Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Модуль туристичного інформаційного центру (Конструкції та їх частини ДК 021-2015-44210000-5)
Очікувана вартість
2 350 000,00 UAH
UA-2020-07-31-000546-c ● 92f6dea081b94e98bc98d3f4660ec27a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Агенція розвитку Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 41412402 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Гагаріна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Решетніков Юрій Михайлович +380972276860 reshetnikov@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 09:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 13:01 |
Очікувана вартість: | 2 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Модуль туристичного інформаційного центру (Конструкції та їх частини ДК 021-2015-44210000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, за адресою в межах міста згідно Паспорту прив'язки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | передоплата | Аванс | 10 | Робочі | 70 |
Поставка товару | поставка товару | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 09:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 09:21 |
ТД_ТІЦ_31.07.docx | |
31 липня 2020 09:21 |
Додаток 5.pdf | |
31 липня 2020 09:21 |
Додаток 4.docx | |
31 липня 2020 09:21 |
Додаток 3.docx | |
31 липня 2020 09:21 |
Додаток 2.docx | |
31 липня 2020 09:21 |
Додаток 1.docx | |
31 липня 2020 09:21 |
Додаток 1.1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-31-000546-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП", Код ЄДРПОУ:43482644
Дата подання: 19 серпня 2020 12:30
відхилення пропозиції
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП» ознайомившись з протоколом Тендерного комітету Комунальної установи Хмельницької міської ради «Агенція розвитку Хмельницького» №13 від 18.08.2020 року за результатами проведення аукціону на сайті Уповноваженого органу (PROZORRO) номер оголошення ID: UA-2020-07-31-000546-c предмет закупівлі: Модуль туристичного інформаційного центру (Конструкції та їх частини ДК 021-2015-44210000-5) щодо відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП», яка визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Згідно зазначеного протоколу пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП» було відхилено, підставою є «начебто порушення вимоги абз.3 п.3.1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: «Якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані Учасником від інших установ, підприємств, організацій (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу)».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП» вважає дану підставу відхилення пропозиції Учасника необґрунтовано та протиправною з таких причин:
1. Згідно вимог абз.5 п.3.1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник може надати документи до тендерної пропозиції наступним чином: «Якщо, Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій оригіналів документів, створених не самим Учасником, а виданих іншою, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед виготовленням кольорової сканкопії цього документу, перевірений Учасником на предмет його автентичності оригіналу (тобто перевірки, яка доводить, що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу)».
2. Згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовника «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ на закупівлю: Модуль туристичного інформаційного центру (Конструкції та їх частини ДК 021-2015-44210000-5)», Учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, в т.ч.:
- сертифікати відповідності на застосовані матеріали, а саме:
• плити пінополістирольні з графітовим наповнювачем
• плити деревинностружкові з орієнтованою стружкою
• склопакети клеєні будівельного призначення
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на застосовані матеріали, а саме:
• плити пінополістирольні з графітовим наповнювачем
- протокол за результатами випробувань на застосовані матеріали, а саме:
• плити пінополістирольні з графітовим наповнювачем
- протоколи випробувань з визначення групи горючості на застосовані матеріали, а саме:
• плити пінополістирольні з графітовим наповнювачем.
Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП» надало всі необхідні документи, які підтверджують відповідність товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, завірені відповідно до вимог абз.5 п.3.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, а саме: кольорові сканкопії цдокументів, перевірених Учасником на предмет їх автентичності оригіналу (тобто перевірки, яка доводить, що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу)».
З огляду на вищезазначене, вимагаємо: - розглянути дану вимогу та повернути пропозицію Учасника ТОВ «ДРБ ГРУП», яка була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, на етап кваліфікації; - скасувати протокол №13 від 18.08.2020 щодо відхилення пропозиції ТОВ «ДРБ ГРУП».
В іншому випадку ТОВ «ДРБ Груп» буде вимушено звернутись до уповноважених органів оскарження та інших органів щодо проведення перевірки на відповідність дій Замовника законодавству, у т.ч. правомірності відхилення пропозиції Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно зазначеного протоколу пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП» було відхилено, підставою є «начебто порушення вимоги абз.3 п.3.1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: «Якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані Учасником від інших установ, підприємств, організацій (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу)».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП» вважає дану підставу відхилення пропозиції Учасника необґрунтовано та протиправною з таких причин:
1. Згідно вимог абз.5 п.3.1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник може надати документи до тендерної пропозиції наступним чином: «Якщо, Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій оригіналів документів, створених не самим Учасником, а виданих іншою, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед виготовленням кольорової сканкопії цього документу, перевірений Учасником на предмет його автентичності оригіналу (тобто перевірки, яка доводить, що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу)».
2. Згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовника «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ на закупівлю: Модуль туристичного інформаційного центру (Конструкції та їх частини ДК 021-2015-44210000-5)», Учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, в т.ч.:
- сертифікати відповідності на застосовані матеріали, а саме:
• плити пінополістирольні з графітовим наповнювачем
• плити деревинностружкові з орієнтованою стружкою
• склопакети клеєні будівельного призначення
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на застосовані матеріали, а саме:
• плити пінополістирольні з графітовим наповнювачем
- протокол за результатами випробувань на застосовані матеріали, а саме:
• плити пінополістирольні з графітовим наповнювачем
- протоколи випробувань з визначення групи горючості на застосовані матеріали, а саме:
• плити пінополістирольні з графітовим наповнювачем.
Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП» надало всі необхідні документи, які підтверджують відповідність товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, завірені відповідно до вимог абз.5 п.3.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, а саме: кольорові сканкопії цдокументів, перевірених Учасником на предмет їх автентичності оригіналу (тобто перевірки, яка доводить, що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу)».
З огляду на вищезазначене, вимагаємо: - розглянути дану вимогу та повернути пропозицію Учасника ТОВ «ДРБ ГРУП», яка була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, на етап кваліфікації; - скасувати протокол №13 від 18.08.2020 щодо відхилення пропозиції ТОВ «ДРБ ГРУП».
В іншому випадку ТОВ «ДРБ Груп» буде вимушено звернутись до уповноважених органів оскарження та інших органів щодо проведення перевірки на відповідність дій Замовника законодавству, у т.ч. правомірності відхилення пропозиції Учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 14:57
Тендерним комітетом розглянуто Вимогу, з текстом рішенням можна ознайомитись у сканованому протоколі
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-31-000546-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП", Код ЄДРПОУ:43482644
Дата подання: 26 серпня 2020 14:48
Дата подання: 26 серпня 2020 14:48
Скарга на дії Замовника щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ ДРБ Груп
Текст Скарги у додатку.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2020 19:00
рішення від 28.08.2020 № 16242 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 18:59
інформація про перенесення розгляду скарги № 14119.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 09:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2020 № 17822.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 19:10
рішення від 22.09.2020 № 17822.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 20:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДРБ ГРУП" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР" переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2020 08:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП" |
2 000 100,00
UAH з ПДВ
|
1 638 999,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВВК-ЕЛЕКТРО" |
2 238 000,00
UAH з ПДВ
|
1 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР" |
2 076 000,00
UAH з ПДВ
|
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП" #43482644 |
Рішення скасоване |
1 638 999,96
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 08:39
|
ТОВ "ВВК-ЕЛЕКТРО" #40905896 |
Рішення скасоване |
1 640 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 08:39
|
ТОВ "УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР" #41979597 |
Рішення скасоване |
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 08:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП" #43482644 |
Переможець |
1 638 999,96
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 09:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 14:48
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 11:43
|
IMG_0001.jpg | зміни до договору |
30 жовтня 2020 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 14:04
|
IMG_0001.jpg | зміни до договору |
27 жовтня 2020 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 13:25
|
Додаток | укладений |
27 жовтня 2020 13:19
|
Договір | укладений |
27 жовтня 2020 13:19
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 листопада 2020 11:02
|
1 147 299,97 UAH | UA208201720343241002100003922 КУ "Агенція розвитку Хмельницького" |
UA378201720355319000000709947 ТОВ "ДРБ Груп" |
Оплачений |
21 грудня 2020 10:09
|
491 699,99 UAH | UA208201720343241002100003922 КУ "Агенція розвитку Хмельницького" |
UA643218420000026007053067583 ТОВ "ДРБ Груп" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку виконання зобов'язань за договором у зв'язку з подовженням перебігу процедури - з моменту оскарженням результатів кваліфікації (блокуванням процедури) до моменту розблокування після виконання рішення АМКУ |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування умов попередньої оплати відповідно lдо Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування терміну звітування за попередньою платою |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |