Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей» на вул. Незалежності, 39 в смт Любешів Любешівського району Волинської області
Очікувана вартість
5 289 432,20 UAH
UA-2020-07-31-001543-a ● d1541082c71947dcbd638d2359fd0e06
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42043220 |
Місцезнаходження: | 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності , 53 |
Контактна особа: |
Лащ Галина Миколаївна +380663650432 uprgumpol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 14:48 |
Очікувана вартість: | 5 289 432,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 447,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозиція повина готуватися Українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей» на вул. Незалежності, 39 в смт Любешів Любешівського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44200, Україна, Волинська область, смт. Любешів, вулиця Незалежності, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №1070 від 04 грудня 2019 року, попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | умови надання (Опис) на підставі підписаних актів за формою КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2020 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2020 14:10 |
таблиця змін.docx | |
12 серпня 2020 14:10 |
4.4 Додаток 4 Субпідрядники (1).doc | |
12 серпня 2020 14:10 |
4.3. Додаток_3_проект_договору (2).docx | |
12 серпня 2020 14:10 |
4.2 Додаток 2 Технічне завдання _ копия.doc | |
12 серпня 2020 14:10 |
4.1 Додаток 1 внутрішніх приміщень (4).doc | |
12 серпня 2020 14:10 |
4 ТД кап ремонт внутрішніх приміщень (1).doc |
12 серпня 2020 14:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2020 14:10 |
таблиця змін.docx
|
|||
12 серпня 2020 14:10 |
4.4 Додаток 4 Субпідрядники (1).doc
|
|||
12 серпня 2020 14:10 |
4.3. Додаток_3_проект_договору (2).docx
|
|||
12 серпня 2020 14:10 |
4.2 Додаток 2 Технічне завдання _ копия.doc
|
|||
12 серпня 2020 14:10 |
4.1 Додаток 1 внутрішніх приміщень (4).doc
|
|||
12 серпня 2020 14:10 |
4 ТД кап ремонт внутрішніх приміщень (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оцінка тендерної документації, технічний опис закупівлі
Дата подання: 07 серпня 2020 11:24
Дата відповіді: 12 серпня 2020 14:16
В редакції від 31.07.2020 року Тендерної документації до закупівлі (UA-2020-07-31-001543-a) містяться вимоги, які є дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- вимоги вказані в підпункті 5.2.3. пункту 2 Розділу 5 згідно яких на учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 21000,00 грн. (двадцять одна тисяча гривень) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України) є дискримінаційними що встановлено рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ від 25.12.2013 №2047-р/пк-ск з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель. Вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону.
- в додатку №2 «Технічне завдання» подвоєні об’єми робіт, починаючи з позиції 116 найменування об’ємів робіт повторюється, що унеможливлює точний розрахунок вартості робіт.
На підставі вищевикладеного, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації закупівлі (UA-2020-07-31-001543-a).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду можемо повідомити наступне. Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів. Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в постанові Вінницького апеляційного адміністративного суду від "22" травня 2017 року по справі № 127/15574/16-а, яким постанову Вінницького міського суду Вінницької області від 31 січня 2017 року в частині визнання протиправними та незаконними вимоги щодо включення зобов’язань по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівлі скасовано. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, відповідно, внесення змін в Тендерну документацію не є необхідним.
Зарезультатами розгляду другого питання повідомляємо про те,що замовником внесено відповідні зміни в додаток №2 2Технічне завдання" тендерної документації.
Зарезультатами розгляду другого питання повідомляємо про те,що замовником внесено відповідні зміни в додаток №2 2Технічне завдання" тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП СМ-ІНВЕСТБУД |
4 219 964,11
UAH з ПДВ
|
3 999 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
4 602 013,01
UAH з ПДВ
|
3 999 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПМП "САТАР" |
5 027 590,00
UAH з ПДВ
|
3 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП СМ-ІНВЕСТБУД #41998892 |
Відхилено |
3 999 995,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 17:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Відхилено |
3 999 997,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 17:38
|
ПМП "САТАР" #30912095 |
Відхилено |
3 999 999,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 17:42
|
Інформація про відміну
Дата відміни
28 серпня 2020 17:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі