Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область) п. 1.4.12 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік
Очікувана вартість
8 611 200,00 UAH
UA-2020-07-31-000069-b 187de0fe8c7b4e218faed9a89578b374
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:53
Очікувана вартість: 8 611 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 056,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 об'єкт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Дніпропетровська обл., Васильківський р-н, смт. Васильківка (пгт. Ульянівка), вул. Будівельників (Будьоного), 147. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область) п. 1.4.12 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником по факту виконання робіт через 45 банківських днів з дня підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою № КБ-3), Актів приймання-передачі змонтованого устаткування, але не раніше реєстрації Підрядником податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, та не пізніше 20.01.2021.Підставою для остаточних розрахунків з Підрядником є підписаний Сторонами «Акт приймання-здавання технічно переоснащених або замінених складових частин об’єктів діючих електричних мереж». Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:15
Робочий проект.rar
14 серпня 2020 15:15
Інформаційний лист.doc
14 серпня 2020 15:15
ТД зміни 1.doc
31 липня 2020 08:51
Додаток № 4.doc
31 липня 2020 08:51
Додаток 3 а.docx
31 липня 2020 08:51
Додаток № 3.doc
31 липня 2020 08:51
Додаток № 1.doc
14 серпня 2020 15:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 08:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:15
Робочий проект.rar
31 липня 2020 08:51
ПС Ульянівка.rar
14 серпня 2020 15:15
Інформаційний лист.doc
14 серпня 2020 15:15
ТД зміни 1.doc
31 липня 2020 08:51
ТД.doc
31 липня 2020 08:51
Додаток № 4.doc
31 липня 2020 08:51
Додаток 3 а.docx
31 липня 2020 08:51
Додаток № 3.doc
31 липня 2020 08:51
Додаток № 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно проектної документації
Дата подання: 01 серпня 2020 22:47
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:16
В додатку №3 тендерної документації сказано; "Склад та обсяг робіт, по об’єкту будівництва: «Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область), що доручаються до виконання Підряднику в рамках даної закупівлі визначено Відомістю обсягів робіт, що закуповується Замовником з відомостю ресурсів до неї наведених у ДОДАТКУ 3А та проектною документацією, яка додається". Проте сама проектна документація на яку є посилання відсутня. Прошу пояснити відсутність документації на яку є посилання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 31 липня 2020 о 08:51 в електронній системі закупівель «Прозорро» розміщено тендерну документацію у наступному складі: файли у форматі World - ТД.doc; файл Додаток №1.doc, файл Додаток №3.doc, файл Додаток №3А.doc, та заархивований файл - «ПС Ульянівка.rar» в якому розміщена уся робоча документація до проектного рішення по об’єкту будівництва: «Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область).
Стосовно термінів виконання робіт
Дата подання: 02 серпня 2020 20:20
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:19
В тендерній документації сказано: "Початок виконання робіт протягом 10 робочих днів з дня направлення рознарядки, яка надається за умови затвердженого у встановленому порядку річного фінансового плану на 2020 рік. Термін завершення робіт не пізніше 18.12.2020 з правом дострокового виконання". Я якщо рознарядка буде направлена 10.12.2020, то як виконати роботи за 8 днів. Правильно було б вказати граничний термін направлення рознарядки і в випадку перевищення цього терміну відповідно переносити дату закінчення робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За наявною інформацією розміщеної на офіційному веб порталі Кабінету Міністрів України за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-finansovogo-pla-a927r фінансовий план акціонерного товариства “Українська залізниця” на 2020 рік затверджено розпорядженням від 27 липня 2020 р. №927-р.
Таким чином надання письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на виконання робіт та є підтвердженням готовності Замовника до приймання робіт передбачається протягом 10 робочих днів з дня укладання договору.
