Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Ревнівцева Олена Юріївна +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 13:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 13:36 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 11:25 |
Очікувана вартість: | 4 361 843,29 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 809,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21809 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 14 | Календарні | 5 | |
Виконання робіт | Підписання акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 95 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує у учасника досвід виконання робіт з будівництва (капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво) об’єктів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-13-000036 ● 6e2a7f7151b640a9a9b800c8f3495179
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2021 08:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2021 №398
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.09.2021 №398
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-31-000898-a 31.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-20 17:08:32
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Трофімова, 3Б, смт Угроїди, Краснопільський район, Сумська обл. (нове будівництво)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-31-000898-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) а саме:
Просимо надати пояснення, чому в електронній системі закупівель не оприлюднено звіт про виконання договору щодо договору від 22.09.2020 № 31, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «СВ-БІЛДІНГ», відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснення) долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-24 16:04:43
Відповідь на запит Північно-Східного офісу Держаудитслужби України
Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації на запит замовнику на пояснення у моніторингу до закупівлі «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Трофімова, 3Б, смт Угроїди, Краснопільський район, Сумська обл. (нове будівництво)» (UA-2020-07-31-000898-а) пояснює наступне.
Керуючись частиною 4 статті 849 ЦК України Департаментом капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації листом від 29.04.2021 № 01-12/674 розірвано договір підряду від 22.09.2020 № 31 з будівництва об’єкту: «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Трофімова, 3Б, смт Угроїди, Краснопільський район, Сумська обл. (нове будівництво).
Зазначений лист 06.05.2021 розміщено в електронній системі публічних закупівель України ProZorro у закупівлі № UA-2020-07-31-000898-а.
В.о. директора Департаменту Володимир МАРТИНЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
З 13.09.2021 по 28.09.2021 Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Держаудитслужба) проведено моніторинг процедури закупівлі «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Трофімова, 3Б, смт Угроїди, Краснопільський район, Сумська обл. (нове будівництво)» (UA-2020-07-31-000898-а). За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи. Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) не погоджується з результатами моніторингу закупівлі, зазначеними у висновку від 28.09.2021 № UA-M-2021-09-13-000036. Висновок складений з порушенням Порядку заповнення висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 3 розділу ІІІ Порядку у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. При цьому в Порядку не зазначено, що пункт 3 висновку має містити вимогу усунути порушення, натомість встановлено, що мають бути зазначені саме зобов’язання щодо їх усунення. Зобов’язання це певні дії, які особа має вчинити. Висновок за результатами моніторингу закупівлі № UA-M-2021-09-13-000036, оприлюднений 28.09.2021, зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 8 частини восьмої статті 41, пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить чітких зобов’язань щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, не визначає які саме дії та на підставі яких положень закону повинен здійснити замовник. Висновок, будучи обов’язковим для виконання, містить лише вказівку здійснити заходи щодо усунення порушень та оприлюднити інформацію або документи, що свідчать про усунення порушень, викладених у висновках, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зазначивши у висновку про необхідність усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Держаудитслужба не конкретизувала, яких саме заходів має вжити Департамент, не визначила способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Департаменту самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Таким чином, висновок Держаудитслужби складений із порушенням вимог законодавства щодо її змісту, оскільки є неконкретизованим, а тому підлягає скасуванню. Т.в.о. директора Департаменту Ірина ХОМЕНКО
2021-10-05 11:00:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява № 01-12/1404 від 14.10.2021 направлено рекомендованим листом до суду 12.10.2021 |
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Документи:
13 жовтня 2021 11:05
|
Електронний підпис |
13 жовтня 2021 10:43
|
Позовна заява |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" |
4 211 843,00
UAH з ПДВ
|
3 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРЄВРОБУД-СВ |
4 338 634,00
UAH з ПДВ
|
3 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЛЕН" |
4 355 325,00
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" #42113252 |
Переможець |
3 999 998,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 11:53
|
розірвання договору 674.pdf | зміни до договору |
06 травня 2021 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:45
|
ДУ _ 2 до Д _ 31 від 22.09.2020.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 14:39
|
дод.уг.1 до дог.31.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 13:27
|
дог підр31.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 09:52
|
дог підр31.pdf | укладений |
23 вересня 2020 09:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продвження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |