Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протипожежні двері та люки
Очікувана вартість
35 850,00 UAH
UA-2020-07-31-004048-c 0c99aba1cef64c51ba314801b296fd31
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Безверха

+380961039314 liceumnit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЛІЦЕЙ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ - ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21910479
Місцезнаходження: 51937, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, проспект Перемоги, 47
Контактна особа: Світлана Безверха
+380961039314
liceumnit@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 35 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 179,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Протипожежні двері та люки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51937, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, пр.Перемоги,47, пр.Наддніпрянський,13,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з дати поставки товару на адресу Замовника, на підставі наданого оригіналу рахунку та підписаної обома сторонами накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом 7 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:10
Оголошення протипожежні двері.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШВЕЦЬ ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 35 600,00
UAH з ПДВ
35 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 15:17
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:10
тендер 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШВЕЦЬ ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШВЕЦЬ ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3079201025
Переможець 35 600,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 11:05

Документи

12 серпня 2020 11:05
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:04
ПРД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШВЕЦЬ ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3079201025
35 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2020 11:05
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:04
ПРД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2021 17:20
ДУ.протипожеж.двері.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 17:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:51
протипожежні двері.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 14:18
ПД20.pdf укладений
14 серпня 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою повного виконання зобов'язання "Споживача та" проведення розрахунків, що не були виконані у 2020 році в зв'язку з затримкою фінансування.
Номер договору про закупівлю: ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML