Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі пологового будинку Комунальної установи "Центральна районна лікарня" за адресою: Донецька область, м. Костянтинівка, пр. Ломоносова, буд.161" (продовження робіт)
Очікувана вартість
3 273 916,80 UAH
UA-2020-07-31-002459-c 038a033021674571b41b0a79aae1bc57
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Михайлюк

+380932682037 00113@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Михайлюк
+380932682037
00113@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
департамент є замовником з виконання будівельних робіт за інфраструктурним проектом: "Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі пологового будинку Комунальної установи "Центральна районна лікарня" за адресою: Донецька область, м. Костянтинівка, пр. Ломоносова, буд.161". Задля реалізації цього проєкту департамент у 2017 році за результатами процедури закупівлі уклав з ТОВ "Будартель СХ65" договір підряду № 261 б з ціною 5 571 522,00 грн. Проте, через коригування проєкту будівництва проєктні рішення зазнали змін та вартість робіт суттєво збільшилася. Внаслідок чого виконання робіт за первинним договором стало неможливим, тому договір № 261 б був розірваний. Таким чином, будівельні роботи за зазначеним договором підряду не виконувалися. Задля закупівлі робіт за відкоригованим проєктом департамент за результатами процедур закупівель у 2018 році уклав з ТОВ "ОКВІН-5"договір підряду № 115 кб з ціною 11 505 000,00 грн. Під час будівництва виникла необхідність у коригуванні проєкту, тому роботи, до яких необхідно було вносити зміни, підрядником не виконувались. Строк дії договору № 115 кб сплив 31.12.2019 та підрядником було виконано робіт на суму 9 940 816,80 грн.
Наразі у квітні 2020 року було завершено коригування проєкту та через це, у департаменту виникла необхідність у закупівлі змінених та додаткових робіт. За розрахунками очікувана вартість робіт складає 3 273 916,80 грн., таким чином загальна вартість змінених та додаткових робіт становить менше ніж 50% від договору № 115 кб.
Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури є:
1) оголошення про проведення відкритих торгів від 26.07.20187 ID: UA-2018-07-26-001092-b;
2) повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2017 та звіт про виконання договору про закупівлю від 25.07.2018 за закупівлею ID: UA-2017-12-06-002208-c;
3) експертний звіт філії ДП "Укрдержбудекспертиза" в Донецькій області від 15.06.2016 № 05-0586-16 щодо розгляду проєктної документації в частині міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва за робочим проєктом "Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі пологового будинку Комунальної установи "Центральна районна лікарня" за адресою: Донецька область, м. Костянтинівка, пр. Ломоносова, буд.161";
4) експертний звіт філії ДП "Укрдержбудекспертиза" в Донецькій області від 18.06.2018 № 05-0061-18 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом "Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі пологового будинку Комунальної установи "Центральна районна лікарня" за адресою: Донецька область, м. Костянтинівка, пр. Ломоносова, буд.161" (коригування);
5) експертний звіт Східної філії Державного Інституту "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" від 29.04.2020 № 10-0361-20 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом: "Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі пологового будинку Комунальної установи "Центральна районна лікарня" за адресою: Донецька область, м. Костянтинівка, пр. Ломоносова, буд.161" (коригування).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 11:51
Оскарження наміру укласти договір: 11 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі пологового будинку Комунальної установи "Центральна районна лікарня" за адресою: Донецька область, м. Костянтинівка, пр. Ломоносова, буд.161" (продовження робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85114, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, пр. Ломоносова, буд.161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

31 липня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКВІН-5"
#37544236
Переможець 3 273 916,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 11:51

Документи

31 липня 2020 11:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 11:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКВІН-5"
#37544236
3 273 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2020 11:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2020 09:48
договір 80б-20 від 12.08.2020.pdf укладений
15 серпня 2020 09:47