Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району
Очікувана вартість
847 559,00 UAH
UA-2020-07-31-001382-b 0807eb2ee0624d39a73e557b1aa67491
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:29
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:29
Очікувана вартість: 847 559,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 426,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


997 шт.

Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 штуки
Український алфавіт (друковані й рукописні літери, великі і малі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, централізована бухгалтерія відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, вул. Космонавтів, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
299 штуки
Набір геометричних тіл та фігур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, централізована бухгалтерія відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, вул. Космонавтів, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
Модель демонстраційного механічного годинника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, централізована бухгалтерія відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, вул. Космонавтів, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
299 штуки
Лічильний матеріал (набір Кюізенера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, централізована бухгалтерія відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, вул. Космонавтів, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
Терези демонстраційні з набором важків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, централізована бухгалтерія відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, вул. Космонавтів, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
Набір для вивчення часток і дробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, централізована бухгалтерія відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, вул. Космонавтів, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
Фізична карта півкуль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, централізована бухгалтерія відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, вул. Космонавтів, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
Фізична карта України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, централізована бухгалтерія відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, вул. Космонавтів, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
57 штуки
Колекція ґрунтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, централізована бухгалтерія відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради, вул. Космонавтів, буд. 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:35
Перелік змін до тендерної документації.docx
06 серпня 2020 15:35
ТД дидактика НУШ 31.07.2020 (зі змінами).docx
06 серпня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:35
Перелік змін до тендерної документації.docx
06 серпня 2020 15:35
ТД дидактика НУШ 31.07.2020 (зі змінами).docx
31 липня 2020 16:17
ТД дидактика НУШ 31.07.2020.docx
06 серпня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-001382-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 03 серпня 2020 13:56
щодо аналогічних договорів
Шановний замовнику,а Вам нездається,що Ваша вимога надати"Інформація про виконання аналогічних договорів не менш ніж 5 договір (аналогічний договір є договір який ідентичний за предметом закупівлі по цій закупівлі, за наступною формою:" є дискримінаційною.Прочитайте уважно ЗУ "Про публічні закупівлі",а саме те що стосується ст 16 та внесіть зміни в ТД .Дуже цікаво звідки Ви взяли цифру 5 чому не 25 або 50???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 15:08
Добрий день. Повідомляємо, що тендерну документацію зі змінами буде оприлюднено в електронній системі у відповідності до чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-001382-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К", Код ЄДРПОУ:36474294
Дата подання: 26 серпня 2020 09:50
Вимога щодо скасування закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради було оголошено закупівлю ID UA-2020-07-31-001382-b на Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району ДК 021:2015: 39160000-1.
Рішенням засіданням тендерного комітету відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради з питання розгляду тендерних пропозицій від 20 серпня 2020 року (Протокол №253), тендерну пропозицію ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К» відхилено.
Підставою відхилення зазначено наступне:
Відповідно до пункту 6 Додатку №5 ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «оригінал листа авторизації від виробника, із зазначенням замовника та номеру оголошення про проведення Процедури закупівлі торгів, щодо можливості поставки виробником товару учаснику, за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками». Учасником було надано у складі пропозиції авторизаційний лист від виробника без підтвердження щодо можливості поставки виробником товару учаснику, за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 «Учасник у складі пропозиції надає довідку у довільній формі від замовника датована не пізніше кінцевої дати подання пропозиції про відсутність/наявність підстав щодо відхилення учасника відповідно до вищезазначених вимог»- зазначена довідка відсутня у складі тендерної пропозиції ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К».
Згідно п.1 підпункту 21 розділу 1 ТД Учасником не надано у складі тендерної пропозиції згоди на обробку персональних даних за формою визначеною тендерною документацією справжність підписів яких повинна бути нотаріально посвідчена.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Учасником не було надано у складі пропозиції скановану копію відповіді від уповноваженого органу що здійснює реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері навколишнього природнього середовища про дотримання виробником екологічного законодавства.
Детально проаналізувавши тендерну документацію та підстави відхилення тендерної пропозиції ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К», було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право як учасника даних торгів згідно встановленого законом порядку, що являється підставою для відміни закупівлі.
По-переше, вимога щодо надання згоди на обробку персональних даних за формою визначеною тендерною документацією справжність підписів яких повинна бути нотаріально посвідчена замовником була передбачена не у розділі 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, а у розділі 1 Загальні положення. Вважаємо таке завуальоване розміщення вимоги до подачі документів є свідомим та зроблено з метою щоб більшість учасників не знайшли дану вимогу до подачі документів, так як вона розміщена у пункті де надавалось визначення термінів, що застосовуються у тендерній документації. І ми як учасник даної закупівлі, вказану вимогу не знайшли. Щодо вимоги нотаріального посвідчення згоди на обробку персональних даних суперечить положенню ЗУ «Про публічні закупівлі» і є незаконною.
По-друге, вимога замовника закупівлі щодо надання довідки у довільній формі від цього ж замовника датована не пізніше кінцевої дати подання пропозиції про відсутність/наявність підстав щодо відхилення учасника з підстав не виконання ним своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору є незаконною, так як ставить учасника під пряму залежність від дій самого замовника, а отже є дискримінаційною, також чинним законодавством не передбачена вимога надання подібних довідок, а інформація щодо невиконання учасником своїх зобов’язань за попередніми договорами є загальнодоступною для замовника і яку він перевіряє самостійно. Доцільно зазначити, що як і попередню вимогу, замовником свідомо було розміщено її серед переліку підстав для прийняття ним рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі, що ускладнило учаснику знайти вказану вимогу замовника.
По-третє, є незаконною вимога замовника щодо надання учасниками відповіді від уповноваженого органу що здійснює реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері навколишнього природнього середовища про дотримання виробником екологічного законодавства, так як замовником не конкретизовано яку саме довідку і від якого саме контролюючого органу необхідно надати учасникам, що ставить учасників у пряму залежність від рішення замовника та є дискримінаційною по відношенню до учасників. Окрім того ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К» було надано лист-роз’яснення, що ТОВ «Торговий дім «Альфа і Омега» направлено лист до Державної екологічної інспекції у Вінницькій області щодо дотримання ними як виробником екологічного законодавства, однак на момент подання тендерної пропозиції відповіді не отримано (з доданою копією листа та доказами його направлення). Зазначена обставина не була замовником зазначена та не взята до уваги.
По-четверте, щодо надання ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К» авторизаційного листа від виробника у якому не було зазначено підтвердження щодо можливості поставки виробником товару учаснику, за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками, доцільно зазначити, що відповідно до пункту 6 додатку 5 Тендерної документації передбачено надання інформації щодо можливості поставки виробником товару для Учасників, які є офіційними представниками, покупцями, посередниками, дилерами тощо – оригінал листа авторизації від виробника. Згідно ж наданого авторизаційного листа ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К» являється партнером виробника ТОВ «Торговий дім «Альфа і Омега», а відповідна вимога до партнерів тендерною документацією передбачена не була. Окрім того ПП «Торговий Дім «Едельвейс і К» були надані відповідні гарантійні листи щодо поставки ним товару у випадку визнання переможцем.
Враховуючи викладене вимагаємо замовника Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради усунути порушення шляхом скасування закупівлі UA-2020-07-31-001382-b на Навчально-дидактичний матеріал для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» в загальноосвітніх закладах Саксаганського району.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 серпня 2020 16:39
Шановний Учаснику! Щодо Вашої вимоги надаємо відповіді.
Стосовно першого та другого питання. Відповідно до пункту 1 абзацу 13 розділу 3, а саме " іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї".
Стосовно іншого питання: листа авторизації, "для Учасників, які є офіційними представниками, покупцями, посередниками, дилерами тощо" - під тощо відносяться усі інші.
Стосовно іншого питання. Відповідно до статті 3 Закону України «Про нотаріат» Нотаріус - це уповноважена державою фізична особа, яка здійснює нотаріальну діяльність у державній нотаріальній конторі, державному нотаріальному архіві або незалежну професійну нотаріальну діяльність, зокрема посвідчує права, а також факти, що мають юридичне значення, та вчиняє інші нотаріальні дії, передбачені законом, з метою надання їм юридичної вірогідності. Отже, нотаріус це особа, яка вчиняє нотаріальні дії з метою надання їм юридичної вірогідності. Вірогідність - властивість знання, істинність якого твердо встановлена суб'єктом. Правилами ведення нотаріального діловодства, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 22.12.2010 № 3253/5, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2010 р. за № 1318/18613 встановлено порядок документування нотаріальної діяльності та зберігання архіву і визначають порядок організації роботи з документами в державних нотаріальних конторах, державних нотаріальних архівах, приватними нотаріусами. Під час нотаріальних дій, нотаріус здійснює відповідний запис до книги, журналу, реєстру із зазначенням змісту нотаріальних дій, місця вчинення нотаріальних дій тощо. Відповідно до статті 1 Закону України «Про нотаріат» Нотаріат в Україні - це система органів і посадових осіб, на які покладено обов'язок посвідчувати права, а також факти, що мають юридичне значення, та вчиняти інші нотаріальні дії, передбачені цим Законом, з метою надання їм юридичної вірогідності. Частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено імперативну норму, а саме Замовнику надано право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Таким чином, звернення Замовника до уповноваженої державою фізичної особи (нотаріуса) щодо підтвердження справжності засвідчення певного документу, його змісту, дати, місця тощо, який наданий будь-яким Учасником зменшує ризик його підроблення, оскільки у сучасний час графічно-комп'ютерне редагування відсканованих документів не є перешкодою для Учасників. Документи Учасників можуть фактично містити різні накладення малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. Уповноважена державою фізична особа (нотаріус) не є у цьому питанні та не може бути на стороні Учасника або Замовника, нотаріус у цьому випадку є неупереджено особою, яка підтверджує фактичну юридичну вірогідність.
Стосовно інших питань: "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону." Питань стосовно роз'яснень від Учасників не надходило.

Документи

27 серпня 2020 16:39
Протокол №256.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-31-001382-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2998414945
Дата подання: 28 серпня 2020 02:03
щодо неправомірної дискваліфікації
щодо неправомірної дискваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2020 11:19
Рішення від 01.09.2020 №16455.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 11:18
Рішення від 21.09.2020 №17750.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 21:42

Документи подані скаржником

27 серпня 2020 23:59
скарга .pdf

Документи подані замовником

04 вересня 2020 12:59
Заперечення.pdf
07 вересня 2020 15:03
Додаткові заперечення.docx
07 вересня 2020 15:03
Заперення додаткові.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К" 451 200,00
UAH з ПДВ
451 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 600 120,00
UAH з ПДВ
600 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" 794 900,00
UAH з ПДВ
794 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІДАКТА" 844 794,00
UAH з ПДВ
819 229,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 847 526,00
UAH з ПДВ
822 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " 847 000,00
UAH з ПДВ
847 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:33
Довідки ст.17..pdf
14 серпня 2020 10:30
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:26
43.Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2020 10:26
42.Лист-розяснення.pdf
14 серпня 2020 10:26
39.Довідка права на ТУ.pdf
14 серпня 2020 10:26
32.Довідка санкції.pdf
14 серпня 2020 10:26
28.Опис документів.pdf
14 серпня 2020 10:26
27.Свідоцтво_ФУ.PDF.rar
14 серпня 2020 10:26
26.Проект договору.pdf
14 серпня 2020 10:26
25.Авторизаційний лист.pdf
14 серпня 2020 10:26
24.Сертифікати якості.pdf
14 серпня 2020 10:26
24.Висновок СЕС.pdf
14 серпня 2020 10:26
23.Гарантія 12 міс..pdf
14 серпня 2020 10:26
22.Порівняльна таблиця.pdf
14 серпня 2020 10:26
19.Технічні вимоги.pdf
14 серпня 2020 10:26
14.Статут.pdf
14 серпня 2020 10:26
14.Паспорт+код.pdf
14 серпня 2020 10:26
14.Витяг копія.pdf
14 серпня 2020 10:26
13.Довідка (ст.17 Закону).pdf
14 серпня 2020 10:26
9.Трудові книжки.pdf
14 серпня 2020 10:26
8.Медична довідка.pdf
14 серпня 2020 10:26
6.Штатний розпис.pdf
14 серпня 2020 10:26
2.Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

16 серпня 2020 13:37
Електронний підпис
16 серпня 2020 13:35
гарантия.rar
16 серпня 2020 13:34
Технічна частина.pdf
16 серпня 2020 13:34
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 серпня 2020 09:53
Електронний підпис
15 серпня 2020 09:52
ТУ Початкова школа.PDF
15 серпня 2020 09:52
трудова картун.pdf
15 серпня 2020 09:52
трудова бутенко.pdf
15 серпня 2020 09:52
Статистика 13.08.2020.pdf
15 серпня 2020 09:52
Свідоцтво_ФУ.PDF.rar
15 серпня 2020 09:52
св2093ХР.pdf
15 серпня 2020 09:52
Пропозиція.pdf
15 серпня 2020 09:52
приміщення.pdf
15 серпня 2020 09:52
початкова ДСЕЕ Шелест.pdf
15 серпня 2020 09:52
Копії паспорту та коду.pdf
15 серпня 2020 09:52
заява згода.pdf
15 серпня 2020 09:52
Досвід.pdf
15 серпня 2020 09:52
договір голд транс.pdf
15 серпня 2020 09:52
Декларація.pdf
15 серпня 2020 09:52
Відгук новий.pdf
15 серпня 2020 09:52
витяг.pdf
15 серпня 2020 09:52
витяг римашевська.pdf
15 серпня 2020 09:52
витяг єдр.pdf
15 серпня 2020 09:52
виписка.pdf
15 серпня 2020 09:52
авторизація.pdf
15 серпня 2020 09:52
ISO 14001 2015.PDF
15 серпня 2020 09:52
ISO 9001 2015.pdf
15 серпня 2020 09:52
invoice8141435095179432056.pdf
15 серпня 2020 09:52
62985285571626.pdf
15 серпня 2020 09:52
62985278347987.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 23:25
тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 23:25
відповідність.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА"

ТОВ "ДІДАКТА"

ФОП "ПОЛІЩУК ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К"
#36474294
Відхилено
451 200,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 17:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 серпня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Відхилено 600 120,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 16:53
ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА"
#2998414945
Відхилено 794 900,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:48
ТОВ "ДІДАКТА"
#43334159
Переможець 819 229,50
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

20 серпня 2020 17:14
Електронний підпис

Документи

21 серпня 2020 16:53
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:52
Протокол 254.pdf

Документи

27 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:48
Протокол №257.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ДІДАКТА" #43334159

№ рішення у справі

70/174-р/к

Дата рішення у справі

05.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІДАКТА"
#43334159
819 229,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:13
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 16:48
Договір №69ВТ від 02.10.2020.pdf укладений
02 жовтня 2020 16:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 819 229,50
UAH (в тому числі ПДВ 136 538,25 UAH)