Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь
Management of housing and communal services of the Melitopol town council of the Zaporizhzhya area
Очікувана вартість
35 000 000,00 UAH
UA-2020-07-31-001169-a 031c5758f3c1462d9730d5167c4a460e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25490034
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька область обл., місто Мелітополь, вул. Чернишевського, буд. 26, каб. 1
Контактна особа: Спірідончук Віктор Миколайович
+380965105294
tender.ugkh.mlt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Management of housing and communal services of the Melitopol town council of the Zaporizhzhya area
National ID: 25490034
Contact point: Spiridonchyk Victor Nicolaevic
+380965105294
tender.ugkh.mlt@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 14:55
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 14:55
Початок аукціону: 10 вересня 2020 11:51
Очікувана вартість: 35 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 31 липня 2020 14:50
Enquiries until: 20 серпня 2020 14:55
Complaints submission until: до 26 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 серпня 2020 14:55

Information

Estimated total value: 35 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 175 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь
Management of housing and communal services of the Melitopol town council of the Zaporizhzhya area
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Чернишевського, 26
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Management of housing and communal services of the Melitopol town council of the Zaporizhzhya area
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником після пред'явлення Виконавцем: Акту приймання-передачі наданих послуг (примірна форма № КБ-2в), Довідки про вартість наданих послуг та витрат (примірна форма № КБ-3) з наданням підтверджуючих документів на вартість матеріальних ресурсів (відповідно до п.6.4. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), та після підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-09-000018 ● 08c20adc367a4c3da71835d9bc242033
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-09-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-09-09 13:23:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
09.09.2020 № 181

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель, які проводяться Управлінням житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області, відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 09.09.2020 № 181


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-07-31-001169-a, Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ від 17 вересня 2020 року про результати моніторингу UA-M-2020-09-09-000018 повідомляємо наступне: Моніторингом встановлено, що: 1) Відповідно до пункту 3.4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття, та у Додатку 3 «Цінова пропозиція» до ТД передбачено погодження Учасника стосовно дотримання умов пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Вищезазначене не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Заперечення: У тендерній документації у п. 3.4. Розділу 3 та у Додатку № 3 вказано що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття, що не суперечить вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дата кінцевого подання пропозицій учасниками 30.08.2020р., а розкриття відбулося 15.09.2020 отже не менше ніж 90 днів, а саме 90 + 15 = 105 днів. Тому вважаємо, що це не є порушення чинного законодавства зі сторони замовника процедури закупівлі; 2) Пунктом 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим вимогам згідно із законодавством (перелік документів, що подаються учасником зазначено в Додатку № 2 до ТД). При цьому, відповідно Додатку № 2 до ТД, від учасників вимагалось надання Довідки довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно додатку № 4. Проте, Додаток № 4 до ТД містить перелік щодо відсутності підстав у відмові в участі у процедурі закупівлі, який не відповідає переліку, визначеним у статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Заперечення: Тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення зразка. Згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію, що визначена в ч. 2 Закону та може містити іншу інформацію відповідно до ч. 3 ст. 22 вищезазначеного Закону. А відтак Додаток № 4 (орієнтовний зразок надання інформації) до тендерної документації складено для учасників, які саме документи повинні бути наданий сканованим файлом у форматі PDF, рекомендовано з накладанням ЕЦП Учасника. Рекомендована дата складання довідки в термін з дати публікації оголошення про проведення торгів до фактичної кінцевої дати подання тендерних пропозицій (включно). І не є підставою для відхилення учасника наявність або відсутність даної довідки; 3) Крім того, Додатком № 5 до ТД визначено перелік документів, які подаються переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошиті, пронумеровані. При цьому, подання повинно бути здійснено особисто або поштою на адресу Замовника. Зазначене вище, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону, якою передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Крім того, вищезазначеним порушено норми частини шостої статті 17 Закону, відповідно до якої переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Пояснення: Щодо порушень вимог частини 8 статті 12 Закону в частині зазначення Замовником в додатку № 5 тендерної документації вимог визначено перелік документів, які подаються переможцем торгів з відкритих реєстрів про відсутність підстави передбаченої пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону повідомляємо наступне. Відповідно до п. 3.7 розділу 2 тендерної документації Замовником зазначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав передбачених у частині першій та частині другій цієї статті шляхом подання даних у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Замовником в додатку № 5 помилково вказано 5 днів з , а не як вимагає частина 6 статті 17 Закону. У Додатку № 5 є Примітка: Замовник не вимагає інформацію про відповідність вимогам статті 17 Закону у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Слід також зазначити, що із набранням чинності нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (від 19.04.2020, підстава - 114-IX), а також у зв’язку із відсутністю станом на 31.07.2020 роз’яснень чіткого механізму застосування відповідних нововведень. Замовником у тендерній документації не встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстави визначених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону; 4) Також моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення даних відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Заперечення: Внести інформацію у оголошення на майданчик про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції на теперішній час у замовника відсутня можливість тому, що розробниками електронної системи закупівель не розроблено даний функціонал. Для виконання вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону - інформація про мову вказана в Тендерній документації у розділі 1 Загальні положення п. 1.7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тому вважаємо, що це не є порушення чинного законодавства зі сторони замовника процедури, а є недоліком електронної системи закупівель, який необхідно усунути на рівні розробника системи PROZORRO. На підставі вищевикладеного повідомляємо, що вищезазначені помилки не призведуть до втрат бюджетних коштів, та до дискримінації учасників закупівель. Відтак, виходячи із вище вказаного, Замовником в межах законодавства вжито відповідних заходів щодо виявлених помилок та для не допущення їх у майбутньому. Надалі зобов’язуємось дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-09-22 14:28:57

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 вересня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області, 25490034, Україна, місто Мелітополь, вул. Чернишевського, буд. 26, каб. 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь, 35000000UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 031c5758f3c1462d9730d5167c4a460e, 2020-07-31
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 09 вересня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням Уповноваженої особи Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 31 липня 2020 року № 20; тендерні пропозиції учасників ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» та ТОВ «ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений 04.09.2020, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою про визначення переможцем ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» від 15.09.2020 № 46. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 3.4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття, та у Додатку 3 «Цінова пропозиція» до ТД передбачено погодження Учасника стосовно дотримання умов пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Вищезазначене не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пунктом 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим вимогам згідно із законодавством (перелік документів, що подаються учасником зазначено в Додатку № 2 до ТД). При цьому, відповідно Додатку № 2 до ТД, від учасників вимагалось надання Довідки довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно додатку № 4. Проте, Додаток № 4 до ТД містить перелік щодо відсутності підстав у відмові в участі у процедурі закупівлі, який не відповідає переліку, визначеним у статті 17 Закону, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, Додатком № 5 до ТД визначено перелік документів, які подаються переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошиті, пронумеровані. При цьому, подання повинно бути здійснено особисто або поштою на адресу Замовника. Зазначене вище, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону, якою передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Крім того, вищезазначеним порушено норми частини шостої статті 17 Закону, відповідно до якої переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Також моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення даних відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Пунктом 2 частини першої статті 32 визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 17 Закону, частини 8 статті 12 Закону, пунктів 2, 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, розгляду тендерних пропозицій - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2020
UA-2020-07-31-001169-a031c5758f3c1462d9730d5167c4a460e
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25490034
Місцезнаходження: 72312, Україна, Запорізька область обл., місто Мелітополь, вул. Чернишевського, буд. 26, каб. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 03 вересня 2020 10:25

Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 13:38
sign.p7s
16 вересня 2020 13:38
sign.p7s
16 вересня 2020 13:37
Документи переможця.pdf
28 серпня 2020 13:48
sign.p7s
28 серпня 2020 13:48
sign.p7s
28 серпня 2020 13:47
Договірна ціна.PDF
28 серпня 2020 13:47
Довідки кваліфікація.pdf
28 серпня 2020 13:47
Довідка асфальтобетон.pdf
28 серпня 2020 13:47
Технічні умови.PDF
28 серпня 2020 13:47
Цінова пропозиція.PDF
28 серпня 2020 13:47
Проект договору.PDF
28 серпня 2020 13:47
Лист підтвердження.PDF
28 серпня 2020 13:47
Довідки відповідності.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді Вашої тендерної пропозиції та для прийняття рішення уповноваженою особою управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради, щодо допуску вашої пропозиції до аукціону процедури закупівлі: № UA-2020-07-31-001169-a (поточний ремонт дорожнього одягу та покриття доріг, тротуарів вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополь (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) виникла необхідність у надані додаткових відомостей, щодо: - довідки про наявність будівельних машин та механізмів № 28/08-10 від 28.08.2020 р. у п.7, та п.8 уточнити перелік у гр.3 та гр.4.; - чи відкриті рахунки в інших банківських установах, для укладення договору; - згідно з договором поставки з ТОВ « Запорізький асфальтобетонний завод» № 04/08 від 04.08.2020 ТОВ « Перша спеціалізована будівельне компанія» не зможе забезпечити виконання технічних умов замовника в частині забезпечення доставки гарячих асфальтобетонних сумішей з відповідними температурними показниками до місць укладання,а саме на об’єкти вулично-дорожньої мережі, прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів м. Мелітополі. Відстань від виробництва ( Запорізький район, с. Високогірне) до Мелітополя що найменше 144 км. В підтвердження дотримання Учасником вимог щодо транспортування асфальтобетонної суміші з відповідними температурними показниками просимо повідомити, яким чином буде забезпечене виконання учасником зазначеної технічної умови.

Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 09:51
sign.p7s
03 вересня 2020 09:51
sign.p7s
03 вересня 2020 09:49
Усунення недоліків
02 вересня 2020 14:57
sign.p7s
02 вересня 2020 14:57
sign.p7s
29 серпня 2020 09:09
sign.p7s
29 серпня 2020 09:09
sign.p7s
29 серпня 2020 09:07
9.Техничні умови.pdf
29 серпня 2020 09:07
8.Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2020 09:07
7.Договірна ціна.pdf
29 серпня 2020 09:07
5.Договор.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" 34 962 510,88
UAH з ПДВ
34 962 510,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 34 981 654,02
UAH з ПДВ
34 981 654,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 13:38
sign.p7s
16 вересня 2020 13:38
sign.p7s
16 вересня 2020 13:37
Документи переможця.pdf
28 серпня 2020 13:48
sign.p7s
28 серпня 2020 13:48
sign.p7s
28 серпня 2020 13:47
Договірна ціна.PDF
28 серпня 2020 13:47
Довідки кваліфікація.pdf
28 серпня 2020 13:47
Довідка асфальтобетон.pdf
28 серпня 2020 13:47
Технічні умови.PDF
28 серпня 2020 13:47
Цінова пропозиція.PDF
28 серпня 2020 13:47
Проект договору.PDF
28 серпня 2020 13:47
Лист підтвердження.PDF
28 серпня 2020 13:47
Довідки відповідності.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 09:51
sign.p7s
03 вересня 2020 09:51
sign.p7s
03 вересня 2020 09:49
Усунення недоліків
02 вересня 2020 14:57
sign.p7s
02 вересня 2020 14:57
sign.p7s
29 серпня 2020 09:09
sign.p7s
29 серпня 2020 09:09
sign.p7s
29 серпня 2020 09:07
9.Техничні умови.pdf
29 серпня 2020 09:07
8.Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2020 09:07
7.Договірна ціна.pdf
29 серпня 2020 09:07
5.Договор.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
Переможець 34 962 510,88
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 09:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
34 962 510,88
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку