Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічна сіль для обробки дорожнього покриття в зимовий період для запобігання слизькості доріг і ліквідації ожеледиці.
Очікувана вартість
1 336 294,40 UAH
UA-2020-07-31-003153-c dcf54dcd3607438bb537e54a70f846d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ликова Ганна

+380988639485 km_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комунальник"
Код ЄДРПОУ: 32164402
Місцезнаходження: 87505, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Набережна, 18
Контактна особа: Ликова Ганна
+380988639485
km_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 13:58
Очікувана вартість: 1 336 294,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 682,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1120 тонни
Технічна сіль для обробки дорожнього покриття в зимовий період для запобігання слизькості доріг і ліквідації ожеледиці.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Набережна, 18 Лівобережний район, м. Маріуполь, Донецька область, 87505, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-003153-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО", Код ЄДРПОУ:40227262
Дата подання: 21 серпня 2020 15:04
вимога
вимога щодо скасування незаконного рішення із визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2020 15:24
1. Щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- відповідно п.1 Додатку №1 Тендерної документації Замовника, учасник в складі пропозиції надає «Довідка про досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (досвід виконання/часткового виконання (часткових поставок) аналогічних товарів складена за довільною формою за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону.
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно подати:
- копії зазначеного в довідці договору;
- копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю)».
ТОВ «Склосервіс» в складі пропозиції було надано Довідку №25/08к від 13.08.2020 року щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, копію договору №27-7/18/283 від 16.08.2018 року та копію видаткової накладної №3612 від 16.10.2018 року на часткове виконання договору зазначеного в довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що відповідає вимогам Замовника зазначених в п.1 Додатку №1 тендерної документації.
2. Згідно п.1.3. ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника «1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).»
ТОВ «Склосервіс» в складі пропозиції було завантажено в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких відповідає оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії (у т.ч. скан-копія з оригіналу документа Договіру №27-7/18/283 від 16.08.2018 року та скан-копія з оригіналу документу видаткової накладної №3612 від 16.10.2018 року).
3. Згідно з Додатком №3 Технічного завдання Замовника, а саме в п.1.8 зазначено як: «Сіль технічна (ДСТУ 4246:2003) – твердий реагент у вигляді гранул білого кольору з відтінками від сірого до жовтуватого.
Помел №3.
Сіль має відповідати вимогам та показникам якості, які встановлені законодавством України, та відповідним діючим стандартам та Технічним правилам ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 14.02.2012 №54, повинна мати сертифікат якості або паспорт якості, радіаційний сертифікат або паспорт, протокол або паспорт фізико-механічних випробувань, данні про насипну щільність товару.».
У складі тендерної документації Замовника не зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат якості або паспорт якості, радіаційний сертифікат або паспорт, протокол або паспорт фізико-механічних випробувань, данні про насипну щільність товару, тому пропозиція ТОВ «Склосервіс» була прийнята до розгляду як така, що відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації Замовника.

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 15:04
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Склосервіс" 1 310 400,00
UAH з ПДВ
1 199 990,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" 1 332 172,80
UAH з ПДВ
1 200 057,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ" 1 335 600,00
UAH з ПДВ
1 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:39
ЦП оновлена.pdf
31 серпня 2020 14:59
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:55
СТ. 17.pdf
31 серпня 2020 14:55
Довідка_20234517340120692962.pdf.p7s
31 серпня 2020 14:55
Довідка_20234517340120692962.pdf
31 серпня 2020 14:54
public_doc (3).pdf
31 серпня 2020 14:54
public_doc (3).p7s
31 серпня 2020 14:54
file (7).pdf
17 серпня 2020 09:43
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:42
ЦП.pdf
17 серпня 2020 09:42
Копія статуту.PDF
17 серпня 2020 09:42
Протокол №1.PDF
17 серпня 2020 09:42
Лист про Статут.PDF
17 серпня 2020 09:42
ТС.pdf
17 серпня 2020 09:42
Згода перс дані.pdf
17 серпня 2020 09:42
Згода з умовами ТД.pdf
17 серпня 2020 09:42
Довідка ст. 17.pdf
17 серпня 2020 09:42
500_dstu_4246_2003_.pdf
17 серпня 2020 09:42
Реквізити.PDF
17 серпня 2020 09:42
Протокол директор.PDF
17 серпня 2020 09:42
Накладна.pdf
17 серпня 2020 09:42
Наказ директор.pdf
17 серпня 2020 09:42
Відгук.pdf
17 серпня 2020 09:42
Витяг 2020.PDF

Публічні документи

14 серпня 2020 13:11
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:11
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:11
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:05
9 Паспорт директора.pdf
14 серпня 2020 13:05
8 Протокол.pdf
14 серпня 2020 13:05
7 Наказ.pdf
14 серпня 2020 13:05
6 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 серпня 2020 13:05
5 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 13:05
4 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 13:05
38 Проект договору.pdf
14 серпня 2020 13:05
36 Відгук Чернівці.pdf
14 серпня 2020 13:05
35 Договір Чернівці.pdf
14 серпня 2020 13:05
34 Відгук КП БРЕД.pdf
14 серпня 2020 13:05
33 Договір КП БРЕД.pdf
14 серпня 2020 13:05
3 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 13:05
2 Статут нова редакція.pdf
14 серпня 2020 13:05
17 Лист пояснення.pdf
14 серпня 2020 13:05
13 Технічне завдання.pdf
14 серпня 2020 13:05
10 Рішення засновника.pdf
14 серпня 2020 13:05
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 13:07
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:06
8.Інші документи..pdf
14 серпня 2020 13:06
7.Проект договору..pdf
14 серпня 2020 13:06
6.Тендерна пропозиція..pdf
14 серпня 2020 13:06
5.Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Склосервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"

ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Склосервіс"
#32788010
1 199 990,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 11:17
209. Договір ТОВ Склосервіс - сіль.pdf укладений
08 вересня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 13:47
Додаткова угода №1 - продовження на 20%.pdf укладений
03 березня 2021 13:47
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
03 березня 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 09:34
Додаткова угода №2 - зміна реквизитів.pdf зміни до договору
16 січня 2021 09:33
Повідомлення про внесення змін 16.01.2021.pdf зміни до договору
16 січня 2021 09:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:45
Додаткова угода №1 - продовження на 20%.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:42
Повідомлення про внесення змін до договору 31.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 2988
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 2988
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 03 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 199 990,40
UAH (в тому числі ПДВ 199 998,40 UAH)