Термінів виконання робіт
Дата подання: 02 серпня 2020 20:32
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:19
Зважаючи на те що термін надання рознарядки на початок робіт ув'язується тендерною документацією з затвердженням річного фінансового плану, просимо повідомити чи затверджений на даний момент річний фінансовий план
Відповідь: За наявною інформацією розміщеної на офіційному веб порталі Кабінету Міністрів України за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-finansovogo-pla-a927r фінансовий план акціонерного товариства “Українська залізниця” на 2020 рік затверджено розпорядженням від 27 липня 2020 р. №927-р.
Таким чином надання письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на виконання робіт та є підтвердженням готовності Замовника до приймання робіт передбачається протягом 10 робочих днів з дня укладання договору.
Стосовно об'єму робіт
Дата подання: 02 серпня 2020 20:39
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:19
В додатку №4 до тендерної документації сказано: "4.6. Перед початком виконання робіт Замовник разом з представником Підрядника відвідують місце виконання робіт для огляду та узгодження послідовності виконання робіт. За результатами огляду складається акт узгодження кількості та переліку матеріалів та обладнання від демонтажу в 2-х примірниках, який підписується представниками Замовника та підрядної організації. Зазначеним актом узгоджується кількість демонтованих матеріалів та обладнання, що повинні бути передані Підрядником Замовнику в результаті виконання робіт". По перше об'єм демонтажних робіт повинен бути врахований в проектній документації, а по друге чи потрібно Учаснику враховувати демонтажні роботи в своїй пропозиції. Якщо потрібно то як це зробити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації, а саме Додатком № 3 А передбачена «Відомість обсягів робіт, що закуповується Замовником з відомістю ресурсів до неї» у данного додатку передбачено - Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2, пунктом №2 «Найменування робіт і витрат» якого передбачено витрати на Демонтаж щитів, пульти, стативи, маса до 150 кг в кількості 14 шт.
Таким чином проектно-кошторисною документацією враховані усі необхідні роботи та витрати по об’єкту будівництва.
Стосовно виду договірної ціни
Дата подання: 02 серпня 2020 20:43
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:20
Прошу вказати вид договірної ціни по даних торгах, тверда чи динамічна
Відповідь: Умовами тендерної документації, а саме Додатком №4, п.2.1 проекту договору передбачено: «Вартість робіт та використаних матеріалів за цим договором, визначається договірною ціною, що є невід’ємною частиною цього договору (Додаток №1)…»
Додатком №1 до проекту Договору (договірна ціна) передбачено вид договірної ціни – тверда.
Таким чином Додатком №1 до проекту Договору передбачено вид договірної ціни – тверда.
Стосовно штрафних санкцій
Дата подання: 02 серпня 2020 20:53
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:21
В додатку №4 тендерної документації сказано: "12.2. Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором". Мається на увазі 0,1% за кожний день прострочення зобов'язання по оплаті, чи 0,1% в незалежності від терміну прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації, а саме Додатком №4, п.12.2 проекту договору передбачено: «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором».
Тобто відповідальність Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних, що означає наступне:((сума грошового зобов’язання × 0,1%)/365) × кількість днів прострочення грошового зобов’язання.
Стосовно штрафних санкцій
Дата подання: 02 серпня 2020 21:00
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:21
В додатку №4 тендерної документації сказано: "12.5. За використання неякісних власних матеріально-технічних ресурсів, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості неякісних матеріально-технічних ресурсів та здійснює їх заміну протягом 15 календарних днів з моменту складання двостороннього акту, в якому перераховуються всі виявлені недоліки та терміни їх усунення, що підписується уповноваженими представниками сторін та Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір, попередивши Підрядника у письмовій формі за 10 днів до дати розірвання". Підрядник купляє матеріально-технічні ресурси в виробників цих ресурсів. Якщо виробниками будуть поставлені неякісні ресурси і це виявиться в процесі монтажу, то виробник по гарантії проведе заміну ресурсів. За що тоді Підрядник повинен платити штрафні санкції. Підрядник не заробляє на матеріально-технічних ресурсах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації, а саме Додатком №1 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»» передбачено, зокрема погодження Учасника торгів забезпечити виконання робіт відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені Замовником строки за наступною ціною, яка включає в себе всі витрати на поставку, транспортування, навантаження та розвантаження матеріально-технічних ресурсів, усіх податків, зборів та платежів і усі інші витрати, передбачені чинним законодавством України.
Крім цього розділом 4 Додатку 3 Тендерної документації передбачено: Підрядник забезпечує відповідність якості виконаних Робіт, що є предметом даної закупівлі власними трудовими та матеріально-технічними ресурсами, відповідно до вимог проектної документації, діючих державних будівельних норм, стандартів, правил ведення Робіт, зокрема загально-будівельних Робіт (згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва») та спеціальних видів Робіт.
В зв’язку з цим умовами проекту Договору (Додаток№4), зокрема п.12.5 передбачена відповідальність Підрядника за використання неякісних власних матеріально-технічних ресурсів: «За використання неякісних власних матеріально-технічних ресурсів, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості неякісних матеріально-технічних ресурсів та здійснює їх заміну протягом 15 календарних днів з моменту складання двостороннього акту, в якому перераховуються всі виявлені недоліки та терміни їх усунення, що підписується уповноваженими представниками сторін та Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір, попередивши Підрядника у письмовій формі за 10 днів до дати розірвання».
Таким чином Підрядник при виконанні робіт зобов’язаний використовувати якісні матеріально-технічні ресурси, контролювати їх якість та у разі виявлення неякісних матеріально-технічних ресурсів передбачати відповідальність виробників (Постачальників) МТР в Договорах постачання.
Стосовно проектної документації
Дата подання: 05 серпня 2020 19:29
Дата відповіді: 07 серпня 2020 14:30
В відповіді на запитання одного із учасників торгів Замовник відповів що в тендерній документації приведений проект. Найперше зазначу дуже низьку якість проекту. Наприклад том 1 Загальні дані згідно кутового штампу повинен містити 71 аркуш. В тендерній документації приведена тільки частина аркушів. Прошу відповісти решта аркушів відсутня чи Замовник забув їх розмітити. Прошу обов'язково розмітити існуючий план розміщення панелей і план після реконструкції. Оскільки основну частину вартості робіт складає вартість панелей проект мав би містити розділ завдання на виготовлення панелей. Натомість тендерна документація містить ряд електронних таблиць з комплектацією панелей, які незрозуміло як відносяться до проектної документації (відсутнє належне оформлення). Прошу надати роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наразі до тендерної документації вносяться відповідні зміни в частині проектної документації, які будуть встановленим порядком розміщені в електронній системі закупівель «Прозорро».
щодо надання креслень
Дата подання: 07 серпня 2020 13:35
Дата відповіді: 07 серпня 2020 14:30
Доброго дня. У РОБОЧОМУ ПРОЕКТІ В ТАБЛИЦІ 8 ВКАЗАНИЙ Комплект креслень: 1 АТАО.468243. 02 3 - 0 1 Э7 План щитової тягової підстанції ( до реконструкції) 2 АТАО.468243. 02 3 - 02 Э7 План щитової тягової підстанції ( після реконструкції) Просимо надати дані креслення, так як данных креслень в додатку немає.
Відповідь: Наразі до тендерної документації вносяться відповідні зміни в частині проектної документації, які будуть встановленим порядком розміщені в електронній системі закупівель «Прозорро».
щодо надання документації для розрахунку
Дата подання: 07 серпня 2020 15:01
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:46
У додатку до тендерноїдокументацї відсутні данні для розрахунку наступного обладнання: 1. ШУА3-01 №1 2. ШУА3-01 №2 3. ШУА3-08 4. ШУА3-04 5. ШУА3-05.2 6. ШУА3-14 №1 7. ШУА3-14 №2 Просимо надати специфікації обладнання на вищевказані шафи.
Відповідь: Наразі до тендерної документації вносяться відповідні зміни в частині проектної документації, які будуть встановленим порядком розміщені в електронній системі закупівель «Прозорро».
щодо надання креслень
Дата подання: 14 серпня 2020 19:57
Дата відповіді: 19 серпня 2020 11:31
Зважаючи на відсутність в проектній документації габаритних та компонувальних креслень панелей РЗА, прошу надати наступні креслення, на які є посилання в специфікаціях вищевказаних панелей: 1. Шафа ШУАЗ-01 №1 5ф-10: - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-01, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-01 цинк., - креслення СДМА.313111.00.01-22. 2. Шафа ШУАЗ-01 №2 3ф-10, ТРГ,ФКУ, - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-01, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-01 цинк., - креслення СДМА.313111.00.01-22. 3. Шафа ШУАЗ-03 СН постійного струму - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.11-03, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.11-03 цинк., - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.11-03, - креслення СДМА.313111.00.03-21, - креслення СДМА.313111.00.04-24. 4. Шафа ШУАЗ-04 СН змінного струму №1 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-04, - креслення МКГРШ-1800.800 СДМА.312111.11.15-03, - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-04, - креслення СДМА.313111.00.04-23, - креслення СДМА.313111.00.04-24. 5. Шафа ШУАЗ-04.1 СН змінного струму №2 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-04, -креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-04 цинк., - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-04, - креслення СДМА.313111.00.04-21, - креслення СДМА.313111.00.04-24. 6. Шафа ШУАЗ-05.2 5ф-3,3, ЗА, ЗЗ - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-05.2, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-05.2 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.05.2, - креслення СДМА.313111.00.05.2-22, - креслення СДМА.313111.00.052-f33. 7. Шафа ШУАЗ-08 ТН-35 №1,2, СВ-35, Л-35 №1,2,3 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-02, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-02 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.09, - креслення СДМА.313111.00.01-22. 8. Шафа ШУАЗ-09 ОПС, ТСН №1,2 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-09, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-09 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.09, - креслення СДМА.313111.00.09-22, - креслення СДМА.313111.00.09-13. 9. Шафа ШУАЗ-11 ТН-10 №1,2,СВ-10,2ф-10 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-11, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-11 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.11, - креслення СДМА.313111.00.01-21, - креслення СДМА.313111.00.01-22. 10. Шафа ШУАЗ-12 №1 Т-1,Т-2 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-12, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-12 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.12, - креслення СДМА.313111.00.12-21, - креслення СДМА.313111.00.12-21.2. 11. Шафа ШУАЗ-12.2 ПВА №1,2,3 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-12.2, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-12.2 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.12.2, - креслення СДМА.313111.00.12.2-22. 12. Шафа ШУАЗ-13 СЦБ №1,2 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-11, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-11 цинк., - креслення СДМА.313111.00.01-22. 13. Шафа ШУАЗ-14 №1 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.14-14, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.14-14 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.14.21, - креслення ДМА.313111.00.14-21.1, - креслення СДМА.313111.00.14-10. 14. Шафа ШУАЗ-14 №2 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.14-14, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.14-14 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.14.21, - креслення СДМА.313111.00.14-21.1, - креслення СДМА.313111.00.14-10.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Проектною документацією по об’єкту будівництва: «Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область) передбачено використання продукції національного виробника Компанія «Leant», яка є виробником металевих корпусів різного ступеня складності, що виготовляються за типовими і індивідуальними проектами замовника. З кресленнями ШУАЗів, що передбачені проектним рішенням можливо ознайомитися на офіційній web сторінці Компанія «Leant», за наступним посиланням: https://leant.com.ua/ua/services/izgotovlenie-korpusov/.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000025 ● 1dfef74072094615b7363f541782fa25
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 20:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.12.2020 № 260
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2. UA-2020-07-31-000069-b 31.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Начальнику відділу контролю у сфері Закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби в Харківькій області Павлу Костенко Заперечення Щодо висновку від 23.12.2020, при проведенні моніторингу закупівлі «Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область) п. 1.4.12 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік. код ДК 021-2015 «45310000-3 «Електромонтажні роботи. ДСТУБД.1.1-1:2013«Правилавизначення вартості будівництва» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-31-000069-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №6656388). РФ «Придніпровська залізниця» зареєстрована на авторизованому електронному майданчику Smarttender.biz, що входить до системи публічних закупівель ProZorro та здійснює публікацію оголошень за допомогою наявного функціоналу та технічних можливостей, що надані даним авторизованим електронним майданчиком. На авторизованому електронному майданчику Smarttender.biz відповідний функціонал, визначений згідно із технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО», та пункт зазначення мови тендерної пропозиції технічно не реалізований ДП "Прозорро" та їх технічними фахівцями та не внесено відповідні технічні зміни у центральну базу даних та не приведено її у повній мірі у відповідності до форми оголошення про проведення відкритих торгів. Поряд з цим згідно п.п. 1, 5, 7 ч. 1. ст. 1 Закону № 922 визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього, а електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 року № 166 ( зі змінами від 06.11.2019 №916) «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. З метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель Мінекономрозвитку своїм наказом від 07.04.2020 року № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено державне підприємство «ПРОЗОРРО» (далі по тексту - ДП «ПРОЗОРРО»), яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку. Причому слід зазначити, що Замовник, згідно ст. 10 Закону, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю у т. ч. оголошення про проведення процедури закупівлі. РФ «Придніпровська залізниця» здійснює публікацію оголошень за допомогою наявного функціоналу та технічних можливостей, що надані авторизованим електронним майданчиком Smarttender.biz. Функціонал даного майданчику реалізований так, що виключає можливість подання оголошень Замовниками без заповнення ними обов’язкових граф екранної форми оголошення, що передбачені Законом та чинними нормативно-правовими актами та як наслідок має виключати можливість допущення Замовниками порушень. Відсутність технічної можливості заповнення всіх полів оголошення про проведення відкритих торгів не може бути законною підставою для встановлення факту порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник був фактично позбавлений права сформувати форму оголошення (шляхом заповнення полів на електронному майданчику) згідно встановленої форми, якої не існує. На виконання вимог ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником в оголошенні тендерної документації зазначена інформація про мову, якою повинно бути складено тендерні пропозиції - п. 12. «Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову» та оприлюднено в електронній системі закупівель тендерну документацію, в порядку та у спосіб, визначені Законом. Також в п. 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначена інформація: – п. 7 «… Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою…». Стосовно вимог тендерної документації в п.3 розділу V, вказаний перелік формальних помилок, не суперечить Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 29.07.2020 за №715\ 34998, а публікація в офіційному виданні 14.08.2020. В п.3 Даного Закону чітко вказано «Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування». Таким чином перелік формальних помилок в тендерній документації Замовника не є порушенням п.19 ч.2 ст.22 Закону, так як дана закупівля була оприлюднена 31.07.2020. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 19.04.2020, далі Закон) предметом даної закупівлі є – роботи. Вартість робіт в будівництві визначається у відповідності з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Нормою п. 6.2 та п. 6.3 розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлено: порядок визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів та особливості складання та узгодження договірних цін. Так нормою п.п. 6.2.4 передбачено, що: Ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на обєкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником, нормою п.6.3.1 передбачено, що: Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку С. Керуючись нормами встановленими п.6.2 та п.6.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, умовами пункту 5 Додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачені наступні умови: «Тендерна пропозиція» учасника торгів розраховується на підставі проектної документації, відомостей обсягів робіт та відомостей ресурсів до них, що закуповується Замовником, які наведені у ДОДАТКУ 3А та підтверджується Договірною ціною на об’єкт будівництва з кошторисними розрахунками до неї, що крім цього закріплено нормою частини 3 ст. 20 Закону: частина 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з цим вимогами Закону передбачені обов’язкові етапи проведення процедури закупівлі відкриті торги, якими зокрема передбачено проведення електронного Аукціону. За результатами проведення Аукціону як правило відбувається зниження ціни пропозицій учасників торгів, що як наслідок потребує перерахунку Договірної ціни та формування «Тендерної пропозиції», що склалася за результатами Аукціону та потребує відповідного погодження з боку Замовника. Крім того слід зазначити, що укладання договору про закупівлю між переможцем конкурсних торгів та Замовником закупівлі відбувається поза межами електронної системи закупівель без застосування електронного торгівельного майданчику, шляхом оформлення в паперовому вигляді договору про закупівлю з дотриманням норм Цивільного та Господарського кодексу. Враховуючи те що, Договірна ціна на об’єкт будівництва з кошторисними розрахунками до неї є невід’ємною частиною та додатком №1 до договору про закупівлю, який в тому числі підписується сторонами договору, відповідно повинен бути оформлено в паперовому вигляді та надано переможцем конкурсних торгів Замовнику для подальшого підписання зі свого боку як невід’ємну частину договору про закупівлю. Крім вище зазначеного нормою частини 2 ст.41 Закону встановлено: 2. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином вимоги Замовника наведені у п.6 Додатку № 3 до тендерної документації не суперечить вимогам Закону. Враховуючи вищевказане, порушення закону відсутні. Голова тендерного комітету О.В. Бабенко Секретар тендерного комітету О.С. Олійник

2020-12-28 15:21:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМБА ЕЛЕКТРІК" 5 660 562,00
UAH з ПДВ
4 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВО ТЕХЕНЕРГОНАЛАДКА" 6 251 734,80
UAH з ПДВ
4 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС" 6 382 200,00
UAH з ПДВ
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ 8 180 640,00
UAH з ПДВ
8 180 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 11:39
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:38
public_doc.pdf
18 вересня 2020 11:38
public_doc.p7s
18 вересня 2020 11:38
Довідка МВС.PDF
14 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:41
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:41
Статут.pdf
12 серпня 2020 11:40
Кошторис.pdf
12 серпня 2020 11:40
Додаток 4.pdf
12 серпня 2020 11:40
Відгук.pdf
12 серпня 2020 11:40
144 Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 11:40
143 Додаток 3а.pdf
12 серпня 2020 11:40
132 Додаток 3.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:22
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:59
77 Договірна ціна.pdf
14 серпня 2020 10:59
75 Копія ліцензії.pdf
14 серпня 2020 10:59
74 Проект договору.pdf
14 серпня 2020 10:59
66 Довідка з банку.pdf
14 серпня 2020 10:59
64 Копія статуту.pdf
14 серпня 2020 10:59
61 Форма пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 18:47
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:46
Кошторис.rar
25 серпня 2020 18:46
5-Статут Євроспейс (2019).pdf
25 серпня 2020 18:46
29 - Додаток 3а.pdf
25 серпня 2020 18:46
26- Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 18:46
25 - Договірна ціна.pdf
25 серпня 2020 18:46
24 - Довідка - п.2 ст 23.pdf
25 серпня 2020 18:46
23-Витяг ЄДРПОУ.pdf
25 серпня 2020 18:46
10- Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 19:59
Електронний підпис
25 серпня 2020 19:58
Пропозиція.pdf
25 серпня 2020 19:58
Пропозиція.pdf
25 серпня 2020 19:56
Принципова схема на А3.pdf
25 серпня 2020 19:56
Принципова схема.pdf
25 серпня 2020 19:56
Статут.pdf
25 серпня 2020 19:56
Рішення .pdf
25 серпня 2020 19:56
Наказ про призначення.pdf
25 серпня 2020 19:56
Виписка з протоколу_001.pdf
25 серпня 2020 19:56
Декларація 2.pdf
25 серпня 2020 19:56
Декларація.pdf
25 серпня 2020 19:56
Ліцензія.pdf
25 серпня 2020 19:56
Дозвіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМБА ЕЛЕКТРІК"

ТОВ "ВО ТЕХЕНЕРГОНАЛАДКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС"

ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМБА ЕЛЕКТРІК"
#41119271
Переможець 4 798 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМБА ЕЛЕКТРІК"
#41119271
4 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 08:20
Е-20551.jpg укладений
14 січня 2021 08:20
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 13:44
20551.PDF укладений
06 жовтня 2020 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 592 880,80
UAH (в тому числі ПДВ 98 813,47 UAH)