Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210723 Старий Салтів – Приколотне км 24+600 – км 37+220 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public network of local importance O-210723 Staryi Saltiv - Prykolotne km 24 + 600 - km 37 + 220 in Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
197 990 339,52 UAH
UA-2020-07-31-001204-a 09437b7666d84f9bad75cc069fda48aa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 12:43
Очікувана вартість: 197 990 339,52 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 979 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 959 806,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00 %
Publication date: 31 липня 2020 15:03
Enquiries until: 21 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 197 990 340 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 959 807 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 979 900,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210723 Старий Салтів – Приколотне км 24+600 – км 37+220 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public network of local importance O-210723 Staryi Saltiv - Prykolotne km 24 + 600 - km 37 + 220 in Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування." Пiсляоплата 30 Робочі 0.544
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг." Пiсляоплата 30 Робочі 0.816
Дата подання заявки Пункт 5.34. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 29.592
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 69.048

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 08 вересня 2020
UA-2020-07-31-001204-a09437b7666d84f9bad75cc069fda48aa
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ХСБМ-7" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 08 вересня 2020 11:50

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 09:52
sign.p7s
28 серпня 2020 09:52
sign.p7s
28 серпня 2020 09:49
лист згода.pdf
28 серпня 2020 09:49
довідка покриття.pdf
28 серпня 2020 09:49
Гарантійний лист.PDF
28 серпня 2020 09:49
виписка.pdf
28 серпня 2020 09:49
20601 Славдорстрой p7s.zip
28 серпня 2020 09:49
Технічне завдання.PDF
28 серпня 2020 09:49
Досвід ч.5.pdf
28 серпня 2020 09:49
Досвід ч.4.pdf
28 серпня 2020 09:49
Досвід ч. 3.pdf
28 серпня 2020 09:49
Досвід ч. 2.pdf
28 серпня 2020 09:49
Довідка про досвід ч.1.PDF
28 серпня 2020 09:49
Довідка працівники.PDF
28 серпня 2020 09:49
АБЗ + лабораторія.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник не надав підтверджуючих документів щодо залучення Маркувальної машини для виконання п.29-32 ІІ етап Технічного завдання Додаток №4 Тендерної документації: ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.1 Додатку №2 Тендерної документації «вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» необхідних для надання послуг відповідно до вимог технічного завдання (Додаток №4 до Тендерної документації) з дотриманням діючих норм і правил» та пункту 1.1 Додатку №2 Тендерної документації «в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає: - копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання послуг); - копії акту(ів) приймання-передачі Учасником (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Довідку від 27.08.2020р. №140/21 в новій редакції; 2) Копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки або інший документ на маркувальну машину; 3) Якщо техніка не є власністю учасника, а залучена: копії договорів між учасником і власником техніки, акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) по договору (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); лист підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 10:08
sign.p7s
07 вересня 2020 15:13
sign.p7s
07 вересня 2020 15:04
sign.p7s
28 серпня 2020 15:12
sign.p7s
28 серпня 2020 15:12
sign.p7s
28 серпня 2020 15:09
sign.p7s
28 серпня 2020 15:09
sign.p7s
28 серпня 2020 15:08
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 15:08
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
28 серпня 2020 15:08
Кв.ч.2 Досвід 4.ч.pdf
28 серпня 2020 15:08
Кв.ч.2 Досвід 3.ч.pdf
28 серпня 2020 15:08
Кв.ч.2 Досвід 2.ч.pdf
28 серпня 2020 15:08
Кв.ч.2 Досвід 1.ч.pdf
28 серпня 2020 15:08
Кв. ч. 3.pdf
28 серпня 2020 15:08
Кв. ч. 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ХСБМ-7" 197 940 310,40
UAH з ПДВ
197 940 310,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 197 970 300,77
UAH з ПДВ
197 970 300,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 10:08
sign.p7s
07 вересня 2020 15:13
sign.p7s
07 вересня 2020 15:04
sign.p7s
28 серпня 2020 15:12
sign.p7s
28 серпня 2020 15:12
sign.p7s
28 серпня 2020 15:09
sign.p7s
28 серпня 2020 15:09
sign.p7s
28 серпня 2020 15:08
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 15:08
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
28 серпня 2020 15:08
Кв.ч.2 Досвід 4.ч.pdf
28 серпня 2020 15:08
Кв.ч.2 Досвід 3.ч.pdf
28 серпня 2020 15:08
Кв.ч.2 Досвід 2.ч.pdf
28 серпня 2020 15:08
Кв.ч.2 Досвід 1.ч.pdf
28 серпня 2020 15:08
Кв. ч. 3.pdf
28 серпня 2020 15:08
Кв. ч. 1.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 09:52
sign.p7s
28 серпня 2020 09:52
sign.p7s
28 серпня 2020 09:49
лист згода.pdf
28 серпня 2020 09:49
довідка покриття.pdf
28 серпня 2020 09:49
Гарантійний лист.PDF
28 серпня 2020 09:49
виписка.pdf
28 серпня 2020 09:49
20601 Славдорстрой p7s.zip
28 серпня 2020 09:49
Технічне завдання.PDF
28 серпня 2020 09:49
Досвід ч.5.pdf
28 серпня 2020 09:49
Досвід ч.4.pdf
28 серпня 2020 09:49
Досвід ч. 3.pdf
28 серпня 2020 09:49
Досвід ч. 2.pdf
28 серпня 2020 09:49
Довідка про досвід ч.1.PDF
28 серпня 2020 09:49
Довідка працівники.PDF
28 серпня 2020 09:49
АБЗ + лабораторія.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ХСБМ-7"
#36224983
Переможець 197 940 310,40
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ХСБМ-7"
#36224983
197 940 310,40
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку