Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція господарського комплексу ЗОШ І-ІІІ ст. №4 в м.Хуст. Коригування
Очікувана вартість
5 715 715,20 UAH
UA-2020-07-31-001007-b c7f4b772e40949ce8fed75e01e8af40c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобер Ольга Ярославівна

+380314246500 khust.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33763070
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, 900-річчя Хуста, 27
Контактна особа: Бобер Ольга Ярославівна
+380314246500
khust.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 22:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 11:38
Очікувана вартість: 5 715 715,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 578,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація відповідно до п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція господарського комплексу ЗОШ І-ІІІ ст. №4 в м.Хуст. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, місто Хуст, вул. Керамічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ і підписаних уповноваженими представниками сторін протягом 10-ти банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:23
Додаток 4 Проект договору.doc
31 липня 2020 14:23
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
31 липня 2020 14:23
ТД реконструкція ЗОШ 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Тюльпан 4 750 300,00
UAH з ПДВ
4 750 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Терра Інтернешнл Консалтінг" 5 202 327,00
UAH з ПДВ
5 202 327,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:41
Документи переможця.pdf
16 серпня 2020 18:24
Електронний підпис
16 серпня 2020 18:21
32_Реєстр документів.pdf
16 серпня 2020 18:21
27_Дозвільні документи.pdf
16 серпня 2020 18:21
13_лист зголда.pdf
16 серпня 2020 18:20
11_Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2020 18:20
10_Проект договору.pdf
16 серпня 2020 18:20
8_Календарний графік.pdf
16 серпня 2020 18:20
6_Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Тюльпан

ТОВ "Терра Інтернешнл Консалтінг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Тюльпан
#19111038
Відхилено 4 750 300,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:41
ТОВ "Терра Інтернешнл Консалтінг"
#39996426
Переможець 5 202 327,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Терра Інтернешнл Консалтінг"
#39996426
5 202 327,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 16:35
7-169.pdf зміни до договору
03 січня 2023 16:27
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 12:30
угода 6.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 12:29
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:00
ДУ 5 до 169.pdf зміни до договору
04 січня 2022 14:48
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 09:05
ду 4 до договору 169 від 16.09.2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 14:30
тера 3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 16:45
дод.угода 2 зош4.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:42
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 08:00
зменшення тера.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 09:34
Договір.pdf укладений
17 вересня 2020 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми бюджетний призначень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми бюджетний призначень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми бюджетний призначень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні призначення на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження змін до календарного графіка виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML