Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 0000000, 000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000 0000000000000 00000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 13:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 13:21 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
10 серпня 2020 16:26 |
00000000 |
10 серпня 2020 16:24 |
00000000000000000000000000000000000000 |
10 серпня 2020 16:24 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
18 серпня 2020 13:21 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
10 серпня 2020 16:26 |
00000000
|
||
10 серпня 2020 16:24 |
00000000000000000000000000000000000000
|
||
10 серпня 2020 16:24 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-22-000005 ● 962c449e8f2347558b75e085bf328cd5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2020 12:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.10.2020 № 39
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.10.2020 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-07-31-002875-c 31.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
______________ № ______ Начальнику Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталії ШЕВЧЕНКО За результатами моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області та розгляду висновку, опублікованого 10 листопада 15:38 повідомляємо наступне: Замовник в тендерній документації не зазначив електронну адресу посадової особи замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками. Повідомляємо, що електронна пошта Замовника зазначена на майданчику ZAKYPKI.PROM.UA у розділі основні контакти. Щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначений в оголошенні про проведення відкритих торгів в екранній формі електронної системи, тобто порушень п.14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі » №922-VIII від 25.12.2015р (в редакції від 19.04.2020 року) далі Закон. Крім того, за результатами моніторингу тендерна документація Замовника, зокрема, розділ ІІ «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», розділ V «Оцінка тендерної пропозиції», пункт 1 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися», підпункт 6.4.5 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації не відповідають вимогам статей 24, 29, 32 та 41 Закону (в редакції від 19.04.2020 року) Щодо даного порушення повідомляємо, що розділ ІІ «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», повністю відповідає редакції Закону статті 24, даний пункт зазначено в Тендерній документації п 2.1.1, 2.1.2 ч 2, розділ V «Оцінка тендерної пропозиції», даний пункт зазначений в тендерній документації п 5.1.1-5.1.8 повністю відповідає вимогам статті 29 , пункт 1 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» , даний пункт зазначений в тендерній документації п 6.1.1-6.1.4 розділ VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»,відповідно статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно порушення підпункт 6.4.5 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI., повідомляємо , що даний пункт зазначено в Договорі про постачання деревини необробленої (деревини паливної (дрова), п12.8-12.11 ч XI «Інші умови», що повністю відповідає Тендерній документації та статті 41 Закону. Проведеним моніторингом було установлено, що відповідно до підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасник торгів для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, або використання послуг по перевезенню/навантаженню та розвантаженню підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на послуги вантажоперевезення/розвантаження/навантаження з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). Щодо даного порушення, повідомляємо, що згідно п. 3.5.2 для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: скановані копії документів, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, або використання послуг по перевезеню / навантаженю та розвантаженню підтверджена відповідними документами (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на послуги вантажоперевезення / розвантаження/ навантаження з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). Згідно наданих документів, Учасник бере в користування на праві оренди автотехніки, машини у ФОП Єрьоміна А.О., трактори, а саме: автомобіль ЗІЛ 131 зі встановленим кран-маніпулятором НІАВ 035 з гідравлічним керуванням та платформою для перевезення сортиментів, з наданням послуг водія та трактор – МТЗ 80. Згідно довідки вих. №43 від 1308.2020 р. має наступні вантажні автотранспорті засоби: автомобіль ЗІЛ 131 з кран-маніпулятором НІАВ 035 – державні номерні знаки ВМ 5179 ВТ, трактор МТЗ – 80 державні номери 3534ШР. Також Учасником було надано технічні паспорти, на вищевказані автомобіль та трактор. За даними технічних паспотрів вид транспорту, державні номерні знаки та комплектація підтвердилась лише по ЗІЛ 131. Основними принципами при здійсненні публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Встановлення, Замовником в тендерній документації (надалі Документація), певних обмежень щодо наявної кількості одиниць техніки може створювати дискримінацію. З врахуванням цього, в Документації не було визначено яку саме кількість одиниць техніки повинні мати Учасники, щоб підтвердити наявність матеріально-технічної бази. З врахуванням вищевикладеного, Учасником було підтверджено наявність автомобіля ЗІЛ 131 зі встановленим кран-маніпулятором НІАВ 035 з гідравлічним керуванням та платформою для перевезення сортиментів, з наданням послуг водія. Тендерним комітетом при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» , уважно вивчивши документи по автомобілю ЗІЛ 131, враховуючи те що ця техніка , має технічні можливості для завантаження та перевезення деревини тому документи по іншим транспортним засобам не брались до уваги. У висновку, до проведеного моніторингу, було зазначене наступне: «при цьому, документів, згідно яких ФОП Єрьомін А.О. має право здавати в оренду вантажний автомобіль, власником якого він не є, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» не надано». Учасник повинен підтвердити наявність матеріально-технічної бази, зокрема наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів, або використання послуг по перевезеню / навантаженю та розвантаженню шляхом надання відповідних документів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на послуги вантажоперевезення / розвантаження/ навантаження з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів). Вказана вимога не стосується безпосередньо третіх осіб, а саме: орендодавця та власника транспорту. У складі Пропозиції Учасника, містяться, зокрема: договір оренди №1 від 07.08.2020 р., довідка вих. №43 від 13.08.2020 р. та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу №СХН 532167. З врахуванням вищевикладеного, Учасник не порушив умови Документації в цій частині. Щодо наданих Вами рекомендацій, по розірванню договору у п’ятиденний термін повідомляємо, що відповідно до ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Дії з нашого боку, щодо розірвання в п’ятиденний термін, призведуть до ряду порушень. Так, ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України, прямо забороняє розірвання господарських договорів в односторонньому порядку. Згідно ст. 193 Господарського кодексу України та ст. 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог Кодексу, інших актів цивільного законодавства. На виконання зазначеного договору сторонами виконуються господарські зобов’язання. Крім того нами було направлено лист на ТОВ «ЛЮКС АГРО ПЛЮС», про результати проведеного моніторингу, нащо була надана відповідь вих.. №12/11/2020 від 12.11.2020року згідно якого Учасник повідомляє , що зi змiсту листа вони не вбачають пiдстав для розiрвання договору № ТД212020 вiд21.09.2020. Тендерною документацiєю не було передбачено надання довiдок iз зазначенням державних номерних знакiв вантажних транспортних засобiв. Пiд час проведення публiчноi закупiвлi ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» надані Bci документи, передбаченi тендерною документацiею, в тому числi було надано документи, що пiдтверджують наявнiоть матерiально - технiчноi бази ( вантажних транспортних засобiв ), котрі набуті в користування згiдно договору оренди транспорту та бензопил № l вiд 07.08.2020 укладеного мiж ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» та ФОП Єрьомін А.О., Дежавнi номерні знаки автомобiлiв ЗIЛ - 131 зi встановленим кран - манiпулятором HIAB 035 з гiдравлiчним керуванням та платформою для перевезення сортиментiв у кiлькостi l шт. та трактора МТЗ 80 вказанi у акті прийому передачi матерiально - технiчних засобiв, котрий не є частиною договору оренди, тому не долучався до тендерної пропозицii. Факт передачi вантажних транспортних засобiв, також, пiдтверджується довiдкою вiд ФОП Єрьоміна А.О. ( копiя додається ). Документiв, якi б пiдтверджували права ФОП Єрьоміна А.О. як орендодавця транспортних засобiв, не надавались, оскiльки вимоги про надання таких документiв не мiстила тендерна документацiя та чинне законодавство. Повiдомляемо, що договiр оренди транспорту та бензопил № 1 вiд 07.08.2020 укладеного мiж ТОВ «ЛЮКСАГРО ПЛЮС» та ФОП Єрьомін А.О. є дiючим, як на час подання тендерної пропозицiї так i дотепер. Вказаний договiр не є розiрваним, визнаним незаконним або нiкчемним в установленому порядку. Бiльше того Bci рiшення згiдно яких оголошено i проведено тендерну закупiвлю, визнано їх переможцем цієї закупівлі та укладений договiр є дiючими, вони не були оскарженi та cкacoвaнi у встановленому,Законом порядку. Порядок i строки оскарження рiшень замовника є суворо регламентовною процедурою, прописаною у ЗУ « Про публічні закупiвлi». Слід зазначити що для прийняття остаточного рiшення щодо пропозії про розiрвання договору № ТД2/2020 вiд 21.09.2020 ми маємо намір скористатись двадцятиденним строком, передбаченим ч. 3 ст. l88 Господарського кодексу України.
2020-11-16 17:50:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2020-11-25 12:00:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 12:18
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
24 листопада 2020 18:32
|
00000000000000000000000 | укладений |
24 листопада 2020 18:30
|
00000000 | зміни до договору |
24 листопада 2020 18:24
|
000000000000000000 | зміни до договору |
24 листопада 2020 18:22
|
0000000000000000000 | зміни до договору |
24 листопада 2020 18:22
|
00000000000000000000000 | зміни до договору |
24 листопада 2020 18:22
|
00000000 | зміни до договору |
02 листопада 2020 16:11
|
000000000000 | зміни до договору |
02 листопада 2020 16:10
|
00000000 | зміни до договору |
02 листопада 2020 16:10
|
00000000 | укладений |
21 вересня 2020 16:28
|
0000000000000000000000000000 | укладений |
21 вересня 2020 16:24
|
000000000000000000 | укладений |
21 вересня 2020 16:24
|
00000000000000000000000000000000 | укладений |
21 вересня 2020 16:24
|
000000000000000000000 | укладений |
21 вересня 2020 16:24
|
0000000000000000 | укладений |
21 вересня 2020 16:24
|
0000000000000000 | укладений |
21 вересня 2020 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 вересня 2020 — 24 листопада 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |