Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
3 861 000,00 UAH
UA-2020-07-31-001230-b 30b0040e14094a8eb764b618368c2dbe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Надія Миколаївна

(048)727-14-30 ntvk@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Салій Надія Миколаївна
(048)727-14-30
ntvk@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:28
Очікувана вартість: 3 861 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 305,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця»). Джерело фінансування – власні кошти .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 12:53
Зміни_3_ТД_роботи_тех_переоснащ_ВРП_35_3_с_ш_ЦРП_Знамянка_Е.doc
18 серпня 2020 12:47
Зміни_3_ТД_роботи_тех_переоснащ_ВРП_35_3_с_ш_ЦРП_Знамянка_Е.doc
14 серпня 2020 16:27
Зміни_2_ТД_роботи_тех_переоснащ_ВРП_35_3_с_ш_ЦРП_Знамянка_Е.doc
18 серпня 2020 12:47
ТД_зм_3_роботи_тех_переоснащ_ВРП_35_3_с_ш_ЦРП_Знамянка_Е.doc
14 серпня 2020 16:27
ТД_зм_2_роботи_тех_переоснащ_ВРП_35_3_с_ш_ЦРП_Знамянка_Е.doc
07 серпня 2020 15:36
ТД_зм_1_роботи_тех_переоснащ_ВРП_35_3_с_ш_ЦРП_Знамянка_Е.doc
31 липня 2020 15:28
ТД_роботи_тех_переоснащ_ВРП_35_3_с_ш_ЦРП_Знамянка_Е.doc
18 серпня 2020 12:47
Проект_договору_зм_3_роботи_тех_переоснащ_ВРП_35_3_с_ш_ЦРП_Знамянка_Е.doc
14 серпня 2020 16:27
Проект_договору_зм_2_роботи_тех_переоснащ_ВРП_35_3_с_ш_ЦРП_Знамянка_Е.doc
31 липня 2020 15:28
Проект_договору_роботи_тех_переоснащ_ВРП_35_3_с_ш_ЦРП_Знамянка_Е.doc
07 серпня 2020 15:36
Зміни_1_ТД_роботи_тех_переоснащ_ВРП_35_3_с_ш_ЦРП_Знамянка_Е.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект та кошторисна документація
Дата подання: 05 серпня 2020 17:16
Дата відповіді: 06 серпня 2020 13:00
З метою якісної підготовки тендерно пропозиції просимо надати робочий проект: ««Технічне переоснащення ВРП-35 кВ 3 с.ш. ЦРП Знам’янка ПС-35/10/6 кВ Знамʹянської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам’янка вул. Федора Горбунова 74», та інформаційну модель кошторису на електронну адресу mospan@ukr.net або вказати інший спосіб її отримання
Відповідь: 06.08.2020 на Вашу електронну адресу вказану у запитанні направлена проектно-кошторисна документація «Технічне переоснащення ВРП-35 кВ 3 с.ш. ЦРП Знам’янка ПС-35/10/6 кВ Знамʹянської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам’янка вул. Федора Горбунова 74» для якісної підготовки тендерної пропозиції.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 07 серпня 2020 11:28
Дата відповіді: 12 серпня 2020 10:23
Шановний тендерний комітет! Шановна уповноважена особа! Висловлюємо Вам свою повагу, і хочемо звернути Вашу увагу на те, що у тендерній документації у розділі 3 пункті 5 п.п. 2.3 встановлена дискримінаційна вимога а саме: Аналогічними договорами в даній закупівлі вважаються договори на виконання робіт з технічного переоснащення відкритих розподільчих пристроїв підстанцій напругою 35 кВ або вище.... не зважаючи на те, що усі роботи які виконуються в закритих та відкритих розподільчих пристроях на напругу до та вище 1000В підпадають під єдиний код ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи, у зв’язку з чим просимо надати відповідь на наступне питання: по даних відкритих торгах, будуть вважатися аналогічними договорам наступні види робіт: 1. Технічне переоснащення комплексу обладнання ЦРП- Кривий Ріг Сортувальний з супроводжувальними послугами з монтажу, напруга 6 та 10 кВ; 2. ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція високовольтних комірок насосної станції напруга 10 кВ 3. Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Капітальний ремонт роз’єднувачів на ВРУ 150 кВ Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог пп.5, п.5, розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження досвіду виконання робіт в електроустановках, який відповідає предмету закупівлі та характеру робіт. Відповідно до коду ДК 021:2015 - 45310000-3, під клас «Електромонтажні роботи» підпадає багато видів робіт - різних за складністю виконання та додержанням вимог охорони праці, вимог до ступенів рівня напруг, специфічністю робіт з електроустаткуванням, тому Замовником були зазначені вимоги відповідно до предмету закупівлі.
Учасник повинен мати досвід виконання робіт з технічного переоснащення або реконструкції відкритих розподільчих пристроїв класом напруги 35 кВ або вище, так як складність робіт та вимоги до релейного захисту, ізоляції, заземлення електроустаткування різні в залежності від ступеня напруг.
Договори, які Ви зазначили в питанні за видом, характером робіт та класом напруги не відповідають вимогам тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-001230-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕІЛВЕЙС ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41422321
Дата подання: 04 серпня 2020 22:03
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!!
Вами у вимогах до учасників у оголошенні про проведення відкритих торгів встановлені дискримінаційні вимоги (Розділ 3, пункт 5, п.п. 5.6) допущені грубі порушення діючого Законодавства України та Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (далі – Закон).
На засіданні Уряду розглянуто та схвалено проект змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, де передбачено суттєве скорочення переліку робіт підвищеної небезпеки, що потребують наявність дозволів, переведенням на виконання робіт підвищеної небезпеки за заявницьким принципом (шляхом подання декларації до Держпраці).
Зменшено до 8 видів перелік робіт підвищеної небезпеки, що потребують наявність дозволу. Також скорочено перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, експлуатація (застосування) яких вимагає наявність дозволу, до 4 видів.
Рекомендуємо уважно ознайомитись з Постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» та додатками:
Додаток 2 (Перелік видів робіт підвищеної небезпеки) до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207)
Додаток 3 (Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки) до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207)
Додаток 6 (Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207)
Додаток 7 (Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207).
Наше підприємство як майбутній потенційний учасник даної процедури відкритих торгів вимагає внести зміни у розділ 3, пункт 5, п.п. 5.6, у іншому випадку будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 13:33
Замовником планується внесення змін до Тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-09-000037 ● 061e0db6171547dba4582ed9902efab7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020 16:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2020 № 56-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 09.12.2020 № 56-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-31-001230-b від 31.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо висновку у межах проведення моніторингу UA-M-2020-12-09-000037 Державна аудиторська служба України. ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-31-001230-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). 28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2020-07-31-001230-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення Замовником пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовником не було порушено вимог Закону та відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів «умов надання забезпечення тендерних пропозицій» доводимо, що відповідно до п.5 та п.7 частини 1 статті 1 Закону визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього, а електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Попре те, що з 17.07.2020 набув чинності наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, якими передбачається доповнення форм новими пунктами, не заповнення яких ставиться в провину замовнику, не внесено. Проте, слід зазначити, що технічну можливість фіксації замовником в системі електронних закупівель щодо реалізації та використання форм документів у сфері публічних закупівель, покладено на інформаційно-телекомунікаційну систему "PROZORRO" та на авторизовані електронні майданчики .Тому, з метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ своїм наказом від 07.04.2020 № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» визначити інформаційно-телекомунікаційну систему "PROZORRO" (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал) та визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО", яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку, але слід зазначити, що форма Оголошення про проведення відкритих торгів, заповнюється електронною системою закупівель автоматично шляхом заповнення замовником електронних полів, що виключає можливість внесення до неї будь-яких змін замовником. Крім того, відсутністю в електронній системі на дату і час публікації: 31.07.2020 щодо предмету даної закупівлі відносно якої здійснювався моніторинг у формах Оголошення про проведення відкритих торгів не реалізоване заповнення електронною системою закупівель. Тому порушення, в частині правильності заповнення форм документів визначених у висновку від 28.12.2020, які затверджені Уповноваженим органом, зі сторони замовника – відсутні, оскільки це відноситься до функціонування електронної системи закупівель. При цьому в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна інформація про «Забезпечення тендерної пропозиції» де зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В електронному полі «Примітки» оголошення про відкриті торги нами зазначено «детальніше див. тендерну документацію» Нижче надаємо викопіювання з електронної системи закупівель: Інформація про предмет закупівлі Вид предмету закупівлі: Роботи детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів, коли буде забезпечена така технічна можливість в ЕСЗ, а до того моменту буде використовувати електронне поле «Примітки» , як варіант. Вказані в висновку ДАСУ зауваження абсолютно ніяким чином не впливають на результати проведення процедури закупівлі, не свідчать про факт дискримінації учасників, а лише підтверджують рівне ставлення до них, об’єктивне та неупередження визначення переможця, оскільки Замовник здійснює закупівлі відкрито та прозоро. Додаток: 2 арк. Заступник голови тендерного комітету О.А. Шаповал

2021-01-05 16:18:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі".)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ від 13 січня 2021 року № НЮ-14/22 до Окружного Адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 28.12.2020 щодо наявності порушень законодавства при проведенні відкритих торгів за предметом закупівлі: Роботи з технічного переоснащення ВРП-35 кВ З с.ш. ЦРП Знам'янка ПС-35/10/6 кВ Знам'янської дистанції електропостачання за адресою: м. Знам'янка вул.Федора Горбунова 74 (п.1.6.1 Інвестиційної програми 2020 року АТ «Укрзалізниця») (ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2020-07-31-001230-b).
Дата публікації: 14 січня 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП" 3 050 000,00
UAH
3 050 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю завод низьковольтної апаратури "Лідер Електрик" 3 500 000,00
UAH
3 500 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ" 3 806 905,37
UAH
3 755 400,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕ ГРУП" 3 774 851,56
UAH
3 755 546,55
UAH
Документи
ТОВ "Електросервіс-Південь" 3 815 311,67
UAH
3 790 311,00
UAH
Документи
ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА" 3 860 500,00
UAH
3 860 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 07:16
Електронний підпис
30 вересня 2020 07:14
Dovidka_20253179370210586056.pdf.p7s
30 вересня 2020 07:14
Dovidka_20253179370210586056.pdf
30 вересня 2020 07:14
Податкова.pdf
30 вересня 2020 07:14
Лицензия.pdf
30 вересня 2020 07:14
Дозвіл.pdf
30 вересня 2020 07:14
Довідки.pdf
26 серпня 2020 02:50
Електронний підпис
26 серпня 2020 02:49
oledata.mso
26 серпня 2020 02:49
Тех.частина.rar
26 серпня 2020 02:49
Статут.pdf
26 серпня 2020 02:49
Протокол НР.7Z
26 серпня 2020 02:49
Протокол 6.pdf
26 серпня 2020 02:49
Протокол 5.pdf
26 серпня 2020 02:49
Протокол 4.pdf
26 серпня 2020 02:49
Протокол 3.pdf
26 серпня 2020 02:49
Протокол 2.pdf
26 серпня 2020 02:49
Протокол 1.pdf
26 серпня 2020 02:49
Наказ Фролова Ю.М.7Z
26 серпня 2020 02:49
Лицензия.pdf
26 серпня 2020 02:49
Лист для клієнті1.7z
26 серпня 2020 02:49
Кошторис ЦРП-35 26.08.20.rar
26 серпня 2020 02:49
Дозвіл.pdf
26 серпня 2020 02:48
Гарантія 7531-20.7z
26 серпня 2020 02:48
Витяг із Статуту.7z
26 серпня 2020 02:48
Банківська ліцензі1.7z
26 серпня 2020 02:48
Акты КБ.pdf
26 серпня 2020 02:48
12. Інформація.pdf
25 серпня 2020 09:31
Електронний підпис

Публічні документи

26 серпня 2020 09:44
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:40
10. Банківська гарантія.rar
26 серпня 2020 09:40
9. Проект договору.pdf
26 серпня 2020 09:40
7. Довідка про санкції .pdf
26 серпня 2020 09:39
5.7. Кошторис.pdf
26 серпня 2020 09:39
5.5. Копія ліцензії .pdf
26 серпня 2020 09:39
5.1. Копія Статуту .pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 09:18
Ліцензія ДАБІУ.pdf
26 серпня 2020 09:18
Лист про санкції.pdf
26 серпня 2020 09:18
Кошторис.pdf
26 серпня 2020 09:18
Довідка про рахунки.pdf
26 серпня 2020 09:18
Працівники.rar
26 серпня 2020 09:18
МТБ.rar
26 серпня 2020 09:18
Досвід.rar
26 серпня 2020 09:18
Гарантия 17197.zip

Публічні документи

25 серпня 2020 17:34
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:32
Розрахунок ЗП.pdf
25 серпня 2020 17:32
ОПР_АР.pdf
25 серпня 2020 17:32
Кошторис.pdf
25 серпня 2020 17:32
Техническая.zip
25 серпня 2020 17:32
Справки.zip
25 серпня 2020 17:32
Протокол НР.7Z
25 серпня 2020 17:32
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 серпня 2020 17:32
Витяг із Статуту.7z
25 серпня 2020 17:32
Банківська ліцензі1.7z
25 серпня 2020 17:32
Гарантія 7303-20.7z

Публічні документи

25 серпня 2020 17:11
Інформаційний лист .pdf
25 серпня 2020 17:11
Лицензия1 .jpg
25 серпня 2020 17:11
Лицензия.jpg
25 серпня 2020 17:11
Статистика.pdf
25 серпня 2020 17:11
ПРОТОКОЛ 3 завірений pdf.pdf
25 серпня 2020 17:11
Протокол 2.pdf
25 серпня 2020 17:11
Працівники.pdf
25 серпня 2020 17:11
Наказ 290119.pdf
25 серпня 2020 17:11
МТБ .pdf
25 серпня 2020 17:11
Досвід.pdf
25 серпня 2020 17:11
2. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю завод низьковольтної апаратури "Лідер Електрик"

ТОВ "КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕ ГРУП"

ТОВ "Електросервіс-Південь"

ТОВ "БК БУДПЕРСПЕКТИВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП"
#40074990
Переможець 3 050 000,00
UAH
24 вересня 2020 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП"
#40074990
3 050 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:07
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 17:16
Договір_ОД_Е_20_497_НЮ_13102020_ТОВ_Південенерго_Груп.pdf укладений
13 жовтня 2020 17:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 619 102,41
UAH (в тому числі ПДВ 603 183,74 UAH)