Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341598 |
Місцезнаходження: | 49107, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ШИННА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Бабенко Ірина +380567921776 gorsvet.dnipro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 12:16 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 13:16 |
ТД мелочь-2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-16-000029 ● bb17d8f034f548889f633bc0def3b98f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2020 15:32 |
16.09.2020 № 184
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.09.2020 № 184
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-07-31-000862-а
31.07.2020 Комунальне підприємство "Міськсвітло" Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 03341598) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-16 15:45:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-31-000862-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно із пунктом 1.1 Розділу 1.«Визначення термінів в договорі» договору про закупівлю від 01.09.2020 №000126 Замовником вказано, що «Специфікація» - невід’ємний документ до Договору, яким Сторони підтверджують узгодження вимог до Товару щодо, включно, але не обмежуючись: найменування, виду, кількості, ціни, та вартості, одиниці виміру.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що Замовником не оприлюднено Специфікацію, яка є невід’ємним додатком до Договору, чим порушено вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Чому Замовник не оприлюднив Специфікацію, яка є невід’ємним додатком до Договору від 01.09.2020 №000126?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-18 12:21:52
закупівля «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-31-000862-a
Замовником на оприлюднення сканувався та завантажувався договір зі специфікацією в повному обсязі, при цьому внаслідок технічної помилки (ймовірно збій в роботі сканувального обладнання) текст було збережено не в порядку сканування та без окремих аркушів.
З метою виправлення порушення замовником і учасником підписано додаткову угоду з перезатвердженням специфікації до договору, додаткова угода разом зі специфікацією оприлюднена в системі закупівель.
Виходячи з вищевикладеного повідомляємо ДАСУ про усунення виявленого порушення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок за результатами моніторингу закупівлі «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-31-000862-a повідомляємо про неможливість усунення порушень в спосіб і порядок викладені у висновку та надаємо інформацію про причини неможливості усунення. 1. Замовником усунуто порушення щодо неоприлюднення повного тексту специфікації яка є додатком до договору шляхом укладання та оприлюднення додаткової угоди. Враховуючи те, що специфікація не відрізняється від цінової пропозиції переможця торгів, дане порушення не вплинуло на законність визначення переможця чи укладання договору. Підстави для розірвання договору в даному випадку відсутні (не передбачені законом). 2. Висновки моніторингу про те, що в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, не можуть бути підставою для відміни тендеру чи розірвання укладеного договору, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється шляхом заповнення відповідних форм в системі закупівель, а не шляхом складання замовником окремих документів довільної форми, зміст яких може відображатись в системі. Пояснюємо, що інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції включена до тендерної документації, отже висновки про те, що опубліковане оголошення не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції не відповідають дійсності. При цьому в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель не реалізовано технічної можливості оприлюднення такої інформації в будь-який інший спосіб, окрім включення її до тендерної документації. Відсутність технічної можливості зазначення такої інформації через відсутність в системі закупівель заздалегідь передбаченої форми для включення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції не є порушенням законодавства з боку замовника. 3. Висновки моніторингу про те, що на порушення пункту 14 частини другої статті 22 в пункті 1 розділу IV тендерної документації «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій не відповідають дійсності. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в п.1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу IV. ПОДАННЯ ТА РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації. Закон не містить особливих вимог щодо заповнення даного розділу тендерної документації шляхом зазначення певної дати та часу, висновки моніторингу в даному випадку не ґрунтуються на законі. Згідно зокрема з консультацією МЕРТУ №641/2018, зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій в такий самий спосіб і порядок не визначено як порушення чи недотримання норм закону. Враховуючи викладене, у замовника відсутні законні підстави для розірвання укладеного договору. Статті 206 та 188 ГК України, посилання на які міститься у висновку, не містять умов чи порядку розірвання договору з причин викладених у висновку.
2020-10-05 11:11:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТП ЕНЕРДЖИ" |
439 535,04
UAH з ПДВ
|
437 285,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЕЛЛА ЛАЙН" |
449 321,50
UAH з ПДВ
|
438 071,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТП ЕНЕРДЖИ" #43441503 |
Переможець |
437 285,04
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 12:45
|
000126 (1).pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:13
|
000126-3 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:11
|
000126-2 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2020 12:19
|
000126 (1).pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 12:37
|
000126.pdf | укладений |
01 вересня 2020 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у п.2.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 000126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | факт |
Номер договору про закупівлю: | 000126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження 20% до 30.04.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 000126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | факт |
Номер договору про закупівлю: | 000126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |