Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (система охолодження кабіни машиніста) (власні кошти)
Очікувана вартість
1 430 172,00 UAH
UA-2020-07-31-000601-a 8c47b076b6934a48915831e1ab6d8b94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних процедур товарів

+380443096910 aleks_ntv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних процедур товарів
+380443096910
aleks_ntv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 11:43
Очікувана вартість: 1 430 172,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 301,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35754 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Система охолодження кабіни машиніста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:42
ТД система охолодження.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тип локомотиву
Дата подання: 03 серпня 2020 12:37
Дата відповіді: 04 серпня 2020 15:17
Доброго дня, на який тип электровозу плануєте встановлювати систему.Так як ЕТ – 583.00 не є можливим ідентифікувати в мережі інтернет, просимо зазначити габарити, форм-фактор, та надати посилання за яким можливо знайти цей виріб.
Відповідь: Доброго дня.
Предмет закупівлі передбачається для встановлення на електропоїздах серій ЕР9.
Габаритні розміри та форм-фактор системи охолодження кабіни машиніста, після встановлення, повинні забезпечувати вимоги розділу 3 ДСТУ Б В.2.3-29:2011 (ГОСТ 9238-83, MOД) та не порушувати роботу встановленого поряд обладнання.
У тендерній документації до даного аукціону Додаток № 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі» зазначені всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, яким повинен відповідати запропонований товар.
Структурний підрозділ Служба організації та проведення закупівель РФ «Південно-Західна залізниця» не має в своєму розпорядженні посилань на сайти.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" 1 326 000,00
UAH з ПДВ
1 326 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" 1 430 172,00
UAH з ПДВ
1 430 172,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 17:30
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:30
цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 17:30
тех.частина.pdf
18 серпня 2020 17:30
Промстандарт.pdf
18 серпня 2020 17:30
оригінал статуту.pdf
18 серпня 2020 17:30
Копія НПАОП 63.21-1.17-08,.pdf
18 серпня 2020 17:30
Копія ДСТУ 3188-95,.pdf
18 серпня 2020 17:30
зразок паспорту.pdf
18 серпня 2020 17:30
Дилерсьский лист пзз.pdf
18 серпня 2020 17:30
гост 17516.1-90 частина 2.PDF
18 серпня 2020 17:30
гост 17516.1-90 частина 1.pdf
18 серпня 2020 17:30
гарантия с эцп (2).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"

ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"
#41776786
Відхилено 1 326 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 11:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 09:49
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"
#37859819
Переможець 1 430 172,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 11:04

Вимога про усунення невідповідностей

На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». У зв’язку з виявленими невідповідностями у документах, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, вимагаємо усунути зазначені невідповідності у строк, визначений частиною 9 статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником не надано інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку № 2 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток № 2 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Довідка встановленої форми, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування замовника, його адреса та телефон, - предмету договору, - обсягу закупівлі та/або суми договору. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі. *Під аналогічним договором слід розуміти договір: на постачання системи охолодження кабіни машиніста

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"
#37859819
1 430 172,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:56
охолодження.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 11:35
техмашпром.pdf укладений
08 жовтня 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20741/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-20741/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 430 172,00
UAH (в тому числі ПДВ 238 362,00 UAH)