Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1- Шкільні меблі, 39162000-5 - Приладдя для навчальних закладів • ЛОТ 1: ДК 021-2015 – код 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи (Комплект одномісний: стіл та стілець учнівський, візки зі скринями для зберігання) • ЛОТ 2: ДК 021-2015 – код 39162000-5 - Приладдя для навчальних закладів (Демонстраційне приладдя й дидактичні матеріали для учнів 1 класів "Нової української школи").
Очікувана вартість
512 740,00 UAH
UA-2020-07-31-003537-c 92347dedebcd4204be594f1088c87e95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лопоха Надія Янківна

+380414621156 vira_viza@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Романівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143028
Місцезнаходження: 13000, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Романів, вул.50-річчя Жовтня, 2
Контактна особа: Лопоха Надія Янківна
+380414621156
vira_viza@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 512 740,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


річний план закупівель на 2020 рік

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-003537-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ, Код ЄДРПОУ:13566542
Дата подання: 25 серпня 2020 16:59
Неправомірне визначення переможця
20 серпня 2020р. на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-31-003537-c протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Романівської рйдержадміністрації Житомирської області від 19.08.2020р. № 177 було оголошено переможця відкритих торгів по лоту 1 - ФОП Мельник М.В.
Учасник ТОВ «ЕЛІМ» з рішенням тендерного комітету не погоджується. Оскільки вважає, що тендерна пропозиція учасника ФОП Мельник М.В. не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановлених тендерною документацією процедури закупівлі 9160000-1- Шкільні меблі (ЛОТ 1), зокрема встановлено наступне:

1. Замовником у Додатку 1 до Тендерної документації таблиця 1 п. 3 п.п. 3.1. була встановлена вимога, щодо надання інформації про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мельник М.В. надано скановану копію договорів, а саме договір № 4 від 02.07.2020р. та договір № 3 від 02.07.2020р. з предметом закупівлі – дидактичні матеріали, обладнання та допоміжне навчальне пристрої, відповідно до накладних № 06/20 та №06/21 від 02.07.2020р. у яких зазначено поставлений товар, інформація про поставку шкільних меблів відсутня. Також тендерна пропозиція містить копію договорів № 62 від 26.03.2020р. та № 63 від 26.03.2020р. з предметом закупівлі –меблі та пристрої різні, відповідно до специфікацій до вказаних договорів предмет закупівлі не є аналогічним до товару на який було оголошено закупівлю, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та є порушенням.
2. У Додатку 1 до Тендерної документації таблиця 1 п. 4 п.п. 4.1. була встановлена вимога, щодо надання саме копії квитанції про сплату єдиного податку за останній період (для фізичних осіб). У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мельник М.В., даний документ відсутній, що є порушенням умов тендерної документації Замовника.
3. Замовником у додатку № 2 до тендерної документації Лот 1 п. 6 абз. 1 встановлено вимогу щодо надання належним чином завірену копію сертифікату якості/ відповідності на столи та стільці учнівські, що підтверджують відповідність вимогам ГОСТ 11015-93 «столи учнівські. Типи та функціональні розміри», ГОСТ11016-93 «стільці учнівські. Типи та функціональні розміри», ГОСТ 12029-93 «меблі. Стільці та табурети. Визначення міцності та довговічності», у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мельник М.В. відсутні документи на підтвердження зазначених ГОСТів на запропонований товар, що не відповідає умовам тендерної документації та є порушенням.
Згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно наданого переліку зауважень тендерна пропозиція ФОП Мельник М.В. повинна буди відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки вимоги які містяться в тендерній документації повинні виконуватися учасниками в повній мірі. Учасником ФОП Мельник М.В. дані вимоги не виконані в повній мірі.
Документи які відсутні у складі тендерної пропозиції мають суттєве значення та вплив на зміст тендерної пропозиції, бо товар буде використовуватися дітьми у шкільних закладах серед яких є діти з особливими потребами. Тож відповідність товару стандартам ГОСТ та висновкам СЕС повинна бути беззаперечна.
Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Зважаючи на викладене вище, ТОВ «ЕЛІМ» вимагає скасувати рішення замовника про визнання переможцем ФОП Мельник М. В. та прийняти рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Мельник М. В. пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2020 11:08
У відповідь на Вашу скаргу (вимогу) повідомляємо наступне:
Виражаємо подяку за увагу до деталей вимог тендерної документації.
Нами вивчено уважно усі пропозиції, та документацію надану учасником Мельником Р.І.. Окремі зауваження, викладені у скарзі на нашу думку є несуттєвими і не впливають на якість запропонованої продукції і послуги (поставки матеріалів) в цілому:
Нами промоніторено торги у системі “ПРОЗОРРО” із даним учасником, що стало додатковим підтвердженням статусу учасника, як надійного постачальника даної продукції. У системі не зафіксовано скарг на невчасну (неповну) поставку задекларованих зобов'язань та/чи матеріалів.
Учасником надано зразки, які виготовлені із дотриманням нашим вимогам (як замовника) та відповідають задачам та методичним рекомендаціям щодо НУШ.
Ми прийняли пояснення учасника щодо прямих угод із постачальниками, що закупівля даного виду продукції можлива і в інших учасників ринку, які є представниками, дистриб'юторами, дилерами тощо безпосередніх виробників та імпортерів. Це суттєво розширює коло учасників.
Головним чинником, який суттєво впливає на наше рішення і переконує у його правоті є кінцева вартість пропозиції, вона на 73270,00 гривень менша за найближчу пропозицію, що меньша більш ніж на третину.
Поскільки основною метою проведення публічних торгів є економне використання державних коштів — пропозиція учасника Мельника Р.І. визнана такою, що найбільше відповідає цій меті.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-003537-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ, Код ЄДРПОУ:13566542
Дата подання: 26 серпня 2020 09:36
Неправомірне визначення переможця
20 серпня 2020р. у закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-31-003537-c по лоту 2, протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Романівської рйдержадміністрації Житомирської області від 19.08.2020р. № 178 було оголошено переможця відкритих торгів ФОП Мельник Романа Ігоровича.

Учасник ТОВ «ЕЛІМ» з рішенням тендерного комітету не погоджується. Оскільки вважає, що тендерна пропозиція учасника ФОП Мельник Р.І. не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановлених тендерною документацією, технічним та іншим вимогам встановлених тендерною документацією. Невідповідність полягає в наступному:



1. Замовником у Додатку 1 до Тендерної документації таблиця 1 п. 3 п.п. 3.1. була встановлена вимога, щодо надання інформації про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мельник Р.І. надано скановану копію договорів, а саме договір № 85 від 03.08.2018р. та договір № 84 від 03.08.2018р. з предметом закупівлі – столів та стільців учнівських, відповідно до накладних на поставлений товар до вказаних договорів предмет закупівлі не є аналогічним до товару на який було оголошено закупівлю, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та є порушенням.

Також Замовником було встановлено вимогу щодо надання оригінала листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. У листі відгуку який надано у складі тендерної пропозиції ФОП Мельник Р.І. вих. від 05.11.2019р. відсутня інформація щодо досвіду постачання Демонстраційного приладдя й дидактичного матеріалу для учнів 1 класів "Нової української школи", що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.

2. У додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, та на програмне забезпечення з технологією доповненої реальності (що відповідає стандарту МОН України та рекомендоване для використання у загальноосвітніх навчальних закладах, про що надати копію документа, виданого відповідним органом Міністерства освіти і науки) із зазначенням найменування замовника та номера тендеру в системі публічних закупівель. У складі тендерної пропозиції ФОП Мельник Р.І. надано лист від 11.08.20р. де ФОП Мельник М.В. гарантує забезпечити видавницькою продукцією, тобто тією продукцією яка відноситься до печатної Це можуть бути текстові (буквені), нотні чи картографічні знаки, книги, брошури. Відповідно до висновку СЕС № 602-123-20-1/20411 від 23.06.17р. який надано у складі пропозиції ФОП Мельник Р.І. на виріб дошки для запису крейдою ТМ «UKRBOARDS» - виробником значиться ФОП Ніколаєнко І.Г., також надано висновок СЕС № 05.03.02-04/72066 від 18.07.12р. на дерев’яні іграшки в асортименті від ПП «Ірбіс» для реалізації в торгівельній мережі, рекомендації застосування в навчанні відсутні, висновок СЕС № 05.02.03./44426 від 29.11.2017р. на іграшки пластмасові від ТМ GIGO IQ Camp заявник експертизи ТОВ «Смартвіл» реалізація через оптову та роздрібну торгівельну мережу, рекомендації застосування у навчальному процесі - відсутні, висновок СЕС 12.2-18-1/11280 від 23.05.2019р. на ігри розвиваючі дерев’яні де зазначено, що виробник ПрАТ «Склоприлад», заявник експертизи ТД «Віктер Плюс» та інші висновки СЕС.

Відповідно до висновків СЕС які надано у складі тендерної пропозиції ФОП Мельник Р.І. видно, що товар виготовлено не тільки ФОП Мельник М.В., але листів про співпрацю з іншими виробниками відсутні.

Також у декларації про відповідність товару серія ВА № 033588 значиться виробник ТОВ «РАНОК КРЕАТИВ», лист про співпрацю з даним виробником відсутній.

Таким чином ФОП Мельник Р.І. дану вимогу Замовника не виконав, що є порушенням умов тендерної документації.

Згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.

Згідно наданого переліку зауважень тендерна пропозиція ФОП Мельник Р.І.. повинна бути відхилена як така, що не відповідає не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;

Документи які відсутні у складі тендерної пропозиції мають суттєве значення та вплив на зміст тендерної пропозиції та підтвердження якості пропонованого товару, оскільки він буде використовуватися дітьми у шкільних закладах серед яких є діти з особливими потребами. Тож відповідність товару міжнародним стандартам та висновкам СЕС повинна бути беззаперечна.

Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.

Таким чином, вимагаємо відхилити пропозицію учасника ФОП Мельник Р.І., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2020 11:14
У відповідь на Вашу скаргу (вимогу) повідомляємо наступне:
Виражаємо подяку за увагу до деталей вимог тендерної документації.
Нами вивчено уважно усі пропозиції, та документацію надану учасником Мельником Р.І.. Окремі зауваження, викладені у скарзі на нашу думку є несуттєвими і не впливають на якість запропонованої продукції і послуги (поставки матеріалів) в цілому:
Нами промоніторено торги у системі “ПРОЗОРРО” із даним учасником, що стало додатковим підтвердженням статусу учасника, як надійного постачальника даної продукції. У системі не зафіксовано скарг на невчасну (неповну) поставку задекларованих зобов'язань та/чи матеріалів.
Учасником надано зразки, які виготовлені із дотриманням нашим вимогам (як замовника) та відповідають задачам та методичним рекомендаціям щодо НУШ.
Ми прийняли пояснення учасника щодо прямих угод із постачальниками, що закупівля даного виду продукції можлива і в інших учасників ринку, які є представниками, дистриб'юторами, дилерами тощо безпосередніх виробників та імпортерів. Це суттєво розширює коло учасників.
Головним чинником, який суттєво впливає на наше рішення і переконує у його правоті є кінцева вартість пропозиції, вона на 73270,00 гривень менша за найближчу пропозицію, що меньша більш ніж на третину.
Поскільки основною метою проведення публічних торгів є економне використання державних коштів — пропозиція учасника Мельника Р.І. визнана такою, що найбільше відповідає цій меті.

Документи

28 серпня 2020 11:08
протокол

Документи

28 серпня 2020 11:14
протокол

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021-2015 – код 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи (Комплект одномісний: стіл та стілець учнівський, візки зі скринями для зберігання)
Опис предмету закупівлі:
ЛОТ 1: ДК 021-2015 – код 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи (Комплект одномісний: стіл та стілець учнівський, візки зі скринями для зберігання)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 304 052,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 121,56 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 серпня 2020 14:47
Закінчення: 17 серпня 2020 15:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

