Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4, А3, факсовий папір
A4, A3 paper, fax paper
Очікувана вартість
1 742 302,32 UAH
UA-2020-07-31-000941-a 745004e3294d47e082602ef3ee5c6013
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia)
National ID: 40150237
Contact point: Shevchenko Vira
+380639022020
V.SHEVCHENKO@UZ.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2020 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 15:49
Очікувана вартість: 1 742 302,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 711,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52000 UAH
Publication date: 31 липня 2020 13:51
Enquiries until: 05 жовтня 2020 10:00
Complaints submission until: до 11 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 1 742 302 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 712 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Scope of the procurement
Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 01.09.2020 ;10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 01.09.2020; 10-00
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2716 рул
Факс-папір 210мм, рулон 19м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Fax paper 210mm, roll 19m
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
2950 пач.
Папір А3 щільн. 80г/м2 (упак-500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

A3 paper is dense. 80g / m2 (pack of 500 sheets)
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
15218 пач.
Папір А4 щільн. 80г/м2, білизна не менше 164% згідно СІЕ (98% згідно ISO) (упак-500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

A4 thick paper. 80g / m2, linen not less than 164% according to SIE (98% according to ISO) (pack of 500 sheets)
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
46 рул
Факс-папір 210мм, рулон 25м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Fax paper 210mm, roll 25m
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
92 пач.
Папір А3 щільн. 80г/м2, білизна не менше 164% згідно СІЕ (98% згідно ISO) (упак-500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

A3 paper is dense. 80g / m2, linen not less than 164% according to SIE (98% according to ISO) (pack of 500 sheets)
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 16:21
Зміни_440_06.10.2020.doc
06 жовтня 2020 16:20
440 - ТД Папір А4, А3, факсовий папір_Нова редакція_06.10.2020.docx
31 липня 2020 13:48
Додаток №9 .docx
06 жовтня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 16:21
Зміни_440_06.10.2020.doc
06 жовтня 2020 16:20
440 - ТД Папір А4, А3, факсовий папір_Нова редакція_06.10.2020.docx
31 липня 2020 13:48
440 - ТД Папір А4, А3, факсовий папір.docx
31 липня 2020 13:48
Додаток №9 .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-000941-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 серпня 2020 16:13
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-07-31-000941-a на закупівлю «Папір А4, А3, факсовий папір» де Замовником виступає Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-07-31-000941-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2020 15:33
Вважаємо за доцільне відхилити вимогу заявника так як параметри
паперу згідно вимоги призведуть до погіршення якості паперу, що не відповідатиме технічним характеристикам вказаних в тендерній документації.
Крім того, повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість товару” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі та містить примітку щодо можливості подання пропозицій учасника еквівалентної продукції у разі якщо технічні характеристики відповідатимуть або будуть не гірші.
При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників.

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 16:13
Вкладення.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-31-000941-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 серпня 2020 12:14
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 27.08.2020 №187/юр/20.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 серпня 2020 23:14
Рішення від 31.08.2020 № 16355 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:14
інформація про перенесення розгляду скарги № 14124.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 11:32
інформація про перенесення розгляду скарги № 14952.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 01:10
Рішення від 24.09.2020 № 18003.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2020 23:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внести зміни до тендерної документації та перенести кінцеву дату подання тендерних пропозицій на закупівлю офісного устаткування та приладдя різного (Папір А4, А3, факсовий папір) (Код ДК 021:2015 - 30190000-7) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-07-31-000941-a)
Дата виконання рішення замовником: 06 жовтня 2020 16:28

Документи подані скаржником

27 серпня 2020 10:46
Dolphin® ALLROUND.PDF
27 серпня 2020 10:46
Сертифікат Pioner (Лев).pdf
27 серпня 2020 10:46
Berga Focus.pdf
27 серпня 2020 10:46
IQ ECONOMY+.pdf
27 серпня 2020 10:46
Maestro special _SCP.pdf
27 серпня 2020 10:46
Ballet Premier.pdf
27 серпня 2020 10:47
Brilliant Laser copy.pdf
27 серпня 2020 10:47
Double A Premium.pdf
27 серпня 2020 10:47
Multicopy.pdf
27 серпня 2020 10:47
Pioneer 80gsm.pdf
27 серпня 2020 10:47
Zoom Image 2018.jpg
27 серпня 2020 10:47
Ксерокс Exclusive.pdf
27 серпня 2020 12:01
Скарга 27.08.20.pdf
27 серпня 2020 12:01
Скарга 27.08.20.pdf.(1).P7S
27 серпня 2020 12:01
Скарга 27.08.20.pdf.(2).P7S

Документи подані замовником

03 вересня 2020 17:02
Відповідь на скаргу.docx
03 вересня 2020 17:09
Відповідь на скаргу.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 жовтня 2020
UA-2020-07-31-000941-a745004e3294d47e082602ef3ee5c6013
Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ФЕСТ ЕНЕРДЖИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 10:07
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:03
Цінова пропозиція оновлена.pdf
12 листопада 2020 10:03
Довідка МВС 20286585320450626230.pdf
12 листопада 2020 10:03
Довідка ДФС.pdf
12 листопада 2020 10:03
public_doc.p7s
12 листопада 2020 10:03
Dovidka_20286585320450626230.pdf.p7s
13 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:45
Цінова пропозиція.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис
14 жовтня 2020 15:16
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
14 жовтня 2020 15:16
Nakaz ДАВИДЧУК.ZIP
14 жовтня 2020 15:16
Dovirenist Davidchuk.zip
14 жовтня 2020 15:16
Bankivska Litsenziia.zip
14 жовтня 2020 15:16
Bankivska Licenzia.zip
14 жовтня 2020 15:16
Документи частина 2.rar
14 жовтня 2020 15:16
Документи частина 1.pdf
14 жовтня 2020 15:16
202203_19_66_254.zip

Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 20:08
Електронний підпис
14 жовтня 2020 20:08
Електронний підпис
14 жовтня 2020 20:04
Електронний підпис
14 жовтня 2020 20:03
Електронний підпис
14 жовтня 2020 20:00
Уставні документи.pdf
14 жовтня 2020 20:00
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
14 жовтня 2020 20:00
Цінова пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 20:00
Паспорт якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ФЕСТ ЕНЕРДЖИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" 1 735 455,24
UAH з ПДВ
1 643 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ ЕНЕРДЖИ" 1 643 458,32
UAH з ПДВ
1 643 458,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 10:07
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:03
Цінова пропозиція оновлена.pdf
12 листопада 2020 10:03
Довідка МВС 20286585320450626230.pdf
12 листопада 2020 10:03
Довідка ДФС.pdf
12 листопада 2020 10:03
public_doc.p7s
12 листопада 2020 10:03
Dovidka_20286585320450626230.pdf.p7s
13 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:45
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2020 20:08
Електронний підпис
14 жовтня 2020 20:08
Електронний підпис
14 жовтня 2020 20:04
Електронний підпис
14 жовтня 2020 20:03
Електронний підпис
14 жовтня 2020 20:00
Уставні документи.pdf
14 жовтня 2020 20:00
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
14 жовтня 2020 20:00
Цінова пропозиція.pdf
14 жовтня 2020 20:00
Паспорт якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ФЕСТ ЕНЕРДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"
#40949231
Переможець 1 643 190,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 13:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"
#40949231
1 643 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:32
ДУ 2 до договору Ф-ЦН-Т-307_20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 15:19
ДУ №1 до договору Ф_ЦН-Т-307_20 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:40
Ф_ЦН-Т-307_20.pdf укладений
26 листопада 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінення ціни у бік зменшення за домовленістю сторін згідно п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-307/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями п. 4, п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 13.1, 13.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди, продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 328 635,16 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-307/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML