Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комунальні послуги з вивезення (поводження) твердих побутових відходів
Очікувана вартість
53 951,04 UAH
UA-2020-07-31-003762-c d1ecfd2df3e7446ca1c87ecc0214a0ba
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сергійович Пивоварський

+380487025054 oduvsprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571570
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1
Контактна особа: Олександр Сергійович Пивоварський
+380487025054
oduvsprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
16.06.2020 року Одеський державний університет внутрішніх справ оголосив процедуру відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Комунальні послуги з вивезення (поводження) твердих побутових відходів) (Ідентифікатор - UA-2020-06-16-007687-c), однак 02.07.2020 року закупівля перейшла у статус «Закупівля не відбулась» через відсутність необхідної кількості учасників.
25.10.2019 року Одеський державний університет внутрішніх справ повторно оголосив процедуру відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Комунальні послуги з вивезення (поводження) твердих побутових відходів) (Ідентифікатор - UA-2020-07-03-004057-a), однак повторна процедура 19.07.2020 року також перейшла у статус «Закупівля не відбулась» через відсутність необхідної кількості учасників.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Тому, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи вищезазначене необхідно розпочати переговорну процедуру із ТОВ "СОЮЗ" щодо закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Комунальні послуги з вивезення (поводження) твердих побутових відходів).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 13:48
Оскарження наміру укласти договір: 11 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 послуга
Комунальні послуги з вивезення (поводження) твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Успенська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
420 послуга
Комунальні послуги з вивезення (поводження) твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

31 липня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 13:46
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ"
#30586931
Переможець 53 951,04
UAH з ПДВ
31 липня 2020 13:48

Документи

31 липня 2020 13:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 13:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЮЗ"
#30586931
53 951,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2020 13:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 16:51
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 16:32
Договір Союз.pdf укладений
12 серпня 2020 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 396/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 48 391,20
UAH (в тому числі ПДВ 8 065,20 UAH)