Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369/Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина-/М-03/ на ділянці км 22+079 - км 28+079 Полтавського району Полтавської області (Код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
134 063 428,00 UAH
UA-2020-07-31-001233-b 1384df23f741414485ebad5044761c00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 22:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 11:36
Очікувана вартість: 134 063 428,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 670 317,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; Мова, якою повинні готуватися Тендерні пропозиції - українська мова; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме 600 000,00 грн. (шістсот тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, негайно за першою письмовою вимогою на рахунок: UA098201720344341002107034097 в ДКС України в м. Київ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, та будуть відхилені. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Державного підприємства Агентство місцевих доріг Полтавської області (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів.Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.; Математична формула для розрахунку приведеної ціни: тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію «ціна». Питома вага критерію ціна (PV) становить 70%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369/Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина-/М-03/ на ділянці км 22+079 - км 28+079 Полтавського району Полтавської області (Код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38620, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/, на ділянці км 22+079 – км 28+079 Полтавського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень, протягом 12 місяців у випадку фінансування за рахунок місцевого блюджету, а невикористані кошти повернути Замовнику. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Заходи із захисту довкілля: 30%
5613.09728 м3: 30%
5400 м3: 20%
5200 м3: 10%
менше 5200 м3: 0%
07 серпня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:47
таблиця змiн.doc
07 серпня 2020 15:47
ТД Мала Рублівка нова редакція.docx
31 липня 2020 15:29
ТД Мала Рублівка.docx
07 серпня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:47
таблиця змiн.doc
07 серпня 2020 15:47
ТД Мала Рублівка нова редакція.docx
31 липня 2020 15:29
ТД Мала Рублівка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 06 серпня 2020 17:10
Дата відповіді: 11 серпня 2020 17:27
1. Для визначення вартості робіт потребуємо специфікацію на автономне освітлення (том ІІ аркуш 30). 2. «Демонтаж існуючих павільйонів». Вкажіть, будь-ласка, кількість залізобетонних плит, що демонтуються. 3. «Влаштування ланок труб типу ТБ 100.50». Потрібна кількість бетонної суміші для основи (якщо є у проекті). 4. «Гідроізоляція елементів труб обклеювальна, бітумною мастикою за два шари» Яким матеріалом обклеюється? (бо бітумною мастикою обмазується) 5. «Монтаж нових павільйонів». Надайте, будь-ласка, креслення та специфікації щодо конструкції цих павільйонів. 6. «Влаштування нового туалету» Надайте, будь-ласка, креслення та специфікації щодо конструкції туалету. 7. До яких робіт з технічного завдання відносяться плити (з відомості ресурсів)?: ПП 21-20-10, ПП 12-20-10, ПП 4-20-10, ПП 26-24-10, плита перекриття ПК 1, БП 22-20, плита покриття ПП 2-0, плита опорна ПО-1, плита днища ПД23-20-12, плита стінова ПС-1, плита стінова ПС-2, плита стінова ПС-4. Для визначення вартості робіт по об’єкту просимо надати проект.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Креслення та специфікація (надається).
2. 12 шт.
3. В проекті для влаштування основи під труби ТБ 100.50 застосовується щебенево-піщана подушка.
4. Бітумізована тканина (тканина мішкова просочена бiтумом нафтовим для покрiвельних мастик, марка БНМ-75/35)
5. Креслення (надається).
6. Креслення (надається).
7. ПП 21-20-10, ПП 12-20-10, ПП 4-20-10, ПП 26-24-10 - Влаштування туалету;
Плита перекриття ПК -1 - Влаштування зупинок громадського транспорту;
БП 22-20 - Влаштування туалету;
Плита покриття ПП 2-0 - Влаштування туалету;
Плита опорна ПО-1 - Влаштування зупинок громадського транспорту;
Плита днища ПД 23-20-12 - Влаштування туалету;
Плита стінова ПС-1, Плита стінова ПС-2, плита стінова ПС-4 - Влаштування зупинок громадського транспорту
Стосовно надання проекту повідомляємо наступне, що у п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" наведено вичерпний перелік інформації, яку замовник зобов'язаний надати, а саме : інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачено обов'язку Замовника щодо надання проектної документації. Всю необхідну інформацію, яку вимагає ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено у тендерній документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-001233-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "БУДГАРАНТ-7", Код ЄДРПОУ:34390160
Дата подання: 04 серпня 2020 18:16
Щодо кваліфікаційних критеріїв встановлених Замовником у тендерній документації
Внесення змін до умов Тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог та приведення Документації у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 15:52
Доброго дня. До тендерної документації внесено відповідні зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000027 ● 081cca8e9e5d46508889cf9325a004c9
  • Статус: завершено ● Дата: 29 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 13:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

29.09.2020 № 36

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.09.2020 №36

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-31-001233-b 31.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 133 863 428,00
UAH з ПДВ
133 863 428,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 93 704 399.60 Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 133 973 192,00
UAH з ПДВ
133 973 192,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 93 781 234.40 Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 15:53
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:50
Довідки Переможця.pdf
14 серпня 2020 21:33
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:32
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Переможець 133 863 428,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 14:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
133 863 428,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 10:36
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 10:29
File.PDF зміни до договору
24 листопада 2021 10:26
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 14:57
ДУ Мала Рублівка - Рунівщина-М-03 продовження КГ.pdf зміни до договору
20 липня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 17:54
ДУ Мала Рублівка продовж.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 16:40
ДУ Мала Рублівка фінансування.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 15:12
Договір.pdf укладений
31 серпня 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 14 грудня 2020 року, Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна Договору» Договору підряду № 03-24/20-141 від 31.08.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369/Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина-/М-03/ на ділянці км 22+079 - км 28+079 Полтавського району Полтавської області (Код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-141
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжують строк дії Договору підряду № 03-24/20-141 від 31.08.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369/Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина-/М-03/ на ділянці км 22+079 - км 28+079 Полтавського району Полтавської області (Код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» та погодили внести зміни до п. 19.1. Розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 Договору підряду та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-141
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до Додатку №2 Договору підряду №03-24/20-141 від 31.08.2020 року, а саме «Календарний графік виконання будівельно-монтажних робіт» на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369/Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина-/М-03/ на ділянці км 22+079 - км 28+079 Полтавського району Полтавської області»
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-141
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу III «Ціна договору» і до Додатку № 1 Договору про закупівлю на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369/Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина-/М-03/ на ділянці км 22+079 - км 28+079 Полтавського району Полтавської області» (Код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та викласти їх у наступній редакції: - п. 3.1. Розділу III «Ціна договору» – «3.1. Договірна ціна, що доручена для виконання Підряднику є динамічною і складає – 126 404 468 грн. 78 коп. (сто двадцять шість мільйонів чотириста чотири тисячі чотириста шістдесят вісім грн. 78 коп.) з ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-141
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 126 404 687,78
UAH (в тому числі ПДВ 21 067 447,96 UAH)