Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Трофімова, 3Б, смт Угроїди, Краснопільський район, Сумська обл. (нове будівництво)
Очікувана вартість
4 361 843,29 UAH
UA-2020-07-31-000898-a d85206f37ac047eebb0a87544b90d9a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревнівцева Олена Юріївна

+380542221638 ukb-sumy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 04014045
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9
Контактна особа: Ревнівцева Олена Юріївна
+380542221638
ukb-sumy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 13:36
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 13:36
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:25
Очікувана вартість: 4 361 843,29 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 809,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21809 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Трофімова, 3Б, смт Угроїди, Краснопільський район, Сумська обл. (нове будівництво)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42432, Україна, Сумська область, смт Угроїди, вул. Трофімова 3Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 14 Календарні 5
Виконання робіт Підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 14 Календарні 95

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:32
ТД-амбулаторія угроїди (із змінами).docx
14 серпня 2020 15:31
Перелік змін до тендерної документації-3.doc
31 липня 2020 13:47
Перелік змін до тендерної документації-2.doc
31 липня 2020 13:35
ТД-амбулаторія угроїди (1).docx
31 липня 2020 13:32
додаток 4.doc
31 липня 2020 13:31
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
31 липня 2020 13:31
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3.doc
31 липня 2020 13:31
Угроїди ЕТР.pdf
31 липня 2020 13:31
ТМК.pdf
31 липня 2020 13:31
ПС.ОП.ТС (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
ПОБ (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
ОВ.pdf
31 липня 2020 13:31
КМ (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
КБ (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
ЗПЗ (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
ЗВК.pdf
31 липня 2020 13:31
ГП Уграїди.pdf
31 липня 2020 13:31
ВОДК (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
ВК.pdf
31 липня 2020 13:31
БЗ (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
АР (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
АБ.pdf
31 липня 2020 13:31
Технічні вимоги-додаток 5.docx
31 липня 2020 13:31
Відомість ресурсів-додаток 7.rtf
31 липня 2020 13:31
Відомість обсягів робіт_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
31 липня 2020 13:31
Відомість обсягів робіт_СД_ВОБ-додаток 2-гарантыйний лист.rtf
14 серпня 2020 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 13:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:32
ТД-амбулаторія угроїди (із змінами).docx
14 серпня 2020 15:29
ТД-амбулаторія угроїди (із змінами).docx
14 серпня 2020 15:31
Перелік змін до тендерної документації-3.doc
14 серпня 2020 15:29
Перелік змін до тендерної документації-3.doc
31 липня 2020 13:47
Перелік змін до тендерної документації-2.doc
31 липня 2020 13:35
ТД-амбулаторія угроїди (1).docx
31 липня 2020 13:32
ТД-амбулаторія угроїди (1).docx
31 липня 2020 13:32
додаток 4.doc
31 липня 2020 13:31
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
31 липня 2020 13:31
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3.doc
31 липня 2020 13:31
Угроїди ЕТР.pdf
31 липня 2020 13:31
ТМК.pdf
31 липня 2020 13:31
ПС.ОП.ТС (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
ПОБ (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
ОВ.pdf
31 липня 2020 13:31
КМ (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
КБ (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
ЗПЗ (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
ЗВК.pdf
31 липня 2020 13:31
ГП Уграїди.pdf
31 липня 2020 13:31
ВОДК (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
ВК.pdf
31 липня 2020 13:31
БЗ (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
АР (Угроїди).pdf
31 липня 2020 13:31
АБ.pdf
31 липня 2020 13:31
Технічні вимоги-додаток 5.docx
31 липня 2020 13:31
Відомість ресурсів-додаток 7.rtf
31 липня 2020 13:31
Відомість обсягів робіт_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
31 липня 2020 13:31
Відомість обсягів робіт_СД_ВОБ-додаток 2-гарантыйний лист.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо змісту тендерної пропозиції
Дата подання: 03 серпня 2020 10:16
Дата відповіді: 04 серпня 2020 10:16
Замовником зазначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічних робіт. Які роботи вважаються аналогічними в розумінні даної закупівлі?
Відповідь: Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (ів) за 2020-2019-2018-2017 роки щодо виконання робіт в якості підрядника з будівництва (капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво) об'єктів.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує у учасника досвід виконання робіт з будівництва (капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво) об’єктів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-13-000036 ● 6e2a7f7151b640a9a9b800c8f3495179
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2021 08:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.09.2021 №398

Харків

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.09.2021 №398
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-31-000898-a 31.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-20 17:08:32

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Трофімова, 3Б, смт Угроїди, Краснопільський район, Сумська обл. (нове будівництво)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-31-000898-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) а саме:
Просимо надати пояснення, чому в електронній системі закупівель не оприлюднено звіт про виконання договору щодо договору від 22.09.2020 № 31, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «СВ-БІЛДІНГ», відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснення) долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-24 16:04:43

Відповідь на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби України

Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації на запит замовнику на пояснення у моніторингу до закупівлі «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Трофімова, 3Б, смт Угроїди, Краснопільський район, Сумська обл. (нове будівництво)» (UA-2020-07-31-000898-а) пояснює наступне.
Керуючись частиною 4 статті 849 ЦК України Департаментом капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації листом від 29.04.2021 № 01-12/674 розірвано договір підряду від 22.09.2020 № 31 з будівництва об’єкту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Трофімова, 3Б, смт Угроїди, Краснопільський район, Сумська обл. (нове будівництво).
Зазначений лист 06.05.2021 розміщено в електронній системі публічних закупівель України ProZorro у закупівлі № UA-2020-07-31-000898-а.
В.о. директора Департаменту Володимир МАРТИНЕНКО

Надання інформації про усунення порушення замовником

З 13.09.2021 по 28.09.2021 Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Держаудитслужба) проведено моніторинг процедури закупівлі «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Трофімова, 3Б, смт Угроїди, Краснопільський район, Сумська обл. (нове будівництво)» (UA-2020-07-31-000898-а). За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи. Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) не погоджується з результатами моніторингу закупівлі, зазначеними у висновку від 28.09.2021 № UA-M-2021-09-13-000036. Висновок складений з порушенням Порядку заповнення висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 3 розділу ІІІ Порядку у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. При цьому в Порядку не зазначено, що пункт 3 висновку має містити вимогу усунути порушення, натомість встановлено, що мають бути зазначені саме зобов’язання щодо їх усунення. Зобов’язання це певні дії, які особа має вчинити. Висновок за результатами моніторингу закупівлі № UA-M-2021-09-13-000036, оприлюднений 28.09.2021, зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 8 частини восьмої статті 41, пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить чітких зобов’язань щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, не визначає які саме дії та на підставі яких положень закону повинен здійснити замовник. Висновок, будучи обов’язковим для виконання, містить лише вказівку здійснити заходи щодо усунення порушень та оприлюднити інформацію або документи, що свідчать про усунення порушень, викладених у висновках, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зазначивши у висновку про необхідність усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Держаудитслужба не конкретизувала, яких саме заходів має вжити Департамент, не визначила способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Департаменту самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Таким чином, висновок Держаудитслужби складений із порушенням вимог законодавства щодо її змісту, оскільки є неконкретизованим, а тому підлягає скасуванню. Т.в.о. директора Департаменту Ірина ХОМЕНКО

2021-10-05 11:00:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява № 01-12/1404 від 14.10.2021 направлено рекомендованим листом до суду 12.10.2021
Дата публікації: 13 жовтня 2021

Документи:

13 жовтня 2021 11:05
Електронний підпис
13 жовтня 2021 10:43
Позовна заява

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" 4 211 843,00
UAH з ПДВ
3 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРЄВРОБУД-СВ 4 338 634,00
UAH з ПДВ
3 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЛЕН" 4 355 325,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 11:42
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:41
Довідки по ст. 17.pdf
04 вересня 2020 11:01
Dovidka_20216503150920891855.pdf.p7s
04 вересня 2020 11:01
Dovidka_20216503150920891855.pdf
04 вересня 2020 11:01
Довідка (корупція 2848704072).zip
04 вересня 2020 10:56
Довідка (корупція 42113252).zip
25 серпня 2020 12:09
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:49
Електронний підпис

Публічні документи

22 серпня 2020 13:16
Електронний підпис
22 серпня 2020 13:11
Довідка.pdf
22 серпня 2020 13:11
Протокол 1.pdf
22 серпня 2020 13:11
Фінансовий звіт.pdf
22 серпня 2020 13:11
Лист згода.pdf
22 серпня 2020 13:11
Гарантія.pdf
22 серпня 2020 13:11
Інформаційна довідка.pdf
22 серпня 2020 13:11
Договір підряду.pdf
22 серпня 2020 13:11
Довідка довкілля.pdf
22 серпня 2020 13:11
Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2020 13:11
Довідка субпідряд.pdf
22 серпня 2020 13:11
Протокол НР.7Z
22 серпня 2020 13:11
Витяг із Статуту.7z
22 серпня 2020 13:11
Лист для клієнті1.7z
22 серпня 2020 13:11
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 серпня 2020 13:11
Банківська ліцензі1.7z
22 серпня 2020 13:11
Гарантія 7205-20.7z
22 серпня 2020 13:11
Повноваження.pdf
22 серпня 2020 13:11
Гарантійний лист.pdf
22 серпня 2020 13:11
Довідка ст 17.pdf
22 серпня 2020 13:11
Довідка досвід.pdf
22 серпня 2020 13:11
Довідка працівників.pdf
22 серпня 2020 13:11
Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:27
Сотрудники_часть2_нов.pdf
22 серпня 2020 15:27
Сотрудники_часть1_нов.pdf
22 серпня 2020 15:27
Основн_довідки.pdf.p7s
22 серпня 2020 15:27
Основн_довідки.pdf
22 серпня 2020 15:27
Общие_документы.pdf.p7s
22 серпня 2020 15:27
Общие_документы.pdf
22 серпня 2020 15:27
купянск.pdf.p7s
22 серпня 2020 15:27
купянск.pdf
22 серпня 2020 15:27
красноград.pdf.p7s
22 серпня 2020 15:27
красноград.pdf
22 серпня 2020 15:27
Доп_документи.pdf.p7s
22 серпня 2020 15:27
Доп_документи.pdf
22 серпня 2020 15:27
ГарантияУгр.zip.p7s
22 серпня 2020 15:27
ГарантияУгр.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВ-БІЛДІНГ"

ТОВ УКРЄВРОБУД-СВ

ТОВ "АВЛЕН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ"
#42113252
Переможець 3 999 998,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ"
#42113252
3 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 11:53
розірвання договору 674.pdf зміни до договору
06 травня 2021 11:51
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:45
ДУ _ 2 до Д _ 31 від 22.09.2020.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:09
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 14:39
дод.уг.1 до дог.31.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 13:27
дог підр31.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 09:52
дог підр31.pdf укладений
23 вересня 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продвження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML