Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи пожежної сігналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень)
Очікувана вартість
785 236,00 UAH
UA-2020-07-31-002393-c 92842d801a354550a640ddc0c9d49b0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Ганна Валентинівна

+380456251371 osvitark@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Рокитнянської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143761
Місцезнаходження: 09600, Україна , Київська обл., Рокитне, вул. Заводська ,2
Контактна особа: Бабенко Ганна Валентинівна
+380456251371
osvitark@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:31
Очікувана вартість: 785 236,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 927,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи пожежної сігналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09601, Україна, Київська область, Рокитне, вул. Вокзальна,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:26
Тендерна документація (нова).docx
12 серпня 2020 16:26
протокол _33.pdf
31 липня 2020 11:53
Додаток 10 робочий проект том 2.pdf
31 липня 2020 11:53
Додаток 9 робочий проект том 1.pdf
12 серпня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:26
Тендерна документація (нова).docx
12 серпня 2020 15:29
Тендерна документація (нова).docx
07 серпня 2020 15:52
Тендерна документація (нова).docx
31 липня 2020 11:53
Тендерна документація.docx
12 серпня 2020 16:26
протокол _33.pdf
12 серпня 2020 15:29
протокол 32.pdf
31 липня 2020 11:53
Додаток 10 робочий проект том 2.pdf
31 липня 2020 11:53
Додаток 9 робочий проект том 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимога (дозвіл)
Дата подання: 05 серпня 2020 17:13
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:48
Вимога надати копію Дозволу виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. Додатково зазначаємо, що надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації здійснюється на висоті понад 1,3 метра і підтверджується відповідно до Додатку №6 Порядку декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка є у наявності у Скаржника. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути відкоригована або виключена з Документації. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг по встановленню системи пожежної сигналізації не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку, а саме: виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357; вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху; утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки; газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах; спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу; підземні та відкриті гірничі роботи. Відповідно до Додатку №6 Порядку для надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації достатньо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші звернення та зауваження стосовно недоліків змісту тендерної пропозиції прийнято до уваги та обговорено на засіданні тендерного комітету . За результатами засідання прийнято рішення затвердити тендерну документацію по коду ДК 021:2015:51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень) в новій редакції.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 05 серпня 2020 17:14
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:48
Вимога надати сертифікат про проходження навчання програмного комплексу АВК (або іншої спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації є необґрнутованої, та такою що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель Таке навчання є виключно добровільною справою кожного підприємства і жодним нормативним актом не передбачене. Кваліфікація інженера-проектувальника в частині кошторисної документації підтверджується виключно сертифікатом. Просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші звернення та зауваження стосовно недоліків змісту тендерної пропозиції прийнято до уваги та обговорено на засіданні тендерного комітету . За результатами засідання прийнято рішення затвердити тендерну документацію по коду ДК 021:2015:51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень) в новій редакції.
Обмеження конкуренції
Дата подання: 05 серпня 2020 17:16
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:49
Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога щодо наявності у Учасника відповідного КВЕД 71.12- Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах. Зазначена вимога є дискримінаційною і обмежує конкуренцію, так як КВЕД 71.12 не є єдиним КВЕДом за яким можна виготовляти проектно-кошторисну документацію на встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі, надавати послуги з встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи пожежної сігналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень). Як мінімум же є КВЕДи 74.20.1 та 80.20 Таким чином, просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші звернення та зауваження стосовно недоліків змісту тендерної пропозиції прийнято до уваги та обговорено на засіданні тендерного комітету . За результатами засідання прийнято рішення затвердити тендерну документацію по коду ДК 021:2015:51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень) в новій редакції.
Вимога щодо працівників
Дата подання: 05 серпня 2020 17:20
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:49
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі- Ліцензійні умови) встановлено ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання, а саме: - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; - стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. - Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто вимога щодо обов’язкової наявності керівника робіт (принаймні одна особа), електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації або налагоджувальника КВПіА (не менше двох осіб), електрозварника (не менше двох осіб) є абсолютно дискримінаційною і такою, що звужує коло потенційних учасників закупівлі. Не завантажуйте на майданчик документацію, яку вам готує ваш майбутній переможець - готуйте самі, або хоч читайте що вам дають за документи. Внесіть зміни в ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші звернення та зауваження стосовно недоліків змісту тендерної пропозиції прийнято до уваги та обговорено на засіданні тендерного комітету . За результатами засідання прийнято рішення затвердити тендерну документацію по коду ДК 021:2015:51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень) в новій редакції.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 серпня 2020 13:38
Дата відповіді: 10 серпня 2020 14:21
Вимога про надання сертифікатів ISO є дискримінаційною, розясніть буль ласка норми за якими ви взагалі формували тендерні вимоги.
Відповідь: Доброго дня, уважно читайте нову редакцію ТД та технічних вимог, де вимоги про надання сертифікатів ISO відсутні.
ЕЦП та КЕП
Дата подання: 10 серпня 2020 17:40
Дата відповіді: 12 серпня 2020 15:43
Розділом III. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачено: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та "Про електронні довірчі послуги" з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезазначених законів подання пропозиції можливе не лише з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи, а й ЕЦП. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші звернення та зауваження стосовно недоліків змісту Тендерної документації Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" прийнято до уваги. За результатами засідання тендерного комітету прийнято рішення внести доповнення в Розділ ІІІ та затвердити тендерну документацію по коду ДК 021:2015:51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень) в новій редакції.
Проект
Дата подання: 12 серпня 2020 09:57
Дата відповіді: 12 серпня 2020 15:49
Кошторисна та проектна документація пройшла експертизу ?
Відповідь: Добрий день, так кошторисна та проектна документація пройшла експертизу.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-002393-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Юлком-Сервіс, Код ЄДРПОУ:34856197
Дата подання: 05 серпня 2020 16:18
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
Шановний Замовнику, приведіть у відповідність тендерну документацію, відповідно до предмета закупівлі. Код ДК 021:2015- 51700000-9 Послуги з встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень). Згідно ДОДАТКА 1до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" п. 2 вимагається "До початку виконання проектних робіт передбачити обов’язковий виїзд проектувальникам на об’єкти з метою визначення об’єму проектування, уточнення технічних вимог." - дана вимога не відноситься до даної закупівлі;
п. 6 - вимагається надати Замовнику за результатом виконаної роботи проект (3 екземпляри і одну електронну копію), кошторисну документацію (2 екземпляри).- не відповідає предмету закупівлі; п. 10 - обсяги робіт - відсутній.
В Додатку 2 до ТД вимоги до кваліфікації працівників порушують вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. (не зрозуміло для чого вимагається електрозварник (не менше двох осіб) по даному предмету закупівлі)?
В Додатку 2 до ТД вимоги до наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Яке відношення має вимога надати аналогічний договір по монтажу блискавкозахисту та вогнезахисту дерев'яних конструкцій до вашої закупівлі?
Яке відношення має ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» до закупівлі? Не зрозуміло навіщо Замовник вимагає "Скан ліцензії Державної Архітектурно-Будівельної інспекції України. Скан оригіналу або нотаріально завіреної копії ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї згідно повного переліку робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій. Серед Переліку видів робіт (Додаток до Ліцензії) обов’язково повинно бути вказано:
2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.03.00 монтаж інженерних споруд." - які інженерні споруди та які зовнішні інженерні мережі будуть монтуватись згідно робочого проекту даної закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 15:51
Ваші звернення та зауваження стосовно недоліків змісту тендерної пропозиції прийнято до уваги та обговорено на засіданні тендерного комітету . За результатами засідання прийнято рішення затвердити тендерну документацію по коду ДК 021:2015:51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень) в новій редакції.

Документи

07 серпня 2020 15:51
Протокол 31.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 757 441,94
UAH з ПДВ
690 149,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС" 776 938,08
UAH з ПДВ
690 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ" 784 990,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Юлком-Сервіс 783 225,90
UAH з ПДВ
708 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" 780 979,01
UAH з ПДВ
749 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 16:29
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:28
кошторис.pdf
04 вересня 2020 16:28
оновлена пропозиція.pdf
04 вересня 2020 16:28
довідки ст 17.pdf
04 вересня 2020 16:28
Довідка (2).zip
04 вересня 2020 16:28
Довідка (1).zip
04 вересня 2020 16:28
банкрутство.pdf
04 вересня 2020 16:28
public_doc (1).pdf
04 вересня 2020 16:28
public_doc (1).p7s
04 вересня 2020 16:28
Dovidka_20233574080440409488.pdf.p7s
04 вересня 2020 16:28
Dovidka_20233574080440409488.pdf
21 серпня 2020 21:32
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:31
38. Пропозиція.pdf
21 серпня 2020 21:31
28. Кошториси.pdf
21 серпня 2020 21:31
Реєстр.pdf
21 серпня 2020 21:31
47.imd
21 серпня 2020 21:31
44.сертифікати.pdf
21 серпня 2020 21:31
42. установчі документи.pdf
21 серпня 2020 21:31
34. Охорона праці.pdf
21 серпня 2020 21:31
33. Огляд.pdf
21 серпня 2020 21:31
31. накладні.pdf
21 серпня 2020 21:31
29. медичні книжки.pdf
21 серпня 2020 21:31
27. Копія-Статут.pdf
21 серпня 2020 21:31
25. Копія-Ліцензії ПС.pdf
21 серпня 2020 21:31
21. інші документи.pdf
21 серпня 2020 21:31
12. договір технологій.pdf
21 серпня 2020 21:31
10. довідки ст 17.pdf
21 серпня 2020 21:31
9. довідка про досвід.pdf
21 серпня 2020 21:31
8. довідка обладнання.pdf
21 серпня 2020 21:31
7. дипломи працівників.pdf
21 серпня 2020 21:31
5. гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 21:31
4. Відгук UA-2019-05-06-00980-b.pdf
21 серпня 2020 21:31
3.відгук 292.pdf
21 серпня 2020 21:31
2.банк заборгованість.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 15:43
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:42
Сертифікати.pdf
21 серпня 2020 15:42
Кошториси.pdf
21 серпня 2020 15:42
Досвід referent_list.pdf
21 серпня 2020 15:42
ДОДАТОК 7 Гар.лист.pdf
21 серпня 2020 15:42
ДОДАТОК 3 Довідка ст.17.pdf
21 серпня 2020 15:42
Довідка ст.17 5,6,12-13.pdf
21 серпня 2020 15:42
Довідка про витрати.pdf
21 серпня 2020 15:42
Диплом Гринюк ВМ.pdf
21 серпня 2020 15:42
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2020 15:42
Видаткові наклад.pdf
21 серпня 2020 15:42
Акт огляду обьекту.pdf
21 серпня 2020 15:42
Dovidka_20211429640630315400.pdf.p7s
21 серпня 2020 15:42
Dovidka_20211429640630315400.pdf
21 серпня 2020 15:42
Dovidka ЮО.zip
21 серпня 2020 15:42
Dovidka ФО.zip
21 серпня 2020 15:42
15 Про форму 3.pdf
21 серпня 2020 15:42
7 License_dabi.pdf
21 серпня 2020 15:42
7 License DSNS.pdf
21 серпня 2020 15:42
3-3.3 Акти.pdf
21 серпня 2020 15:42
3-3.2 Догов. 50_19 АКВ.pdf
21 серпня 2020 15:42
3-3.2 Догов. 49_19 АКВ.pdf
21 серпня 2020 15:42
2-3 Досвід договори.pdf
21 серпня 2020 15:42
2-2.9 мед.книжка N1-OМК.pdf
21 серпня 2020 15:42
2-2.9 мед.довідки.pdf
21 серпня 2020 15:42
2-2.3 Трудові відносини.pdf
21 серпня 2020 15:42
2-2.2 Дипломи.pdf
21 серпня 2020 15:42
2-2.1 (про працівників) .pdf
21 серпня 2020 15:42
2-2 посвідчення.pdf
21 серпня 2020 15:42
2-1 (Обл. та МТБ).pdf
21 серпня 2020 15:42
2 Витяг ЄДР 18 08 2020.pdf
21 серпня 2020 15:42
1 Статут 05.2019.pdf
21 серпня 2020 15:42
0 Реестр.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 17:28
Дозвільні копія.rar
22 серпня 2020 17:28
Установчі копія.pdf
22 серпня 2020 17:28
Гарантійний лист 2.pdf
22 серпня 2020 17:28
Відомості ЄДРПОУ (1).pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 20:54
Електронний підпис
22 серпня 2020 20:52
14. Сертифікати2.pdf
22 серпня 2020 20:52
14. Сертифікати1.pdf
22 серпня 2020 20:52
10. Кошторис, графік.pdf
22 серпня 2020 20:52
10. Кошторис.imd
22 серпня 2020 20:52
1. Пропозиція.pdf
22 серпня 2020 20:52
13. Проект договору.pdf
22 серпня 2020 20:52
7. Довідки.pdf
22 серпня 2020 20:52
2. Документи.pdf
22 серпня 2020 20:52
8. Фінзвіт.pdf
22 серпня 2020 20:52
12. Довідки з банку.pdf
22 серпня 2020 20:52
9. Технічна частина.pdf
22 серпня 2020 20:52
11. Акт огляду.pdf
22 серпня 2020 20:52
0. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС"

ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ"

ПП Юлком-Сервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 690 149,94
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 10:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
690 149,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:29
протокол укладений
04 січня 2021 15:28
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 13:38
ДУ 2.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 08:45
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:32
договір укладений
08 вересня 2020 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження сторку дії договору
Номер договору про закупівлю: 158
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 680 429,94
UAH (в тому числі ПДВ 113 404,99 UAH)