Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного нагляду за об’єктом «Реконструкція та технічне переоснащення радіотехнічних засобів навігації та посадки аеродромного комплексу КП "Міжнародний аеропорт Запоріжжя", вул. Блакитна, буд.4, м.Запоріжжя (Курс посадки МКпос.-16°, ILS,DVOR/DME)"
Очікувана вартість
1 207 363,20 UAH
UA-2020-07-31-001554-a 0bd68b0804584718983581e2824d7556
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зінчук Оксана Анатоліївна

+380617214364 oksana.zinchuk@ozh.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ ЗАПОРІЖЖЯ"
Код ЄДРПОУ: 01130561
Місцезнаходження: 69013, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул.Блакитна 4
Контактна особа: Зінчук Оксана Анатоліївна
+380617214364
oksana.zinchuk@ozh.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 16:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 16:55
Очікувана вартість: 1 207 363,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 036,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи з технічного нагляду за об’єктом «Реконструкція та технічне переоснащення радіотехнічних засобів навігації та посадки аеродромного комплексу КП "Міжнародний аеропорт Запоріжжя", вул. Блакитна, буд.4, м.Запоріжжя (Курс посадки МКпос.-16°, ILS,DVOR/DME)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69013, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Блакитна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється протягом 10 календарних днів, на підставі Акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-001554-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОЕКТ-МЕНЕДЖМЕНТ БІЗНЕС КОНСАЛТИНГ», Код ЄДРПОУ:38104841
Дата подання: 05 серпня 2020 15:27
Просимо привести у відповідність чинному законодавству України та виправити дискримінаційні вимоги до потенційних учасників закупівлі
Шановний замовнику!
Просимо привести у відповідність чинному законодавству України та виправити дискримінаційні вимоги до потенційних учасників закупівлі:
1. Викласти вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в наступній редакції:
«- копії відгуків від замовників, наданих до вказаних договорів (не менше 3-х).»

2. Видалити з проекту договору наступний пункт:
«Учасник бере на себе зобов’язання протягом одного року забезпечувати безкоштовну участь у вирішення питань із підрядником, у випадках виникнення підстав для рекламацій до підрядника та гарантійне обслуговування, ремонт об’єкту на якому виконано реконструкцію та технічне переоснащення, в разі виявлення дефектів чи несправностей.»

Звертаємо Вашу увагу, що зазначені вище вимоги прямо порушують базові принципи здійснення закупівель, які визначені частиною 1 статті 5. Закону Україні про публічні закупівлі:

1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:

1) добросовісна конкуренція серед учасників;

2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;

3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;

4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;

5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;

6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 15:47
Відповідь на вимогу спрощенної закупівлі

Документи

06 серпня 2020 15:47
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 16:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ І ПРОЕКТУВАННЯ" 1 093 500,00
UAH з ПДВ
1 093 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:11
9. Цінова пропозиція.PDF
07 серпня 2020 15:11
6. Гарантійний лист.PDF
07 серпня 2020 15:11
2. Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ І ПРОЕКТУВАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ І ПРОЕКТУВАННЯ"
#41280568
Переможець 1 093 500,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ І ПРОЕКТУВАННЯ"
#41280568
1 093 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 11:30
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 16:16
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2021 16:15
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 16:10
Договір № 54.pdf укладений
02 вересня 2020 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування за рахунок коштів бюджету. Зміни в графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 911 250,00
UAH