Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуарів по вулиці Соборності (від будинку № 37 по вул. Соборності до вул. Сінна) у місті Полтава
Очікувана вартість
9 861 164,40 UAH
UA-2020-07-31-001406-b 218ae9db69504845ada963d610213083
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 12:41
Очікувана вартість: 9 861 164,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,76%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. назва закупівлі відповідно до ДСТУ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт тротуарів по вулиці Соборності (від будинку № 37 по вул. Соборності до вул. Сінна) у місті Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, тротуари по вулиці Соборності (від будинку № 37 по вул. вул. Соборності до вул. Сінна)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 9 831 719,17
UAH з ПДВ
9 364 092,85
UAH з ПДВ
1.4285714286 6 554 864.99 Документи
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ" 9 364 093,13
UAH з ПДВ
9 213 051,60
UAH з ПДВ
1.4285714286 6 449 136.12 Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 09:37
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:36
ТП, техчастина 1.pdf
17 серпня 2020 09:36
Garantiya_49 100.zip
17 серпня 2020 09:36
техчастина2 (2).pdf
17 серпня 2020 09:36
кваліфікація 1.pdf
17 серпня 2020 09:35
відповідність.pdf
17 серпня 2020 09:35
кваліфікація2.pdf
17 серпня 2020 09:35
Статут з описом.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 11:22
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:19
Документи по статті 41
02 вересня 2020 11:29
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:28
Опис та Довідки ст 17
02 вересня 2020 11:28
Розрахунки до ЗЗВ
02 вересня 2020 11:28
Розрахунки до догов. ціни
02 вересня 2020 11:28
Довідка на юр особу
02 вересня 2020 11:28
Довідка банкрутство
02 вересня 2020 11:27
Довідка на посадову особу
02 вересня 2020 11:27
Документи переможця
02 вересня 2020 11:27
Документи переможця
21 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:16
Відповідь на вимогу
21 серпня 2020 11:11
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:08
Відповідь на вимогу
16 серпня 2020 18:59
Електронний підпис
16 серпня 2020 18:53
Статут Лідерстрой.pdf
16 серпня 2020 18:53
протокол1.pdf
16 серпня 2020 18:53
Підсум.від. табл2-1.pdf
16 серпня 2020 18:53
опис до Статуту.pdf
16 серпня 2020 18:53
Наказ протокол.pdf
16 серпня 2020 18:53
Локальний кошторис.pdf
16 серпня 2020 18:53
Ліцензія.pdf
16 серпня 2020 18:53
Договора ЦПХ.pdf
16 серпня 2020 18:53
Дог.ціна пояс.зап.pdf
16 серпня 2020 18:53
Дефек.акт.pdf
16 серпня 2020 18:53
Гарантия.zip
16 серпня 2020 18:53
Гарант.листи вих. _ 11-26.pdf
16 серпня 2020 18:53
Вих.6_13-14_ 19_26-27.pdf
16 серпня 2020 18:53
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ"
#42902153
Переможець 9 213 051,60
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 17:47

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Закупівля: Капітальний ремонт тротуарів по вулиці Соборності (від будинку № 37 по вул. Соборності до вул. Сінна) у місті Полтава», 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (№ UA-2020-07-31-001406-b). Учасник: ТОВ «Будівельна компанія «ЛІДЕР СТРОЙ»; ЄДРПОУ: 42902153. Усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: Перелік невідповідностей: № 1Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Додатку № 1 тендерної документації учасник надав гарантійний лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 8 від 12.08.2020, у якому у зазначив працівників: Рукас Юрій Олександрович підсобний робітник, Бабенко Олександр Миколайович підсобний робітник, Поставний Станіслав Володимирович підсобний робітник, але учасник надав: цивільно-правову угоду № 6 від 01.08.2020 згідно якої Рукасу Ю.О. доручено виконувати роботи дорожнього робітника; цивільно-правову угоду № 7 від 01.08.2020 згідно якої Бабенко О.М. доручено виконувати роботи дорожнього робітника; цивільно-правову угоду № 8 від 01.08.2020 згідно якої Поставлений С.В. доручено виконувати роботи дорожнього робітника. Також слід зазначити, що згідно штатного розпису від 01.08.2020, наданого ТОВ «Будівельна компанія «ЛІДЕР СТРОЙ» у складі своєї тендерної пропозиції, у Товариства передбачено 3 штатні одиниці дорожній робітник та 1 штатна одиниця підсобного робітника. Посилання на вимогу в тендерній документації: 1) п.п. 2.1 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 29. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Невідповідність № 1 учасник може виправити наступним чином: Надати оновлений гарантійний лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виправленими посадами або професіями працівників Рукаса Юрія Олександровича, Бабенка Олександра Миколайовича, Поставного Станіслава Володимировича на дорожній робітник, зазначених у гарантійному листі № 8 від 12.08.2020 (у разі, якщо це технічна (описка) помилка) або надати на працівників: Рукас Юрій Олександрович, Бабенко Олександр Миколайович, Поставний Станіслав Володимирович накази на призначення їх підсобними робітниками або цивільно-правові угоди/договора, штатний розпис з посадою підсобний робітник не менше 4 штатних одиниць. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "ЛІДЕР СТРОЙ"
#42902153
9 213 051,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 17:52
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 16:05
Додаткова угода № 2 до Договору підряду № 12.07.2021 (1).pdf зміни до договору
14 липня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 16:16
Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 15 від 09.09.2020 (1).PDF зміни до договору
14 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 19:47
Договір підряду № 15 від 09.09.2020.PDF укладений
10 вересня 2020 19:47

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 вересня 2020 14:23
2 763 915,48 UAH UA868201720344281003100041201
УЖКГ виконкому Полтавської міськради
UA168201720355389107000707940
ТОВ Будiвельна компанiя "Лiдер Строй"
Оплачений
29 грудня 2020 14:35
3 625 958,22 UAH UA868201720344281003100041201
УЖКГ виконкому Полтавської міськради
UA873516290000000026009161607
ТОВ "БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ "ЛIДЕР СТРОЙ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 15 від 09.09.2020 року по 12.07.2021 року
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу складових робіт з капітального ремонту тротуарів по вулиці Соборності (від будинку № 37 по вул. Соборності до вул. Сінна) у місті Полтава, які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 2 від 12.07.2021
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 12 липня 2021
Сума оплати за договором: 6 913 007,59
UAH (в тому числі ПДВ 1 152 167,93 UAH)