Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини. Комп’ютерний томограф.
CPV: 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use. Computer tomograph.
Очікувана вартість
11 000 000,00 UAH
UA-2020-07-31-001629-a e1f9d352242f49b5afb3e7ec78517cff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Світлана Володимирівна

0668085467 onko-kram@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ"
Код ЄДРПОУ: 21992649
Місцезнаходження: 84307, Україна , Донецька область обл., КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31
Контактна особа: Кононенко Світлана Володимирівна
0668085467
onko-kram@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Regional territorial medical association Kramators
National ID: 21992649
Contact point: Kononenko Svitlana
0668085467
onko-kram@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 13:28
Початок аукціону: 09 вересня 2020 13:28
Очікувана вартість: 11 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 110 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 31 липня 2020 17:44
Enquiries until: 21 серпня 2020 00:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 00:00
Planned auction date: 09 вересня 2020 13:28

Information

Estimated total value: 11 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 110 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 110 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції -Усі документи, що мають відношення до пропозиції конкурсних торгів та підготовлені безпосередньо учасником, можуть бути складені як українською, так і іншою мовою. Документи, що складені іноземною мовою, супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
Всі інші документи, що мають відношення до пропозиції конкурсних торгів, повинні бути складені українською мовою, або іншою мовою з автентичним перекладом на українську мову.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared All documents related to the tender offer and prepared directly by the bidder may be drawn up in both Ukrainian and another language. Documents written in a foreign language are accompanied by an authentic translation into Ukrainian.
All other documents related to the competitive bidding offer must be drawn up in Ukrainian or in another language with an authentic translation into Ukrainian.
The text in Ukrainian is decisive.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп’ютерний томограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33115000-9 — Томографічне обладнання
НК 024:2019: 37618 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла

Computer tomograph
CPV: 33115000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник має право при наявності погодження головного розпорядника бюджетних коштів провести розрахунки за даним договором шляхом 50% попередньої оплати Товару на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070. У випадку здійснення Замовником попередньої оплати, постачання товару за даним Договором здійснюється Постачальником у строк не більше трьох місяців з моменту здійснення такої попередньої оплати Замовником. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 вересня 2020
UA-2020-07-31-001629-ae1f9d352242f49b5afb3e7ec78517cff
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ"
Код ЄДРПОУ: 21992649
Місцезнаходження: 84307, Україна, Донецька область обл., КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Астріум" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 14:23
sign.p7s
15 вересня 2020 14:21
Документи переможця
27 серпня 2020 16:36
sign.p7s
27 серпня 2020 16:36
sign.p7s
27 серпня 2020 16:35
Файл 9.pdf
27 серпня 2020 16:35
Файл 8.pdf
27 серпня 2020 16:35
Файл 7.1.pdf
27 серпня 2020 16:35
Файл 7.pdf
27 серпня 2020 16:35
GARANTIYA_110 000UAH.ZIP
27 серпня 2020 16:35
Файл 5.pdf
27 серпня 2020 16:35
Файл 4.pdf
27 серпня 2020 16:35
Файл 3.pdf
27 серпня 2020 16:35
Файл 2.pdf
27 серпня 2020 16:34
Файл 1.pdf

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 15:56
sign.p7s
28 серпня 2020 15:56
sign.p7s
28 серпня 2020 15:40
Документи А.В. Патока.zip
28 серпня 2020 15:40
Додаток 4.pdf
28 серпня 2020 15:40
Додаток 3.pdf
28 серпня 2020 15:40
Додаток 2.pdf
28 серпня 2020 15:40
Додаток 1.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Астріум"

Критерій Вимога Підтвердження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 10 983 550,00
UAH з ПДВ
10 983 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Астріум" 10 997 000,00
UAH з ПДВ
10 997 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 14:23
sign.p7s
15 вересня 2020 14:21
Документи переможця
27 серпня 2020 16:36
sign.p7s
27 серпня 2020 16:36
sign.p7s
27 серпня 2020 16:35
Файл 9.pdf
27 серпня 2020 16:35
Файл 8.pdf
27 серпня 2020 16:35
Файл 7.1.pdf
27 серпня 2020 16:35
Файл 7.pdf
27 серпня 2020 16:35
GARANTIYA_110 000UAH.ZIP
27 серпня 2020 16:35
Файл 5.pdf
27 серпня 2020 16:35
Файл 4.pdf
27 серпня 2020 16:35
Файл 3.pdf
27 серпня 2020 16:35
Файл 2.pdf
27 серпня 2020 16:34
Файл 1.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 15:56
sign.p7s
28 серпня 2020 15:56
sign.p7s
28 серпня 2020 15:40
Документи А.В. Патока.zip
28 серпня 2020 15:40
Додаток 4.pdf
28 серпня 2020 15:40
Додаток 3.pdf
28 серпня 2020 15:40
Додаток 2.pdf
28 серпня 2020 15:40
Додаток 1.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Астріум"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 10 983 550,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
10 983 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 жовтня 2020 16:39
Договір №212 від 01.10.2020.PDF укладений
01 жовтня 2020 16:38
sign.p7s укладений
24 листопада 2020 13:00
Додаткова угода №1 від 23.11.2020.PDF зміни до договору
24 листопада 2020 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п. 3.3 Договору № 212 про закупівлю від 01.10.2020 року, Закону України від 30.03.2020 № 540 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість». Оскільки технічними можливостями майданчику введення суми договору без ПДВ не передбачено, з метою публікації додаткової угоди, вказано суму ПДВ 0,01 коп. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 од. Сума договору становить 10 265 000,00 грн. Сума сплаченого ПДВ- 359275,00 грн. підлягає поверненню Покупцю протягом 10 робочих днів з дня підписання додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 265 000,01
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку