Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання випадкового сміття на територіях загального користування, що перебувають у межах Тернівського району
Очікувана вартість
108 175,00 UAH
UA-2020-07-31-000150-c 642fdca1d2fe46e89bef9ecccbdda14b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Макаренко

+380983051128 serdyuk.hanna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а
Контактна особа: Альона Макаренко
+380983051128
serdyuk.hanna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 08:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 08:25
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 08:25
Початок аукціону: 18 серпня 2020 15:53
Очікувана вартість: 108 175,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7270 метр квадратний
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з прибирання та підмітання випадкового сміття на територіях загального користування, що перебувають у межах Тернівського району)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50079, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Короленка, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі рахунку на оплату та оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, протягом 90 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата за надані послуги буде проводитись з урахуванням реального фінансування видатків. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:18
ТД зі змінами від 05.08.2020.pdf
05 серпня 2020 16:18
Перелік змін 05.08.2020.pdf
31 липня 2020 08:33
Тендерна документація.pdf
05 серпня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 08:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:18
ТД зі змінами від 05.08.2020.pdf
05 серпня 2020 16:18
Перелік змін 05.08.2020.pdf
31 липня 2020 08:33
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯНКО НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА" 97 704,05
UAH з ПДВ
97 704,05
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" 103 295,02
UAH з ПДВ
102 754,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 08:08
Електронний підпис
17 серпня 2020 08:06
Документи учасника.pdf
17 серпня 2020 08:06
Додаток 1, ст.17.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:25
Договір.pdf
31 серпня 2020 10:25
Довідки.pdf
31 серпня 2020 10:25
Довідка.pdf.p7s
31 серпня 2020 10:25
Довідка НАЗК.pdf
31 серпня 2020 10:25
Довідка з Налогової.pdf
31 серпня 2020 10:25
Dovidka_МВС 20232551390500227998.pdf
31 серпня 2020 10:25
Dovidka_20232551390500227998.pdf.p7s
12 серпня 2020 17:08
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:04
Лист відгук.pdf
12 серпня 2020 17:04
Документи учасника.pdf
12 серпня 2020 17:04
Додаток 1, ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯНКО НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА"

ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯНКО НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА"
#2761317287
Відхилено 97 704,05
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:47
ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
#3085320269
Переможець 102 754,13
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 12:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
#3085320269
102 754,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 12:49
Додаткова угода №2 до Договору №113.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 12:48
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 14:36
Додаткова угода № 1 до договору № 113.docx.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 11:28
Договір № 113 від 03.09.2020 прибирання та підмітання вулиць.pdf укладений
03 вересня 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти в наступній редакції п. 2.1. Договору № 113 від 03.09.2020 року а саме: «П.2.1. Терміни надання послуг: жовтень-грудень 2020 року.» 2.Викласти в новій редакції Додаток 1 та 2 до Договору 113 від 03.09.2020 (додатки додаються).
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток 1 Договору 113 від 03.09.2020 (додаток додається). 3.Всі інші умови цього Договору залишаються без змін і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4.Ця додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання та діє до 31.12.2020 року, в частині виконання зобов'язань до повного їх виконання передбачених Договором та даною Угодою. 5.Ця Додаткова угода складена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML