Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилади освітлювальні для тепловозів та електровозів
Lighting devices for locomotives and electric locomotives
Очікувана вартість
1 387 500,00 UAH
UA-2020-07-31-001484-b bdab925e7d2c457bac0449e82f79c626
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia .
National ID: 40081195
Contact point: Porokhnavets Oksana Mychaylivna
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 13:02
Очікувана вартість: 1 387 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 31 липня 2020 17:26
Enquiries until: 24 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 30 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 вересня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 1 387 500 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 13 875 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 шт.
Прилад освітлювальний ЕТ-151.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Lighting device ЕТ-151.00
CPV: 31520000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Освітлювальний прилад
Дата подання: 03 серпня 2020 11:37
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:43
Доброго дня, шановний Замовнику! Нам, як постачальникам світлотехнічної продукції, не зрозуміло який саме освітлювальний прилад ви хочете придбати. Маркування приладу, яке у вас прописано у тендерній документації, не знаходить навіть пошукова система "Гугл". Надате будь-ласка більш розширену інформацію про виробника, де використовують ці освітлювальні прилади, розміри, фото зразка, креслення. Якщо ви хочете, щоб тендерна закупівля була більш конкурентною, то надайте будь-ласка більш детальну інформацію. Чи, можливо, вам, як Замовнику, не потрібні конкурентні торги? Якщо Замовник не надає більш детальної інформації, то це свідчить про те, що він не зацікавлений у конкурентній боротьбі з розширеним колом учасників за для того, щоб забезпечити економію коштів не тільки підприємства, а і держави в цілому. Наперед дякуємо за надану інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Даний прилад є продукцією залізничного призначення і використовується для освітлення проїзної частини тепловоза та електровоза. Ви можете запропонувати еквівалент вищевказаного товару, проте показники еквіваленту повинні бути не гіршими, ніж у товарі, зазначеному в технічній специфікації.
просимо викласти креслення в складі ТД
Дата подання: 05 серпня 2020 13:51
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:46
просимо Замовника викласти в складі тендерної пропозиції креслення на всю продукцію для можливості запропонувати Еквівалент продукції. Хочемо зазначити, що при зверненні в ПКТБ РС про надання даних креслень-отримано відповідь-про відсутність даних керслень та НЕМОЖЛИВОСТІ ЇХ надання.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно Додатку №6, пункт 2.3 у випадку, якщо товар виготовляється на основі технічних креслень надати: копію технічних креслень (відповідність креслеників на товар залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа-погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 2020 р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа).
Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві товару, який пропонується до постачання.
Учасник може надати еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2020
UA-2020-07-31-001484-bbdab925e7d2c457bac0449e82f79c626
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРІ ГРУП"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП МАШИНЕРІЯ ТМ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРІ ГРУП" #40743477

№ рішення у справі

63/41-р/к

Дата рішення у справі

22.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

03 вересня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

31 серпня 2020 15:38
Рахунок в банку.pdf
31 серпня 2020 15:38
ПРОТОКОЛ 1 в_д 26.12.2017.pdf
31 серпня 2020 15:38
наказ Дорошко.pdf
31 серпня 2020 15:38
Витяг ПДВ.pdf
31 серпня 2020 15:38
Витяг ЄДРПОУ 09.04.19р..pdf

Документи

03 вересня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:41
public_doc.pdf
14 вересня 2020 10:41
public_doc.p7s
14 вересня 2020 10:41
Dovidka_20240498250280278048.pdf.p7s
14 вересня 2020 10:41
Dovidka_20240498250280278048.pdf
14 вересня 2020 10:41
цінова пропозиція.pdf
14 вересня 2020 10:41
наказ і протокол.pdf
14 вересня 2020 10:41
довідка п7.pdf
14 вересня 2020 10:41
Довідка п4.1.pdf
14 вересня 2020 10:41
Довідка п2.1.pdf
02 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:34
технічна частина.pdf
02 вересня 2020 12:34
Протокол М25.pdf
02 вересня 2020 12:34
оригінал статуту.pdf
02 вересня 2020 12:34
кваліфікаційна частина.pdf
02 вересня 2020 12:34
ИСО 9001.pdf
02 вересня 2020 12:34
зразок паспорту.pdf
02 вересня 2020 12:34
ДСТУ 4493 2005.pdf
02 вересня 2020 12:34
Дилерський лист.pdf
02 вересня 2020 12:34
гост 17516.1-90 частина 2.PDF
02 вересня 2020 12:34
гост 17516.1-90 частина 1.pdf
02 вересня 2020 12:34
ГОСТ 12.2.056-81.pdf
02 вересня 2020 12:34
відгук освітлення.pdf

Документи

03 вересня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:29
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2020 15:29
Техніка 2.rar
02 вересня 2020 15:29
Техніка 1.rar
02 вересня 2020 15:29
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРІ ГРУП"

ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"

ПП МАШИНЕРІЯ ТМ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" 1 387 500,00
UAH
1 373 625,00
UAH
Документи
ПП МАШИНЕРІЯ ТМ 1 376 400,00
UAH
1 376 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:41
public_doc.pdf
14 вересня 2020 10:41
public_doc.p7s
14 вересня 2020 10:41
Dovidka_20240498250280278048.pdf.p7s
14 вересня 2020 10:41
Dovidka_20240498250280278048.pdf
14 вересня 2020 10:41
цінова пропозиція.pdf
14 вересня 2020 10:41
наказ і протокол.pdf
14 вересня 2020 10:41
довідка п7.pdf
14 вересня 2020 10:41
Довідка п4.1.pdf
14 вересня 2020 10:41
Довідка п2.1.pdf
02 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:34
технічна частина.pdf
02 вересня 2020 12:34
Протокол М25.pdf
02 вересня 2020 12:34
оригінал статуту.pdf
02 вересня 2020 12:34
кваліфікаційна частина.pdf
02 вересня 2020 12:34
ИСО 9001.pdf
02 вересня 2020 12:34
зразок паспорту.pdf
02 вересня 2020 12:34
ДСТУ 4493 2005.pdf
02 вересня 2020 12:34
Дилерський лист.pdf
02 вересня 2020 12:34
гост 17516.1-90 частина 2.PDF
02 вересня 2020 12:34
гост 17516.1-90 частина 1.pdf
02 вересня 2020 12:34
ГОСТ 12.2.056-81.pdf
02 вересня 2020 12:34
відгук освітлення.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:29
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2020 15:29
Техніка 2.rar
02 вересня 2020 15:29
Техніка 1.rar
02 вересня 2020 15:29
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"

ПП МАШИНЕРІЯ ТМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"
#41776786
Переможець 1 373 625,00
UAH
11 вересня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"
#41776786
1 373 625,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 09:42
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:09
ДУ-1 (8) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:09
1_ДУ-1.pdf укладений
24 грудня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 16:48
ДОГОВІР.pdf укладений
25 вересня 2020 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2021р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-20397/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 648 350,00
UAH