Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2020-07-31-000968-a ● 06ea19f08a844c80b7b759b7f8940393
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціальної політики Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20429768 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Головатюк Тетяна Анатоліївна +380412470917 upszn@zt-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 14:20 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою..На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од
Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, майдан імені С.П.Корольва, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Покупцем згідно рахунків та видаткових накладних після підписання видаткових накладних та актів приймання-передачі протягом 15 (п’ятнадцяти ) календарних днів з моменту надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця. Порядок оплати: розрахунки за поставлений товар здійснюються шляхом перерахування Покупцем на банківський рахунок Постачальника коштів, керуючись вимогами ст.49, 51 Бюджетного кодексу України. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою..На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 17:58 |
ПЕРЕЛIК ЗМIН 1 - ТД Спец.автомобіль-1.docx | |
10 серпня 2020 17:58 |
Додаток 2. Технічне завдання - НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
10 серпня 2020 17:58 |
ТД Спец.автомобіль - Департамент соц.політики ЖМР НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
31 липня 2020 13:59 |
Інформація відповідно до Порядку.docx | |
31 липня 2020 13:59 |
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx | |
31 липня 2020 13:59 |
Додаток 1. Проект договору.docx |
10 серпня 2020 18:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 серпня 2020 17:58 |
ПЕРЕЛIК ЗМIН 1 - ТД Спец.автомобіль-1.docx
|
|||
10 серпня 2020 17:58 |
Додаток 2. Технічне завдання - НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
10 серпня 2020 17:58 |
ТД Спец.автомобіль - Департамент соц.політики ЖМР НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
31 липня 2020 13:59 |
Інформація відповідно до Порядку.docx
|
|||
31 липня 2020 13:59 |
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx
|
|||
31 липня 2020 13:59 |
Додаток 1. Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ваша документація має дискримінаційні ознаки! Вимагаємо негайного внесення змін!
Дата подання: 06 серпня 2020 19:02
Дата відповіді: 10 серпня 2020 18:07
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Порушуючи зазначену законодавчу норму, Ви, як Замовник, в п. 6.1 Розділ ІІІ Тендерної документації вказали вимогу надати у складі тендерних пропозицій лист від імпортера щодо можливості постачання автомобілів та повноважень Учасника на здійснення переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями.
Ця вимога є дискримінаційною з огляду на те що:
1. учасник може бути імпортером автомобілів для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, тому йому не потрібно надавати лист про погодження, повноваження та можливості імпортера
2. учасник може мати на складі готові імпортовані або раніше переобладнанні ним автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, які він може відвантажити без будь яких погоджень або запиту повноважень і можливостей у імпортера
А отже, зазначена вимога виключає участь будь яких інших учасників, з, можливо, більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів.
Так, згідно з зазначеними вимогами та принципами Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник, з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
В той же час, Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником вимоги надати у складі тендерних пропозицій лист від імпортера є зловживанням наданими йому правами з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційну вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій лист від імпортера.
Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Згідно з статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема передбачено штраф у розмірі сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян накладається на службових (посадових) та уповноважену особу замовника у разі невідповідності тендерної документації до вимог законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання до процедури щодо «дискримінаційних ознак в документації та вимоги внесення змін», повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
За результатами розгляду Замовник зазначає, що вимоги тендерної документації щодо надання Учасником закупівлі листа від імпортера щодо можливості постачання автомобілів та повноважень Учасника на здійснення переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями не містять дискримінаційних ознак, а містять вимоги до предмета закупівлі з метою придбання якісного товару.
Одночасно з метою розширення переліку потенційних учасників закупівлі Замовником прийнято рішення виключити з тендерної документації вимогу щодо «надання Учасником листа від імпортера щодо можливості постачання автомобілів», виходячи з того, що статус Учасника та його повноваження передбачають за фактом такі взаємовідносини з імпортером щодо постачання автомобілів.
Враховуючи наведені Вами приклади, коли Учасник одночасно є імпортером та/або має в розпорядженні готові до відвантаження раніше переобладнані спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, Замовником доповнено тендерну документацію та передбачено надання Учасником:
«листа від імпортера щодо повноважень Учасника на здійснення переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями.
У разі, якщо Учасник одночасно є імпортером, надається лист-підтвердження повноважень імпортера на здійснення переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями.
Якщо Учасник імпортує готові переобладнані автомобілі у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, такий лист Учасником не надається. В цьому випадку Учасник надає у складі пропозиції лист-пояснення про те, що він є імпортером готових переобладнаних автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями».
Дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною, оскільки якщо Учасник офіційно співпрацює чи співпрацював з імпортером щодо погодження переобладнання, він може отримати лист щодо повноважень на переобладнання автомобіля у свого контрагента. Більше того, Замовник не ставить вимог у тендерній документації стосовно дати такого листа від імпортера. Враховуючи це, за наявності договірних відносин з імпортером Учасник може підтвердити свої повноваження, отримавши такий лист від імпортера протягом періоду підготовки тендерної пропозиції. Такий лист імпортера щодо повноважень Учасника на здійснення переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями свідчитиме про рівень технічного, кадрового, документального забезпечення рівня цих робіт, що погоджений імпортером.
Підтвердження повноважень щодо переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями є важливою гарантійною складовою предмета закупівлі. Товар, що придбавається, має тривалий гарантійний термін, протягом якого Замовник має пред’явити права щодо його якості та безпеки, визначені законодавством. Несанкціоноване та не передбачене повноваженнями втручання Учасника в конструкцію імпортованого товару, його технічні характеристики може слугувати причиною ускладнення реалізації гарантійних прав Замовником.
При переобладнанні автомобіля будуть порушені його стандартні заводські характеристики, зміниться комплектація пасків безпеки, пасажирських сидінь/крісел колісних відповідно, вмонтується гідравлічний підйомник, можливість зняття пасажирських крісел для перевезення додаткових пасажирів на кріслах колісних, встановлені алюмінієві профілі з кріпленням до підлоги тощо. При встановленні додаткового обладнання, як гідравлічний підйомник, автономний обігрівач, зміні комплектації крісел, їх кількості зміниться вага автомобіля. Все вищеперераховане та інші етапи переобладнання автомобіля можуть впливати на гарантійні зобов’язання виробника та імпортера на вказаний автомобіль, а отже, і на гарантійні зобов’язання Учасника.
Претензії щодо втрати якості товару протягом гарантійного терміну мають пред’являтись Замовником Учаснику-переможцю торгів, а той, в свою чергу, виробнику (імпортеру). Оскільки в Житомирській міській об’єднаній територіальній громаді існує нагальна потреба в перевезенні осіб з інвалідністю на даних автомобілях, припинення надання таких послуг до вирішення питання щодо гарантійних ремонтів або заміни товару, проведення експертиз причини втрати якості між імпортером та Учасником-переможцем торгів може спричинити невдоволення пільгової категорії. Замовник повинен перевірити повноваження Учасника щодо можливостей такого переобладнання, виконання гарантійних зобов’язань, зокрема, ремонту та комплектації саме оригінальними запчастинами та в терміни, передбачені договором.
Таким чином, Замовник не вважає вимогу щодо про підтвердження повноважень Учасника на здійснення переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями дискримінаційною. Оскільки основними принципами здійснення публічних закупівель є не тільки максимальна економія, а і ефективність та пропорційність, дана вимога Замовника цілком виправдана необхідністю закупівлі якісного товару, з необхідними гарантійними термінами щодо обслуговування та ремонту автомобіля, гарантією якості та безпеки, що дозволить максимально ефективно використовувати транспортний засіб для задоволення потреб громадян з обмеженими фізичними можливостями.
Замовником 10.08.2020 року внесено вказані зміни до тендерної документації за предметом закупівлі Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником (код за ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі).
Пропонуємо Вам ознайомитись зі змінами до Тендерної документації згідно предмету закупівлі Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником (код за ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі), що оприлюднені в електронній системі закупівель.
Щодо принципів публічних закупівель, на які Ви посилаєтесь у своєму зверненні, просимо ознайомитись з Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019. Відповідно до вказаної редакції Закону, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників викладені у статті 5.
Стосовно звернення потенційних учасників до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою на умови тендерної документації, та в разі задоволення такої скарги, подання позову до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету повідомляємо. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. За подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 6 ст. 18 Закону, у разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає рішення про задоволення або часткове задоволення такої скарги, залишає її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, або приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження, а в інших випадках - перераховується до Державного бюджету України.
Рішення Господарського суду міста Києва від 02.03.2018 (Справа № 910/23510/17) було прийняте судом відповідно до старої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», на даний час, відповідно до ст. 18 Закону – в разі задоволення скарги плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель тендерний комітет Департаменту соціальної політики Житомирської міської ради дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
За результатами розгляду Замовник зазначає, що вимоги тендерної документації щодо надання Учасником закупівлі листа від імпортера щодо можливості постачання автомобілів та повноважень Учасника на здійснення переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями не містять дискримінаційних ознак, а містять вимоги до предмета закупівлі з метою придбання якісного товару.
Одночасно з метою розширення переліку потенційних учасників закупівлі Замовником прийнято рішення виключити з тендерної документації вимогу щодо «надання Учасником листа від імпортера щодо можливості постачання автомобілів», виходячи з того, що статус Учасника та його повноваження передбачають за фактом такі взаємовідносини з імпортером щодо постачання автомобілів.
Враховуючи наведені Вами приклади, коли Учасник одночасно є імпортером та/або має в розпорядженні готові до відвантаження раніше переобладнані спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, Замовником доповнено тендерну документацію та передбачено надання Учасником:
«листа від імпортера щодо повноважень Учасника на здійснення переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями.
У разі, якщо Учасник одночасно є імпортером, надається лист-підтвердження повноважень імпортера на здійснення переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями.
Якщо Учасник імпортує готові переобладнані автомобілі у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, такий лист Учасником не надається. В цьому випадку Учасник надає у складі пропозиції лист-пояснення про те, що він є імпортером готових переобладнаних автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями».
Дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною, оскільки якщо Учасник офіційно співпрацює чи співпрацював з імпортером щодо погодження переобладнання, він може отримати лист щодо повноважень на переобладнання автомобіля у свого контрагента. Більше того, Замовник не ставить вимог у тендерній документації стосовно дати такого листа від імпортера. Враховуючи це, за наявності договірних відносин з імпортером Учасник може підтвердити свої повноваження, отримавши такий лист від імпортера протягом періоду підготовки тендерної пропозиції. Такий лист імпортера щодо повноважень Учасника на здійснення переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями свідчитиме про рівень технічного, кадрового, документального забезпечення рівня цих робіт, що погоджений імпортером.
Підтвердження повноважень щодо переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями є важливою гарантійною складовою предмета закупівлі. Товар, що придбавається, має тривалий гарантійний термін, протягом якого Замовник має пред’явити права щодо його якості та безпеки, визначені законодавством. Несанкціоноване та не передбачене повноваженнями втручання Учасника в конструкцію імпортованого товару, його технічні характеристики може слугувати причиною ускладнення реалізації гарантійних прав Замовником.
При переобладнанні автомобіля будуть порушені його стандартні заводські характеристики, зміниться комплектація пасків безпеки, пасажирських сидінь/крісел колісних відповідно, вмонтується гідравлічний підйомник, можливість зняття пасажирських крісел для перевезення додаткових пасажирів на кріслах колісних, встановлені алюмінієві профілі з кріпленням до підлоги тощо. При встановленні додаткового обладнання, як гідравлічний підйомник, автономний обігрівач, зміні комплектації крісел, їх кількості зміниться вага автомобіля. Все вищеперераховане та інші етапи переобладнання автомобіля можуть впливати на гарантійні зобов’язання виробника та імпортера на вказаний автомобіль, а отже, і на гарантійні зобов’язання Учасника.
Претензії щодо втрати якості товару протягом гарантійного терміну мають пред’являтись Замовником Учаснику-переможцю торгів, а той, в свою чергу, виробнику (імпортеру). Оскільки в Житомирській міській об’єднаній територіальній громаді існує нагальна потреба в перевезенні осіб з інвалідністю на даних автомобілях, припинення надання таких послуг до вирішення питання щодо гарантійних ремонтів або заміни товару, проведення експертиз причини втрати якості між імпортером та Учасником-переможцем торгів може спричинити невдоволення пільгової категорії. Замовник повинен перевірити повноваження Учасника щодо можливостей такого переобладнання, виконання гарантійних зобов’язань, зокрема, ремонту та комплектації саме оригінальними запчастинами та в терміни, передбачені договором.
Таким чином, Замовник не вважає вимогу щодо про підтвердження повноважень Учасника на здійснення переобладнання автомобілів у спеціальні автомобілі для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями дискримінаційною. Оскільки основними принципами здійснення публічних закупівель є не тільки максимальна економія, а і ефективність та пропорційність, дана вимога Замовника цілком виправдана необхідністю закупівлі якісного товару, з необхідними гарантійними термінами щодо обслуговування та ремонту автомобіля, гарантією якості та безпеки, що дозволить максимально ефективно використовувати транспортний засіб для задоволення потреб громадян з обмеженими фізичними можливостями.
Замовником 10.08.2020 року внесено вказані зміни до тендерної документації за предметом закупівлі Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником (код за ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі).
Пропонуємо Вам ознайомитись зі змінами до Тендерної документації згідно предмету закупівлі Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником (код за ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі), що оприлюднені в електронній системі закупівель.
Щодо принципів публічних закупівель, на які Ви посилаєтесь у своєму зверненні, просимо ознайомитись з Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019. Відповідно до вказаної редакції Закону, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників викладені у статті 5.
Стосовно звернення потенційних учасників до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою на умови тендерної документації, та в разі задоволення такої скарги, подання позову до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету повідомляємо. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. За подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 6 ст. 18 Закону, у разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає рішення про задоволення або часткове задоволення такої скарги, залишає її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, або приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження, а в інших випадках - перераховується до Державного бюджету України.
Рішення Господарського суду міста Києва від 02.03.2018 (Справа № 910/23510/17) було прийняте судом відповідно до старої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», на даний час, відповідно до ст. 18 Закону – в разі задоволення скарги плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель тендерний комітет Департаменту соціальної політики Житомирської міської ради дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-000968-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ, Код ЄДРПОУ:41085735
Дата подання: 08 вересня 2020 10:47
Вимога
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ приймає участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю товару по коду ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником), що проводить Департамент соціальної політики Житомирської міської ради (код ЄДРПОУ: 20429768), відповідно до оголошення UA-2020-07-31-000968-a, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ;
2. ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН".
Розкриття тендерних пропозицій відбулось 18 серпня 2020 року.
Відповідно до рішення Замовника (протокол № 27 від 02 вересня 2020 року), тендерну документацію Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ було визнано такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Замовником зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, яку виявлено замовником згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ не погоджується з рішенням Замовника та зазначає, що дотримався умов Документації.
Відповідно до протоколу № 27 від 02 вересня 2020 року, доповідачі зі сторони тендерного комітету замовника, зазначили що відповідно ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою ст..17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозиції такого учасника.
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту соціальної політики Житомирської міської ради № 24 від 25.08.2020 р., Тендерний комітет звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ у складі тендерної пропозиції (а саме технічних характеристик автомобіля, що пропонується), до офіційного дилера автомобілів CITROEN в Україні та місті Житомир – компанії ТОВ «Союз Автомотів», відповідно до їх компетенції.
ТОВ «Союз Автомотів» надали відповідь щодо автомобілів ТМ «Сітроен», що поставляються в Україну станом на 02.09.2020 року за наступними опціями:
ROM (система запобігання перекиданню): Вимога Замовника – так. Показник наданий імпортером – відсутня; Регулювання рульової колонки в 4-х напрямках: Вимога Замовника – так. Показник наданий імпортером – Регулювання рульової колонки по вильоту; Гарантія на автомобіль: Вимога Замовника – не менше 3 років або 100 000 км в залежності від того, що настане раніше. Показник наданий імпортером – 2 роки без обмеження пробігу.
Також замовником було додано копію листа від ТОВ «Союз Автомотів».
Враховуючи дану інформацію, Замовник вирішив відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ як таку, що не відповідає технічним характеристикам замовника.
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ не погоджується з даним рішенням оскільки вважає відхилення пропозиції на підставі листа, наданого одним із дилерів автомобілів CITROEN, неправомірним.
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ є ВИРОБНИКОМ автомобілів спеціалізованих, що в даному випадку використовує автомобіль CITROЁN JUMPER як базовий. Дилер автомобілів CITROЁN, ТОВ «Союз Автомотів», не має ніякого відношення до автомобілів, що виробляє Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ, технічних характеристик та гарантій на виготовлені нами автомобілі. Ми маємо можливість як замовити базовий автомобіль з характеристиками, що пропонуються у тендерній пропозиції, у заводу виробника автомобілів CITROЁN, так і самостійно доукомплектовувати та переобладнувати автомобілі виходячи з технічних характеристик, що вимагаються замовником.
Тому просимо надати повне обґрунтування прийнятого Вами рішення, щодо відхилення нашої пропозиції. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та провести повторну кваліфікацію.
Якщо Замовником буде проігноровано дану Вимогу, нами буде подано Скаргу до Антимонопольного Комітету з приводу неправомірного відхилення нашої пропозиції з пунктом на відшкодування зі сторони Замовника усіх витрат пов’язаних з поданням Скарги, у разі її задоволення, до Антимонопольного Комітету.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ;
2. ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН".
Розкриття тендерних пропозицій відбулось 18 серпня 2020 року.
Відповідно до рішення Замовника (протокол № 27 від 02 вересня 2020 року), тендерну документацію Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ було визнано такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Замовником зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, яку виявлено замовником згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ не погоджується з рішенням Замовника та зазначає, що дотримався умов Документації.
Відповідно до протоколу № 27 від 02 вересня 2020 року, доповідачі зі сторони тендерного комітету замовника, зазначили що відповідно ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою ст..17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозиції такого учасника.
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту соціальної політики Житомирської міської ради № 24 від 25.08.2020 р., Тендерний комітет звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ у складі тендерної пропозиції (а саме технічних характеристик автомобіля, що пропонується), до офіційного дилера автомобілів CITROEN в Україні та місті Житомир – компанії ТОВ «Союз Автомотів», відповідно до їх компетенції.
ТОВ «Союз Автомотів» надали відповідь щодо автомобілів ТМ «Сітроен», що поставляються в Україну станом на 02.09.2020 року за наступними опціями:
ROM (система запобігання перекиданню): Вимога Замовника – так. Показник наданий імпортером – відсутня; Регулювання рульової колонки в 4-х напрямках: Вимога Замовника – так. Показник наданий імпортером – Регулювання рульової колонки по вильоту; Гарантія на автомобіль: Вимога Замовника – не менше 3 років або 100 000 км в залежності від того, що настане раніше. Показник наданий імпортером – 2 роки без обмеження пробігу.
Також замовником було додано копію листа від ТОВ «Союз Автомотів».
Враховуючи дану інформацію, Замовник вирішив відхилити пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ як таку, що не відповідає технічним характеристикам замовника.
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ не погоджується з даним рішенням оскільки вважає відхилення пропозиції на підставі листа, наданого одним із дилерів автомобілів CITROEN, неправомірним.
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ є ВИРОБНИКОМ автомобілів спеціалізованих, що в даному випадку використовує автомобіль CITROЁN JUMPER як базовий. Дилер автомобілів CITROЁN, ТОВ «Союз Автомотів», не має ніякого відношення до автомобілів, що виробляє Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ, технічних характеристик та гарантій на виготовлені нами автомобілі. Ми маємо можливість як замовити базовий автомобіль з характеристиками, що пропонуються у тендерній пропозиції, у заводу виробника автомобілів CITROЁN, так і самостійно доукомплектовувати та переобладнувати автомобілі виходячи з технічних характеристик, що вимагаються замовником.
Тому просимо надати повне обґрунтування прийнятого Вами рішення, щодо відхилення нашої пропозиції. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та провести повторну кваліфікацію.
Якщо Замовником буде проігноровано дану Вимогу, нами буде подано Скаргу до Антимонопольного Комітету з приводу неправомірного відхилення нашої пропозиції з пунктом на відшкодування зі сторони Замовника усіх витрат пов’язаних з поданням Скарги, у разі її задоволення, до Антимонопольного Комітету.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2020 15:41
Розглянувши Вашу вимогу щодо скасування рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ», повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає одними з основних принципів здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Протоколом №27 від 02.09.2020 тендерним комітетом Департаменту соціальної політики Житомирської міської ради прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником (код за ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі) - Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ з наступних підстав:
- учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
По суті Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту соціальної політики Житомирської міської ради № 24 від 25.08.2020 р, Тендерний комітет звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ у складі тендерної пропозиції (а саме технічних характеристик автомобіля, що пропонується), до офіційних дилерів автомобілів CITROEN в Україні та місті Житомир - компанії «Союз Автомотів», відповідно до їх компетенції.
ТОВ «Союз Автомотів» надали відповідь щодо автомобілів ТМ «Сітроен», що поставляються в Україну станом на 02.09.2020 року за наступними опціями:
ROM (система запобігання перекиданню): Вимога Замовника – так. Показник наданий імпортером – відсутня; Регулювання рульової колонки в 4-х напрямках: Вимога Замовника – так. Показник наданий імпортером – Регулювання рульової колонки по вильоту; Гарантія на автомобіль: Вимога Замовника – не менше 3 років або 100 000 км в залежності від того, що настане раніше. Показник наданий імпортером – 2 роки без обмеження пробігу. Копія листа від ТОВ «Союз Автомотів» оприлюднена в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищевикладене, замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ на підставі абз.4 п.1 ч.1 ст.31 Закону.
Отже, Тендерна пропозиція учасника відхилена не на підставі недотримання умов тендерної документації за предметом закупівлі Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником (код за ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі), а на підставі зазначення учасником у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Стосовно Вашого пояснення, що Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ є виробником автомобілів спеціалізованих, та в даному випадку використовує автомобіль CITROЁN JUMPER як базовий, повідомляємо наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌ відповідно до відомостей що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань має такий код видів економічної діяльності як КВЕД 29.10 Виробництво автотранспортних засобів. Однак, автомобіль CITROЁN JUMPER, який використаний як базовий при переобладнанні в Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ» не виготовив, а лише переобладнав.
Спеціальний автомобіль – це автомобіль обладнаний відповідним устаткуванням і призначений для виконання певних виробничих операцій. Спецтранспорт, як правило, виготовляється на базі серійних моделей. Зазвичай в якості шасі використовуються комерційні автомобілі - вантажівки, мікроавтобуси, фургони і т.д. Переоснащення (переобладнання) здійснюється шляхом установки навісного обладнання, спеціальних пристроїв і пристосувань в салоні або вантажному відсіку транспортного засобу.
В переобладнанні автомобіля в Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником учасником не вносяться зміни в базову комплектацію автомобіля, шляхом заміни кузова на кузов іншої марки, моделі, серії чи модифікації, зміни в конструкцію підвісці, кузова, гальмівної системи і інших систем автомобіля тощо, а лише встановлюється підйомник, та обладнуються місця для сидіння з можливістю тимчасового зняття пасажирських крісел для перевезення додаткових пасажирів на кріслах колісних – громадян з обмеженими фізичними можливостями в межах загальної визначеної для даного автомобіля кількості місць та дотримання вимог щодо безпечності перевезень.
Тому вважати в даному випадку, учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ» саме виробником автомобіля CITROЁN JUMPER, який використаний як базовий (відповідно і вся базова комплектація автомобіля має бути збережена) для переобладнання його в Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником - не має підстав.
Стосовно звернення учасника до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою на рішення Замовника з приводу неправомірного відхилення пропозиції учасника з пунктом на відшкодування зі сторони Замовника усіх витрат пов’язаних з поданням Скарги, у разі її задоволення, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. За подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 6 ст. 18 Закону, у разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає рішення про задоволення або часткове задоволення такої скарги, залишає її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, або приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження, а в інших випадках - перераховується до Державного бюджету України.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель тендерний комітет Департаменту соціальної політики Житомирської міської ради дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає одними з основних принципів здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Протоколом №27 від 02.09.2020 тендерним комітетом Департаменту соціальної політики Житомирської міської ради прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником (код за ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі) - Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ з наступних підстав:
- учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
По суті Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту соціальної політики Житомирської міської ради № 24 від 25.08.2020 р, Тендерний комітет звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ у складі тендерної пропозиції (а саме технічних характеристик автомобіля, що пропонується), до офіційних дилерів автомобілів CITROEN в Україні та місті Житомир - компанії «Союз Автомотів», відповідно до їх компетенції.
ТОВ «Союз Автомотів» надали відповідь щодо автомобілів ТМ «Сітроен», що поставляються в Україну станом на 02.09.2020 року за наступними опціями:
ROM (система запобігання перекиданню): Вимога Замовника – так. Показник наданий імпортером – відсутня; Регулювання рульової колонки в 4-х напрямках: Вимога Замовника – так. Показник наданий імпортером – Регулювання рульової колонки по вильоту; Гарантія на автомобіль: Вимога Замовника – не менше 3 років або 100 000 км в залежності від того, що настане раніше. Показник наданий імпортером – 2 роки без обмеження пробігу. Копія листа від ТОВ «Союз Автомотів» оприлюднена в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищевикладене, замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ на підставі абз.4 п.1 ч.1 ст.31 Закону.
Отже, Тендерна пропозиція учасника відхилена не на підставі недотримання умов тендерної документації за предметом закупівлі Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником (код за ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі), а на підставі зазначення учасником у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Стосовно Вашого пояснення, що Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ є виробником автомобілів спеціалізованих, та в даному випадку використовує автомобіль CITROЁN JUMPER як базовий, повідомляємо наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌ відповідно до відомостей що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань має такий код видів економічної діяльності як КВЕД 29.10 Виробництво автотранспортних засобів. Однак, автомобіль CITROЁN JUMPER, який використаний як базовий при переобладнанні в Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ» не виготовив, а лише переобладнав.
Спеціальний автомобіль – це автомобіль обладнаний відповідним устаткуванням і призначений для виконання певних виробничих операцій. Спецтранспорт, як правило, виготовляється на базі серійних моделей. Зазвичай в якості шасі використовуються комерційні автомобілі - вантажівки, мікроавтобуси, фургони і т.д. Переоснащення (переобладнання) здійснюється шляхом установки навісного обладнання, спеціальних пристроїв і пристосувань в салоні або вантажному відсіку транспортного засобу.
В переобладнанні автомобіля в Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником учасником не вносяться зміни в базову комплектацію автомобіля, шляхом заміни кузова на кузов іншої марки, моделі, серії чи модифікації, зміни в конструкцію підвісці, кузова, гальмівної системи і інших систем автомобіля тощо, а лише встановлюється підйомник, та обладнуються місця для сидіння з можливістю тимчасового зняття пасажирських крісел для перевезення додаткових пасажирів на кріслах колісних – громадян з обмеженими фізичними можливостями в межах загальної визначеної для даного автомобіля кількості місць та дотримання вимог щодо безпечності перевезень.
Тому вважати в даному випадку, учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ» саме виробником автомобіля CITROЁN JUMPER, який використаний як базовий (відповідно і вся базова комплектація автомобіля має бути збережена) для переобладнання його в Спеціальний автомобіль для перевезення громадян з обмеженими фізичними можливостями, обладнаний підйомником - не має підстав.
Стосовно звернення учасника до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою на рішення Замовника з приводу неправомірного відхилення пропозиції учасника з пунктом на відшкодування зі сторони Замовника усіх витрат пов’язаних з поданням Скарги, у разі її задоволення, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. За подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 6 ст. 18 Закону, у разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає рішення про задоволення або часткове задоволення такої скарги, залишає її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, або приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі, плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження, а в інших випадках - перераховується до Державного бюджету України.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель тендерний комітет Департаменту соціальної політики Житомирської міської ради дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ |
2 699 997,00
UAH з ПДВ
|
2 699 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН" |
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ #41085735 |
Відхилено |
2 699 997,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 15:57
|
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН" #33547914 |
Відхилено |
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 18:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 15:29
|
Інформація про відміну
Дата відміни
09 вересня 2020 18:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі