Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

портативний комп’ютер (ноутбук), ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2020-07-31-002881-c f6ba024bbebc453797275c361a37cbe4
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барановський Федір Федорович

+380433021481 buhorosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Оратівської РДА
Код ЄДРПОУ: 04544458
Вебсайт: http://osvita.orativ.org.ua/
Місцезнаходження: 22600, Україна , Вінницька обл., смт Оратів, вул. Героїв Майдану, 78
Контактна особа: Барановський Федір Федорович
+380433021481
buhorosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
портативний комп’ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, смт. Оратів, вул. Героїв Майдану, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія – відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: технічні, якісні, та інші вимоги до предмета Закупівлі зазначено в Додатку 2 до Оголошення. оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 12:58
додаток_3.docx
04 серпня 2020 12:58
додаток_2.docx
04 серпня 2020 12:58
додаток_1.docx
04 серпня 2020 12:58
Оголошення.doc
04 серпня 2020 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 12:58
додаток_3.docx
31 липня 2020 12:17
додаток_3.docx
04 серпня 2020 12:58
додаток_2.docx
31 липня 2020 12:17
додаток_2.docx
04 серпня 2020 12:58
додаток_1.docx
31 липня 2020 12:17
додаток_1.docx
04 серпня 2020 12:58
Оголошення.doc
31 липня 2020 12:17
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 02 серпня 2020 21:15
Дата відповіді: 03 серпня 2020 11:00
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику!
Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до ціни пропозиції включаються наступні витрати:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
- витрати на навантаження, розвантаження;
- витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Покупця;
- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та Оголошенням.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-002881-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 03 серпня 2020 10:09
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2020 10:54
Доброго дня! Дякуємо за вимогу! Замовником будуть внесені зміни до Оголошення.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 серпня 2020 17:28
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: закупівлю відмінено згідно п.2 ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»
Документи:
06 серпня 2020 17:28
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:06
протокол.pdf