Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-07-31-001444-c b79a56a1d5a14925bb7ac538764ae206
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріанна Шиба

+380678545495 shyba1982r@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ПФУ у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 13814885
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lv/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Контактна особа: Маріанна Шиба
+380678545495
shyba1982r@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 10:17
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 10:17
Початок аукціону: 18 серпня 2020 13:42
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


планшетні сканери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Митрополита Андрея,10, Львів, Львівська область, 79016, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020  —  09 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 12:24
Електронний підпис
31 липня 2020 10:32
оголошення сканери.pdf
31 липня 2020 10:32
Нова ТД 140 000.doc
03 серпня 2020 12:24
Електронний підпис
31 липня 2020 10:35
Електронний підпис
31 липня 2020 10:32
оголошення сканери.pdf
31 липня 2020 10:32
Нова ТД 140 000.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 03 серпня 2020 11:36
Дата відповіді: 03 серпня 2020 12:27
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, лише поставка товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-001444-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 05 серпня 2020 16:45
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 13:28
Вважаэмо, що дана вимога не э дискримынацыйною, а лише такою, що убезпечить замовника від закупівлі неякісного, неоригінального товару. Даний лист підтверджує можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, а також те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону 922 тендерна документацыя може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, Замовник має право встановлювати і інші вимоги до тендерної документації, які він вважає за потрібне. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції подають всі зацікавлені особи. Замовник забезпечує рівні умови участі для всіх, хто може запропонувати товар відповідно до вимог та технічних характеристик замовника. Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області - державна установа, і користуємося державними коштами. Товар придбаний через електронну систему закупівель повинен відповідати вимогам встановленим замовником. Доводимо до вашого відома, що отримання авторизованого листа про партнерські відносини не є чимось надзвичайним, і не є проблемою. Для того і існує ринок та конкуренція. Повідомляємо, що з даного питання є практика постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 124 950,00
UAH з ПДВ
104 124,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 119 400,00
UAH з ПДВ
112 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 11:44
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:40
довідка щодо ліцензії
20 серпня 2020 11:40
довідка ч2 ст 17
20 серпня 2020 11:40
довідка п13 ч1 ст 17
20 серпня 2020 11:40
довідка п12 ч1 ст 17
20 серпня 2020 11:40
довідка п8 ч1 ст 17
20 серпня 2020 11:39
довідка п6 ч1 ст 17
20 серпня 2020 11:39
довідка п3 ч1 ст 17
20 серпня 2020 11:39
довідка п2 ч1 ст 17
16 серпня 2020 21:57
Електронний підпис
16 серпня 2020 21:56
8. довідка код Статуту.pdf
16 серпня 2020 21:56
7. копія Статут.PDF
16 серпня 2020 21:56
6. довідка ст. 17.pdf
16 серпня 2020 21:56
5. відгуки сканери.pdf
16 серпня 2020 21:56
16. копії Epson ISO 90001_ ISO 14001.pdf
16 серпня 2020 21:56
21. проєкт договору.pdf
16 серпня 2020 21:56
13. технічна частина.pdf
16 серпня 2020 21:56
3. довідка працівники.pdf
16 серпня 2020 21:56
13. довідка довкілля.pdf
16 серпня 2020 21:56
18. копія протокол.PDF
16 серпня 2020 21:56
18. копія наказ.PDF
16 серпня 2020 21:56
1. тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2020 21:56
18. копія витяг ЄДР 060720.pdf
16 серпня 2020 21:56
10. довідка санкції.pdf
16 серпня 2020 21:56
1. розрахунок ціни.pdf
16 серпня 2020 21:56
18. копія виписка 23082011.PDF
16 серпня 2020 21:56
9. копія витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

17 серпня 2020 09:17
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:16
Авторизаційний лист.pdf
17 серпня 2020 09:16
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2020 09:16
СТАТУТ 22.02.20.pdf
17 серпня 2020 09:16
Сканеры Epson Perfection V19_V39.pdf
17 серпня 2020 09:16
Лист згода ІД.pdf
17 серпня 2020 09:16
Лист -гарантія ВПВ 17.pdf
17 серпня 2020 09:16
Лист -гарантія ВПВ 17 2.pdf
17 серпня 2020 09:16
Лист відгук.pdf
17 серпня 2020 09:16
Лист обсуговання.pdf
17 серпня 2020 09:16
Інформаційна довідка.pdf
17 серпня 2020 09:16
Довідка мат-тех база.pdf
17 серпня 2020 09:16
Гарантійний лист.pdf
17 серпня 2020 09:16
ВИТЯГ ПДВ.pdf
17 серпня 2020 09:16
Витяг з ЭДРПОУ.pdf
17 серпня 2020 09:16
ВИПИСКА 05.02.20.pdf
17 серпня 2020 09:16
Баланс + Фін звіт 2.pdf
17 серпня 2020 09:16
Баланс + Фін звіт 1.pdf
17 серпня 2020 09:16
Аналогічний договір.pdf
17 серпня 2020 09:16
Аналогічний договір 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Переможець 104 124,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
104 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 15:33
Договір сканери планшетні.PDF укладений
31 серпня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2021 11:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 124,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 354,00 UAH)