Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві)»
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
Очікувана вартість
152 631 290,00 UAH
UA-2020-07-31-000849-b 01f6b4fb20b4423d9baff773f6e07f31
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голуб Олександр Валентинович

+380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Голуб Олександр Валентинович
+380613957392
ootp31632@mgw.npp.zp.ua
Додаткові контактні особи: Колесник Руслан Миколайович
+380613957348
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom"
National ID: 19355964
Contact point: Golub Olexandr
+380613957392
ootp31632@mgw.npp.zp.ua
Additional contacts: Kolesnyk Ruslan
+380613957348

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2020 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 15:40
Очікувана вартість: 152 631 290,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 930 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2500000 UAH
Publication date: 31 липня 2020 13:32
Enquiries until: 21 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 152 631 290 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 930 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,61 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
«Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві)» (згідно з Технічною спеціфікацією).
State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
«Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві)» ПРИМІТКИ: мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

State classifier code 021:2015- 55510000-8 Services provided by canteens (service: «Organization of medicinal and prophylactic food for personnel and provision of food for workers at production places»)
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 01 листопада 2020 по 30 квітня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих послуг за договором здійснюється за фактично наданий обсяг послуг протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Вартість послуг з організації лікувально-профілактичного харчування підлягає коригуванню у випадку суттєвого (більше 10%) відхилення в бік зменшення середньомісячної кількості персоналу, що потребує лікувально-профілактичного харчування. Вартість продукції для виконання умов даного договору (по талонах ЛПХ, молока, соку (пектину) – за фактом зданих талонів. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 14:32
Перелік змін.pdf
21 серпня 2020 14:32
Тендерна документація зі змінами.docx
31 липня 2020 13:29
Додаток 1 Технічна специфікація.pdf
31 липня 2020 13:29
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.docx
31 липня 2020 13:29
Додаток 3 Проект договору.docx
21 серпня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 14:32
Перелік змін.pdf
21 серпня 2020 14:32
Тендерна документація зі змінами.docx
31 липня 2020 13:29
Тендерна документація.docx
31 липня 2020 13:29
Додаток 1 Технічна специфікація.pdf
31 липня 2020 13:29
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.docx
31 липня 2020 13:29
Додаток 3 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зміни до ТД
Дата подання: 14 серпня 2020 11:52
Дата відповіді: 18 серпня 2020 13:26
Наше підприємство має діючі до кінця 2020 року договори на санітарну обробку складських приміщень та транспортних засобів та веде роботу по укладанню договорів на період згідно умов ТД. Щоб мати можливість прийняти участь у процедурі закупівлі прошу розглянути можливість викласти п.5.1.1 абзац 5 та п.5.1.1 абзац 10 у такій редакції: П. 5.1.1 абзац 5 –«договору або договорів на санітарну обробку складських приміщень та документів, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених складських приміщень, діючих на момент подачі тендерної пропозиції;» П. 5.1.1 абзац 10 – «договору або договорів на санітарну обробку транспортних засобів та копії документів, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспорт-них засобів, діючих на момент подачі тендерної пропозиції.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На наступному засіданні тендерного комітету планується розгляд питання щодо внесення змін до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-31-000849-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ", Код ЄДРПОУ:43143814
Дата подання: 02 жовтня 2020 16:08
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником неправомірно допущено до аукціону учасника, тендерна пропозиція якого підлягала відхиленню, та не допустив до аукціону (відхилив) тендерну пропозицію Скаржника. Зазначені рішення Замовника, висвітлені в протоколі розгляду тендерних пропозицій,підлягають скасуванню з підстав наведених у скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 20:34
рішення від 07.10.2020 № 18812 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 20:34
рішення від 27.10.2020 № 20028.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 23:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20028-р/пк-пз від 27.10.2020. На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20028-р/пк-пз від 27.10.2020, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ" на закупівлю: «Код ДК 021:2015- 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: Організація лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві)».
Дата виконання рішення замовником: 02 листопада 2020 15:15

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

12 жовтня 2020 17:27
Пояснення.docx
12 жовтня 2020 17:27
Пояснення.pdf
02 листопада 2020 15:15
Витяг п.1.1 від 02.11.2020р.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000032 ● 0a7d7b4ff4bc4e0699e0d08940eff0d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-07-31-000849-b 31.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-08 16:56:10

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

08.10.2020 № 283
Київ


Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-07-31-000849-b.a1,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-07-31-000849-b, прийняте наказом Держаудитслужби від 22 вересня 2020 року № 267 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 08 жовтня 2020 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Галина ВАШЕКА

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-09 09:32:29

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівель згідно із наказом ДАСУ від 08.10.2020 №283

Зазначену інформацію прийнято до уваги.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-12 17:57:38

Зазначення в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі у відповідності з ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі"

Ухвалою №280/8316/20 від 28.12.2020 відкрито провадження у справі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення ВП ЗАЕС.

2020-11-09 16:57:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині оприлюднення інформації про закупівлю (пункти 8 та 9 частини другої статті 21 Закону); в частині відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками (частина шістнадцята статті 29 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок від 03.11.2020р. оскаржено до Запорізького окружного адміністративного суду
Дата публікації: 18 листопада 2020

Документи:

18 листопада 2020 16:49
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 листопада 2020
UA-2020-07-31-000849-b01f6b4fb20b4423d9baff773f6e07f31
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Місцезнаходження: 71504, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО ЛОГІСТІК"" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 16:43
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ" Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 15:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПУСГРУП КОМТЕК" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 16:46
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 13:02
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:10
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:06
Статут 2019.PDF
13 листопада 2020 11:06
Відсутність підстав ст 17.pdf
13 листопада 2020 11:06
Dovidka_20240567730540826010.pdf
28 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:42
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:09
Клокова (Кашуба) Л.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Янько (Шиян) О.Л.pdf
27 серпня 2020 15:09
Язвинська Л.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Яблочко (Прохорчук) О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Щербакова Л.Б.pdf
27 серпня 2020 15:09
Шрейдер А.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Шмигіна О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Шишко (Оверко) Р.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Шекєрханова А.К.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чупордя А.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чорний А.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чмелик О.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чернявський Р.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чередніченко О.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чередніченко Л.Н.pdf
27 серпня 2020 15:09
Червона О.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чепега В.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чебикіна В.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Хникіна (Некляса) О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Фуртаева (Потась) Г.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Фрай (Трофімова) І.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Фостяк А.В833.pdf
27 серпня 2020 15:09
Федчук І.Л.pdf
27 серпня 2020 15:09
Фатєєва (Мягка) І.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Фалова М.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Усік (Козловська) Н.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Турчак (Болезнюк) Я.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Топчій Т.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Сущенко Л.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Сущенко (Матрук) Є.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ступацька Л.М811.pdf
27 серпня 2020 15:09
Стрельнікова Ю.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Степаненко Т.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ставицька Н.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Соловйова М.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Соловйова (Хабло) В.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Соколова Л.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Соколова А.Л.pdf
27 серпня 2020 15:09
Соболь (Мийнік) Н.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Соболєва І.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Собакіна (Стахів) Л.Я.pdf
27 серпня 2020 15:09
Скворцова Ж.Б.pdf
27 серпня 2020 15:09
Сиротюк В.Ю.pdf
27 серпня 2020 15:09
Сидоренко (Недавня) Н.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Саргіна І.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Самойдюк Т.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Самойдюк О.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Самойдюк (Оборкіна) Т.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Сак (Коваль) О.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Садоніна О.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Садова В.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Русова Ю.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Руденко В.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ротерман Т.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Романцов А.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Романець Л.Ф.pdf
27 серпня 2020 15:09
Роган С.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Різак (Бондаренко) Н.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Редько (Самаренко) В.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Пушкаш П.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Пугач Н.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Проніна (Кун) М.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Приходько Д.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Поляцька Н.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Полякова В.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Полегенька (Фоміна) М.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Подгорна Н.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Плотнікова Л.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Підчеса К.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Пилипенко І.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Панада Л.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Палієнко В.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Острікова Є.Ю.pdf
27 серпня 2020 15:09
Овчиннікова К.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Нагорна (Коваленко) Л.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Мушкарьова І.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Мостова О.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Московець (Стахів)О.Я.pdf
27 серпня 2020 15:09
Мордовіна (Чорна) Л.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Могильна Ю.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Мішина Ю.Є.pdf
27 серпня 2020 15:09
Міхєєв О.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Матросова М.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Манелюк В.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Мамро (Шмігель) Г.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ляшенко В.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Любіма І.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лукомська О.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лохматова (Дяченко) Г.Д.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лосевська (Вокіна) О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Логвінова І.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лиюрова (Філоненко) В.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лихіна А.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Литвиненко (Куліш) Л.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Левадная Я.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лебедева Н.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лагода Ю.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Курбатова Т.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кузьома О.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кузьома (Тагієва) М.Н.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кузнецова (Кулик) Т.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Крамарець Є.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кравченко (Колос) О.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кот Ю.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Костюченко Г.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Коробова (Сиротюк) В.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Корнієнко (Круть) О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Конопчук І.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кононенко Т.Ю.pdf
27 серпня 2020 15:09
Коновалова О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Коновалова (Кандюк) М.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Комарова В.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Колосова (Микуліна) Г.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Колесникова Р.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Коваленко С.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Клюєва (Додарь) С.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Клочок Т.Т.pdf
27 серпня 2020 15:09
Клочкова Л.Б.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кіріченко (Чабан) Т.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кірєєва (Самусева) Ю.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кірдяпкіна В.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кишкіна А.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кенебус О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кваша (Денисенко) Т.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Катериніч О.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кандибіна Н.Ю.pdf
27 серпня 2020 15:09
Канарейкина (Рудік) Є.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ільїна О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Іванькін А.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Іванова(Карнаш).pdf
27 серпня 2020 15:09
Іванова (Опанащук) І.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Зозуля (Горішня) С.Ф.pdf
27 серпня 2020 15:09
Зозуліна (Сова) О.Й.pdf
27 серпня 2020 15:09
Зарубіна (Сірик) Т.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Залецька В.З.pdf
27 серпня 2020 15:09
Заєць (Самойленко) С.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Завгородня М.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Єфремова Н.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Єфремова (Руднєва) О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Єфіменко (Вареник) І.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Єрмакова (Гузенко) С.Л.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ємчук (Курбатова) Ю.Ю.pdf
27 серпня 2020 15:09
Дятлова (Андросова) О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Дядюшка (Мудра) Ю.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Дьомінова Д.І..pdf
27 серпня 2020 15:09
Дунаєва В.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Дуда (Зінько) Т.Р.pdf
27 серпня 2020 15:09
Добровольська О.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Димова Н.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гузій (Густомясова) Л.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гужовський В.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гудим В.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гриненко Н.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Григор'єва Я.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Григор'єв М.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Горішня (Рощак) О.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гордієнко О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Горбаченко (Сухар) О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Голузіна І.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Головко (Цимбалюк) Г.Б.pdf
27 серпня 2020 15:09
Говорова С.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Глушко Л.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гатауллін М.Р.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гапотій (Ларютенко) О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гавриленко (Бергер) О.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Верчич (Петренко) О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Вербовська В.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Васильченко Е.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Васильєва Л.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Вакулюк Ю.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Буйненко Ю.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Будак (Молчанова) В.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Боровик Л.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Бондаренко О.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Бойко К,І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Білієнко Т.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Біжик (Калугіна)Н.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Бєлік Т.Л.pdf
27 серпня 2020 15:09
Безрук (Шпиця) А.Б.pdf
27 серпня 2020 15:09
Башук В.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Баришніков І.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Арманаш (Мельник) Я.Я.pdf
27 серпня 2020 15:09
Антосик Т.В..pdf
27 серпня 2020 15:09
Алексевич Г.Д.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ададурова І.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Аблямітова К.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
8 1 Наявність МТБази.PDF
27 серпня 2020 15:09
23 2018 Лідер року.pdf
27 серпня 2020 15:09
22 2016 ЛИДЕР року.pdf
27 серпня 2020 15:09
21 2015 Лідер галузі.pdf
27 серпня 2020 15:09
20 2012 Підприємство року.pdf
27 серпня 2020 15:09
17 2006 Диплом переможця.pdf
27 серпня 2020 15:09
ДОЗВІЛ СЗЗ .pdf
27 серпня 2020 15:09
22 Про санкції.PDF
27 серпня 2020 15:09
6 Щодо співвиконавців.PDF

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:21
40 Додаткові документи.pdf
28 серпня 2020 09:21
14 Лист розяснення АТ.PDF
28 серпня 2020 09:21
1 Лист заявка.PDF
28 серпня 2020 09:21
5 цінова пропозиція.PDF
28 серпня 2020 09:21
35 мед книжки.rar
28 серпня 2020 09:21
33 трудові.zip
28 серпня 2020 09:21
28 техпаспорта авто.pdf
28 серпня 2020 09:21
21 державний акт земля.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1) Умовами тендерної документації (п.5.1.1 р.3) передбачено надання учасником: «Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію щодо наявності матеріально-технічної бази, обладнання та технологій достатніх для надання послуги з організації лікувально – профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві, із зазначенням наступної інформації: - Наявність складського приміщення або складських приміщень для зберігання продуктів харчування, достатніх для зберігання 14-ти добового резервного запасу продуктів харчування для забезпечення організації лікувально – профілактичного харчування персоналу ВП ЗАЕС та харчування працівників на виробництві, з додаванням: - свідоцтва про право власності на нерухомість або договору оренди з терміном дії на строк надання послуги (до договору оренди додаються свідоцтва на право власності на нерухомість орендодавця); - документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператору ринку на наявне(і) складське(і) приміщення, виданий органом Держпродспоживслужби; - договору або договорів на санітарну обробку складських приміщень та документів, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених складських приміщень, діючих на момент подачі тендерної пропозиції; - Наявність торгово - технологічного обладнання, з додаванням копій документів на підтвердження права господарського ведення (копію оборотно - сальдової відомості рахунку 10 балансу підприємства «Основні засоби», копію інвентаризаційного опису); - Наявність у учасника автотранспорту, необхідного для надання послуги, який є в наявності на момент подачі тендерної пропозиції, з додаванням: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (у разі, якщо учасник для надання послуги буде використовувати власний автотранспорт); - договору або договорів оренди, або користування транспортних засобів та відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують право учасника користуватися автотранспортом (у разі, якщо учасник для надання послуги не буде використовувати власний автотранспорт, а буде використовувати найманий та/або орендований автотранспорт); - договору або договорів на санітарну обробку транспортних засобів та копії документів, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів, дійсні на момент подачі тендерної пропозиції». У складі тендерної пропозиції учасника зазначені документи відсутні, що не відповідає умовам п.5.1.1 розділу 3 тендерної документації. 2) Умовами тендерної документації (п.5.2.1 р.3) передбачено надання учасником: «Довідки в довільній формі про чисельність та склад працюючих (як власних так і можливих співвиконавців) з підтвердженням їх відповідної кваліфікації, знання та досвіду, з додаванням відповідних підтверджуючих документів. З урахуванням кількості об’єктів, де буде надаватись послуга з організації лікувально – профілактичного харчування персоналу ВП ЗАЕС та харчування працівників на виробництві, загальна кількість зазначених у довідці Учасника кухарів, пекарів, кондитерів, які будуть задіяні для організації харчування, має складати не менше 40 осіб. До вказаної довідки учасником повинні бути надані завірені підписом уповноваженої особи учасника: • копії трудових книжок (перша сторінка та останнє місце роботи) працівників; • копії документів про проходження навчання або наявність знань у кухарів, пекарів, кондитерів за професією чи посадою, що займає працівник; • копії санітарних книжок (перша сторінка) для працівників, що вказані в довідці, які повинні їх мати». У складі тендерної пропозиції учасника зазначені документи відсутні, що не відповідає умовам п.5.2.1 розділу 3 тендерної документації. 3) Умовами тендерної документації (п.5.3.1 р.3) передбачено надання учасником: «Довідки в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних послуг)». У складі тендерної пропозиції учасника зазначені документи відсутні, що не відповідає умовам п.5.3.1 розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: невідповідності в інформації та/або документах згідно з вимогами п.п. 5.1.1, 5.2.1 та 5.3.1 р.3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції учасника відсутні інформація та документи згідно п.5.1.1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати необхідну інформацію та документи у відповідності з вимогами п.5.1.1 р.3 тендерної документації. 2) У складі тендерної пропозиції учасника відсутні інформація та документи згідно п.5.2.1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати необхідну інформацію та документи у відповідності з вимогами п.5.2.1 р.3 тендерної документації. 3) У складі тендерної пропозиції учасника відсутні інформація та документи згідно п.5.3.1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати необхідну інформацію та документи у відповідності з вимогами п.5.3.1 р.3 тендерної документації.

Документи

31 серпня 2020 09:06

код ЄДРПОУ 41204246 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

29 серпня 2020 09:55
Електронний підпис
29 серпня 2020 09:51
SKMBT_C22420060918040.pdf
29 серпня 2020 09:51
авг. 28, Док. 1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: Умовами тендерної документації (п.5.3.1 р.3) передбачено надання учасником: «Довідки в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних послуг)». У складі тендерної пропозиції учасника надано зазначену довідку, при цьому довідка та відгуки не містять кодів ДК 021:2015 згідно з «Порядком визначення предмета закупівлі», який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020р., що не дає змогу визначити аналогічність предметів закупівель вказаних у договорах. Також довідка й відгуки містять конкретні назви послуг, які не відповідають послугам, що закуповується, а саме: «Організації лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві» , що не відповідає п.5.3.1 розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: невідповідності в інформації та/або документах згідно з вимогами 5.3.1 р.3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції учасника надано зазначену довідку, при цьому довідка та відгуки не містять кодів ДК 021:2015 згідно з «Порядком визначення предмета закупівлі», який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020р., що не дає змогу визначити аналогічність предметів закупівель вказаних у договорах. Також довідка й відгуки містять конкретні назви послуг, які не відповідають послугам, що закуповується, а саме: «Організації лікувально-профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві» , що не відповідає п.5.3.1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати необхідну інформацію та документи у відповідності з вимогами п.5.3.1 р.3 тендерної документації.

Документи

31 серпня 2020 09:03

код ЄДРПОУ 43143814 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

18 вересня 2020 19:48
Електронний підпис
18 вересня 2020 19:33
Лист-відгук Дніпросталь.pdf
30 серпня 2020 22:20
Електронний підпис
30 серпня 2020 22:15
24_Антикор програма.pdf
30 серпня 2020 22:15
27. Страхова гарантія.rar
30 серпня 2020 22:15
25. Довідка про ТХ.pdf
30 серпня 2020 22:15
13.1. Санкнижка ГАЗ 33021.pdf
30 серпня 2020 22:15
11. Договір оренди ТЗ.pdf
30 серпня 2020 22:15
8_ОСВ 104.pdf
30 серпня 2020 22:15
8.4_ОСВ 1531.pdf
30 серпня 2020 22:15
8.3_ОСВ 1521.pdf
30 серпня 2020 22:15
8.2_ОСВ 1121.pdf
30 серпня 2020 22:15
8.1_ОСВ 127.pdf
30 серпня 2020 22:15
3.2 Щодо свідоцтва.pdf
30 серпня 2020 22:15
3. Витяг з реєстру НМ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1) Умовами тендерної документації (п.5.2.1 р.3) передбачено надання учасником: «Довідки в довільній формі про чисельність та склад працюючих (як власних так і можливих співвиконавців) з підтвердженням їх відповідної кваліфікації, знання та досвіду, з додаванням відповідних підтверджуючих документів. З урахуванням кількості об’єктів, де буде надаватись послуга з організації лікувально – профілактичного харчування персоналу ВП ЗАЕС та харчування працівників на виробництві, загальна кількість зазначених у довідці Учасника кухарів, пекарів, кондитерів, які будуть задіяні для організації харчування, має складати не менше 40 осіб. До вказаної довідки учасником повинні бути надані завірені підписом уповноваженої особи учасника: • копії трудових книжок (перша сторінка та останнє місце роботи) працівників; • копії документів про проходження навчання або наявність знань у кухарів, пекарів, кондитерів за професією чи посадою, що займає працівник; • копії санітарних книжок (перша сторінка) для працівників, що вказані в довідці, які повинні їх мати». В довідці про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, кількість кухарів, пекарів та кондитерів складає 35 осіб, що не відповідає умовам п.5.2.1 розділу 3 тендерної документації де наявна вимога: «з урахуванням кількості об’єктів, де буде надаватись послуга з організації лікувально – профілактичного харчування персоналу ВП ЗАЕС та харчування працівників на виробництві, загальна кількість зазначених у довідці Учасника кухарів, пекарів, кондитерів, які будуть задіяні для організації харчування, має складати не менше 40 осіб»). 2) Умовами тендерної документації (п.5.3.1 р.3) передбачено надання учасником: «Довідки в довільній формі з зазначенням кількості, переліку та стану виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджує позитивний досвід щодо виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг (повинні бути надані оригінали або копії письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних послуг)». Згідно із наданою учасником довідкою щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - в довідці не зазначений стан виконання перелічених договорів; - зазначені в довідці договори не є аналогічними предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально –профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»). Специфіка харчування в ВП ЗАЕС потребує наявність досвіду саме в лікувально-профілактичному харчуванні; - надані відгуки не підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг за виконаний договір, так як один відгук не має дати і не ясно, він надавався на вже виконаний договір, чи в процесі виконання послуги (ПрАТ «Нікопольский ремонтний завод»), другий відгук відображує два тижні надання послуги (ТОВ «Інтерпайп НікоТьюб»). З огляду на зазначене, дані відгуки не можуть вважатися документальним підтвердженням досвіду виконання договору, що не відповідає умовам п.5.3.1 розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: невідповідності в інформації та/або документах згідно з вимогами 5.2.1 та 5.3.1 р.3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) В довідці про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, кількість кухарів, пекарів та кондитерів складає 35 осіб, що не відповідає умовам п.5.2.1 розділу 3 тендерної документації де наявна вимога: «з урахуванням кількості об’єктів, де буде надаватись послуга з організації лікувально – профілактичного харчування персоналу ВП ЗАЕС та харчування працівників на виробництві, загальна кількість зазначених у довідці Учасника кухарів, пекарів, кондитерів, які будуть задіяні для організації харчування, має складати не менше 40 осіб»). Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати необхідну інформацію та документи у відповідності з вимогами п.5.2.1 р.3 тендерної документації. 2) Згідно із наданою учасником довідкою щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - в довідці не зазначений стан виконання перелічених договорів; - зазначені в довідці договори не є аналогічними предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (послуга: «Організація лікувально –профілактичного харчування персоналу та харчування працівників на виробництві»). Специфіка харчування в ВП ЗАЕС потребує наявність досвіду саме в лікувально-профілактичному харчуванні; - надані відгуки не підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг за виконаний договір, так як один відгук не має дати і не ясно, він надавався на вже виконаний договір, чи в процесі виконання послуги (ПрАТ «Нікопольский ремонтний завод»), другий відгук відображує два тижні надання послуги (ТОВ «Інтерпайп НікоТьюб»). Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати необхідну інформацію та документи у відповідності з вимогами п.5.3.1 р.3 тендерної документації.

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 07:50
Електронний підпис
31 серпня 2020 07:50
Електронний підпис
31 серпня 2020 07:47
Інші документи.rar
31 серпня 2020 07:47
5.2.Працівники ч.2.rar
31 серпня 2020 07:47
5.2.Працівники ч.1.rar

Документи

02 листопада 2020 14:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 вересня 2020 19:48
Електронний підпис
18 вересня 2020 19:33
Лист-відгук Дніпросталь.pdf
30 серпня 2020 22:20
Електронний підпис
30 серпня 2020 22:15
24_Антикор програма.pdf
30 серпня 2020 22:15
27. Страхова гарантія.rar
30 серпня 2020 22:15
25. Довідка про ТХ.pdf
30 серпня 2020 22:15
13.1. Санкнижка ГАЗ 33021.pdf
30 серпня 2020 22:15
11. Договір оренди ТЗ.pdf
30 серпня 2020 22:15
8_ОСВ 104.pdf
30 серпня 2020 22:15
8.4_ОСВ 1531.pdf
30 серпня 2020 22:15
8.3_ОСВ 1521.pdf
30 серпня 2020 22:15
8.2_ОСВ 1121.pdf
30 серпня 2020 22:15
8.1_ОСВ 127.pdf
30 серпня 2020 22:15
3.2 Щодо свідоцтва.pdf
30 серпня 2020 22:15
3. Витяг з реєстру НМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС"

КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО ЛОГІСТІК""

ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПУСГРУП КОМТЕК"

ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" 151 573 725,00
UAH
151 573 725,00
UAH
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 152 079 472,50
UAH
152 079 472,50
UAH
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 13:02
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:10
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:06
Статут 2019.PDF
13 листопада 2020 11:06
Відсутність підстав ст 17.pdf
13 листопада 2020 11:06
Dovidka_20240567730540826010.pdf
28 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:42
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:09
Клокова (Кашуба) Л.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Янько (Шиян) О.Л.pdf
27 серпня 2020 15:09
Язвинська Л.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Яблочко (Прохорчук) О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Щербакова Л.Б.pdf
27 серпня 2020 15:09
Шрейдер А.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Шмигіна О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Шишко (Оверко) Р.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Шекєрханова А.К.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чупордя А.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чорний А.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чмелик О.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чернявський Р.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чередніченко О.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чередніченко Л.Н.pdf
27 серпня 2020 15:09
Червона О.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чепега В.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Чебикіна В.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Хникіна (Некляса) О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Фуртаева (Потась) Г.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Фрай (Трофімова) І.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Фостяк А.В833.pdf
27 серпня 2020 15:09
Федчук І.Л.pdf
27 серпня 2020 15:09
Фатєєва (Мягка) І.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Фалова М.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Усік (Козловська) Н.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Турчак (Болезнюк) Я.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Топчій Т.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Сущенко Л.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Сущенко (Матрук) Є.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ступацька Л.М811.pdf
27 серпня 2020 15:09
Стрельнікова Ю.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Степаненко Т.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ставицька Н.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Соловйова М.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Соловйова (Хабло) В.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Соколова Л.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Соколова А.Л.pdf
27 серпня 2020 15:09
Соболь (Мийнік) Н.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Соболєва І.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Собакіна (Стахів) Л.Я.pdf
27 серпня 2020 15:09
Скворцова Ж.Б.pdf
27 серпня 2020 15:09
Сиротюк В.Ю.pdf
27 серпня 2020 15:09
Сидоренко (Недавня) Н.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Саргіна І.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Самойдюк Т.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Самойдюк О.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Самойдюк (Оборкіна) Т.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Сак (Коваль) О.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Садоніна О.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Садова В.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Русова Ю.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Руденко В.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ротерман Т.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Романцов А.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Романець Л.Ф.pdf
27 серпня 2020 15:09
Роган С.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Різак (Бондаренко) Н.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Редько (Самаренко) В.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Пушкаш П.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Пугач Н.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Проніна (Кун) М.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Приходько Д.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Поляцька Н.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Полякова В.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Полегенька (Фоміна) М.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Подгорна Н.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Плотнікова Л.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Підчеса К.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Пилипенко І.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Панада Л.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Палієнко В.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Острікова Є.Ю.pdf
27 серпня 2020 15:09
Овчиннікова К.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Нагорна (Коваленко) Л.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Мушкарьова І.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Мостова О.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Московець (Стахів)О.Я.pdf
27 серпня 2020 15:09
Мордовіна (Чорна) Л.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Могильна Ю.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Мішина Ю.Є.pdf
27 серпня 2020 15:09
Міхєєв О.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Матросова М.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Манелюк В.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Мамро (Шмігель) Г.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ляшенко В.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Любіма І.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лукомська О.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лохматова (Дяченко) Г.Д.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лосевська (Вокіна) О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Логвінова І.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лиюрова (Філоненко) В.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лихіна А.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Литвиненко (Куліш) Л.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Левадная Я.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лебедева Н.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Лагода Ю.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Курбатова Т.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кузьома О.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кузьома (Тагієва) М.Н.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кузнецова (Кулик) Т.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Крамарець Є.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кравченко (Колос) О.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кот Ю.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Костюченко Г.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Коробова (Сиротюк) В.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Корнієнко (Круть) О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Конопчук І.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кононенко Т.Ю.pdf
27 серпня 2020 15:09
Коновалова О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Коновалова (Кандюк) М.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Комарова В.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Колосова (Микуліна) Г.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Колесникова Р.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Коваленко С.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Клюєва (Додарь) С.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Клочок Т.Т.pdf
27 серпня 2020 15:09
Клочкова Л.Б.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кіріченко (Чабан) Т.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кірєєва (Самусева) Ю.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кірдяпкіна В.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кишкіна А.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кенебус О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кваша (Денисенко) Т.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Катериніч О.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Кандибіна Н.Ю.pdf
27 серпня 2020 15:09
Канарейкина (Рудік) Є.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ільїна О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Іванькін А.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Іванова(Карнаш).pdf
27 серпня 2020 15:09
Іванова (Опанащук) І.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Зозуля (Горішня) С.Ф.pdf
27 серпня 2020 15:09
Зозуліна (Сова) О.Й.pdf
27 серпня 2020 15:09
Зарубіна (Сірик) Т.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Залецька В.З.pdf
27 серпня 2020 15:09
Заєць (Самойленко) С.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
Завгородня М.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Єфремова Н.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Єфремова (Руднєва) О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Єфіменко (Вареник) І.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Єрмакова (Гузенко) С.Л.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ємчук (Курбатова) Ю.Ю.pdf
27 серпня 2020 15:09
Дятлова (Андросова) О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Дядюшка (Мудра) Ю.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Дьомінова Д.І..pdf
27 серпня 2020 15:09
Дунаєва В.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Дуда (Зінько) Т.Р.pdf
27 серпня 2020 15:09
Добровольська О.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Димова Н.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гузій (Густомясова) Л.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гужовський В.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гудим В.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гриненко Н.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Григор'єва Я.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Григор'єв М.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Горішня (Рощак) О.П.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гордієнко О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Горбаченко (Сухар) О.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Голузіна І.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Головко (Цимбалюк) Г.Б.pdf
27 серпня 2020 15:09
Говорова С.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Глушко Л.М.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гатауллін М.Р.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гапотій (Ларютенко) О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Гавриленко (Бергер) О.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Верчич (Петренко) О.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Вербовська В.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Васильченко Е.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Васильєва Л.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Вакулюк Ю.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Буйненко Ю.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Будак (Молчанова) В.І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Боровик Л.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Бондаренко О.С.pdf
27 серпня 2020 15:09
Бойко К,І.pdf
27 серпня 2020 15:09
Білієнко Т.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Біжик (Калугіна)Н.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Бєлік Т.Л.pdf
27 серпня 2020 15:09
Безрук (Шпиця) А.Б.pdf
27 серпня 2020 15:09
Башук В.Г.pdf
27 серпня 2020 15:09
Баришніков І.В.pdf
27 серпня 2020 15:09
Арманаш (Мельник) Я.Я.pdf
27 серпня 2020 15:09
Антосик Т.В..pdf
27 серпня 2020 15:09
Алексевич Г.Д.pdf
27 серпня 2020 15:09
Ададурова І.А.pdf
27 серпня 2020 15:09
Аблямітова К.О.pdf
27 серпня 2020 15:09
8 1 Наявність МТБази.PDF
27 серпня 2020 15:09
23 2018 Лідер року.pdf
27 серпня 2020 15:09
22 2016 ЛИДЕР року.pdf
27 серпня 2020 15:09
21 2015 Лідер галузі.pdf
27 серпня 2020 15:09
20 2012 Підприємство року.pdf
27 серпня 2020 15:09
17 2006 Диплом переможця.pdf
27 серпня 2020 15:09
ДОЗВІЛ СЗЗ .pdf
27 серпня 2020 15:09
22 Про санкції.PDF
27 серпня 2020 15:09
6 Щодо співвиконавців.PDF

Публічні документи

28 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:21
40 Додаткові документи.pdf
28 серпня 2020 09:21
14 Лист розяснення АТ.PDF
28 серпня 2020 09:21
1 Лист заявка.PDF
28 серпня 2020 09:21
5 цінова пропозиція.PDF
28 серпня 2020 09:21
35 мед книжки.rar
28 серпня 2020 09:21
33 трудові.zip
28 серпня 2020 09:21
28 техпаспорта авто.pdf
28 серпня 2020 09:21
21 державний акт земля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС"

КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС"
#31441039
Переможець 151 573 725,00
UAH
12 листопада 2020 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС"
#31441039
151 573 725,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2022 12:40
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
28 квітня 2022 12:40
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 15:47
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 07:55
Договір.pdf укладений
04 грудня 2020 07:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 ст.41 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 64/37-121-01-20-09934
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 64/37-121-01-20-09934
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML