Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи газопостачання окремо розташованої топкової дитячого садка «Веселка» за адресою: Харківська область Дергачівський район смт Солоницівка вул. Каштанова №11
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2020-07-31-003424-c 3e074a50e9fd49ae8fc34f0f80fad9ac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лохненко Наталя Володимирівна

+380576372392 natacha_vl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солоницівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04398821
Місцезнаходження: 62370, Україна , Харківська обл., Солоницівка, вул. Визволителів, буд. 6
Контактна особа: Лохненко Наталя Володимирівна
+380576372392
natacha_vl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 13:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 13:18
Очікувана вартість: 82 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи газопостачання окремо розташованої топкової дитячого садка «Веселка» за адресою: Харківська область Дергачівський район смт Солоницівка вул. Каштанова №11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62370, Україна, Харківська область, смт Солоницівка, вул. Каштанова №11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються після отримання бюджетного фінансування та надходження грошових коштів на рахунок Замовника шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Підрядника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Акта здачі-приймання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:42
Оголошення.doc
31 липня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:42
Оголошення.doc
31 липня 2020 13:14
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРЕСТ УКРГАЗКОМУНБУД" 80 486,35
UAH з ПДВ
80 486,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 10:19
Кошторис (1).pdf
10 серпня 2020 10:19
15Дозвіл.pdf
07 серпня 2020 23:01
23 Лист згода.pdf
07 серпня 2020 23:01
22 Проект Договору.pdf
07 серпня 2020 23:01
21 Лист щодо авансу.pdf
07 серпня 2020 23:01
16Ліцензія.pdf
07 серпня 2020 23:01
Дозвіл.pdf
07 серпня 2020 23:01
16Ліцензія.pdf
07 серпня 2020 23:01
13Свідоцтво ПДВ.pdf
07 серпня 2020 23:01
11Накази паспорт код.pdf
07 серпня 2020 23:01
10Статут.pdf
07 серпня 2020 23:01
08 Довідка ст. 17 Закону.pdf
07 серпня 2020 23:01
03 ТЗ.pdf
07 серпня 2020 23:01
01 ТД Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРЕСТ УКРГАЗКОМУНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРЕСТ УКРГАЗКОМУНБУД"
#33675367
Переможець 80 486,35
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 10:28

Документи

12 серпня 2020 10:27
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:25
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРЕСТ УКРГАЗКОМУНБУД"
#33675367
80 486,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2020 10:27
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:25
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:17
Додаткова угода укладений
31 грудня 2021 09:15
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:08
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:03
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:49
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 12:37
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 12:23
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:30
Договір укладений
18 серпня 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 39 964,60
UAH (в тому числі ПДВ 6 660,77 UAH)
Причини розірвання договору: в зв’язку з відсутністю фінансування