Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець учнівський, Стілець комп’ютерний, Пуф квадратний, Лава шкільна без спинки
Очікувана вартість
226 560,00 UAH
UA-2020-07-31-001920-c 946c00a038dc4c8ebb3cb2a968ee2674
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудіян Станіслав Анатолійович

+380576151979 pr.zachepilovkaotg@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівсього району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 41887522
Місцезнаходження: 64401, Україна , Харківська обл., Зачепилівка, вул. Паркова, буд. 21
Контактна особа: Рудіян Станіслав Анатолійович
+380576151979
pr.zachepilovkaotg@dniokh.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:40
Очікувана вартість: 226 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Адреса Замовника: 64401, Україна, Харківська обл., Зачепилівський район, смт. Зачепилівка, ВУЛИЦЯ Паркова, будинок 21; код ЄДРПОУ 41887522; Категорія Замовника - п.3 ч.4. ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі); вид закупівлі (товари) Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64401, Україна, Харківська область, Зачепилівка, вул. Центральна 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
12 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64420, Україна, Харківська область, Леб’яже, вул. Центральна 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
32 шт
Стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64440, Україна, Харківська область, Бердянка, вул. 14 Гв.стрілецької дивізії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
10 шт
Лава шкільна без спинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64401, Україна, Харківська область, Зачепилівка, вул. Центральна 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
23 шт
Стілець комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64423, Україна, Харківська область, Миколаївка, вул. Харківська 76Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
110 шт
стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64423, Україна, Харківська область, Миколаївка, вул. Харківська 76Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
21 шт
Пуф квадратний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64431, Україна, Харківська область, М. Орчик, вул. Садова 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
12 шт
стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64433, Україна, Харківська область, Сомівка, вул. Центральна 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:07
ТД стільці об_їзд 31.07.20.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЗАНОВА ЛІДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 225 230,00
UAH з ПДВ
225 230,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна 226 400,00
UAH з ПДВ
226 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 14:02
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:12
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:11
Гарантія.rar

Публічні документи

12 серпня 2020 21:48
Пакет 1.pdf
12 серпня 2020 21:48
Паспорт та РНОКПП.pdf
12 серпня 2020 21:48
Фінризики_Ліцензія.pdf
12 серпня 2020 21:48
Свідоцтво ФінУстанови.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЗАНОВА ЛІДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЗАНОВА ЛІДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2217301305
Переможець 225 230,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЗАНОВА ЛІДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2217301305
225 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 22:08
Договір укладений
19 січня 2021 22:07
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 10:28
ду1.jpg зміни до договору
17 вересня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 15:04
Договір укладений
04 вересня 2020 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до п.11.2 Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до п. 5.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 225 230,00
UAH