Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони
Очікувана вартість
1 969 950,00 UAH
UA-2020-07-31-002420-c 26f81dfecaf44c7492f504810a903358
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380567670336
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 11:34
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 11:34
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:02
Очікувана вартість: 1 969 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59098 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Парк Зелений Гай, Парк ім. Писаржевського, Парк ім. В. Дубініна, сквер Івана Старова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:42
Проект договору охорона.docx
31 липня 2020 11:42
ТД Охорона парку.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості охоронців в зміну та ціни за час роботи охоронця
Дата подання: 03 серпня 2020 14:36
Дата відповіді: 04 серпня 2020 08:08
Доброго дня, уважно вивчивши Тендерну документацію та технічні вимоги зокрема виникають наступні запитання: 1. У технічному завданні зазначено 15 цілодобових постів по 2 охоронника на кожному. Тобто загальна кількість охоронців за одну зміну складає 30 осіб. Якщо це так, то виникає друге питання: 2. Кількість годин охорони за період надання послуг (з 01.10.2020 по 31.12.2020) складає: 92 доби х 30 х 24 години = 66 240 люд/год. Вартість однієї години роботи охоронця складає: 1 969 950,00 грн./ 66 240 люд/год = 29,74 грн/годину. Планова вартість за годину роботи охоронця по Вашій закупці (29,74 грн/годину з ПДВ) Є МЕНШОЮ ЗА МІНІМАЛЬНУ згідно чинного законодавства 33,97 грн/годину з ПДВ. Поясніть, будь ласка, яким чином Учасники даної закупівлі зможуть прийняти участь у цьому аукціоні НЕ ПОРУШУЮЧИ ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО стосовно оплати праці охоронникам, які будуть задіяні в наданні охоронних послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне, що до компетенції замовника надання роз'яснень, консультацій учасникам публічних закупівель щодо дотримання ними чинного законодавства України з питань оплати праці не належить, але слід зазначити, що відповідно до тендерної документації в пункті 5 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, учасники не обмежені замовником кваліфікаційними критеріями щодо наявності в учасника публічної закупівлі тільки працівниками відповідної кваліфікації, а можуть для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА" 1 969 950,00
UAH з ПДВ
1 960 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОКК "ПРЕТОРА ГРУП"" 1 969 950,00
UAH з ПДВ
1 969 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 22:58
МВС Директора.pdf
20 серпня 2020 17:21
Лист-гарантия1.pdf
20 серпня 2020 17:21
Довідка с налоговой.pdf
20 серпня 2020 17:20
doc12778420200818152152_001.jpg
14 серпня 2020 19:49
Фінансова звітність.pdf
14 серпня 2020 19:49
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2020 19:49
Паспорт директора.pdf
14 серпня 2020 19:49
Наказ №1.pdf
14 серпня 2020 19:49
Ліцензія. 1.pdf
14 серпня 2020 19:49
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
14 серпня 2020 19:49
Лист-Відгук.pdf
14 серпня 2020 19:49
Лист - Підтвердження.pdf
14 серпня 2020 19:49
Калькуляція. 1.pdf
14 серпня 2020 19:49
Довідка-підтвердження.pdf
14 серпня 2020 19:49
Довідка ФБ Приват.pdf
14 серпня 2020 19:49
Довідка с банка ПУМБ.pdf
14 серпня 2020 19:49
Дислокація постів. 1.pdf
14 серпня 2020 19:49
Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2020 19:49
Витяг.pdf
14 серпня 2020 19:49
Бухгалтерська довідка.pdf
14 серпня 2020 19:49
Аналогычний договір. 1.pdf
14 серпня 2020 19:49
Аналогычний договір 3.pdf
14 серпня 2020 19:49
Аналогычний договір 2.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 19:34
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2020 19:34
СТАТУТ.pdf
14 серпня 2020 19:34
РІШЕННЯ № 1.pdf
14 серпня 2020 19:34
НАКАЗ № 1.pdf
14 серпня 2020 19:34
Лист-Відгук.pdf
14 серпня 2020 19:34
Лист - Підтвердження.pdf
14 серпня 2020 19:34
ЛИСТ - ЗГОДА.pdf
14 серпня 2020 19:34
Калькуляція.pdf
14 серпня 2020 19:34
Довідка банку.pdf
14 серпня 2020 19:34
Дислокація постів.pdf
14 серпня 2020 19:34
Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2020 19:34
Витяг.pdf
14 серпня 2020 19:34
Виписка.pdf
14 серпня 2020 19:34
Бухгалтерська довідка.pdf
14 серпня 2020 19:34
БГ 008 1210.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА"

ТОВ "ОКК "ПРЕТОРА ГРУП""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА"
#40560621
Переможець 1 960 100,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 11:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БЕЗПЕКА"
#40560621
1 960 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:45
ДУ 1 ТОВ Фалькон.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 10:34
Дог. Фалькон 2.pdf укладений
04 вересня 2020 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В новій редакції сума Договору становить 2 286 783,34 грн (два мільйона двісті вісімдесят шість тисяч сімсот вісімдесят три гривні 34 коп.) без ПДВ. Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції «Дія цього договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг на 2021 рік та набирає чинності з дня його підписання обома сторонами, а саме з «04» вересня 2020 року та діє до «31» січня 2021 року, а в частині зобов’язань – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань в порядку ст.631 ЦК України.» Пункт 5.1 Договору слова «31.12.2020 р.» замінити словами «15.01.2021 р.».
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 2 286 783,34
UAH