Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов"язана продукція
Очікувана вартість
395 000,00 UAH
UA-2020-07-31-000973-c fa134228e1a84db6a151146ab5b0f775
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бейко Альона Володимирівна

380958848818 tender0704@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернівецький обласний перинатальний центр"
Код ЄДРПОУ: 05481412
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Головна,129
Контактна особа: Бейко Альона Володимирівна
380958848818
tender0704@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відсутність конкуренції з технічних причин

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 10:38
Оскарження наміру укласти договір: 15 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
218 Гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов"язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна,129
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

31 липня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-21-000004 ● af3a928b37074c0abe7788168aa55a74
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020 09:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.08.2020 № 33

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 21.08.2020 року № 33
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-07-31-000973-c від 31.07.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-21 10:21:00

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-31-000973-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Чому у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-26 13:09:26

Про надання пояснень

КНП "Чернівецький обласний перинатальний центр" у межах проведеного моніторингу закупівлі за предметом закупівлі "Пара, гаряча вода та пов"язана продукція (UA-2020-07-31-000973-c) надає пояснення.
У пукті 14 "Обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі" повідомлення про намір укласти договір відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури з технічних причин.
Надалі ми будемо в пункті 14 вказувати наступну інформацію. Згідно із ст. 5 Закону України від 20.04.2000р. № 1682-ІІІ "Про природні монополії" до сфери діяльності природних монополій віднесено, зокрема транспортування теплової енергії.
МКП "Чернівцітеплокомуненерго" (код ЄДРПОУ 34519280) внесено до Зведеного переліку суб"єктів природних монополій станом на 31.07.2020р. під № 26, розміщеному на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua) щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами.
Враховуючи наявність місцевих (розподільчих) теплових мереж, що знаходиться на балансі МКП "Чернівцітеплокомуненерго", та маючи всі необхідні ліцензії для здійснення господарської діяльності, МКП " Чернівцітеплокомуненерго" забезпечує повний цикл постачання теплової енергії з єдиним процесом виробництва, транспортування і збуту, тобто технічна можливість теплопостачання від інших мереж відсутня.
Отже, постачання теплової енергії для централізованого опалення та гарячої води від інших постачальників є неможливим з технічних причин, тому що КНП "Чернівцітеплокомуненерго" є суб"єктом природної монополії на ринку транспортування теплової енергії.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-28 08:21:44

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-31-000973-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Чи затверджувалися обсяги та порядок постачання теплової енергії на ГПВ та технічні потреби Замовника відповідно до Додатку 1 А до договору від 17.08.2020 № 0554?
Відповідні пояснення та документи (Додаток 1 А до договору від 17.08.2020 № 0554) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-01 14:16:18

Про надання пояснень

КНП Чернівецький обласний перинатальний центр» у межах проведеного моніторингу закупівлі за
предметом «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» ( UA-2020-07-31-000973-c) надаємо пояснення:
1) Обсяги та порядок постачання теплової енергії на ГПВ та технічні потреби Замовника відповідно до Додатку 1 А до договору № 0554 від 17.08.2020р. не затверджувались, так як КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр» не споживає ГПВ.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв′язку з неможливістю усунення виявлених порушень по причині укладення договору з МКП "Чернівцітеплокомуненерго" № 0554 від 17.08.2020 р. інформацію про перелік суб′єктів природних монополій обов′язкови вказувати при проведенні наступних закупівель які передбачають умови застосуваання переговорної процедури визначену абзацом 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-09-04 11:06:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2020-09-09 16:26:23

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Міське комунальне підприємство "Чернівцітеплокомуненерго"
#34519280
Переможець 395 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 10:38

Документи

04 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:34
003.jpg
04 серпня 2020 10:33
002.jpg
04 серпня 2020 10:33
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 10:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Міське комунальне підприємство "Чернівцітеплокомуненерго"
#34519280
395 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:34
003.jpg
04 серпня 2020 10:33
002.jpg
04 серпня 2020 10:33
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 14:03
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 10:05
013.jpg укладений
17 серпня 2020 10:04
012.jpg укладений
17 серпня 2020 10:03
011.jpg укладений
17 серпня 2020 10:03
010.jpg укладений
17 серпня 2020 10:03
009.jpg укладений
17 серпня 2020 10:03
008.jpg укладений
17 серпня 2020 10:03
007.jpg укладений
17 серпня 2020 10:03
006.jpg укладений
17 серпня 2020 10:03
005.jpg укладений
17 серпня 2020 10:03
004.jpg укладений
17 серпня 2020 10:02
003.jpg укладений
17 серпня 2020 09:37
002.jpg укладений
17 серпня 2020 09:36
001.jpg укладений
17 серпня 2020 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 395 000,00
UAH