Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4, А3, факсовий папір
A4, A3 paper, fax paper
A4, A3 paper, fax paper
Очікувана вартість
1 742 302,32 UAH
UA-2020-07-31-000941-a ● 745004e3294d47e082602ef3ee5c6013
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна +380639022020 V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia) |
National ID: | 40150237 |
Contact point: |
Shevchenko Vira +380639022020 V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2020 15:49 |
Очікувана вартість: | 1 742 302,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 711,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52000 UAH |
Publication date: | 31 липня 2020 13:51 |
Enquiries until: | 05 жовтня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 жовтня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 742 302 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 712 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Scope of the procurement
Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 01.09.2020 ;10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 01.09.2020; 10-00
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 01.09.2020; 10-00
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2716 рул
Факс-папір 210мм, рулон 19м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Fax paper 210mm, roll 19m
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
2950 пач.
Папір А3 щільн. 80г/м2 (упак-500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
A3 paper is dense. 80g / m2 (pack of 500 sheets)
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
15218 пач.
Папір А4 щільн. 80г/м2, білизна не менше 164% згідно СІЕ (98% згідно ISO) (упак-500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
A4 thick paper. 80g / m2, linen not less than 164% according to SIE (98% according to ISO) (pack of 500 sheets)
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
46 рул
Факс-папір 210мм, рулон 25м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Fax paper 210mm, roll 25m
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
92 пач.
Папір А3 щільн. 80г/м2, білизна не менше 164% згідно СІЕ (98% згідно ISO) (упак-500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
A3 paper is dense. 80g / m2, linen not less than 164% according to SIE (98% according to ISO) (pack of 500 sheets)
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2020 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2020 16:21 |
Зміни_440_06.10.2020.doc | |
06 жовтня 2020 16:20 |
440 - ТД Папір А4, А3, факсовий папір_Нова редакція_06.10.2020.docx | |
31 липня 2020 13:48 |
Додаток №9 .docx |
06 жовтня 2020 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 жовтня 2020 16:21 |
Зміни_440_06.10.2020.doc
|
|||
06 жовтня 2020 16:20 |
440 - ТД Папір А4, А3, факсовий папір_Нова редакція_06.10.2020.docx
|
|||
31 липня 2020 13:48 |
Додаток №9 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-000941-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 серпня 2020 16:13
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-07-31-000941-a на закупівлю «Папір А4, А3, факсовий папір» де Замовником виступає Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-07-31-000941-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-07-31-000941-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2020 15:33
Вважаємо за доцільне відхилити вимогу заявника так як параметри
паперу згідно вимоги призведуть до погіршення якості паперу, що не відповідатиме технічним характеристикам вказаних в тендерній документації.
Крім того, повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість товару” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі та містить примітку щодо можливості подання пропозицій учасника еквівалентної продукції у разі якщо технічні характеристики відповідатимуть або будуть не гірші.
При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників.
паперу згідно вимоги призведуть до погіршення якості паперу, що не відповідатиме технічним характеристикам вказаних в тендерній документації.
Крім того, повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість товару” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі та містить примітку щодо можливості подання пропозицій учасника еквівалентної продукції у разі якщо технічні характеристики відповідатимуть або будуть не гірші.
При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-31-000941-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 серпня 2020 12:14
Дата подання: 27 серпня 2020 12:14
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 серпня 2020 23:14
Рішення від 31.08.2020 № 16355 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:14
інформація про перенесення розгляду скарги № 14124.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 11:32
інформація про перенесення розгляду скарги № 14952.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 01:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.09.2020 № 18003.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 22:44
Рішення від 24.09.2020 № 18003.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2020 23:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внести зміни до тендерної документації та перенести кінцеву дату подання тендерних пропозицій на закупівлю офісного устаткування та приладдя різного (Папір А4, А3, факсовий папір) (Код ДК 021:2015 - 30190000-7) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-07-31-000941-a)
Дата виконання рішення замовником: 06 жовтня 2020 16:28
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 жовтня 2020
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ФЕСТ ЕНЕРДЖИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" #40949231 |
Переможець |
1 643 190,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:32
|
ДУ 2 до договору Ф-ЦН-Т-307_20 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:19
|
ДУ №1 до договору Ф_ЦН-Т-307_20 (1).pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 16:40
|
Ф_ЦН-Т-307_20.pdf | укладений |
26 листопада 2020 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінення ціни у бік зменшення за домовленістю сторін згідно п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Ф/ЦН-Т-307/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положеннями п. 4, п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 13.1, 13.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди, продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 328 635,16 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | Ф/ЦН-Т-307/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |