Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Overhaul of the public highway of local importance С141908 Boberka - Borynya in Turka district of Lviv region (DK 021: 2015:45453000-7 Overhaul and restoration)
Очікувана вартість
430 127 726,97 UAH
UA-2020-07-31-001348-a ea5916f04d7d481487081679d67416cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
National ID: 43493483
Contact point: Dropa Oksana
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 12:05
Очікувана вартість: 430 127 726,97 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 150 638,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2150638 UAH
Publication date: 31 липня 2020 15:37
Enquiries until: 24 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 30 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 вересня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 430 127 727 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 150 639 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Customer's location: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, V. Vynnychenka St.,18. Customer‘s category of the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition from 19.04.2020 . The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Overhaul of the public highway of local importance С141908 Boberka - Borynya in Turka district of Lviv region (DK 021: 2015:45453000-7 Overhaul and restoration) (State Budget of Ukraine)
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 13:11
Зміни до ТД.pdf
26 серпня 2020 13:11
ТД Боберка-Бориня.pdf
10 серпня 2020 12:45
Зміни до ТД.pdf
31 липня 2020 15:37
ПД Боберка-Бориня.pdf
26 серпня 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 13:11
Зміни до ТД.pdf
26 серпня 2020 13:11
ТД Боберка-Бориня.pdf
10 серпня 2020 12:45
ТД Боберка-Бориня.pdf
31 липня 2020 15:37
ТД Боберка-Бориня.pdf
10 серпня 2020 12:45
Зміни до ТД.pdf
31 липня 2020 15:37
ПД Боберка-Бориня.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до Замовника інформація та документи, що містить технічний опис предмета закупівлі
Дата подання: 12 серпня 2020 10:25
Дата відповіді: 12 серпня 2020 12:03
В пп.3 п.1 Інструкції підготовки тендерної пропозиції передбачено, що: Тендерна пропозиція подається «…шляхом завантаження нобхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити: …… 3. інформація та документи, що містить технічний опис предмета закупівлі (технічна специфікація) (Додаток 3 до тендерної документації);» Запитання: Яку саме «інформацію та документи що містить технічний опис предмета закупівлі (технічна специфікація) (Додаток 3 до тендерної документації);»» повинен за пп.3 завантажити Учасник? Чи це роздрукована «технічна специфікація» (Додаток 3 до тендерної документації) ? Чи це роздрукована «технічна специфікація» (Додаток 3 до тендерної документації) але підписана Учасником? Чи це кошторис Учасника виконаний відповідно до «технічної специфікації» з відповідними даними цифр? Чи це кошторис Учасника виконаний відповідно до «технічної специфікації» без відповідних даних цифр? Чи це інші документи та інформація? Просимо вказати конкретно яка? Словосполучення «(технічна специфікація) (Додаток 3 до тендерної документації)» не є конкретною вказівкою та не є чіткою зрозумілою вимогою ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація та документи, що містить технічний опис предмета закупівлі (технічна специфікація) (Додаток 3 до тендерної документації) відповідно до вимог тендерної документації, це не кошторис, це Технічна специфікація (додаток 3) предмету закупівлі, оформлена учасником відповідно до вимог тендерної документації, тобто технічний опис предмета закупівлі який учасник планує виконувати. Іншими словами, це те що учасник буде виконувати згідно даного предмету закупівлі.
Інформація та документи, що містить технічний опис предмета закупівлі
Дата подання: 12 серпня 2020 18:27
Дата відповіді: 13 серпня 2020 12:05
Замовником 12.08.2020 о 12 год 03 хв. Була надана відповідь про те, що: «Інформація та документи, що містить технічний опис предмета закупівлі (технічна специфікація) (Додаток 3 до тендерної документації) відповідно до вимог тендерної документації, це не кошторис, це Технічна специфікація (додаток 3) предмету закупівлі, оформлена учасником відповідно до вимог тендерної документації, тобто технічний опис предмета закупівлі який учасник планує виконувати. Іншими словами, це те що учасник буде виконувати згідно даного предмету закупівлі.» Тобто вказано, що Технічна специфікація (додаток 3) – «це те що учасник буде виконувати згідно даного предмету закупівлі». Також вказано, що Технічна специфікація (додаток 3) предмету закупівлі повинна бути оформлена учасником відповідно до вимог тендерної документації. Запитання: Що відбуватиметься, якщо (технічна специфікація) (Додаток 3 до тендерної документації) містить помилки, тобто розрахована неправильно або неточно, а ДБН та ДСТУ щодо предмету закупівлі вимагає інших об’ємів робіт та\або містить зайві види робіт та\або необхідні види робіт взагалі відсутні? Які дії повинен здійснити Учасник при настанні вищезазначених обставин., Чи означає це що, Учасник повинен дотримуватись (технічна специфікація) (Додаток 3 до тендерної документації) а не ДБН та ДСТУ щодо предмету закупівлі? Запитання: Як саме «Технічна специфікація (додаток 3) предмету закупівлі повинна бути оформлена учасником відповідно до вимог тендерної документації»? -чи просто окремо збережена у форматі PDF та розміщена на електронному майданчику? -чи просто роздрукована на кольоровому принтері та зісканована та розміщена на електронному майданчику? -чи роздрукована на кольоровому принтері , після чого повинні бути поставлені підписи уповноваженої особи або керівника і печатка та після чого зісканована та розміщена на електронному майданчику?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вищезазначені обставини відсутні. Замовник не може відповідати на гіпотетичні запитання.
2. При підготовці тендерної пропозиції учасник повинен дотримуватися вимог тендерної документації.
3. Розділ Тендрної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" містить детальний опис оформлення документів тендерної пропозиції. Просимо з ним ознайомитися.
тип, вид і марку асфальтобетонної суміші
Дата подання: 13 серпня 2020 14:28
Дата відповіді: 14 серпня 2020 16:34
В Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відомість обсягів робіт пункти 41, 57, 67, 86, 103, 160, 273, 359, 450, 543, 702 «Улаштування нижнього шару покриття за товщини 10 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 7 м» та пункти 44, 60, 70, 89, 106, 163, 276, 362, 453, 546, 705 «Улаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником за ширини укладання 7 м», пункт 277, 363, 454, 547, 706 «Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттiв дорiжок та тротуарів iз дрібнозернистої асфальтобетонної сумiшi товщиною 4 см» Просимо вказати тип, вид і марку асфальтобетонної суміші для кожної з вище перелічених позицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання, щодо пунктів 41, 57, 67, 86, 103, 160, 273, 359, 450, 543, 702 повідомляємо, що нижній шар покриття влаштовується з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марка І на бітумі БНД60/90, а відповідно до пунктів 44, 60, 70, 89, 106, 163, 276, 362, 453, 546, 705 інформуємо, що верхній шар покриття – з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марка І на бітумі БНД60/90. Відповідно пунктів 277, 363, 454, 547, 706 повідомляєм, що доріжки та тротуари влаштовується з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки ІІ.
Питання - відсутні деякі параметри виконання робіт
Дата подання: 13 серпня 2020 14:30
Дата відповіді: 14 серпня 2020 16:35
В додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відомість обсягів пункт 3 «Додавати на кожні наступні 10 м переміщення [понад 20 м] при згрібанні зрізаного або викорчуваного середнього чагарника і дрібнолісся викорчовувачами-збирачами на тракторі потужністю 79 кВт [108 к.с.]» не вказано остаточну відстань переміщення сміття. Просимо Вас, вказати вищеназваний відсутній параметр виконання робіт. Аналогічно в пункті 8 «Додавати на кожні наступні 10м переміщення ґрунту [понад 20 м] при улаштуванні дорожніх насипів бульдозерами, група грунтів 2-3»; пункті 14 – не вказано остаточна кількість проходів котка; пункті 20 – не вказано відстань переміщення ґрунту; пунктах 97, 107 – не вказана остаточно товщина шару основи; пункті 108 – не вказана товщина шару покриття; пунктах 161, 274, 360, 451, 544, 703 – не вказана товщина нижнього шару асфальтобетонного покриття; пунктах 278, 364, 455, 548, 707, – не вказана товщина шару асфальтобетонного покриття тротуарів. Просимо Вас, вказати вищеназвані відсутні параметри виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання, щодо пунктів 2, 3, 7, 8, 14, 20, 97, 107, 108, 161, 274, 360, 451, 544, 703, 278, 364, 455, 548, 707 інформуємо:
• пункт 3 – відстань переміщення складає до 50 м.(загальна відстань згідно пунктів 2 та 3 складає до 70 м.);
• пункт 8 – відстань переміщення складає до 30 м (загальна відстань згідно пунктів 7 та 8 складає до 50 м.);
• пункт 14 – кількість проходів 6.;
• пункт 20 – переміщення ґрунту 40 м.;
• пункт 97 – зміна товщини на 2 см. (остаточна товщина шару складає 10 см.);
• пункт 107 та 108 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 10 см.);
• пункт 161 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 5 см.);
• пункт 274 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 5 см.);
• пункт 360 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 5 см.);
• пункт 451 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 5 см.);
• пункт 544 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 5 см.);
• пункт 703 – зміна товщини на 5 см. (остаточна товщина шару складає 5 см.).
• пункти 278, 364, 455, 548, 707 – зміна товщини на 1 см. (остаточна товщина 4 см.)
роз’яснення по використанню залишку щитків знаків
Дата подання: 13 серпня 2020 14:31
Дата відповіді: 14 серпня 2020 16:35
В додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відомість обсягів пункт 202 «Установлення дорожніх знаків на одному стояку під час копання ям вручну, однобічних» - обсяг робіт становить 358 знаків (один знак на одному стояку – за нормою), тоді як пункт 204 «Кріплення оцинковане» - 548 шт та пункт 205 «Щиток знака» - 548 шт. Просимо Вас, надати роз’яснення по використанню залишку щитків знаків, а саме 190 шт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання, інформуємо, що на одну упору підвищується декілька знаків тому кількість упор не співпадає з кількістю кріплень та щитків.
невідповідність ваги хмизу
Дата подання: 13 серпня 2020 14:32
Дата відповіді: 14 серпня 2020 16:39
В додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» відомість обсягів пункт 224 «Перевезення заготовок хмизу на відстань 5 км» - вага матеріалу, що транспортується – 53,361 т, об’єм заготовок хмизу – 34,65 м3 (згідно пункту 223). Виконавши арифметичні розрахунки отримуємо - густина хмизу становить 1540 кг/м3, тоді як густина деревини в Україні становить від 550 кг/м3 до 800 кг/м3. Просимо Вас, надати роз’яснення щодо невідповідності ваги хмизу 53,361 т та об’єму заготовок хмизу – 34,65 м3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання, інформуємо, що в проектній документації коефіцієнт об’ємної ваги хмизу взятий 1,54 кг/м³. Просимо проводити розрахунок договірної ціни у відповідності до об’ємів наданих у «Відомості обсягів робіт» (додаток 3 тендерної документації). Здача робіт буде проводитись по фактичних обсягах.
Інформація та документи, що містить технічний опис предмета закупівлі
Дата подання: 13 серпня 2020 18:23
Дата відповіді: 14 серпня 2020 16:52
В тендерній документації в частині пп.3 п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що: Тендерна пропозиція подається «…шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити: …… 3. інформація та документи, що містить технічний опис предмета закупівлі (технічна специфікація) (Додаток 3 до тендерної документації);» Замовник відповідаючи на запитання не надав відповіді про спосіб подання тендерної пропозиції у частині п.3 «інформація та документи, що містить технічний опис предмета закупівлі (технічна специфікація) (Додаток 3 до тендерної документації)» та запропонував ознайомитись з Розділом Тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". На уточнююче запитання щодо вищезазначеного Замовником 13.08.2020 о 12 год 03 хв. була надана відповідь про те, що: «Розділ Тендрної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" містить детальний опис оформлення документів тендерної пропозиції. Просимо з ним ознайомитись» Учасник у черговий раз ознайомився з такою Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції та далі не зрозуміє у який спосіб виконати вимогу Тендерної документації. Закон України «Про публічні закупівлі» (ст.24) передбачає право Учасника «звернутися через електронну систему закупівель до замовника за розясненнями щодо тендерної документації». Враховуючи вищенаведене просимо роз’яснити у який спосіб Учасник повинен виконати вимоги тендерної документації щодо в частині п 3. «інформація та документи, що містить технічний опис предмета закупівлі (технічна специфікація) (Додаток 3 до тендерної документації);»? Чи виконанням цієї вимоги є розрукування Технічної специфікації (додаток 3) предмету закупівлі на кольоровому принтері, після чого повинні бути поставлені підписи уповноваженої особи або керівника і печатка та після чого зісканована та розміщена на електронному майданчику?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити, зокрема:
3. інформація та документи, що містить технічний опис предмета закупівлі (технічна специфікація) (Додаток 3 до тендерної документації).

Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, листи-гарантії, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або іншої уповноваженої особи, а також повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи.


У відповідності до Закону України від 23.03.2017р. № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» відбитки печатки, на усіх документах, які складаються безпосередньо учасниками та завантажуються в електронну систему закупівель, не є обов’язковим та проставляються за бажанням учасників. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).

Усі документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів та подаються в електронному вигляді кольорових сканованих копій у форматі Portable Document Format (pdf); скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання); завантаженим файлам присвоювати назву, яка відповідає змісту завантаженого документу; документ, розміщений на декількох сторінках, завантажувати одним файлом. У разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником.
Можливість використання мобільного АБЗ
Дата подання: 21 серпня 2020 08:22
Дата відповіді: 25 серпня 2020 19:15
В пункті 1.2.4. Додатку № 1 до Тендерної документації, Замовником визначені наступні вимоги до АБЗ, а саме: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок відстані транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші . Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати 3-ьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 3.» Тобто, з викладеного вбачаються, що асфальтобетонний завод (АБЗ) повинен знаходитись (бути встановленим) в трьох годинах ходу автотранспортна до об’єкта виконання робіт на момент подання тендерної пропозиції. Нормами чинного законодавства не встановлена вимога, що асфальтобетонний завод (АБЗ) повинен знаходитись (бути встановленим) в трьох годинах ходу автотранспортна до об’єкта виконання робіт на момент подання тендерної пропозиції, а визначає тільки наявність в учасника АБЗ та можливість доставки асфальтобетонних сумішей до об’єкта виконання робіт протягом трьох годин. В той же час, учасник звертає увагу замовника, що відповідно до проекту Договору підряду (Додаток до тендерної документації) місце виконання робіт: автомобільна дорога загального користування місцевого значення С141908 Боберка – Бориня Турківського району Львівської області. Тобто, як варіант, АБЗ можна встановити на будівельному майданчику, який буде надано переможцю на виконання Договору підряду, або на іншій земельній ділянці у відповідності до вимог чинного законодавства України. В п.1.2.3. ТД передбачено, що Учасник може залучати АБЗ до постачання на підставі «чинного(их) договору(ів) з виробником(ами) асфальтобетону» Учасник має укладений чинний договір з виробником асфальтобетону з мобільного АБЗ що на момент подання тендерної пропозиції знаходиться поза межами передбаченими умовами Тендерної документації. На підтвердження викладеного, учасник в межах тендерної пропозиції може надати документи, на мобільний АБЗ, чинний договір з виробником асфальтобетону з мобільного АБЗ, а також гарантійний лист, що АБЗ необхідний для виконання робіт буде переміщене на об’єкт, що є предметом закупівлі до початку виконання робіт(послуг) зазначений згідно умов договору про закупівлю (договору підряду) та встановлений (монтовані)/демонтовані у відповідності до вимог чинного законодавства України. Учасник змушений при наявності АБЗ здійснювати пошук АБЗ тільки для того, щоб подати тендерну пропозицію та за метою подальшого допуску для аукціону, що по свої суті є абсурдним, та таким, що ставить учасника у не вигідне становище порівняно з іншими учасниками. Ввезення власних АБЗ до моменту перемоги в аукціоні є економічно невигідним, оскільки саме встановлення АБЗ в межах, визначених ДБН В.2.3-4-2015 (Зміна 1), є достатньо затратним, і практично невигідним, оскільки не гарантує допуск учасник до аукціону, а також не має впевненості у перемозі в аукціоні. Аналогічна правова позиція викладена в рішеннях АМКУ від 12.03.2020 №№ 4772-р/пк-пз, 4780- р/пк-пз,. Таким чином, просимо замовника надати відповідь на наступне запитання: «Чи може учасник який має чинний договір з виробником на поставку асфальтобетону з мобільного АБЗ за межами вказаними в ТД подати Тендерну пропозицію вказавши про цей чинний договір з виробником на поставку асфальтобетону з такого мобільного АБЗ та подати гарантійний лист про те, що мобільний АБЗ буде переміщене на об’єкт, що є предметом закупівлі, замовника на початок виконання робіт(послуг) зазначений згідно умов договору про закупівлю.?»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, не може, оскільки Замовник не відповідає за забезпечення Підрядника будівельним майданчиком відповідного розміру та придатного для розміщення мобільного АБЗ.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-31-001348-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Скарга до АМКУ
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

29 серпня 2020 11:20
Скарга до АМКУ
29 серпня 2020 11:20
Додаток №1 Довіреность

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-21-000037 ● bba40daa25354b7091fbd88c883956ab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2023 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.02.2023 № 60

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2023 № 60.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-31-001348-a, 31.07.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-23 16:35:34

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2020-07-31-001348-a, яка проводилась Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?

Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Аналогічна умова міститься у частині 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-27 17:16:24

Пояснення Боберка-Бориня

На Ваш запит про надання пояснення від 23.02.2023 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-31-001348-a, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» формувались на основі проєктно-кошторисної документації (експертна оцінка (позитивний) щодо розгляду проектної документації виданим ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці» №476.3100.20/3457 від 28.07.2020 р.).
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» формовалась на основі проєктно-кошторисної документації (експертна оцінка (позитивний) щодо розгляду проектної документації виданим ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці» №476.3100.20/3457 від 28.07.2020 р.).
Джерелом фінансування за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» є державний бюджет України. Джерело фінансування може бути доповнено та/або змінено у разі прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо скерування додаткового фінансування.
Щодо надання переможцем процедури закупівлі при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договорів про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності зазначаємо, що переможець процедури закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" надало вищезгадані документи відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації (додаються до листа).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку моніторингу від 08.03.2023 року процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141908 Боберка - Бориня Турківського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) », Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а також частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» щодо розірвання договору. Крім того вжити, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 3 Порядку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю, частини другої статті 21 та частини третьої статті 10 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та їх розміщенні, порушення пунктів 2, 11, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації, а також пунктів 83 та 84 Загальних умов №668 та частини першої статті 41 Закону – при формуванні умов та укладенні договорів підряду. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання Договору № 114-09/20 від 24 вересня 2020 року із Підрядником, зокрема було надіслано запит № 1-1/164-6 від 15 березня 2023 року про розірвання договору за згодою сторін ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ». Відтак Замовником було вжито заходи спрямовані на припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру Договору 114-09/20 від 24 вересня 2020 року з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Також зазначаємо, що було проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженими особами щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 3 Порядку №1082 при розміщенні інформації про закупівлю, частини другої статті 21 та частини третьої статті 10 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та їх розміщенні, порушення пунктів 2, 11, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації, а також пунктів 83 та 84 Загальних умов №668 та частини першої статті 41 Закону – при формуванні умов та укладенні договорів підряду. Отже, департаментом дорожнього господарства було виконано висновок Державної аудиторської служби України. - Додаток - Запит.

2023-03-15 16:36:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 23 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини третьої статті 10 Закону, а також пункту 3 Порядку №1082. Укладений за результатами процедури закупівлі договір не відповідає нормам пунктів 83 та 84 Загальних умов №668, та, відповідно, не відповідає нормам частини першої статті 41 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 вересня 2020
UA-2020-07-31-001348-aea5916f04d7d481487081679d67416cf
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 вересня 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2020 08:44
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:44
Електронний підпис
02 вересня 2020 20:20
4. Банківська гарантія.7z
02 вересня 2020 20:20
1.2.11. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.1. ІТР.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.4. Фінансова звітність.rar
02 вересня 2020 20:20
1.3.3. № 57К-ДД-3210 від 22.12.2018.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.3.2. № 43-05-18 від 30.05.2018.PDF
02 вересня 2020 20:20
1.3.1. № Б-А-12 від 11.06.2019.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.12.2. Дорожні робітники.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.12.1. Дорожні робітники.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.9. Трактористи.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.8. Машиніст крану.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.7. Машиністи котка.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.3. Водії.pdf

Документи

03 вересня 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 вересня 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 вересня 2020 16:31
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:29
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:29
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:28
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:27
94_ st 17.pdf
17 вересня 2020 17:49
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:49
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:48
94_mvs.pdf
17 вересня 2020 17:48
94_st17.pdf
17 вересня 2020 17:48
94_dpi.rar
03 вересня 2020 08:45
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:45
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:43
94_додаток 2-7 суб.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_69-07_18 ч.1.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_36-04_19_ч2.rar
03 вересня 2020 08:43
iso.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_додаток 1.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_технічні паспорти.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_69-07_18 ч.2.pdf
03 вересня 2020 08:43
СТАТУТ.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_36-04_19_ч1.pdf
03 вересня 2020 08:43
фінансові документи.rar
03 вересня 2020 08:43
94_повноваження.pdf
03 вересня 2020 08:43
ліцензія.pdf
03 вересня 2020 08:43
20714 Онур К.І. p7s.zip
03 вересня 2020 08:43
ПДВ.pdf
03 вересня 2020 08:43
витяг 4.08.pdf
03 вересня 2020 08:43
відомості.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_69 відгук.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_36 відгук.pdf
03 вересня 2020 08:43
виписка.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.14 Таринч Хасан.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.25 Гюндогду Керім.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.22 Іратчи Джеват.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.18 Календер Хасан.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.28 Кулу Махмут.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.32 Алтинташ Метін.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.17 Деміркапу Ферхат.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.23 Акбаш Хюсейн.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.24 Гьочер Алі.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.26 Четін Ібрагім.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.15 Гюдай Омер.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.21 Екінджі Зекі.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.19 Даян Абдуррахман.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.29 Бекташ Салман.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.20 Сатилмиш Сердал.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.53 Джафаров Алі.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.12 Сойоз Ісмаїл.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.9 Кая Ібрахім Халіл.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.16 Мермер Ісмаїл.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.11 Караджа Джеліл.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.10 Фідан Хакан.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.27 Аккир Алі.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.13 Демірер Айди.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.1. Їлдиз Бірол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 423 843 531,00
UAH з ПДВ
419 542 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 427 300 000,00
UAH з ПДВ
420 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 16:31
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:29
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:29
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:28
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:27
94_ st 17.pdf
17 вересня 2020 17:49
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:49
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:48
94_mvs.pdf
17 вересня 2020 17:48
94_st17.pdf
17 вересня 2020 17:48
94_dpi.rar
03 вересня 2020 08:45
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:45
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:43
94_додаток 2-7 суб.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_69-07_18 ч.1.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_36-04_19_ч2.rar
03 вересня 2020 08:43
iso.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_додаток 1.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_технічні паспорти.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_69-07_18 ч.2.pdf
03 вересня 2020 08:43
СТАТУТ.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_36-04_19_ч1.pdf
03 вересня 2020 08:43
фінансові документи.rar
03 вересня 2020 08:43
94_повноваження.pdf
03 вересня 2020 08:43
ліцензія.pdf
03 вересня 2020 08:43
20714 Онур К.І. p7s.zip
03 вересня 2020 08:43
ПДВ.pdf
03 вересня 2020 08:43
витяг 4.08.pdf
03 вересня 2020 08:43
відомості.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_69 відгук.pdf
03 вересня 2020 08:43
94_36 відгук.pdf
03 вересня 2020 08:43
виписка.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.14 Таринч Хасан.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.25 Гюндогду Керім.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.22 Іратчи Джеват.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.18 Календер Хасан.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.28 Кулу Махмут.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.32 Алтинташ Метін.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.17 Деміркапу Ферхат.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.23 Акбаш Хюсейн.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.24 Гьочер Алі.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.26 Четін Ібрагім.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.15 Гюдай Омер.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.21 Екінджі Зекі.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.19 Даян Абдуррахман.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.29 Бекташ Салман.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.20 Сатилмиш Сердал.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.53 Джафаров Алі.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.12 Сойоз Ісмаїл.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.9 Кая Ібрахім Халіл.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.16 Мермер Ісмаїл.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.11 Караджа Джеліл.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.10 Фідан Хакан.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.27 Аккир Алі.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.13 Демірер Айди.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
03 вересня 2020 08:42
94.1. Їлдиз Бірол.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 08:44
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:44
Електронний підпис
02 вересня 2020 20:20
4. Банківська гарантія.7z
02 вересня 2020 20:20
1.2.11. Машиністи ММ, ДБМ.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.1. ІТР.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.4. Фінансова звітність.rar
02 вересня 2020 20:20
1.3.3. № 57К-ДД-3210 від 22.12.2018.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.3.2. № 43-05-18 від 30.05.2018.PDF
02 вересня 2020 20:20
1.3.1. № Б-А-12 від 11.06.2019.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.12.2. Дорожні робітники.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.12.1. Дорожні робітники.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.9. Трактористи.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.8. Машиніст крану.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.7. Машиністи котка.pdf
02 вересня 2020 20:20
1.2.3. Водії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 419 542 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 18:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 18:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
419 542 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 11:59
ДУ 9 114-09.20.pdf зміни до договору
02 січня 2024 11:58
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 12:04
ДУ8 114-09.20.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 10:49
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 10:34
ДУ_7 114-19.20.PDF зміни до договору
01 грудня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 16:49
ДУ_6 114-09.20.PDF зміни до договору
27 жовтня 2021 16:47
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 12:21
ДУ 5 114-09.20.PDF зміни до договору
26 травня 2021 10:23
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 10:01
ДУ 4 114-09.20.PDF зміни до договору
21 травня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 15:59
ДУ 3 114-09.20.pdf зміни до договору
19 травня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:28
ДУ 2 114-09.20.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:54
ДУ 1 114-09.20.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 15:52
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 16:12
Договір 114-09.20.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 09:47
Договір 114-09/20 укладений
29 вересня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з оприлюдненням Договору на якому не проставлена печатка Замовника
Номер договору про закупівлю: 114-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 114-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 114-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 114-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п. 3.3 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 114-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році уточнення
Номер договору про закупівлю: 114-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 114-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 114-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 114-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 114-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML