Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Посуд одноразовий
Disposable tableware
Очікувана вартість
309 705,00 UAH
UA-2020-07-31-000934-a e7a573cf62b1417bb2c20a2d00f7cae3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia)
National ID: 40150237
Contact point: Shevchenko Vira
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 11:59
Очікувана вартість: 309 705,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 548,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 31 липня 2020 13:50
Enquiries until: 22 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 28 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 вересня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 309 705 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 549 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Scope of the procurement
Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 01.09.2020 ;10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 01.09.2020; 10-00
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 шт.
Виделка одноразова пластикова PS, довжина 160 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Fork disposable plastic PS, length 160 mm
CPV: 39220000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
2000 шт.
Ложка чайна одноразова пластикова PS, довжина 127 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Teaspoon disposable plastic PS, length 127 mm
CPV: 39220000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
2000 шт.
Ложка столова одноразова пластикова PS, довжина 160 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Disposable plastic spoon PS, length 160 mm
CPV: 39220000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
50000 шт.
Тарілка одноразова пластикова PS, об`єм 500 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Plate disposable plastic PS, volume is 500 ml
CPV: 39220000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
4000 шт.
Мішалка (паличка) одноразова дерев’яна, довжина 140 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Disposable wooden stirrer (stick), length 140 mm
CPV: 39220000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
550 шт.
Контейнер харчовий пластиковий РР, об`єм 23 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Container food plastic RR, volume is 23 l
CPV: 39220000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
550 шт.
Контейнер харчовий пластиковий РР, об`єм 9,5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Container food plastic RR, volume is 9,5 l
CPV: 39220000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
550 шт.
Контейнер харчовий пластиковий РР, об`єм 5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Container food plastic PP, volume is 5 l
CPV: 39220000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
550 шт.
Контейнер харчовий пластиковий РР, об`єм 12,5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Container food plastic RR, volume is 12,5 l
CPV: 39220000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
50000 шт.
Контейнер харчовий пластиковий одноразовий PS, об`єм 780 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Container food plastic disposable PS, volume is 780 ml
CPV: 39220000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 13:47
Додаток № 9.docx
31 липня 2020 13:47
437 - ТД посуд одноразовий.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Статут
Дата подання: 20 серпня 2020 14:18
Дата відповіді: 26 серпня 2020 11:51
Прошу надати роз’яснення. Відповідно до пп.1.1 п.1 Додатку №10 Тендерної Документації «В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» учасник зобов’язаний надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: - Лист учасника довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції).». В момент здійснення останніх змін до Статуту нашого підприємства після 01.01.2016, не було присвоєно коду доступу до онлайн версії чинного Статуту. Чи буде вважатись помилкою, якщо Учасником не буде надано лист з вищезазначеним кодом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, учасник зобов’язаний надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) лист довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції).
Банк
Дата подання: 20 серпня 2020 14:24
Дата відповіді: 26 серпня 2020 11:51
Прошу надати роз’яснення. Відповідно до пп.2.1 п.12 Додатку №10 Тендерної Документації Учасник має надати «Довідку (оригінал або нотаріально посвідчену копію) з банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватися оплата». Чи буде вважатись вищезазначена довідка оригіналом, якщо Учасником буде надано довідку яка буде засвідчувати необхідну інформацію з електронною сканкопією печатки банку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю, а саме довідку (оригінал або нотаріально посвідчену копію) з банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватися оплата.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-000934-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА -ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2814504892
Дата подання: 18 вересня 2020 22:53
Вимога
1)Відповідно до протоколу розгляду етапу прекваліфікації зазначається "Не відповідає вимогам тендерної документації. У складі тендерної пропозиції на позиції 1-3 учасником не надано документів щодо підтвердження відповідності, що не відповідає вимогам п.1.1 Додатку №3 до тендерної документації."
В складі поданої нами тендерної пропозиції додається файл "Походження товару 1-10.pdf" на підтвердження розділу 2 додатку 3 тендерної документації в якому надаються зразки паспортів якості щодо позицій 1-4 Додатку 1 Тендерної документації. В даних сертифікатах якості вказано, що виробник зазначених позицій являється ТОВ "Пекеджінг Груп Україна".
На підтвердження розділу 1 додатку 3 тендерної документації нами надано висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо виробника ТОВ "Пекеджінг Груп Україна". Таким чином позиції 1-4 виробляються одним і тим же виробником.
2) Звертаю вашу увагу що Учасниками ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП заздалегіть надано неправдиву інформацію.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС" в складі своєї тендерної пропозиції надають декларацію постачальника про відповідність в якій зазначається що мішалка одноразова дерев'яна вироблена ТОВ "Ал-Пластик" та відповідає висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи 602-123-20-1/4742 13.02.2018. Проте об'єктом експертизи вище зазначеного документу є контейнери пластикові з первинного поліпропілену для зберігання та розігріву продуктів харчування в асортименті. Отже заявлена позиція не має жодного відношення до вищезазначеного документу та навіть до виробникам та навіть не являється продукцією цього виробника.
В свою чергу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП" в складі своєї тендерної пропозиції надають декларацію постачальника про відповідність в якій зазначаються що мішалка одноразова дерев'яна вироблена ТОВ "Андрекс". Проте відповідно до ТУ У 25.2-30267728-001:2003 "Посуд одноразового використання" та державних санітарно епідеміологічних експертиз, ТОВ "Андрекс" виробляє свою продукцію виключно із полімерних матеріалів, які не мають жодного відношення до виробів із деревини.
Окрім того, вищезазначені учасники надають сертифікати якості які порушують норми чинного законодавства та цим не виконують вимоги розділ 2 додатку 3 тендерної документації. Відповідно до пункту 2 статті 26 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" оцінка відповідності може проводитись виключно виробником або незалежним акредитованим органом але аж ніяк не торговою компанією.
В жодному нормативному документі або чинному Законі України не передбачено самостійного складання сертифікату якості торгівельною компанією.
Просимо:
1) Переглянути рішення, щодо не відповідності нашої тендерної пропозиції.
2) Дискваліфікувати учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП, тендерні пропозиції яких не відповідають нормам чинного законодавства України та вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-07-31-000934-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА -ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2814504892
Дата подання: 18 вересня 2020 22:54
Вимога
1)Відповідно до протоколу розгляду етапу прекваліфікації зазначається "Не відповідає вимогам тендерної документації. У складі тендерної пропозиції на позиції 1-3 учасником не надано документів щодо підтвердження відповідності, що не відповідає вимогам п.1.1 Додатку №3 до тендерної документації."
В складі поданої нами тендерної пропозиції додається файл "Походження товару 1-10.pdf" на підтвердження розділу 2 додатку 3 тендерної документації в якому надаються зразки паспортів якості щодо позицій 1-4 Додатку 1 Тендерної документації. В даних сертифікатах якості вказано, що виробник зазначених позицій являється ТОВ "Пекеджінг Груп Україна".
