Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Твердотільні накопичувачі за Код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2020-07-31-001185-c 80fd2e8d48ae4a038410c3ddc7a56b92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Сергій Анатолійович

380443668100 внутрішній 904 sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Сіренко Сергій Анатолійович
380443668100 внутрішній 904
sergii.sirenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:04
Очікувана вартість: 34 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,18%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції- Українська. В разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською (детальніше в тендерній документації замовника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Твердотільні накопичувачі за Код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту поставки замовленого товару/партії товару на склад Замовника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 14:43
проект договору зм.pdf
17 серпня 2020 14:43
Тендерна_документацiя_обладнання зм.pdf
17 серпня 2020 14:42
Зміни від 17.08 накопичувачі.pdf
17 серпня 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 14:43
проект договору зм.pdf
31 липня 2020 10:14
проект договору.pdf
17 серпня 2020 14:43
Тендерна_документацiя_обладнання зм.pdf
31 липня 2020 10:14
Тендерна_документацiя_обладнання.pdf
17 серпня 2020 14:42
Зміни від 17.08 накопичувачі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 04 серпня 2020 12:52
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:58
Шановний замовнику, завантажте, будьласка, ТД в форматі word (так як є форми для заповнення). Дякуємо!
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику тендерну документацію та додатки до неї, КП "ГІОЦ" була розміщена тендерна документація у форматі «.pdf.». Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-001185-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 05 серпня 2020 16:51
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2020 13:58
Шановний учасник. Повідомляємо Вас про задоволення вимоги.
Зміни до тендерної документації будуть внесені Замовником найближчим часом
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 30 660,00
UAH з ПДВ
30 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 30 753,00
UAH з ПДВ
30 353,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 19:23
довідка п2ч1.pdf
07 вересня 2020 19:23
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 вересня 2020 19:23
довідка п12ч1.pdf
07 вересня 2020 19:23
довідка ч2.pdf
07 вересня 2020 19:22
МВС.zip
07 вересня 2020 19:22
Довідка ДПС.zip
19 серпня 2020 13:59
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:58
Довідка код доступу.pdf
19 серпня 2020 13:58
Опис документів.pdf
19 серпня 2020 13:58
Дов легаліз дох.pdf
19 серпня 2020 13:58
Лист-гарантія.pdf
19 серпня 2020 13:58
дов відповідність.pdf
19 серпня 2020 13:58
Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 13:58
Дов нов тов.pdf
19 серпня 2020 13:58
Про ліцензування.pdf
19 серпня 2020 13:58
Дов ст 17.pdf
19 серпня 2020 13:58
проект договору.pdf
19 серпня 2020 13:58
Ст. 16.rar
19 серпня 2020 13:58
Довідка без печатки.pdf
19 серпня 2020 13:58
Рішення.pdf
19 серпня 2020 13:58
Довідка ст17.pdf
19 серпня 2020 13:58
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
19 серпня 2020 13:58
Виписка.pdf
19 серпня 2020 13:58
лист-згода на ОПД.pdf
19 серпня 2020 13:58
Дов санкції.pdf
19 серпня 2020 13:58
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 11:53
Електронний підпис
24 серпня 2020 11:52
12.6 термін придатності.pdf
24 серпня 2020 11:52
11. проект договору.pdf
24 серпня 2020 11:52
10.1 Опис.pdf
24 серпня 2020 11:52
10. Статут.pdf
24 серпня 2020 11:52
6. довідка щодо санкцій.pdf
24 серпня 2020 11:52
3.2 Паспорт+ІПН.pdf
24 серпня 2020 11:52
2.2 Відгук.pdf
24 серпня 2020 11:52
1.4 оренда №23_3-11_А офіс.pdf
24 серпня 2020 11:52
1.3 оренда №13Е 1 103 склад.pdf
24 серпня 2020 11:52
1.2 оренда №13 1 81 склад.pdf
24 серпня 2020 11:52
1. довідка мат-тех. база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Переможець 30 260,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
30 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 15:32
4898 від 21.09.2020.pdf укладений
22 вересня 2020 15:30