Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картридж
Очікувана вартість
36 450,00 UAH
UA-2020-07-31-000855-b dfb14ef8263c41b79f14bc797e85fc71
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорноштан Ольга Вікторівна

+380634601032 CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41303988
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Чорноштан Ольга Вікторівна
+380634601032
CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер (оголошення № UA-2020-06-25-001283-c та № UA-2020-07-15-001937-a) через те, що було подано для участі менше двох тендерних пропозицій (підстава – п. 1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 16:27
Оскарження наміру укласти договір: 24 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Картридж
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт.
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату поставленого Товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня поставки Товару та отримання Покупцем належним чином оформленої видаткової накладної та рахунку-фактури, але не раніше реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по наданому Товару, які підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлені чинним законодавством строки Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

31 липня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 13:30
ПРОТОКОЛ картридж кольоровий обрання переговорів.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "В.М."
#24095427
Переможець 36 432,65
UAH
13 серпня 2020 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 16:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В.М."
#24095427
36 432,65
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 15:03
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:02
Дог. 20-60.pdf укладений
26 серпня 2020 10:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 719,18
UAH (в тому числі ПДВ 7 286,53 UAH)