Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер
Очікувана вартість
501 543,00 UAH
UA-2020-07-31-000958-a 975f33aabfa74444833b163a967eec83
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бородай Олена Володимирівна

+380532517527 elenka-2407@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 40108630
Вебсайт: https://pl.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул Пушкіна,83
Контактна особа: Бородай Олена Володимирівна
+380532517527
elenka-2407@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:18
Очікувана вартість: 501 543,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 015,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15046 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються, викладаються українською мовою,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Пушкіна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 501 272,00
UAH з ПДВ
496 256,57
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 501 400,00
UAH з ПДВ
496 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:02
Доручення ЕЦП.pdf
14 серпня 2020 13:43
Витяг з ЕДР (завер).pdf
14 серпня 2020 13:43
R740_DoC...pdf
14 серпня 2020 13:43
R740_CoC.PDF
14 серпня 2020 13:43
PowerEdge R740_R640.pdf
14 серпня 2020 13:43
dell-worldwide-iso14001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 496 256,57
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 18:44
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 496 380,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 18:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 18:53

Документи

19 серпня 2020 18:43
Електронний підпис
19 серпня 2020 18:40
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 №922-VІІІ (зі змінами) ст.29 п.16 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та /або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання умов додатку №1 до Тендерної документації Замовника (Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону) п.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати : - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору(ів) (видатковими накладними/ актами приймання-передачі/актами надання послуг/актами виконання робіт /іншими документами, які підтверджують виконання договору(ів) зазначених в наданій Учасником довідці – надати довідку за аналогічним предметом закупівлі з усіма підтверджуючими документами. Вимагаємо від ТОВ "ІНФОЛ-СЕРВІС" (ЄДРПОУ 30668603) надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі («Сервер» код ДК 021:2015 48820000-2), копії договору зазначеного в довідці та копії підтверджуючих документів щодо його виконання.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 18:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
496 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 16:19
1 868 В.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 14:56
Договір укладений
09 вересня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): усунення технічних недоліків
Номер договору про закупівлю: 854/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/868/В
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 496 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 82 730,00 UAH)