Код ДК 021:2015- 03410000-7 Деревина (паливна деревина)
Очікувана вартість
2 029 200,00 UAH
UA-2020-07-31-002875-c 817f7e20e2db4bd59ed0eddb99600540
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми
Код ЄДРПОУ: 26622590
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Контактна особа: Олена Школа
+380542617323
kev_buh_sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 13:00
Очікувана вартість: 2 029 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 292,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 146,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Учасники подають тендерні пропозиціїї українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53.5 метр кубічний
Деревина паливна (хвойна порода)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42303, Україна, Сумська область, м Глухів, вул Суворова 4, військове містечко №1 (паливний майданчик №1 КЕВ м. Суми)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
963 метр кубічний
Деревина паливна (тверда порода)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42303, Україна, Сумська область, м.Глухів, вул Суворова 4, військове містечко №1 (паливний майданчик №1 КЕВ м. Суми)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
53.5 метр кубічний
Деревина паливна (м'яка порода)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42303, Україна, Сумська область, м.Глухів, вул Суворова 4, військове містечко №1 (паливний майданчик №1 КЕВ м. Суми)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
60.5 метр кубічний
Деревина паливна (хвойна порода)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул. Деповська 101(військове містечко №25 паливний майданчик №2 КЕВ м.Суми)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
1089 метр кубічний
Деревина паливна (тверда порода)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул. Деповська 101(військове містечко №25 паливний майданчик №2 КЕВ м.Суми)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
60.5 метр кубічний
Деревина паливна (м'яка порода)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул. Деповська 101(військове містечко №25 паливний майданчик №2 КЕВ м.Суми)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 30 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунку – фактури на відвантажений товар, підписаний керівником та головним бухгалтером підприємства (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то процес зазначається у рахунку-фактурі). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність документів дозвільного характеру в сфері охорони праці та безпеки промислового виробництва
Дата подання: 05 серпня 2020 12:29
Дата відповіді: 10 серпня 2020 12:34
Выдповідно до ТД "Учасник надає у складі тендерної пропозиції копії документів дозвільного характеру щодо дотримання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки при виконанні лісосічних робіт, трелюванні та транспортуванні лісу", "Учасник надає у складі тендерної пропозиції копії експертних документів стану охорони праці та безпеки промислового виробництва". Чи може Учасник надати відповідні документи, які видані на ім'я іншої організації (господарюючого суб'єкта), за умови що учасник тендера співпрацює з власниками таких документів на договірних засадах (зокрема з лісгоспами за договорами постачання деревини)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно вимог зазначених в п.3.5.2 Учасник надає документи, що підтверджують дотримання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки при виконанні лісосічних робіт, трелюванні та транспортуванні лісу, копії експертних документів стану охорони праці та безпеки промислового виробництва. В разі, якщо Учасник користується послугами організації, що виконують зазначені роботи, то він може надати відповідні документи, які видані на ім'я іншої організації (господарюючого суб'єкта). Разом з такими документами Учаснику необхідно довести договірні відносини (шляхом завантаження оригіналів або нотаріально завірених копій документів, що це підтверджують) з організацією на яку виписані вищезгадані документи стану охорони праці.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-002875-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "АДАМЕНКО МАКСИМ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3228506458
Дата подання: 05 серпня 2020 11:08
Оскарження умов тендерної документації (1 частина)
Доброго дня!

1. Відповідно до п. 1.2, 1.3 розділу "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази", Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в учасника складу (території) для зберігання паливної деревини (копії документів, що підтверджують право власності або копія дійсного договору оренди чи договору зберігання), а також документи, що підтверджують наявність на складі учасника, зазначеного в п.1.2 , запасу деревини в розміні не менше 30 % від очікуваного об’єму закупівлі (виписка з бухгалтерського обліку про наявність на складі деревини за підписом головного бухгалтера, фото складу із запасом деревини). Документи та фото повинні бути не більше 10-ти денної давнини відносно кінцевого строку подання пропозиції.

На нашу думку, дана вимога є дискримінаційною і унеможливлює участь багатьох потенційних постачальників у даній закупівлі. Чимало господарюючих суб'єктів у сфері оптової торгівлі деревиною не використовують у своїй діяльності складські приміщення, адже безпосередньо взаємодіють з лісгоспами. Так, зокрема, шляхом укладення договорів на поставку лісопродукції з лісгоспами вони безпосередньо на підставі замовлень клієнта (постачальників лісоматеріалів) відвантажують товар автотранспортом та/або залізницею. В такому разі потреби в наявності складських приміщень немає, оскільки деревина не зберігається на складах постачальників. Просимо видалити дане положення або принаймні передбачити у якості альтернативи надання чинного договору з лісгоспу з додаванням документів, які підтверджують право заготівлі (лісорубні квитки)
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 серпня 2020 11:09
Причина: Необхідність внести доповнення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-002875-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "АДАМЕНКО МАКСИМ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3228506458
Дата подання: 05 серпня 2020 11:10
Оскарження умов тендерної документації (1 частина)
Доброго дня! 1. Відповідно до п. 1.2, 1.3 розділу "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази", Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в учасника складу (території) для зберігання паливної деревини (копії документів, що підтверджують право власності або копія дійсного договору оренди чи договору зберігання), а також документи, що підтверджують наявність на складі учасника, зазначеного в п.1.2 , запасу деревини в розміні не менше 30 % від очікуваного об’єму закупівлі (виписка з бухгалтерського обліку про наявність на складі деревини за підписом головного бухгалтера, фото складу із запасом деревини). Документи та фото повинні бути не більше 10-ти денної давнини відносно кінцевого строку подання пропозиції. На нашу думку, дана вимога є дискримінаційною і унеможливлює участь багатьох потенційних постачальників у даній закупівлі. Чимало господарюючих суб'єктів у сфері оптової торгівлі деревиною не використовують у своїй діяльності складські приміщення, адже безпосередньо взаємодіють з лісгоспами. Так, зокрема, шляхом укладення договорів на поставку лісопродукції з лісгоспами вони безпосередньо на підставі замовлень клієнта (постачальників лісоматеріалів) відвантажують товар автотранспортом та/або залізницею на користь кінцевого покупця. В такому разі потреби в наявності складських приміщень немає, оскільки деревина не зберігається на складах постачальників. Просимо видалити дане положення або принаймні передбачити у якості альтернативи надання чинного договору з лісгоспу з додаванням документів, які підтверджують право заготівлі (лісорубні квитки)

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 16:17
Доброго дня. Відповідно до наказу МОУ «Про підготовку казарменно-житлового фонду і комунальних споруд до експлуатації в зимовий період 2020- 2021 років» КЕВ м. Суми зобов’язаний до 01 вересня 2020 року забезпечити виконання не менше ніж 80% робіт по підготовці до початку опалювального періоду, а до 01 жовтня 2020 року завершити всі планові роботи по підготовці до опалювального періоду. Таким чином, в зазначені терміни КЕВ м. Суми зобов’язаний забезпечити наявність дров паливних на гарнізонних складах, паливних майданчиках та прикотельних паливних складах військових формувань.
У зв’язку з тим, що новий кошторис на придбання дров паливних для КЕВ м.Суми було призначено в кінці липня та з врахуванням термінів проведення закупівлі та стислі терміни поставки товару Учасником, що буде визначено переможцем за результатами аукціону, Замовник передбачив наявність на складі Учасника запасу деревини, що є гарантією того, що, після підписання договору, та закінчення періоду оскарження, Учасник зможе безперешкодно почати поставку деревини на склади Замовника.
Що стосується надання Учасником документів, які підтверджують право заготівлі, а саме - лісорубні квитки, то згідно ст. 69 Лісового кодексу України вказаний документ підтверджує право (дозвіл) на спеціальне використання ресурсів на виділеній ділянці, а не наявності на складі продукції готової до реалізації та відвантаження на склади Замовника.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вказаних умов Документації, та не довів, яким чином наведені умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі та перешкоджають Скаржнику взяти участь у Процедурі закупівлі та подати свою тендерну пропозицію, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-002875-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "АДАМЕНКО МАКСИМ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3228506458
Дата подання: 05 серпня 2020 11:46
Оскарження умов тендерної документації (2 частина)
Відповідно до п.4.1. "Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку заповнену по формі відповідно до Додатку №2 з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за останній календарний рік разом із нотаріально завіреними копіями договорів в кількості не менше двох та відгуки від замовників про повне виконання вказаних у довідці договорів". Вимога щодо виконання певної кількості аналогічних договорів (більше одного) безпідставно звужує коло учасників і тим самим є дискримінаційною, оскільки обмежує конкуренцію у процедурі закупівлі. Дана позиція підтверджується практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. З урахуванням цього, просимо обмежити кількість аналогічних договорів до одного.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2020 16:19
Доброго дня. Відповідно до п. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не забороняє вимагати наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Рішення АМКУ, які Ви завантажили в підтвердження Вашої скарги були прийняті на підставі редакції Закону від 02.04.2020 року, згідно якого в ст.16 чітко зазначено, що учасник підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В редакції Закону від 19.04.2020 року в ст. 16 виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (множинна чисельність).
Проте, Замовник може допустити, що Учасник завантажить не менше одного договору, що підтверджує відповідність Учасника вимогам згідно ст. 16 Закону. Таким чином будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-002875-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "АДАМЕНКО МАКСИМ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3228506458
Дата подання: 05 серпня 2020 12:10
Оскарження умов тендерної документації (3 частина)
Відповідно до п.4.1. "Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку заповнену по формі відповідно до Додатку №2 з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за останній календарний рік разом із нотаріально завіреними копіями договорів в кількості не менше двох та відгуки від замовників про повне виконання вказаних у довідці договорів". Просимо скасувати вимогу щодо надання нотаріально завірених копій договорів і передбачити можливість надання оригіналу та/або завіреної підписом і печаткою учасника копії договору. Умова щодо нотаріального завірення документу є фінансово обтяжливою для учасника і призводить до збільшення вартості цінової пропозиції для компенсації витрат на послуги нотаріуса
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 16:20
Доброго дня. Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з головних принципівє недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно п. 5.2.2 Тендерної документації Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Та згідно п. 5.2.2 Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вказаних умов Документації, та не довів, яким чином наведені умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі та перешкоджають Скаржнику взяти участь у Процедурі закупівлі та подати свою тендерну пропозицію, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-002875-c.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 04 вересня 2020 19:19
Оскарження рішення про визнання переможцем
Відповідно до умов тендерної документації, учасники в складі тендерної пропозиції повинні були надати: "Документи, що підтверджують наявність в учасника складу (території) для зберігання паливної деревини (копії документів, що підтверджують право власності або копія дійсного договору оренди чи договору зберігання)".
Звертаємо увагу Замовника, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "Люксагро Плюс" надано копію договору оренди складу, що містить ознаки підробки документу, а саме: строк дії договору вказаний до 04.12.2020, хоча у році "2020" явно видно заміну останніх двох цифр. Додатково повідомляємо, що за підроблення документів учасники несуть кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Водночас, згідно з вимогами тендерної документації, Замовник вимагав надати в складі тендерних пропозицій заповнений проект договору. Повідомляємо тендерному комітету, що ТОВ "Люксагро Плюс" не надав заповнений проект договору, оскільки не заповнив поля з сумою договору та ціною товару.
З огляду на зазначене, вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ "Люксагро Плюс" переможцем процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію цього учасника. У випадку не виконання цією вимоги, ТОВ "Трейдінг енд Делівері" звернеться до Державної аудиторської служби України з метою захисту своїх порушених прав, а також до правоохоронних органів із заявою про відкриття кримінального провадження за фактом можливого вчинення ТОВ "Люксагро Плюс" порушень за ст. 358 Кримінального кодексу України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

10 серпня 2020 16:17
Протокол №142.pdf

Документи подані скаржником

05 серпня 2020 11:46
Рішення від 13.01.2017 № 168.pdf
05 серпня 2020 11:46
Рішення від 26.04.2017 № 2240.pdf

Документи

10 серпня 2020 16:19
Протокол №143.pdf

Документи

10 серпня 2020 16:19
Протокол № 144.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" 1 958 410,00
UAH з ПДВ
1 958 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСАГРО ПЛЮС" 1 995 000,00
UAH з ПДВ
1 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 17:04
sign.p7s
17 серпня 2020 17:04
Гарантійний лист 2.pdf
17 серпня 2020 17:04
Довідка МВС.pdf
17 серпня 2020 17:04
Гарантійний лист 1.pdf
17 серпня 2020 17:03
Довідка працівники.pdf
17 серпня 2020 17:03
Довідка МТБ.pdf
17 серпня 2020 17:03
public_doc (3).p7s
17 серпня 2020 17:03
Фінансова звітність.pdf
17 серпня 2020 17:03
Гарантійний лист ст. 358.pdf
17 серпня 2020 17:03
Гарантійний лист ст. 17.pdf
17 серпня 2020 17:03
Довідка - стаття 17.pdf
17 серпня 2020 17:03
Штатний розпис.pdf
17 серпня 2020 17:03
file (27).pdf
17 серпня 2020 17:03
Копії рахунків.pdf
17 серпня 2020 17:03
Фото складу.pdf
17 серпня 2020 17:03
Лист про код доступу.pdf
17 серпня 2020 17:03
Відгук Кам'янка.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 12:54
sign.p7s
03 вересня 2020 12:52
Довідка щодо МВС.pdf
03 вересня 2020 12:52
Довідка ст. 17.pdf
26 серпня 2020 10:36
sign.p7s
26 серпня 2020 10:33
public_doc.p7s
17 серпня 2020 13:10
sign.p7s
17 серпня 2020 13:07
Протокол НР.7Z
17 серпня 2020 13:07
Наказ Щербань.7z
17 серпня 2020 13:07
Лист для клієнті1.7z
17 серпня 2020 13:07
Довіреність Щербань c3-4.7z
17 серпня 2020 13:07
Довіреність Щербань c1-2.7z
17 серпня 2020 13:07
Довідка покриття.pdf
17 серпня 2020 13:07
Виписка.jpg
17 серпня 2020 13:07
Банківська ліцензі1.7z
17 серпня 2020 13:07
Гарантія 6963-20.7z
17 серпня 2020 13:07
технічне завдання.pdf
17 серпня 2020 13:07
Довідка з МВС.pdf
17 серпня 2020 13:07
Копія витягу з ЄДР.pdf
17 серпня 2020 13:07
Копія виписки з ЄДР.pdf
17 серпня 2020 13:07
Копія статуту.pdf
17 серпня 2020 13:07
інформація.pdf
17 серпня 2020 13:07
Копія форми 1 ДФ.pdf
17 серпня 2020 13:07
Копії ТТН - ліс.pdf
17 серпня 2020 13:07
Проект договору.pdf
17 серпня 2020 13:07
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ"
#42940293
Відхилено 1 958 410,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 12:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСАГРО ПЛЮС"
#40480864
Переможець 1 995 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКСАГРО ПЛЮС"
#40480864
1 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 вересня 2020 16:28
лист від закупки пром уа.pdf укладений
21 вересня 2020 16:24
лист люкс агро.jpg укладений
21 вересня 2020 16:24
протокол №161 від 09.09.2020.pdf укладений
21 вересня 2020 16:24
договір дрова (1).pdf укладений
21 вересня 2020 16:24
Лист Биолайт.pdf укладений
21 вересня 2020 16:24
Протокол 164.pdf укладений
21 вересня 2020 16:24

Актуальні тендери

До пошуку