Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бульдозер
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-07-31-001032-b ● 0db16f6fe5c2405e8918241946a790ee
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728 |
Код ЄДРПОУ: | 03361833 |
Місцезнаходження: | 33018, Україна , Рівненська обл., Рівне, 33018, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Рабченюк Дмитро Валентинович +38 (097) 655 25 08 DIMARABCHENIUK@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2020 16:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 16:50 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 15:58 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 75000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43210000-8: Машини для земляних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
бульдозер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Робочі | 40 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 60 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 16:34 |
ТД Бульдозер зі змінами.doc | |
11 серпня 2020 16:34 |
Перелік змін до ТД.doc | |
31 липня 2020 14:28 |
ТД Бульдозер.doc |
11 серпня 2020 16:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 серпня 2020 16:34 |
ТД Бульдозер зі змінами.doc
|
|||
11 серпня 2020 16:34 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
31 липня 2020 14:28 |
ТД Бульдозер.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-001032-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТС", Код ЄДРПОУ:41921290
Дата подання: 04 серпня 2020 18:07
Внесення змін до ТД
Внесення змін до ТД
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2020 14:28
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу стосовно технічних характеристик предмету закупівлі повідомляємо наступне.
Формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з умов експлуатації та функціональних потреб підприємства, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», нами було проаналізовано комерційні пропозиції від виробників продукції по предмету закупівлі з аналогічними технічними характеристиками, що містяться в технічній специфікації предмета закупівлі, в тому числі і за номінальною потужністю двигуна. Це запевнило нас про наявність мінімум двох виробників товару, що відповідають зазначеним технічним вимогам до предмету закупівлі.
Також повідомляємо, що зменшення габаритів відвалу призведе до зменшення об’єму переміщуваного вантажу, що в свою чергу призведе до зменшення показників продуктивності. Вимоги до предмету закупівлі, які ви пропонуєте, не підходять Замовнику для закупівлі саме того товару, який необхідний для проведення робіт.
Окрім того, технічні вимоги жодним чином не дискримінують учасників та виробників, оскільки в технічному завданні відсутнє будь-яке посилання на конкретну марку, модель чи виробника товару. Технічні вимоги (технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі) до предмету закупівлі складено Замовником таким чином, що параметрам показників до предмета закупівлі може відповідати велика кількість Бульдозерів, оскільки передбачено, що технічні характеристики предмету закупівлі мають бути «не менше» або «не більше». Тобто, жодного точного параметру не зазначено, для того, щоб максимальна кількість учасників мала можливість прийняти участь у закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає одними з основних принципів здійснення закупівель добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, а також передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому Замовником повністю дотримано даних принципів при проведенні закупівлі.
Виходячи з наведеного вважаємо внесення відповідних змін до вищезазначених технічних параметрів недоцільним та не обґрунтованим, адже Тендерна документація не є дискримінаційною та дозволяє запропонувати продукцію (товар), мінімум 2 (двох) виробників.
Формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з умов експлуатації та функціональних потреб підприємства, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», нами було проаналізовано комерційні пропозиції від виробників продукції по предмету закупівлі з аналогічними технічними характеристиками, що містяться в технічній специфікації предмета закупівлі, в тому числі і за номінальною потужністю двигуна. Це запевнило нас про наявність мінімум двох виробників товару, що відповідають зазначеним технічним вимогам до предмету закупівлі.
Також повідомляємо, що зменшення габаритів відвалу призведе до зменшення об’єму переміщуваного вантажу, що в свою чергу призведе до зменшення показників продуктивності. Вимоги до предмету закупівлі, які ви пропонуєте, не підходять Замовнику для закупівлі саме того товару, який необхідний для проведення робіт.
Окрім того, технічні вимоги жодним чином не дискримінують учасників та виробників, оскільки в технічному завданні відсутнє будь-яке посилання на конкретну марку, модель чи виробника товару. Технічні вимоги (технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі) до предмету закупівлі складено Замовником таким чином, що параметрам показників до предмета закупівлі може відповідати велика кількість Бульдозерів, оскільки передбачено, що технічні характеристики предмету закупівлі мають бути «не менше» або «не більше». Тобто, жодного точного параметру не зазначено, для того, щоб максимальна кількість учасників мала можливість прийняти участь у закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає одними з основних принципів здійснення закупівель добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, а також передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому Замовником повністю дотримано даних принципів при проведенні закупівлі.
Виходячи з наведеного вважаємо внесення відповідних змін до вищезазначених технічних параметрів недоцільним та не обґрунтованим, адже Тендерна документація не є дискримінаційною та дозволяє запропонувати продукцію (товар), мінімум 2 (двох) виробників.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-001032-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Павлоградський РМЗ, Код ЄДРПОУ:35168551
Дата подання: 14 вересня 2020 16:31
Вимога
Вимога.
ТОВ «Павлоградський ремонтно-механічний завод» звертається до тендерного комітету комунального автотранспортного підприємства 1728, за наданням роз’яснення: яким чином, Ви дійшли висновку, що запропонований нами Бульдозер Б-170 є таким що бувший вжитку? Адже у викладених нами аналогічних договорах не значиться жодного слова про те, що ці бульдозера були бувшими вжитку і в своєму обґрунтуванні відхилення нашої пропозиції тендерний комітет ПРИПУСКАЄ (а не обґрунтовує) та спирається виключно на вартість в аналогічному договорі. Звертаємо увагу, що в тендерній документації Замовника – відсутні дані про те, що ціни зазначені в аналогічних тендерах є визначальними. Більш того, нема жодних вимог в ТД Замовника, стосовно вартості товару в аналогічних договорах, також не було жодних вимог стосовно відображення взагалі вартості товару по аналогічному Договору, тому ми затушували ціни, так як Покупець, зазначений в аналогічному Договорі, здійснив закупку не через торгівельну систему «Прозорро». В жодному випадку надання нами інформації в аналогічних Договорах – не суперечить вимогам ТД Замовника.
Шановний тендерний комітет, нагадуємо Вам, що в статті 31 Закону про публічні закупівлі немає пункту, який би дозволив Вам виключити нашу пропозицію, ґрунтуючись на тому, що раніше ми продавали виготовлені нами бульдозера дешевше, адже ТОВ «Павлоградський ремонтно-механічний завод» згідно ТУ У 28.9-35168551-001:2014 від 26.12.2014р. самостійно виробляє бульдозера Б-170 та САМОСТІЙНО регулює їх вартість.
У зв’язку з вище сказаним, та проаналізував хід проведення кваліфікації переможця, в якому нашу пропозицію розглядали більше двох тижнів, а розгляд останньої пропозиції зайняв у замовника 4 (чотири) хвилини, ми дійшли до висновку, що Замовник заздалегідь знав переможця ПМВКП "Ассоль" та вступив з ним в зговір. До речі вартість пропозиції останнього учасника, який також збирає самостійно бульдозер «Ассоль» на 279 960,00грн. з ПДВ вища, ніж пропозиція нашого підприємства. Вимагаємо не займатися марнотратством бюджетних коштів.
Ми скористалися своїм правом ст.16, та виправили зауваження Замовника на протязі 24 годин, але незважаючи на це наша пропозиція відхилена без правових обґрунтувань та законних підстав Замовником.
Замовником порушений Закон України про публічні Закупівлі, чим дискриміновані наші права, як Учасника з найнижчою ціною пропозиції.
Звертаю увагу, що закупівлі мають здійснюватися, з дотримання Закону, зокрема:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ПМВКП «Ассоль»;
2. Поновити розгляд нашої пропозиції, як мінімальної серед учасників та такої що відповідає всім вимогам ТД Замовника;
3. Визнати переможцем ТОВ «ПРМЗ»
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Павлоградський ремонтно-механічний завод» звертається до тендерного комітету комунального автотранспортного підприємства 1728, за наданням роз’яснення: яким чином, Ви дійшли висновку, що запропонований нами Бульдозер Б-170 є таким що бувший вжитку? Адже у викладених нами аналогічних договорах не значиться жодного слова про те, що ці бульдозера були бувшими вжитку і в своєму обґрунтуванні відхилення нашої пропозиції тендерний комітет ПРИПУСКАЄ (а не обґрунтовує) та спирається виключно на вартість в аналогічному договорі. Звертаємо увагу, що в тендерній документації Замовника – відсутні дані про те, що ціни зазначені в аналогічних тендерах є визначальними. Більш того, нема жодних вимог в ТД Замовника, стосовно вартості товару в аналогічних договорах, також не було жодних вимог стосовно відображення взагалі вартості товару по аналогічному Договору, тому ми затушували ціни, так як Покупець, зазначений в аналогічному Договорі, здійснив закупку не через торгівельну систему «Прозорро». В жодному випадку надання нами інформації в аналогічних Договорах – не суперечить вимогам ТД Замовника.
Шановний тендерний комітет, нагадуємо Вам, що в статті 31 Закону про публічні закупівлі немає пункту, який би дозволив Вам виключити нашу пропозицію, ґрунтуючись на тому, що раніше ми продавали виготовлені нами бульдозера дешевше, адже ТОВ «Павлоградський ремонтно-механічний завод» згідно ТУ У 28.9-35168551-001:2014 від 26.12.2014р. самостійно виробляє бульдозера Б-170 та САМОСТІЙНО регулює їх вартість.
У зв’язку з вище сказаним, та проаналізував хід проведення кваліфікації переможця, в якому нашу пропозицію розглядали більше двох тижнів, а розгляд останньої пропозиції зайняв у замовника 4 (чотири) хвилини, ми дійшли до висновку, що Замовник заздалегідь знав переможця ПМВКП "Ассоль" та вступив з ним в зговір. До речі вартість пропозиції останнього учасника, який також збирає самостійно бульдозер «Ассоль» на 279 960,00грн. з ПДВ вища, ніж пропозиція нашого підприємства. Вимагаємо не займатися марнотратством бюджетних коштів.
Ми скористалися своїм правом ст.16, та виправили зауваження Замовника на протязі 24 годин, але незважаючи на це наша пропозиція відхилена без правових обґрунтувань та законних підстав Замовником.
Замовником порушений Закон України про публічні Закупівлі, чим дискриміновані наші права, як Учасника з найнижчою ціною пропозиції.
Звертаю увагу, що закупівлі мають здійснюватися, з дотримання Закону, зокрема:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ПМВКП «Ассоль»;
2. Поновити розгляд нашої пропозиції, як мінімальної серед учасників та такої що відповідає всім вимогам ТД Замовника;
3. Визнати переможцем ТОВ «ПРМЗ»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2020 15:52
Комунальне автотранспортне підприємство 1728 повідомляє наступне:
1. Яким чином, Ви дійшли висновку, що запропонований нами Бульдозер Б-170 є таким що бувший вжитку? – Тендерний комітет не приходив до висновку, що запропонований Вами товар є бувший вжитку. Тендерний комітет прийшов до висновку, що Договори, завантажені ТОВ «ПРМЗ» на прозоро для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не відповідають вимогам ТД. Проводивши моніторинг цін на ринку (auto.ria.com, machineryzone.com.ua, autoline.ua, rst.ua, automoto.ua, besplatka.ua, zakupka.com та ін. нових бульдозерів (з подібними технічними характеристиками, як зазначено в ТЗ) виявлено, що на ринку нема ЖОДНОЇ пропозиції з вартістю нового бульдозеру біля 1 100 000,00 грн(копія Договору №2303/20-01 від 23.03.2020 року Селянське Фермерське Господарство «Перлина». Всі пропозиції продавців на ринку нових бульдозерів значно перевищують вартість бульдозеру в Договорі №2303/20-01 від 23.03.2020 року Селянське Фермерське Господарство «Перлина» Б-170. В середньому ціни перевищують в два рази і вище.
2. «Більш того, нема жодних вимог в ТД Замовника, стосовно вартості товару в аналогічних договорах, також не було жодних вимог стосовно відображення взагалі вартості товару по аналогічному Договору, тому ми затушували ціни, так як Покупець, зазначений в аналогічному Договорі, здійснив закупку не через торгівельну систему «Прозорро». – Згідно вашої логіки, Учасник на Вимогу про виправлення невідповідностей, може надати договір, і при тому його «затушувати», і вважати це законною дією. Тим самим порушується принцип п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель». Звертаємо Вашу увагу на те, що Ваші дії суперечать Закону. Згідно Закону - «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну».
Учасник Павлоградський РМЗ за поставку нових бульдозерів в аналогічних договорах видає бульдозери бувші у вжитку.
Ч. 15 ст. 29 Закону:
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Вимогу про скасування рішення про визнання переможцем ПМВКП «Ассоль» - відхилено.
