Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт просп. Людвіга Свободи, 39,41 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
5 628 009,60 UAH
UA-2020-07-31-001319-c 0e1dafdfe7a6461392532d03e6cffe84
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шевчун

+380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Олена Шевчун
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 15:49
Очікувана вартість: 5 628 009,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 768,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт просп. Людвіга Свободи, 39,41 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61202, Україна, Харківська область, місто Харків, просп. Людвіга Свободи, 39,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХДОРІНВЕСТ" 5 476 000,00
UAH з ПДВ
5 354 637,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДП "ВЕГА" 5 528 009,60
UAH з ПДВ
5 402 860,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 11:28
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:24
Ліцензія з додатками.pdf
10 вересня 2020 16:00
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:59
ч.2 Ст.17.pdf
10 вересня 2020 15:59
Довідка до п. 12 ст. 17.pdf
10 вересня 2020 15:39
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:38
Довідка МВС.pdf.p7s
10 вересня 2020 15:38
Довідка МВС.pdf
08 вересня 2020 12:12
Електронний підпис
08 вересня 2020 12:12
Довідка_НАЗК_Ушаков.pdf.p7s
08 вересня 2020 12:12
Довідка_НАЗК_ТДІ.pdf.p7s
08 вересня 2020 12:12
Довідка НАЗК Ушаков.pdf
08 вересня 2020 12:12
Довідка НАЗК ТДІ.pdf
11 серпня 2020 12:17
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:16
Уповноважена особа.pdf
11 серпня 2020 12:16
Стаття 17.pdf
11 серпня 2020 12:16
Ліцензія з додатками.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХДОРІНВЕСТ"

ТОВ "ДП "ВЕГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХДОРІНВЕСТ"
#41823558
Переможець 5 354 637,60
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХДОРІНВЕСТ"
#41823558
5 354 637,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 14:22
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 11:21
ДУ № 6 до договору № 797.PDF зміни до договору
19 грудня 2022 11:19
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 14:06
ДУ № 2 до договору № 797.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 14:05
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 14:49
Додаток ДЦ 2020-21.pdf укладений
22 вересня 2020 14:48
Додаток ДЦ 2020.pdf укладений
22 вересня 2020 14:48
Договір № 797.pdf укладений
22 вересня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 797
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 797
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 797
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6 до договору № 797
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 741 896,40
UAH (в тому числі ПДВ 623 649,40 UAH)