеннями профільного закону не надане визначення поняттю дискримінаційних вимог та навіть не наведено приблизного переліку дискримінаційних вимог, за для можливості орієнтації суб’єкту господарювання- Замовнику при визначенні вимог закупівлі та недопущенні встановлення дискримінаційних вимог.
Тим не менш, Заявником було визначено дискримінаційною вимогою, яка міститься в додатку № 1 до тендерної документації, а саме: надання авторизаційного листа.
Слід звернути увагу, що технічним завданням серед іншого є встановлення оригінального та належним чином ліцензованого програмного забезпечення Windows 10 Pro . На сьогоднішній день єдиним власником авторських прав та прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення Windows 10 Pro залишається корпорація Microsoft, яке вживає всіх можливих заходів за для недопущення використання неліцензованих та піратських копій, відслідковуючи їх через мережу інтернет з подальшим блокуванням неавторизованих версій програмного забезпечення. Використання неліцензованих та піратських копій програмного забезпечення є неінакше як порушенням ліцензійних умов Microsoft та як наслідок виникнення спору з подальшим застосуванням до Замовника відповідних штрафних санкцій окреслених в ліцензійних умовах.
Отримання авторизаційного листа, як складової умови тендерної пропозиції, було своєрідним забезпеченням тендерної пропозиції щодо встановлення ліцензованого програмного забезпечення та недопущення встановлення і використання неліцензованої версії або піратської копії та відповідає меті та принципам Закону. Відсутність умови, яку визначив Заявник дискримінаційною, серед складу тендерної пропозиції, навпаки розцінювалось як прояв недобросовісної конкуренції серед учасників закупівлі, та можливістю встановлення неякісного, чи не ліцензованого програмного забезпечення.
Щодо посилань Заявника на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника, повідомляємо, що умовою у складі тендерної пропозиції є надання авторизаційної листа від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні а не самої корпорації Microsoft. На сьогоднішній день досить поширеним є питанням продажу через мережу дистриб’юторів продукції компації Microsoft а тому отримання авторизаційного листа можливе у будь-якому регіоні України.
Отримання авторизаційного листа, як складової умови тендерної пропозиції, є неінакше як убезпечення Замовника від потенційної можливості отримати неякісне та неліцензоване програмне забезпечення чи програмне забезпечення з обмеженими функціями, та попередження в подальшому можливих конфліктів з питань порушення ліцензійних умов при використанні програмного забезпечення. Отримання авторизаційного листа навпаки посилить конкурентність серед учасників закупівлі та попередить можливу недобросовісну участь суб’єктів господарювання та використанням неліцензованих продуктів.
Підсумовуючи наведене, Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Криворізької міської ради не знаходить підстав для задоволення вимоги про усунення порушення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 59 998,86
UAH з ПДВ
59 998,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 17:29
sign.p7s
13 серпня 2020 17:28
Сертифікати.pdf
13 серпня 2020 17:28
Паспорт Систений блок.pdf
13 серпня 2020 17:28
Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 17:28
Витяг ЄДР 01.07.2020.pdf
13 серпня 2020 17:28
Проект договору.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 59 998,86
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 11:46

Документи

17 серпня 2020 11:46
sign.p7s
17 серпня 2020 11:45
стр.1.pdf
17 серпня 2020 11:45
стр.2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
59 998,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 11:46
sign.p7s
17 серпня 2020 11:45
стр.1.pdf
17 серпня 2020 11:45
стр.2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 серпня 2020 10:31
спец.pdf укладений
21 серпня 2020 10:30
стр.2.pdf укладений
21 серпня 2020 10:30
стр.4.pdf укладений
21 серпня 2020 10:30
стр.1.pdf укладений
21 серпня 2020 10:30
стр.3.pdf укладений
21 серпня 2020 10:30

Актуальні тендери

До пошуку