186 шт
ЛОТ 1: ДК 021-2015 – код 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи (Комплект одномісний: стіл та стілець учнівський, візки зі скринями для зберігання)
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13001, Україна, Житомирська область, смт.Романів, Житомирська область Романівський район смт.Романів вул.Сергія Лялевича, 5 КУРРР "ОНЗ "Романівська гімназія"
Дата доставки: 01 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА 283 002,00
UAH з ПДВ
283 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 304 050,00
UAH з ПДВ
294 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДУТЕХ СМАРТ" 304 000,00
UAH з ПДВ
304 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 18:25
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:24
Dovidka_20212369250540813915.pdf
20 серпня 2020 18:24
ОДПІ_11.08.20.jpg
20 серпня 2020 18:24
17_1_Лис_ст 17 не банкрут.pdf
20 серпня 2020 18:24
1_Пропозиція 283002.pdf
14 серпня 2020 12:39
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:38
CЕС (3).pdf
14 серпня 2020 12:38
CЕС (2).pdf
14 серпня 2020 12:38
CЕС (1).pdf
14 серпня 2020 12:38
Договір_проект.pdf
14 серпня 2020 12:38
7_Лист про мову.pdf
14 серпня 2020 12:38
4_Лист про ціну.pdf
14 серпня 2020 12:38
18_Лист про санкції.pdf
14 серпня 2020 12:38
18_1_Лист про санкції.pdf
14 серпня 2020 12:38
17_Лис_ст 17.pdf
14 серпня 2020 12:38
3_Порівняльна таблиця.pdf
14 серпня 2020 12:38
2.7_Техвимоги_довкілля.pdf
14 серпня 2020 12:38
2.4_Техвимоги _доставка.pdf
14 серпня 2020 12:38
1_Пропозиція 283002.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:56
ISO 9001,14001.PDF
14 серпня 2020 15:56
Фінзвітність, баланс.PDF
14 серпня 2020 15:56
Техпаспорти на ТЗ.PDF
14 серпня 2020 15:56
Статут.PDF
14 серпня 2020 15:56
Протокол зборів.pdf
14 серпня 2020 15:56
Проект договору Лот1.pdf
14 серпня 2020 15:56
Проект договору Лот 2.pdf
14 серпня 2020 15:56
Паспорт код директора.PDF
14 серпня 2020 15:56
Опис.PDF
14 серпня 2020 15:56
Згода на обробку даних.pdf
14 серпня 2020 15:56
ДСЕЕ на контейнери.PDF
14 серпня 2020 15:56
ДСЕЕ меблі.pdf
14 серпня 2020 15:56
Договір оренди ТЗ.pdf
14 серпня 2020 15:56
Довідка про учасника.pdf
14 серпня 2020 15:56
Довідка по ст. 17.pdf
14 серпня 2020 15:56
Довідка платник ПДВ.pdf
14 серпня 2020 15:56
Довідка МТБ.pdf
14 серпня 2020 15:56
Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2020 15:56
Відомості ЄДРПОУ.PDF
14 серпня 2020 15:56
Витяг з ЄДР.PDF
14 серпня 2020 15:56
Витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2020 15:56
Виписка з ЄДР.pdf
14 серпня 2020 15:56
Авторизаційний меблі.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 15:42
Статут.PDF
13 серпня 2020 15:42
Рішення.PDF
13 серпня 2020 15:42
Пропозиція лот 1,2.pdf
13 серпня 2020 15:42
Паспорт код.PDF
13 серпня 2020 15:42
Опис.PDF
13 серпня 2020 15:42
Наказ про призначення.PDF
13 серпня 2020 15:42
Довідка про учасника.pdf
13 серпня 2020 15:42
Гарантія.pdf
13 серпня 2020 15:42
Витяг ЄДР.PDF
13 серпня 2020 15:42
Витяг єдиний податок.PDF
13 серпня 2020 15:42
Виписка ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДУТЕХ СМАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА
#2325013302
Переможець 283 002,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА
#2325013302
283 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 15:16
видаткова накладна укладений
12 листопада 2020 15:14
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 13:41
додаткова угода _1 (шкільні меблі).docx зміни до договору
30 вересня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:49
договір укладений
01 вересня 2020 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) (Згідно листа №1 від 29.09.2020 року (необхідність внесення таких змін аргументую наступним: у звязку із непередбачуваною ситуацією, що склалася на ринку товарів і послуг в Україні та усьому світі через заходи повязані із поширенням короновірусної інфекції COVSD-19 та ускладненнями на виробництві, мені затримали постачання товару. Звертаю Вашу увагу, що за товар внесла передоплату і чекаю на його виготовлення та отримання. Виробник гарантує поставку товару у повному обсязі.)
Номер договору про закупівлю: 219
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 283 002,00
UAH