На підтвердження розділу 1 додатку 3 тендерної документації нами надано висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо виробника ТОВ "Пекеджінг Груп Україна". Таким чином позиції 1-4 виробляються одним і тим же виробником.
2) Звертаю вашу увагу що Учасниками ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП заздалегіть надано неправдиву інформацію.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС" в складі своєї тендерної пропозиції надають декларацію постачальника про відповідність в якій зазначається що мішалка одноразова дерев'яна вироблена ТОВ "Ал-Пластик" та відповідає висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи 602-123-20-1/4742 13.02.2018. Проте об'єктом експертизи вище зазначеного документу є контейнери пластикові з первинного поліпропілену для зберігання та розігріву продуктів харчування в асортименті. Отже заявлена позиція не має жодного відношення до вищезазначеного документу та навіть до виробникам та навіть не являється продукцією цього виробника.
В свою чергу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП" в складі своєї тендерної пропозиції надають декларацію постачальника про відповідність в якій зазначаються що мішалка одноразова дерев'яна вироблена ТОВ "Андрекс". Проте відповідно до ТУ У 25.2-30267728-001:2003 "Посуд одноразового використання" та державних санітарно епідеміологічних експертиз, ТОВ "Андрекс" виробляє свою продукцію виключно із полімерних матеріалів, які не мають жодного відношення до виробів із деревини.
Окрім того, вищезазначені учасники надають сертифікати якості які порушують норми чинного законодавства та цим не виконують вимоги розділ 2 додатку 3 тендерної документації. Відповідно до пункту 2 статті 26 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" оцінка відповідності може проводитись виключно виробником або незалежним акредитованим органом але аж ніяк не торговою компанією.
В жодному нормативному документі або чинному Законі України не передбачено самостійного складання сертифікату якості торгівельною компанією.
Просимо:
1) Переглянути рішення, щодо не відповідності нашої тендерної пропозиції.
2) Дискваліфікувати учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП, тендерні пропозиції яких не відповідають нормам чинного законодавства України та вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-07-31-000934-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА -ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2814504892
Дата подання: 18 вересня 2020 22:55
Вимога
1)Відповідно до протоколу розгляду етапу прекваліфікації зазначається "Не відповідає вимогам тендерної документації. У складі тендерної пропозиції на позиції 1-3 учасником не надано документів щодо підтвердження відповідності, що не відповідає вимогам п.1.1 Додатку №3 до тендерної документації."
В складі поданої нами тендерної пропозиції додається файл "Походження товару 1-10.pdf" на підтвердження розділу 2 додатку 3 тендерної документації в якому надаються зразки паспортів якості щодо позицій 1-4 Додатку 1 Тендерної документації. В даних сертифікатах якості вказано, що виробник зазначених позицій являється ТОВ "Пекеджінг Груп Україна".
На підтвердження розділу 1 додатку 3 тендерної документації нами надано висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи щодо виробника ТОВ "Пекеджінг Груп Україна". Таким чином позиції 1-4 виробляються одним і тим же виробником.
2) Звертаю вашу увагу що Учасниками ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП заздалегіть надано неправдиву інформацію.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС" в складі своєї тендерної пропозиції надають декларацію постачальника про відповідність в якій зазначається що мішалка одноразова дерев'яна вироблена ТОВ "Ал-Пластик" та відповідає висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи 602-123-20-1/4742 13.02.2018. Проте об'єктом експертизи вище зазначеного документу є контейнери пластикові з первинного поліпропілену для зберігання та розігріву продуктів харчування в асортименті. Отже заявлена позиція не має жодного відношення до вищезазначеного документу та навіть до виробникам та навіть не являється продукцією цього виробника.
В свою чергу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП" в складі своєї тендерної пропозиції надають декларацію постачальника про відповідність в якій зазначаються що мішалка одноразова дерев'яна вироблена ТОВ "Андрекс". Проте відповідно до ТУ У 25.2-30267728-001:2003 "Посуд одноразового використання" та державних санітарно епідеміологічних експертиз, ТОВ "Андрекс" виробляє свою продукцію виключно із полімерних матеріалів, які не мають жодного відношення до виробів із деревини.
Окрім того, вищезазначені учасники надають сертифікати якості які порушують норми чинного законодавства та цим не виконують вимоги розділ 2 додатку 3 тендерної документації. Відповідно до пункту 2 статті 26 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" оцінка відповідності може проводитись виключно виробником або незалежним акредитованим органом але аж ніяк не торговою компанією.
В жодному нормативному документі або чинному Законі України не передбачено самостійного складання сертифікату якості торгівельною компанією.
Просимо:
1) Переглянути рішення, щодо не відповідності нашої тендерної пропозиції.
2) Дискваліфікувати учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП, тендерні пропозиції яких не відповідають нормам чинного законодавства України та вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-07-31-000934-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Ільєнков Вячеслав Валерійович, Код ЄДРПОУ:2701714854
Дата подання: 28 вересня 2020 11:41
Невідповідність цінової пропозиції ТОВ "ВІНДЕЛС" вимогам тендерної документації
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що по процедурі закупівлі UA-2020-07-31-000934-a «Посуд одноразовий» в тендерній документації учасника ТОВ " ВІНДЕЛС ", якого було визначено переможцем – протоколом № ЦН – 01/437/5 від 23.09.2020 р., наявні наступні невідповідності вимогам тендерної документації по зазначеній закупівлі:
Учасником у складі тендерної пропозиції була завантажена цінова пропозиція в якій є арифметичні помилки при множенні кількості одиниць виміру на ціну за одиницю по п. 1 та п.10. Що суперечить вимогам тендерної документації зазначеним у Додатку № 4 «Цінова пропозиція» :
«Корегована цінова пропозиція та цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій.
Наявність вище визначених арифметичних помилок або невідповідностей вважається невідповідністю пропозиції тендерній документації та призводить до відхилення пропозиції учасника.» Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ВІНДЕЛС» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Окрім того, в ціновій пропозиції п.5 вказано, що виробником запропонованої продукції до постачання є «PAPSTAR», Німеччина, а в зразках документів якості, а саме у сертифікаті якості № 12-13 виробником вказано ТОВ «Ал-Пластик», Україна, що свідчить про невідповідність зазначених в ціновій пропозиції даних.
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог ст. 3 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо переглянути рішення щодо перемоги в аукціоні закупівлі UA-2020-07-31-000934-a «Посуд одноразовий» учасника ТОВ " ВІНДЕЛС " та розглянути питання щодо його дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 16:46
Замовник вважає рішення тендерного комітету прийнято у відповідності до вимог тендерної документації. Корегована цінова пропозиція не містить арифметичних помилок, сертифікат якості надається учасником якого визначено переможцем процедури закупівлі з кожною партією товару, єдиним критерієм оцінки являється 100 % ціна. Також зазначаємо, що тендерний комітет здійснює закупівлі за принципами максимальна економія, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-31-000934-a.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Ільєнков Вячеслав Валерійович, Код ЄДРПОУ:2701714854
Дата подання: 02 жовтня 2020 13:57
Про неправомірне визначення переможця
Фізична особа підприємець Ільєнков Вячеслав Валерійович, надалі – Скаржник, є учасником публічних торгів РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (надалі – Замовник) з предметом закупівлі «Посуд одноразовий», ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-31-000934-a, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається з даною скаргою на рішення тендерного комітету Замовника за ПРОТОКОЛОМ № ЦН-01/437/5 від 23.09.2020р. Детальна інформація викладена у додатках.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 11:27
рішення від 06.10.2020 № 18689.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 11:27
рішення від 16.10.2020 № 19423.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 21:13

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 16:31
Скарга
02 жовтня 2020 16:31
Скарга

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-07-31-000934-ae7a573cf62b1417bb2c20a2d00f7cae3
Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛВІ-ПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Ільєнков Вячеслав Валерійович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА -ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 вересня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 серпня 2020 22:11
Електронний підпис
29 серпня 2020 22:11
Електронний підпис
29 серпня 2020 22:07
Ф1Ф2_2019.pdf
29 серпня 2020 22:07
Рішення.PDF
29 серпня 2020 22:07
Копія Статуту.PDF
29 серпня 2020 22:07
ДСТУ ISO 2015.jpg
29 серпня 2020 22:07
Банк.pdf
29 серпня 2020 22:07
2_3_3.1 Довідка ст17.pdf
29 серпня 2020 22:07
2_2_2.1 Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2020 22:07
2_1_1.3 Персональні дані.pdf
29 серпня 2020 22:07
2_1_1.2 Директор доки.PDF
29 серпня 2020 22:07
Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2020 22:07
СЕС+якість мешалка.pdf
29 серпня 2020 22:07
СЕС+якість Андрекс.pdf
29 серпня 2020 22:07
СЕС+якість АЛ ПЛАСТИК.pdf
29 серпня 2020 22:07
3_3_3.1 Довідка тех хар.pdf

Документи

01 вересня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

31 серпня 2020 15:15
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:15
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:11
Цінова пропозиція.pdf
31 серпня 2020 15:11
Прописка.pdf
31 серпня 2020 15:11
Копія паспорта.pdf
31 серпня 2020 15:11
Копія коду.pdf
31 серпня 2020 15:11
Зразки Паспортів.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17 ч.2.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17 ч.1 п.13.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17 ч.1 п.12.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17 ч.1 п.10.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17 ч.1 п.6.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17 ч.1 п.5.pdf
31 серпня 2020 15:10
Довідка про досвід.pdf
31 серпня 2020 15:10
Декларація П-00192.pdf
31 серпня 2020 15:10
Декларація П-00191.pdf
31 серпня 2020 15:10
Декларація П-0019.pdf
31 серпня 2020 15:10
вытяг Ед.податок.pdf
31 серпня 2020 15:10
Виписка.pdf

Документи

01 вересня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

31 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:02
Умови договору.PDF
31 серпня 2020 17:02
ст17.PDF
31 серпня 2020 17:02
Походження товару 1-10.pdf
31 серпня 2020 17:02
Персональні дані.PDF
31 серпня 2020 17:02
Захист довкілля.PDF
31 серпня 2020 17:02
Витяг з реєстру.pdf
31 серпня 2020 17:02
Виписка з ЄДР.pdf
31 серпня 2020 17:02
Аналогічний досвід.pdf

Документи

01 вересня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 вересня 2020 14:04
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:04
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:03
public_doc.pdf
25 вересня 2020 14:03
Dovidka_20255365700410599625.pdf.p7s
25 вересня 2020 14:03
Dovidka_20255365700410599625.pdf
25 вересня 2020 14:03
public_doc.p7s
01 вересня 2020 09:02
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:02
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:00
12 Довідка про довкілля.pdf
01 вересня 2020 09:00
7 Довідка (Додаток № 5).pdf
01 вересня 2020 09:00
5 Лист-згода.pdf
01 вересня 2020 09:00
2 Довідка.pdf
01 вересня 2020 09:00
16 Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2020 09:00
9 Договір аналогічний.pdf
01 вересня 2020 09:00
1 Технічна специфікація.pdf

Документи

01 вересня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 вересня 2020 09:39
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:39
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:39
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:39
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:38
10 Довідка про довкілля.pdf
01 вересня 2020 09:38
7 Довідка (Додаток № 5).pdf
01 вересня 2020 09:38
9 Лист-підтвердження.pdf
01 вересня 2020 09:38
5 Лист-згода.pdf
01 вересня 2020 09:38
1 Цінова пропозиція.pdf
01 вересня 2020 09:38
2 Технічна специфікація.pdf
01 вересня 2020 09:38
12 Паспорти якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛВІ-ПРОМ"

ФОП Ільєнков Вячеслав Валерійович

ФІЗИЧНА ОСОБА -ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС" 257 856,50
UAH з ПДВ
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ільєнков Вячеслав Валерійович 247 146,00
UAH з ПДВ
247 146,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛВІ-ПРОМ" 309 672,00
UAH з ПДВ
308 123,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП" 308 967,00
UAH з ПДВ
308 967,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 14:04
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:04
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:03
public_doc.pdf
25 вересня 2020 14:03
Dovidka_20255365700410599625.pdf.p7s
25 вересня 2020 14:03
Dovidka_20255365700410599625.pdf
25 вересня 2020 14:03
public_doc.p7s
01 вересня 2020 09:02
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:02
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:00
12 Довідка про довкілля.pdf
01 вересня 2020 09:00
7 Довідка (Додаток № 5).pdf
01 вересня 2020 09:00
5 Лист-згода.pdf
01 вересня 2020 09:00
2 Довідка.pdf
01 вересня 2020 09:00
16 Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2020 09:00
9 Договір аналогічний.pdf
01 вересня 2020 09:00
1 Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 15:15
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:15
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:11
Цінова пропозиція.pdf
31 серпня 2020 15:11
Прописка.pdf
31 серпня 2020 15:11
Копія паспорта.pdf
31 серпня 2020 15:11
Копія коду.pdf
31 серпня 2020 15:11
Зразки Паспортів.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17 ч.2.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17 ч.1 п.13.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17 ч.1 п.12.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17 ч.1 п.10.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17 ч.1 п.6.pdf
31 серпня 2020 15:11
Довідка ст.17 ч.1 п.5.pdf
31 серпня 2020 15:10
Довідка про досвід.pdf
31 серпня 2020 15:10
Декларація П-00192.pdf
31 серпня 2020 15:10
Декларація П-00191.pdf
31 серпня 2020 15:10
Декларація П-0019.pdf
31 серпня 2020 15:10
вытяг Ед.податок.pdf
31 серпня 2020 15:10
Виписка.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 22:11
Електронний підпис
29 серпня 2020 22:11
Електронний підпис
29 серпня 2020 22:07
Ф1Ф2_2019.pdf
29 серпня 2020 22:07
Рішення.PDF
29 серпня 2020 22:07
Копія Статуту.PDF
29 серпня 2020 22:07
ДСТУ ISO 2015.jpg
29 серпня 2020 22:07
Банк.pdf
29 серпня 2020 22:07
2_3_3.1 Довідка ст17.pdf
29 серпня 2020 22:07
2_2_2.1 Витяг ПДВ.pdf
29 серпня 2020 22:07
2_1_1.3 Персональні дані.pdf
29 серпня 2020 22:07
2_1_1.2 Директор доки.PDF
29 серпня 2020 22:07
Цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2020 22:07
СЕС+якість мешалка.pdf
29 серпня 2020 22:07
СЕС+якість Андрекс.pdf
29 серпня 2020 22:07
СЕС+якість АЛ ПЛАСТИК.pdf
29 серпня 2020 22:07
3_3_3.1 Довідка тех хар.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 09:39
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:39
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:39
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:39
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:38
10 Довідка про довкілля.pdf
01 вересня 2020 09:38
7 Довідка (Додаток № 5).pdf
01 вересня 2020 09:38
9 Лист-підтвердження.pdf
01 вересня 2020 09:38
5 Лист-згода.pdf
01 вересня 2020 09:38
1 Цінова пропозиція.pdf
01 вересня 2020 09:38
2 Технічна специфікація.pdf
01 вересня 2020 09:38
12 Паспорти якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС"

ФОП Ільєнков Вячеслав Валерійович

ТОВ "АЛВІ-ПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС"
#42737892
Переможець 225 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНДЕЛС"
#42737892
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:51
ДУ 2 до договору Ф-ЦН-Т-292_20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:51
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 14:58
ДУ №1 від 19.11.2020 до договору Ф_ЦН-Т-292_20.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:57
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 16:34
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 14:27
Дог.Т.292.pdf укладений
05 листопада 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінення ціни у бік зменшення за домовленністю сторін згідно п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-292/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями п. 4, п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 12.1, 12.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди, продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 44 788,00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-292/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML