Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008) : 39710000-2 «Електричні побутові прилади» (Пральна машина автоматична) Code according to DK 021: 2015 (CPV: 2008): 39710000-2 "Electric household appliances" (Automatic washing machine)
Code according to DK 021: 2015 (CPV: 2008): 39710000-2 "Electric household appliances" (Automatic washing machine)
Очікувана вартість
2 080 000,00 UAH
UA-2020-07-31-000430-b 52cb52bbd45c4b68815d8d44f1a49697
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Desna District in Kyiv state administration
National ID: 37501684
Contact point: Tokar Nataliya Yuriivna
+380445466890
ruodesn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2020 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 11:08
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 11:08
Початок аукціону: 09 вересня 2020 12:20
Очікувана вартість: 2 080 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 31 липня 2020 11:03
Enquiries until: 21 серпня 2020 11:08
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 11:08

Information

Estimated total value: 2 080 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 400 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 шт
Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008) : 39710000-2 «Електричні побутові прилади» (Пральна машина автоматична) Code according to DK 021: 2015 (CPV: 2008): 39710000-2 "Electric household appliances" (Automatic washing machine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Code according to DK 021: 2015 (CPV: 2008): 39710000-2 "Electric household appliances" (Automatic washing machine)
CPV: 39710000-2
Період постачання: по 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів після поставки Товару за адресами, які зазначені в дислокації поставки Товару (Додаток 3 до цього Договору) і згідно наданих Продавцем відповідних видаткових накладних за наявності бюджетного фінансування та зведена загальна накладна Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Срок поставки
Дата подання: 03 серпня 2020 14:58
Дата відповіді: 14 серпня 2020 09:07
Доброго дня! В договорі указано, що поставка до 25.09.2020. Але аукціон відбудеться 06.10. Можно уточнити строки поставки? Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник! Ваше зауваження взято до уваги .

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-16-000044 ● bf235996094343bf822bd0ca43c34355
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267

Київ

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-07-31-000430-b 31.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Лист про усунення порушень

2020-10-26 12:00:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з англійською мовою не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 вересня 2020
UA-2020-07-31-000430-b52cb52bbd45c4b68815d8d44f1a49697
Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Місцезнаходження: 02217, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "КАНФАР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:01
Інформація по статті 17.pdf
28 серпня 2020 17:01
Довідка ДПС.pdf
28 серпня 2020 17:01
ПравоПідпису ІПН.pdf
28 серпня 2020 17:01
ПравоПідпису Паспорт.pdf
28 серпня 2020 17:01
Установчі. Статут.pdf
28 серпня 2020 17:01
Установчі. Витяг з ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

20 вересня 2020 00:03
Довідка ч.2 ст.17
20 вересня 2020 00:01
Довідка п.12 ч.1 ст.17
20 вересня 2020 00:01
довідка_несудимість
31 серпня 2020 09:45
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:45
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:43
Документи якості.PDF
31 серпня 2020 09:43
Довідка ст.17.pdf
31 серпня 2020 09:43
Довідка ст.17(2).pdf
31 серпня 2020 09:43
Цінова пропозиція.pdf
31 серпня 2020 09:43
Установчі документи.pdf
31 серпня 2020 09:43
Довідка з ДФС.pdf
31 серпня 2020 09:43
Сертефікати ISO.pdf
31 серпня 2020 09:43
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "КАНФАР"

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 2 054 000,00
UAH з ПДВ
2 054 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "КАНФАР" 2 067 000,00
UAH з ПДВ
2 067 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2020 00:03
Довідка ч.2 ст.17
20 вересня 2020 00:01
Довідка п.12 ч.1 ст.17
20 вересня 2020 00:01
довідка_несудимість
31 серпня 2020 09:45
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:45
Електронний підпис
31 серпня 2020 09:43
Документи якості.PDF
31 серпня 2020 09:43
Довідка ст.17.pdf
31 серпня 2020 09:43
Довідка ст.17(2).pdf
31 серпня 2020 09:43
Цінова пропозиція.pdf
31 серпня 2020 09:43
Установчі документи.pdf
31 серпня 2020 09:43
Довідка з ДФС.pdf
31 серпня 2020 09:43
Сертефікати ISO.pdf
31 серпня 2020 09:43
Проект договору.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:01
Інформація по статті 17.pdf
28 серпня 2020 17:01
Довідка ДПС.pdf
28 серпня 2020 17:01
ПравоПідпису ІПН.pdf
28 серпня 2020 17:01
ПравоПідпису Паспорт.pdf
28 серпня 2020 17:01
Установчі. Статут.pdf
28 серпня 2020 17:01
Установчі. Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "КАНФАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Переможець 2 054 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 10:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
2 054 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 09:52
доп. угода укладений
23 жовтня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 11:55
Дод уг 2 до дог 132.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 11:48
Договір зміни до договору
08 жовтня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 08:42
дод уг 1 до дог 132.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 08:39
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 16:57
Договір укладений
30 вересня 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 13 «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» та викласти реквізити Продавця у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 1.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «1.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити згідно ДК 021:2015 (CPV:2008 ) - 39710000-2 Електричні побутові прилади (пральна машина автоматична) (далі – Товар), зазначений у специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору.»
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони вирішили припинити дію Договору купівлі – продажу № 132 від 29.09.2020 року, укладеного між Покупцем та Продавцем з 21.10.2020 року.