1. Яким чином, Ви дійшли висновку, що запропонований нами Бульдозер Б-170 є таким що бувший вжитку? – Тендерний комітет не приходив до висновку, що запропонований Вами товар є бувший вжитку. Тендерний комітет прийшов до висновку, що Договори, завантажені ТОВ «ПРМЗ» на прозоро для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не відповідають вимогам ТД. Проводивши моніторинг цін на ринку (auto.ria.com, machineryzone.com.ua, autoline.ua, rst.ua, automoto.ua, besplatka.ua, zakupka.com та ін. нових бульдозерів (з подібними технічними характеристиками, як зазначено в ТЗ) виявлено, що на ринку нема ЖОДНОЇ пропозиції з вартістю нового бульдозеру біля 1 100 000,00 грн(копія Договору №2303/20-01 від 23.03.2020 року Селянське Фермерське Господарство «Перлина». Всі пропозиції продавців на ринку нових бульдозерів значно перевищують вартість бульдозеру в Договорі №2303/20-01 від 23.03.2020 року Селянське Фермерське Господарство «Перлина» Б-170. В середньому ціни перевищують в два рази і вище.
2. «Більш того, нема жодних вимог в ТД Замовника, стосовно вартості товару в аналогічних договорах, також не було жодних вимог стосовно відображення взагалі вартості товару по аналогічному Договору, тому ми затушували ціни, так як Покупець, зазначений в аналогічному Договорі, здійснив закупку не через торгівельну систему «Прозорро». – Згідно вашої логіки, Учасник на Вимогу про виправлення невідповідностей, може надати договір, і при тому його «затушувати», і вважати це законною дією. Тим самим порушується принцип п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель». Звертаємо Вашу увагу на те, що Ваші дії суперечать Закону. Згідно Закону - «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну».
Учасник Павлоградський РМЗ за поставку нових бульдозерів в аналогічних договорах видає бульдозери бувші у вжитку.
Ч. 15 ст. 29 Закону:
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Вимогу про скасування рішення про визнання переможцем ПМВКП «Ассоль» - відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-001032-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Павлоградський РМЗ, Код ЄДРПОУ:35168551
Дата подання: 18 вересня 2020 13:39
Вимога
Шановний тендерний комітет
Наголошуємо Вам про наступне, ви не надали відповідь на нашу вимогу.
В наданих нами договорах – не зазначено слів про бульдозери, бувші у вжитку. Тендерна пропозиція нашого підприємства відповідає всім умовам тендерної документації з мінімальною ціною. Зазначені помилки виправлені, відповідно ст.16 Закону.
Ваші твердження – не більше ніж припущення, ґрунтуються лише на моніторингу інтернет ресурсу, та на ціну в аналогічному Договорі. Вимог стосовно цін в аналогічних Договорах або інтернет ресурсах – в тендерній документації Замовника немає й не було. Саме на припущеннях відхилена наша пропозиція. Такі дії є протиправними та необґрунтованими з боку Замовника.
Вами визнано переможцем підприємство ПМВКП «Ассоль», який пропонує Вам бульдозер сумнівної збірки, по завищеній ціні. Даний Учасник під час аукціону – не зробив жодного кроку на зниження. Дані дії були чітко прогнозовані, так як замовником скасовано всі пропозиції, а вибрана найдорожча ціна.
Вимагаємо переглянути своє рішення про визнання переможцем ПМВКП «Ассоль», та поновити розгляд мінімальної пропозиції нашого підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Наголошуємо Вам про наступне, ви не надали відповідь на нашу вимогу.
В наданих нами договорах – не зазначено слів про бульдозери, бувші у вжитку. Тендерна пропозиція нашого підприємства відповідає всім умовам тендерної документації з мінімальною ціною. Зазначені помилки виправлені, відповідно ст.16 Закону.
Ваші твердження – не більше ніж припущення, ґрунтуються лише на моніторингу інтернет ресурсу, та на ціну в аналогічному Договорі. Вимог стосовно цін в аналогічних Договорах або інтернет ресурсах – в тендерній документації Замовника немає й не було. Саме на припущеннях відхилена наша пропозиція. Такі дії є протиправними та необґрунтованими з боку Замовника.
Вами визнано переможцем підприємство ПМВКП «Ассоль», який пропонує Вам бульдозер сумнівної збірки, по завищеній ціні. Даний Учасник під час аукціону – не зробив жодного кроку на зниження. Дані дії були чітко прогнозовані, так як замовником скасовано всі пропозиції, а вибрана найдорожча ціна.
Вимагаємо переглянути своє рішення про визнання переможцем ПМВКП «Ассоль», та поновити розгляд мінімальної пропозиції нашого підприємства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 18:46
Комунальне автотранспортне підприємство 1728 повідомляє наступне:
Відповідь на Вашу Вимогу завантажено на Prozorro 17.09.2020 о 15:52.
Рішення тендерного комітету залишається без змін.
Вимогу про перегляд рішення про визнання переможцем ПМВКП «Ассоль», та поновлення розгляду мінімальної пропозиції - відхилено.
Відповідь на Вашу Вимогу завантажено на Prozorro 17.09.2020 о 15:52.
Рішення тендерного комітету залишається без змін.
Вимогу про перегляд рішення про визнання переможцем ПМВКП «Ассоль», та поновлення розгляду мінімальної пропозиції - відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-07-31-001032-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Павлоградський РМЗ, Код ЄДРПОУ:35168551
Дата подання: 18 вересня 2020 17:34
Вимога
Шановний Замовник!
Вами порушена ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасник ПМВПК «Ассоль» у складі своєї пропозиції надав НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ в довідці № 14/08/20/7 від 14 серпня 2020р. (копія додається), про відсутність у замовника підстав для відхилення пропозиції, зазначених ст.17 Закону.
Зокрема в п7: «тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник (ПМВКП «Ассоль»), який НЕ Є ПОВ’ЯЗАНОЮ особою (особами), та /або з керівником замовника (п.7. ч.1 ст.17 Закону)
Увага! В цей же самий час в Закупівлі за номером у прозорро: UA-2020-09-07-000697-c , яка знаходиться в публічному доступі, приймав участь учасник ПМВКП «Ассоль». В складі пропозиції міститься відгук, за підписом начальника КАТП 1728 Кралюк Р.М., який є головою тендерного комітету. Даний відгук вих. № 2364 від 14 вересня 2020 року (копія додається).
Додатки:
1. Довідка ПКМ Ассоль;
2. Лист-відгук КАТП 1728.
Розгорнути
Згорнути
Вами порушена ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасник ПМВПК «Ассоль» у складі своєї пропозиції надав НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ в довідці № 14/08/20/7 від 14 серпня 2020р. (копія додається), про відсутність у замовника підстав для відхилення пропозиції, зазначених ст.17 Закону.
Зокрема в п7: «тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник (ПМВКП «Ассоль»), який НЕ Є ПОВ’ЯЗАНОЮ особою (особами), та /або з керівником замовника (п.7. ч.1 ст.17 Закону)
Увага! В цей же самий час в Закупівлі за номером у прозорро: UA-2020-09-07-000697-c , яка знаходиться в публічному доступі, приймав участь учасник ПМВКП «Ассоль». В складі пропозиції міститься відгук, за підписом начальника КАТП 1728 Кралюк Р.М., який є головою тендерного комітету. Даний відгук вих. № 2364 від 14 вересня 2020 року (копія додається).
Додатки:
1. Довідка ПКМ Ассоль;
2. Лист-відгук КАТП 1728.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 18:47
На Вашу Вимогу Комунальне автотранспортне підприємство 1728 повідомляє, що Замовником не порушені вимоги ст. 5 Закону а саме:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на наступне КАТП 1728 співпрацювало з ПМВКП "Ассоль" в інших договірних відносинах і має право надати відгук про співпрацю.
КАТП 1728 вважає, що в розумінні ст. 17 Закону ПМВКП "Ассоль" не є пов’язаною особою з керівником.
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на наступне КАТП 1728 співпрацювало з ПМВКП "Ассоль" в інших договірних відносинах і має право надати відгук про співпрацю.
КАТП 1728 вважає, що в розумінні ст. 17 Закону ПМВКП "Ассоль" не є пов’язаною особою з керівником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Павлоградський РМЗ |
2 395 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спецтехніка+" |
2 499 600,00
UAH з ПДВ
|
2 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПМВКП "Ассоль" |
2 379 960,00
UAH з ПДВ
|
2 379 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Павлоградський РМЗ #35168551 |
Відхилено |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 15:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 18:30
|
ТОВ "Спецтехніка+" #38157851 |
Відхилено |
2 150 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 10:40
|
|
ПМВКП "Ассоль" #20470908 |
Переможець |
2 379 960,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 17:16
|
Договір 290920-01 Бульдозер .pdf | укладений |
01 жовтня 2020 17:15
|