Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модуль туристичного інформаційного центру (Конструкції та їх частини ДК 021-2015-44210000-5)
Очікувана вартість
2 350 000,00 UAH
UA-2020-07-31-000546-c 92f6dea081b94e98bc98d3f4660ec27a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Решетніков Юрій Михайлович

+380972276860 reshetnikov@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Агенція розвитку Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 41412402
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Гагаріна, будинок 3
Контактна особа: Решетніков Юрій Михайлович
+380972276860
reshetnikov@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:01
Очікувана вартість: 2 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Модуль туристичного інформаційного центру (Конструкції та їх частини ДК 021-2015-44210000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, за адресою в межах міста згідно Паспорту прив'язки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору передоплата Аванс 10 Робочі 70
Поставка товару поставка товару Аванс 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 09:21
ТД_ТІЦ_31.07.docx
31 липня 2020 09:21
Додаток 5.pdf
31 липня 2020 09:21
Додаток 4.docx
31 липня 2020 09:21
Додаток 3.docx
31 липня 2020 09:21
Додаток 2.docx
31 липня 2020 09:21
Додаток 1.docx
31 липня 2020 09:21
Додаток 1.1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-31-000546-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП", Код ЄДРПОУ:43482644
Дата подання: 19 серпня 2020 12:30
відхилення пропозиції
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП» ознайомившись з протоколом Тендерного комітету Комунальної установи Хмельницької міської ради «Агенція розвитку Хмельницького» №13 від 18.08.2020 року за результатами проведення аукціону на сайті Уповноваженого органу (PROZORRO) номер оголошення ID: UA-2020-07-31-000546-c предмет закупівлі: Модуль туристичного інформаційного центру (Конструкції та їх частини ДК 021-2015-44210000-5) щодо відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП», яка визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Згідно зазначеного протоколу пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП» було відхилено, підставою є «начебто порушення вимоги абз.3 п.3.1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: «Якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані Учасником від інших установ, підприємств, організацій (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо відбитком печатки та підписом уповноваженої особи Учасника, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу)».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП» вважає дану підставу відхилення пропозиції Учасника необґрунтовано та протиправною з таких причин:
1. Згідно вимог абз.5 п.3.1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник може надати документи до тендерної пропозиції наступним чином: «Якщо, Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій оригіналів документів, створених не самим Учасником, а виданих іншою, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед виготовленням кольорової сканкопії цього документу, перевірений Учасником на предмет його автентичності оригіналу (тобто перевірки, яка доводить, що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу)».
2. Згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовника «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ на закупівлю: Модуль туристичного інформаційного центру (Конструкції та їх частини ДК 021-2015-44210000-5)», Учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, в т.ч.:
- сертифікати відповідності на застосовані матеріали, а саме:
• плити пінополістирольні з графітовим наповнювачем
• плити деревинностружкові з орієнтованою стружкою
• склопакети клеєні будівельного призначення
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на застосовані матеріали, а саме:
• плити пінополістирольні з графітовим наповнювачем
- протокол за результатами випробувань на застосовані матеріали, а саме:
• плити пінополістирольні з графітовим наповнювачем
- протоколи випробувань з визначення групи горючості на застосовані матеріали, а саме:
• плити пінополістирольні з графітовим наповнювачем.
Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ДРБ ГРУП» надало всі необхідні документи, які підтверджують відповідність товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, завірені відповідно до вимог абз.5 п.3.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, а саме: кольорові сканкопії цдокументів, перевірених Учасником на предмет їх автентичності оригіналу (тобто перевірки, яка доводить, що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу)».
З огляду на вищезазначене, вимагаємо: - розглянути дану вимогу та повернути пропозицію Учасника ТОВ «ДРБ ГРУП», яка була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, на етап кваліфікації; - скасувати протокол №13 від 18.08.2020 щодо відхилення пропозиції ТОВ «ДРБ ГРУП».
В іншому випадку ТОВ «ДРБ Груп» буде вимушено звернутись до уповноважених органів оскарження та інших органів щодо проведення перевірки на відповідність дій Замовника законодавству, у т.ч. правомірності відхилення пропозиції Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 14:57
Тендерним комітетом розглянуто Вимогу, з текстом рішенням можна ознайомитись у сканованому протоколі

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 12:30
вимога.pdf

Документи

21 серпня 2020 14:56
Протокол
21 серпня 2020 14:56
протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-31-000546-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП", Код ЄДРПОУ:43482644
Дата подання: 26 серпня 2020 14:48
Скарга на дії Замовника щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ ДРБ Груп
Текст Скарги у додатку.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2020 19:00
рішення від 28.08.2020 № 16242 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 18:59
інформація про перенесення розгляду скарги № 14119.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 09:49
рішення від 22.09.2020 № 17822.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 20:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДРБ ГРУП" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР" переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2020 08:39

Документи подані скаржником

26 серпня 2020 14:34
Скарга модуль ДРБ.docx
26 серпня 2020 14:34
Скарга модуль ДРБ.pdf

Документи подані замовником

31 серпня 2020 16:24
Пояснення
31 серпня 2020 16:24
Пояснення
01 вересня 2020 09:59
Пояснення_виправлена дата

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП" 2 000 100,00
UAH з ПДВ
1 638 999,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВВК-ЕЛЕКТРО" 2 238 000,00
UAH з ПДВ
1 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР" 2 076 000,00
UAH з ПДВ
1 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:56
IMG_0001 (3)(1).jpg
02 жовтня 2020 17:50
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:45
ДФС ДРБ до 08.10.2020.rar
02 жовтня 2020 17:41
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:40
МВД Ромашков.zip
02 жовтня 2020 17:40
ДФС до 08.10.2020 (1).rar
02 жовтня 2020 17:40
Додаток 1.1.pdf
02 жовтня 2020 17:40
довідка.pdf
02 жовтня 2020 17:40
Довідка банкрутство.pdf
14 серпня 2020 15:41
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:40
Статистика.pdf
14 серпня 2020 15:40
санкцii.pdf
14 серпня 2020 15:40
код_статут .pdf
14 серпня 2020 15:40
згода.pdf
14 серпня 2020 15:40
згода_договір.pdf
14 серпня 2020 15:40
Додаток 4.pdf
14 серпня 2020 15:40
довідка_ст_17.pdf
14 серпня 2020 15:40
довідка_банк.pdf
14 серпня 2020 15:40
Витяг ДРБ 14.07.2020.pdf
14 серпня 2020 15:40
банк.pdf
14 серпня 2020 15:40
Довідка працівники.pdf
14 серпня 2020 15:40
sertifikat-steklopaketyi-steko-spo-i-spd.pdf
14 серпня 2020 15:40
СЕС_ХIРШ_ПОРОЦЕЛЛ_.pdf
14 серпня 2020 15:40
СЕС_плита.pdf
14 серпня 2020 15:40
Серт.Випробування.pdf
14 серпня 2020 15:40
Лаб_EPS60_Graphite-.pdf
14 серпня 2020 15:40
Г1-EPS-90.pdf
14 серпня 2020 15:40
Г1-EPS-60.pdf
14 серпня 2020 15:40
Г1-EPS-120.pdf
14 серпня 2020 15:40
довідка_додаток_5.pdf
14 серпня 2020 15:40
цінова.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 12:13
sertyfikat_EPS.pdf
14 серпня 2020 12:13
sertifikat-steklopaketyi-steko-spo-i-spd.pdf
14 серпня 2020 12:13
sertifikat QSB.pdf
14 серпня 2020 12:13
Ціна товару.pdf
14 серпня 2020 12:13
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2020 12:13
Статут.pdf
14 серпня 2020 12:13
Проект.pdf
14 серпня 2020 12:13
Проект договору.pdf
14 серпня 2020 12:13
Лист Статут з кодом.pdf
14 серпня 2020 12:13
Гарантійний лист ст 17.pdf
14 серпня 2020 12:13
Виробник товару.pdf
14 серпня 2020 12:13
Вартість товару.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 18:14
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:12
Статут редакція 24.01.2020.pdf
14 серпня 2020 12:20
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:15
Витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2020 12:15
Витяг.pdf
14 серпня 2020 12:15
Довідки Укрсиббанк.pdf
14 серпня 2020 12:15
Проект.pdf
14 серпня 2020 12:15
проект договору.pdf
14 серпня 2020 12:15
Код доступу до статуту.pdf
14 серпня 2020 12:15
Довідка МТБ.pdf
14 серпня 2020 12:15
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП"

ТОВ "ВВК-ЕЛЕКТРО"

ТОВ "УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП"
#43482644
Рішення скасоване 1 638 999,96
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 08:39
ТОВ "ВВК-ЕЛЕКТРО"
#40905896
Рішення скасоване 1 640 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 08:39
ТОВ "УКРДЖЕТ ПРІНТЕР ЦЕНТР"
#41979597
Рішення скасоване 1 740 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 08:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП"
#43482644
Переможець 1 638 999,96
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 09:10

Документи

18 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:34
Протокол
18 серпня 2020 10:34
Протокол

Документи

19 серпня 2020 09:12
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:07
Протокол
19 серпня 2020 09:07
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП"
#43482644
1 638 999,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 14:48
IMG_0001.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 14:42
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 11:43
IMG_0001.jpg зміни до договору
30 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 14:04
IMG_0001.jpg зміни до договору
27 жовтня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 13:25
Додаток укладений
27 жовтня 2020 13:19
Договір укладений
27 жовтня 2020 13:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 листопада 2020 11:02
1 147 299,97 UAH UA208201720343241002100003922
КУ "Агенція розвитку Хмельницького"
UA378201720355319000000709947
ТОВ "ДРБ Груп"
Оплачений
21 грудня 2020 10:09
491 699,99 UAH UA208201720343241002100003922
КУ "Агенція розвитку Хмельницького"
UA643218420000026007053067583
ТОВ "ДРБ Груп"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання зобов'язань за договором у зв'язку з подовженням перебігу процедури - з моменту оскарженням результатів кваліфікації (блокуванням процедури) до моменту розблокування після виконання рішення АМКУ
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування умов попередньої оплати відповідно lдо Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування терміну звітування за попередньою платою
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 638 999,96
UAH (в тому числі ПДВ 273 166,66 UAH)