Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Oils and lubricants (09210000-4 Lubricants)
Оголошення про проведення
Ідентифікатор відбору | Відбори за рамковою угодою: |
---|---|
UA-2021-02-26-009057-a | |
UA-2021-02-19-000760-a | |
UA-2021-03-02-002931-c |
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2020 13:59 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2020 13:59 |
Очікувана вартість: | 113 853 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 569 268,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 12 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 1 рік 3 місяці |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3415612.5 UAH |
Publication date: | 31 липня 2020 17:31 |
Enquiries until: | 23 жовтня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 листопада 2020 10:00 |
Planned auction date: | 17 грудня 2020 13:59 |
Information
Estimated total value: | 113 853 750 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 569 269 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 12 |
Agreement duration: | 1 year 3 months |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2020 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2020 16:12 |
Зміни до тендеру 4106_23.10.2020.doc | |
23 жовтня 2020 16:12 |
Додаток 11 до ТД.pdf | |
23 жовтня 2020 16:12 |
4106_оливи нова редакція від 23.10.2020.docx | |
20 жовтня 2020 16:41 |
Зміни до тендеру 4106_20.10.2020.doc | |
30 вересня 2020 08:26 |
Зміни до тендеру 4106_29.09.2020.doc | |
30 вересня 2020 08:26 |
Додаток 7_РУ+договір нова редакція від 29.09.2020.docx | |
02 вересня 2020 16:18 |
Зміни до тендеру 4106_02.09.2020.doc | |
26 серпня 2020 17:38 |
Зміни до тендеру 4106_26.08.2020.doc | |
14 серпня 2020 16:48 |
Зміни до тендеру 4106_14.08.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно підпункту 2.4 пункту 2 додатку 1 Замовник вимагає наступне:
2.4. Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження проходження процедури допуску олив та мастильних матеріалів до застосування на залізничному транспорті згідно з вимогами Стандарту СТП-Н 04-009:2017 «Мастила та оливи для тягового рухомого складу, машин та механізмів ПАТ «Укрзалізниця». Порядок допуску до застосування», введеного в дію наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 13.12.2017 № 765, учасник має надати:
- якщо до постачання пропонується продукція, яка постачалася на підприємства АТ «Укрзалізниця» в період 2015-2017 років, та за умови, що виробник продукції той самий, учасник надає документи, що підтверджують факт постачання (копії договорів постачання, лист від виробника тощо), та документи, що підтверджують обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ «Укрзалізниця»;
Зазначаємо, що зазначена вимога є неоднозначною і порушує основну мету Закону щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, оскільки внесені в тендерну документацію зміни допускають двояке трактування, що надає учасникам можливість для зловживань під час участі у процедурі закупівлі. Так, замовник встановлює вимогу надати документ або документи і в скобках перелічує, які саме: копія договору (договорів) постачання, лист від виробника тощо.
Зазначаємо, що читаються такі положення Документації, як вимогу надати один або декілька документів з переліку, і судячи з контексту, Замовник також може так вважати, використовуючи розділовий знак "кома" у значенні "або", а не у значенні "та". Це підтверджується і практикою допуску до участі в аукціоні учасників за наявності у складі їх пропозиції хоча б одного з таких документів в аналогічних процедурах Замовника. Однак зазначаємо, що для уникнення подвійного трактування, що впливають на підготовку документів під час подання Пропозиції учасником, Замовник зобов'язаний внести зміни в тендерну документацію та конкретизувати вимогу для недискримінації учасників, виклавши її, наприклад, таким чином:
-якщо до постачання пропонується продукція, яка постачалася на підприємства АТ "Укрзалізниця" в період 2015-2017 років, та за умови, що виробник продукції той самий, учасник надає документ (документи), що підтверджує факт постачання (або копія договору (договорів) постачання, або лист від виробника або тощо), та документ (документи), що підтверджує обстеження виробництва уповноваженою структурою АТ "Укрзалізниця".
Просимо надати відповідь згідно пункту 2.1 Розділу 2 тендерної документації: Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону та не порушуючи статтю 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме надати відповідь в терміни що не перевищують 3 (трьох) днів.
№ UA-2020-07-31-001489-b Вами розміщено вимогу при закупівлі мастильних засобів (оливи та мастильні матеріали). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу, на яку Замовником буде надано відповідь.
Скарги до процедури
Дата подання: 27 серпня 2020 10:19
Дата подання: 02 жовтня 2020 14:48
Дата подання: 18 листопада 2020 15:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000085 ● 97b2aab8ec924cdda6ffdb0f9d3addc5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-07-31-001489-b 31.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-31-001489-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 11 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Оливи та мастильні матеріали (код ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-07-31-001489-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 24 Закону. Учасник процедури закупівлі 20.08.2020 звернувся до замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовником було оприлюднено роз’яснення 26.08.2020, тобто протягом трьох робочих днів (24.08.2020 – вихідний день). Замовник дотримався норм частини першої статті 24 Закону.
2020-12-17 17:09:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • усунуто
прийнято заперечення з урахуванням 24.08.2020 - святковий день
2020-12-22 17:38:17
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАЗ ОІЛ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "МІРОІЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРАЗ ОІЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТОРУМ |
108 850 000,00
UAH з ПДВ
|
108 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІРОІЛ" |
110 970 000,00
UAH з ПДВ
|
110 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" |
111 345 000,00
UAH з ПДВ
|
111 345 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" |
113 853 750,00
UAH з ПДВ
|
113 853 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТОРУМ #41367994 |
Переможець |
108 850 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 08:26
|
|
ТОВ "МІРОІЛ" #39248284 |
Переможець |
110 970 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 08:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" #37333587 |
Переможець |
111 345 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 08:30
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" #39798690 |
Переможець |
113 853 750,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 08:31
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 грудня 2020 08:42
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ ТОРУМ |
108 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІРОІЛ" |
110 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" |
111 345 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" |
113 853 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)
Найменування учасника − переможця | Статус учасника | Конкретна назва предмета закупівлі |
---|---|---|
Олива моторна для дизельних двигунів М-14В2 | ||
ТОВ ТОРУМ |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 2.177E+4 UAH з ПДВ |
ТОВ "МІРОІЛ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 22194 UAH з ПДВ |
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 22269 UAH з ПДВ |
ТОВ "КОРНЕТ ХОЛДИНГ" |
Рамкову угоду можна укласти з учасником | 22770.75 UAH з ПДВ |
Рамкова угода
Статус:Угода | Опубліковано |
---|---|
ЦЗВ-14-00121-РУ.pdf |
29 січня 2021 14:05
|
Електронний підпис |
29 січня 2021 14:05
|
Виконання рамкової угоди
Строк дії угоди: | 29 січня 2021 — 30 грудня 2021 |
Причини розірвання угоди: | Припинити дію рамкової угоди від 29.01.2021 №ЦЗВ-14-00121-РУ (Оголошення у ЦБД №UA-2020-07-31-001489-b) на закупівлю мастильних засобів (Оливи та мастильні матеріали) (код ЄЗС 09210000-4) згідно з ч. 4 розділу VIII наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 15.09.2017 №1372 «Про затвердження Особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення» в порядку та за наявності підстав, визначених у зазначеній рамковій угоді в п. 6.1.2 розділу 6, а саме: відмова постачальника від виконання рамкової угоди, внаслідок чого кількість постачальників, які підписали рамкову угоду стала менше трьох. |