Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба для дорожньої розмітки, код 44810000-1 за ДК 021:2015 «Фарби»
Очікувана вартість
647 595,52 UAH
UA-2020-07-31-002259-c 04dbc1d361904fbc9eceb60fb242c013
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцька Ольга Василівна

044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Висоцька Ольга Василівна
044 238-58-09
O.Vysotska@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:03
Очікувана вартість: 647 595,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2496 кг.
Фарба двокомпонентна епоксидна для дорожньої розмітки, жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська область, Київ, Червоноткацька,1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки
832 кг.
Фарба двокомпонентна епоксидна для дорожньої розмітки, біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська область, Київ, Червоноткацька,1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 44811000-8 — Фарби для дорожньої розмітки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:18
Повідомлення учасникам.doc
12 серпня 2020 16:18
Додаток 5.docx
12 серпня 2020 16:18
ТД.doc
31 липня 2020 11:31
Додаток 7.docx
31 липня 2020 11:31
Додаток 6.docx
31 липня 2020 11:31
Додаток 4.docx
31 липня 2020 11:31
Додаток 3.docx
31 липня 2020 11:31
Додаток 2.docx
31 липня 2020 11:31
Додаток 1.docx
12 серпня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:18
Повідомлення учасникам.doc
12 серпня 2020 16:18
Додаток 5.docx
31 липня 2020 11:31
Додаток 5.docx
12 серпня 2020 16:18
ТД.doc
31 липня 2020 11:31
ТД.doc
31 липня 2020 11:31
Додаток 7.docx
31 липня 2020 11:31
Додаток 6.docx
31 липня 2020 11:31
Додаток 4.docx
31 липня 2020 11:31
Додаток 3.docx
31 липня 2020 11:31
Додаток 2.docx
31 липня 2020 11:31
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 03 серпня 2020 11:22
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:02
Доброго дня! Що мається на увазі: "час до початку експлуатації за t-20С та відносній вологості 60% 45хв.": - час до початку (час життєздатності) нанесення лакофарбового покриття; - час висихання нанесенного покриття до якого ступеня?
Відповідь: В п.4 технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), учасник повинен зазначити:
- Час до початку експлуатації за температури 20оС та відносній вологості 60% : _________хв (чітко зазначається Учасником, але повинна бути не більше 45 хв) – зазначається пройдений час, після якого дозволяється ходити по пофарбованій поверхні.
Час висихання покриття - до 3 ступеня (швидковисихаючий).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ" 577 075,20
UAH з ПДВ
577 075,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" 630 389,76
UAH з ПДВ
630 389,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП Хімпродукт" 647 112,96
UAH з ПДВ
647 112,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 09:50
Електронний підпис
04 вересня 2020 09:50
6_Довідка_санкції.pdf
03 вересня 2020 16:31
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:31
Dovidka_20247343350280199406.pdf.p7s
03 вересня 2020 16:31
Dovidka_20247343350280199406.pdf
03 вересня 2020 16:31
7_Довідка_ст17.pdf
03 вересня 2020 16:31
6_Довідка_санкції.pdf
03 вересня 2020 16:31
5_Витяг_ПДВ.pdf
03 вересня 2020 16:31
4_Опис_Статут_завір.pdf
03 вересня 2020 16:31
2_Протокол.pdf
03 вересня 2020 16:31
1_Наказ.pdf
03 вересня 2020 16:31
08_ДФС.pdf
20 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:43
11_Умови пропозиції.pdf
20 серпня 2020 16:43
10_субпідр.pdf
20 серпня 2020 16:43
09_4_Опис_Статут_завір.pdf
20 серпня 2020 16:43
09_2_Протокол.pdf
20 серпня 2020 16:43
09_1_Наказ.pdf
20 серпня 2020 16:43
08_Серт_АкріланФЛ_білий.pdf
20 серпня 2020 16:43
06_ДСЕЕ.pdf
20 серпня 2020 16:43
04_АК_програма.pdf
20 серпня 2020 16:43
03_ст_17.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:30
цінова.pdf
17 серпня 2020 10:30
умови пропозиції.pdf
17 серпня 2020 10:30
технічна специфікація.pdf
17 серпня 2020 10:30
довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 10:51
7-Умови пропозиції.PDF
18 серпня 2020 10:51
5-Довідка ст 17.PDF
18 серпня 2020 10:51
4-Лист-гарантія.PDF
18 серпня 2020 10:51
3-Наказ.pdf
18 серпня 2020 10:51
1-Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ"

ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес"

ТОВ "НВП Хімпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ"
#35848260
Переможець 577 075,20
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ" #35848260

№ рішення у справі

65/66-р/к

Дата рішення у справі

01.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ"
#35848260
577 075,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2022 10:08
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2022 15:19
Д.у. 4 до договору 481-П-20 ТОВ СІОПЛАСТ.pdf зміни до договору
27 квітня 2022 15:19
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 11:03
ДУ3 від 07.12.2021.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 11:03
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 17:40
ДУ 1 від 11.08.2021 до Договору 481-П-20 (1).pdf зміни до договору
11 серпня 2021 17:40
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:19
481-П-20 від 14.09.2020 ТОВ Сіопласт.pdf укладений
14 вересня 2020 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю Замовника, відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись п. 11.2 та 11.3 Договору продовжити строк поставки товару до 30.11.2021 року та продовжити строк дії Договору до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 481-П-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини п'ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк виконання зобов’язань Постачальника щодо передачі товару на склад Покупця до 31.03.2022 року та строк дії Договору до 30.04.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 481-П-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 11.2 та 11.3 розділу 11 «Прикінцеві положення» Договору та відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.12.2022 року та строк виконання зобов’язань щодо поставки товару до 30.11.2022 року
Номер договору про закупівлю: 481-П-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 577 075,20
UAH (в тому числі ПДВ 96 179,20 UAH)