Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область) п. 1.4.12 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік
Очікувана вартість
8 611 200,00 UAH
UA-2020-07-31-000069-b 187de0fe8c7b4e218faed9a89578b374
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:53
Очікувана вартість: 8 611 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 056,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 об'єкт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Дніпропетровська обл., Васильківський р-н, смт. Васильківка (пгт. Ульянівка), вул. Будівельників (Будьоного), 147. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область) п. 1.4.12 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником по факту виконання робіт через 45 банківських днів з дня підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою № КБ-3), Актів приймання-передачі змонтованого устаткування, але не раніше реєстрації Підрядником податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, та не пізніше 20.01.2021.Підставою для остаточних розрахунків з Підрядником є підписаний Сторонами «Акт приймання-здавання технічно переоснащених або замінених складових частин об’єктів діючих електричних мереж». Пiсляоплата 45 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 серпня 2020 15:15
Електронний цифровий підпис
14 серпня 2020 15:15
Робочий проект.rar
14 серпня 2020 15:15
Інформаційний лист.doc
14 серпня 2020 15:15
ТД зміни 1.doc
31 липня 2020 08:51
Додаток № 4.doc
31 липня 2020 08:51
Додаток 3 а.docx
31 липня 2020 08:51
Додаток № 3.doc
31 липня 2020 08:51
Додаток № 1.doc
14 серпня 2020 15:15
Електронний цифровий підпис
31 липня 2020 08:52
Електронний цифровий підпис
14 серпня 2020 15:15
Робочий проект.rar
31 липня 2020 08:51
ПС Ульянівка.rar
14 серпня 2020 15:15
Інформаційний лист.doc
14 серпня 2020 15:15
ТД зміни 1.doc
31 липня 2020 08:51
ТД.doc
31 липня 2020 08:51
Додаток № 4.doc
31 липня 2020 08:51
Додаток 3 а.docx
31 липня 2020 08:51
Додаток № 3.doc
31 липня 2020 08:51
Додаток № 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно проектної документації
Дата подання: 01 серпня 2020 22:47
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:16
В додатку №3 тендерної документації сказано; "Склад та обсяг робіт, по об’єкту будівництва: «Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область), що доручаються до виконання Підряднику в рамках даної закупівлі визначено Відомістю обсягів робіт, що закуповується Замовником з відомостю ресурсів до неї наведених у ДОДАТКУ 3А та проектною документацією, яка додається". Проте сама проектна документація на яку є посилання відсутня. Прошу пояснити відсутність документації на яку є посилання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 31 липня 2020 о 08:51 в електронній системі закупівель «Прозорро» розміщено тендерну документацію у наступному складі: файли у форматі World - ТД.doc; файл Додаток №1.doc, файл Додаток №3.doc, файл Додаток №3А.doc, та заархивований файл - «ПС Ульянівка.rar» в якому розміщена уся робоча документація до проектного рішення по об’єкту будівництва: «Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область).
Стосовно термінів виконання робіт
Дата подання: 02 серпня 2020 20:20
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:19
В тендерній документації сказано: "Початок виконання робіт протягом 10 робочих днів з дня направлення рознарядки, яка надається за умови затвердженого у встановленому порядку річного фінансового плану на 2020 рік. Термін завершення робіт не пізніше 18.12.2020 з правом дострокового виконання". Я якщо рознарядка буде направлена 10.12.2020, то як виконати роботи за 8 днів. Правильно було б вказати граничний термін направлення рознарядки і в випадку перевищення цього терміну відповідно переносити дату закінчення робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За наявною інформацією розміщеної на офіційному веб порталі Кабінету Міністрів України за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-finansovogo-pla-a927r фінансовий план акціонерного товариства “Українська залізниця” на 2020 рік затверджено розпорядженням від 27 липня 2020 р. №927-р.
Таким чином надання письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на виконання робіт та є підтвердженням готовності Замовника до приймання робіт передбачається протягом 10 робочих днів з дня укладання договору.
Термінів виконання робіт
Дата подання: 02 серпня 2020 20:32
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:19
Зважаючи на те що термін надання рознарядки на початок робіт ув'язується тендерною документацією з затвердженням річного фінансового плану, просимо повідомити чи затверджений на даний момент річний фінансовий план
Відповідь: За наявною інформацією розміщеної на офіційному веб порталі Кабінету Міністрів України за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-finansovogo-pla-a927r фінансовий план акціонерного товариства “Українська залізниця” на 2020 рік затверджено розпорядженням від 27 липня 2020 р. №927-р.
Таким чином надання письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на виконання робіт та є підтвердженням готовності Замовника до приймання робіт передбачається протягом 10 робочих днів з дня укладання договору.
Стосовно об'єму робіт
Дата подання: 02 серпня 2020 20:39
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:19
В додатку №4 до тендерної документації сказано: "4.6. Перед початком виконання робіт Замовник разом з представником Підрядника відвідують місце виконання робіт для огляду та узгодження послідовності виконання робіт. За результатами огляду складається акт узгодження кількості та переліку матеріалів та обладнання від демонтажу в 2-х примірниках, який підписується представниками Замовника та підрядної організації. Зазначеним актом узгоджується кількість демонтованих матеріалів та обладнання, що повинні бути передані Підрядником Замовнику в результаті виконання робіт". По перше об'єм демонтажних робіт повинен бути врахований в проектній документації, а по друге чи потрібно Учаснику враховувати демонтажні роботи в своїй пропозиції. Якщо потрібно то як це зробити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації, а саме Додатком № 3 А передбачена «Відомість обсягів робіт, що закуповується Замовником з відомістю ресурсів до неї» у данного додатку передбачено - Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2, пунктом №2 «Найменування робіт і витрат» якого передбачено витрати на Демонтаж щитів, пульти, стативи, маса до 150 кг в кількості 14 шт.
Таким чином проектно-кошторисною документацією враховані усі необхідні роботи та витрати по об’єкту будівництва.
Стосовно виду договірної ціни
Дата подання: 02 серпня 2020 20:43
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:20
Прошу вказати вид договірної ціни по даних торгах, тверда чи динамічна
Відповідь: Умовами тендерної документації, а саме Додатком №4, п.2.1 проекту договору передбачено: «Вартість робіт та використаних матеріалів за цим договором, визначається договірною ціною, що є невід’ємною частиною цього договору (Додаток №1)…»
Додатком №1 до проекту Договору (договірна ціна) передбачено вид договірної ціни – тверда.
Таким чином Додатком №1 до проекту Договору передбачено вид договірної ціни – тверда.
Стосовно штрафних санкцій
Дата подання: 02 серпня 2020 20:53
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:21
В додатку №4 тендерної документації сказано: "12.2. Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором". Мається на увазі 0,1% за кожний день прострочення зобов'язання по оплаті, чи 0,1% в незалежності від терміну прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації, а саме Додатком №4, п.12.2 проекту договору передбачено: «Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором».
Тобто відповідальність Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних, що означає наступне:((сума грошового зобов’язання × 0,1%)/365) × кількість днів прострочення грошового зобов’язання.
Стосовно штрафних санкцій
Дата подання: 02 серпня 2020 21:00
Дата відповіді: 05 серпня 2020 14:21
В додатку №4 тендерної документації сказано: "12.5. За використання неякісних власних матеріально-технічних ресурсів, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості неякісних матеріально-технічних ресурсів та здійснює їх заміну протягом 15 календарних днів з моменту складання двостороннього акту, в якому перераховуються всі виявлені недоліки та терміни їх усунення, що підписується уповноваженими представниками сторін та Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір, попередивши Підрядника у письмовій формі за 10 днів до дати розірвання". Підрядник купляє матеріально-технічні ресурси в виробників цих ресурсів. Якщо виробниками будуть поставлені неякісні ресурси і це виявиться в процесі монтажу, то виробник по гарантії проведе заміну ресурсів. За що тоді Підрядник повинен платити штрафні санкції. Підрядник не заробляє на матеріально-технічних ресурсах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації, а саме Додатком №1 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»» передбачено, зокрема погодження Учасника торгів забезпечити виконання робіт відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені Замовником строки за наступною ціною, яка включає в себе всі витрати на поставку, транспортування, навантаження та розвантаження матеріально-технічних ресурсів, усіх податків, зборів та платежів і усі інші витрати, передбачені чинним законодавством України.
Крім цього розділом 4 Додатку 3 Тендерної документації передбачено: Підрядник забезпечує відповідність якості виконаних Робіт, що є предметом даної закупівлі власними трудовими та матеріально-технічними ресурсами, відповідно до вимог проектної документації, діючих державних будівельних норм, стандартів, правил ведення Робіт, зокрема загально-будівельних Робіт (згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва») та спеціальних видів Робіт.
В зв’язку з цим умовами проекту Договору (Додаток№4), зокрема п.12.5 передбачена відповідальність Підрядника за використання неякісних власних матеріально-технічних ресурсів: «За використання неякісних власних матеріально-технічних ресурсів, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості неякісних матеріально-технічних ресурсів та здійснює їх заміну протягом 15 календарних днів з моменту складання двостороннього акту, в якому перераховуються всі виявлені недоліки та терміни їх усунення, що підписується уповноваженими представниками сторін та Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір, попередивши Підрядника у письмовій формі за 10 днів до дати розірвання».
Таким чином Підрядник при виконанні робіт зобов’язаний використовувати якісні матеріально-технічні ресурси, контролювати їх якість та у разі виявлення неякісних матеріально-технічних ресурсів передбачати відповідальність виробників (Постачальників) МТР в Договорах постачання.
Стосовно проектної документації
Дата подання: 05 серпня 2020 19:29
Дата відповіді: 07 серпня 2020 14:30
В відповіді на запитання одного із учасників торгів Замовник відповів що в тендерній документації приведений проект. Найперше зазначу дуже низьку якість проекту. Наприклад том 1 Загальні дані згідно кутового штампу повинен містити 71 аркуш. В тендерній документації приведена тільки частина аркушів. Прошу відповісти решта аркушів відсутня чи Замовник забув їх розмітити. Прошу обов'язково розмітити існуючий план розміщення панелей і план після реконструкції. Оскільки основну частину вартості робіт складає вартість панелей проект мав би містити розділ завдання на виготовлення панелей. Натомість тендерна документація містить ряд електронних таблиць з комплектацією панелей, які незрозуміло як відносяться до проектної документації (відсутнє належне оформлення). Прошу надати роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наразі до тендерної документації вносяться відповідні зміни в частині проектної документації, які будуть встановленим порядком розміщені в електронній системі закупівель «Прозорро».
щодо надання креслень
Дата подання: 07 серпня 2020 13:35
Дата відповіді: 07 серпня 2020 14:30
Доброго дня. У РОБОЧОМУ ПРОЕКТІ В ТАБЛИЦІ 8 ВКАЗАНИЙ Комплект креслень: 1 АТАО.468243. 02 3 - 0 1 Э7 План щитової тягової підстанції ( до реконструкції) 2 АТАО.468243. 02 3 - 02 Э7 План щитової тягової підстанції ( після реконструкції) Просимо надати дані креслення, так як данных креслень в додатку немає.
Відповідь: Наразі до тендерної документації вносяться відповідні зміни в частині проектної документації, які будуть встановленим порядком розміщені в електронній системі закупівель «Прозорро».
щодо надання документації для розрахунку
Дата подання: 07 серпня 2020 15:01
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:46
У додатку до тендерноїдокументацї відсутні данні для розрахунку наступного обладнання: 1. ШУА3-01 №1 2. ШУА3-01 №2 3. ШУА3-08 4. ШУА3-04 5. ШУА3-05.2 6. ШУА3-14 №1 7. ШУА3-14 №2 Просимо надати специфікації обладнання на вищевказані шафи.
Відповідь: Наразі до тендерної документації вносяться відповідні зміни в частині проектної документації, які будуть встановленим порядком розміщені в електронній системі закупівель «Прозорро».
щодо надання креслень
Дата подання: 14 серпня 2020 19:57
Дата відповіді: 19 серпня 2020 11:31
Зважаючи на відсутність в проектній документації габаритних та компонувальних креслень панелей РЗА, прошу надати наступні креслення, на які є посилання в специфікаціях вищевказаних панелей: 1. Шафа ШУАЗ-01 №1 5ф-10: - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-01, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-01 цинк., - креслення СДМА.313111.00.01-22. 2. Шафа ШУАЗ-01 №2 3ф-10, ТРГ,ФКУ, - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-01, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-01 цинк., - креслення СДМА.313111.00.01-22. 3. Шафа ШУАЗ-03 СН постійного струму - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.11-03, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.11-03 цинк., - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.11-03, - креслення СДМА.313111.00.03-21, - креслення СДМА.313111.00.04-24. 4. Шафа ШУАЗ-04 СН змінного струму №1 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-04, - креслення МКГРШ-1800.800 СДМА.312111.11.15-03, - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-04, - креслення СДМА.313111.00.04-23, - креслення СДМА.313111.00.04-24. 5. Шафа ШУАЗ-04.1 СН змінного струму №2 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-04, -креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-04 цинк., - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-04, - креслення СДМА.313111.00.04-21, - креслення СДМА.313111.00.04-24. 6. Шафа ШУАЗ-05.2 5ф-3,3, ЗА, ЗЗ - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-05.2, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-05.2 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.05.2, - креслення СДМА.313111.00.05.2-22, - креслення СДМА.313111.00.052-f33. 7. Шафа ШУАЗ-08 ТН-35 №1,2, СВ-35, Л-35 №1,2,3 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-02, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-02 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.09, - креслення СДМА.313111.00.01-22. 8. Шафа ШУАЗ-09 ОПС, ТСН №1,2 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-09, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-09 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.09, - креслення СДМА.313111.00.09-22, - креслення СДМА.313111.00.09-13. 9. Шафа ШУАЗ-11 ТН-10 №1,2,СВ-10,2ф-10 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-11, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-11 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.11, - креслення СДМА.313111.00.01-21, - креслення СДМА.313111.00.01-22. 10. Шафа ШУАЗ-12 №1 Т-1,Т-2 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-12, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-12 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.12, - креслення СДМА.313111.00.12-21, - креслення СДМА.313111.00.12-21.2. 11. Шафа ШУАЗ-12.2 ПВА №1,2,3 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-12.2, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-12.2 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.12.2, - креслення СДМА.313111.00.12.2-22. 12. Шафа ШУАЗ-13 СЦБ №1,2 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.13-11, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.13-11 цинк., - креслення СДМА.313111.00.01-22. 13. Шафа ШУАЗ-14 №1 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.14-14, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.14-14 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.14.21, - креслення ДМА.313111.00.14-21.1, - креслення СДМА.313111.00.14-10. 14. Шафа ШУАЗ-14 №2 - креслення МКК-2300.900 СДМА.312111.14-14, - креслення КК-2300.900 СДМА.312111.14-14 цинк., - креслення 1EN.930.01.000.14.21, - креслення СДМА.313111.00.14-21.1, - креслення СДМА.313111.00.14-10.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Проектною документацією по об’єкту будівництва: «Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область) передбачено використання продукції національного виробника Компанія «Leant», яка є виробником металевих корпусів різного ступеня складності, що виготовляються за типовими і індивідуальними проектами замовника. З кресленнями ШУАЗів, що передбачені проектним рішенням можливо ознайомитися на офіційній web сторінці Компанія «Leant», за наступним посиланням: https://leant.com.ua/ua/services/izgotovlenie-korpusov/.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМБА ЕЛЕКТРІК" 5 660 562,00
UAH з ПДВ
4 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВО ТЕХЕНЕРГОНАЛАДКА" 6 251 734,80
UAH з ПДВ
4 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС" 6 382 200,00
UAH з ПДВ
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ 8 180 640,00
UAH з ПДВ
8 180 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 11:39
sign.p7s
18 вересня 2020 11:38
public_doc.pdf
18 вересня 2020 11:38
public_doc.p7s
18 вересня 2020 11:38
Довідка МВС.PDF
14 серпня 2020 16:07
sign.p7s
12 серпня 2020 11:41
sign.p7s
12 серпня 2020 11:41
Статут.pdf
12 серпня 2020 11:40
Кошторис.pdf
12 серпня 2020 11:40
Додаток 4.pdf
12 серпня 2020 11:40
Відгук.pdf
12 серпня 2020 11:40
144 Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 11:40
143 Додаток 3а.pdf
12 серпня 2020 11:40
132 Додаток 3.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:22
sign.p7s
14 серпня 2020 10:59
sign.p7s
14 серпня 2020 10:59
77 Договірна ціна.pdf
14 серпня 2020 10:59
75 Копія ліцензії.pdf
14 серпня 2020 10:59
74 Проект договору.pdf
14 серпня 2020 10:59
66 Довідка з банку.pdf
14 серпня 2020 10:59
64 Копія статуту.pdf
14 серпня 2020 10:59
61 Форма пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 18:47
sign.p7s
25 серпня 2020 18:46
Кошторис.rar
25 серпня 2020 18:46
5-Статут Євроспейс (2019).pdf
25 серпня 2020 18:46
29 - Додаток 3а.pdf
25 серпня 2020 18:46
26- Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2020 18:46
25 - Договірна ціна.pdf
25 серпня 2020 18:46
24 - Довідка - п.2 ст 23.pdf
25 серпня 2020 18:46
23-Витяг ЄДРПОУ.pdf
25 серпня 2020 18:46
10- Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 19:59
sign.p7s
25 серпня 2020 19:58
Пропозиція.pdf
25 серпня 2020 19:58
Пропозиція.pdf
25 серпня 2020 19:56
Принципова схема на А3.pdf
25 серпня 2020 19:56
Принципова схема.pdf
25 серпня 2020 19:56
Статут.pdf
25 серпня 2020 19:56
Рішення .pdf
25 серпня 2020 19:56
Наказ про призначення.pdf
25 серпня 2020 19:56
Виписка з протоколу_001.pdf
25 серпня 2020 19:56
Декларація 2.pdf
25 серпня 2020 19:56
Декларація.pdf
25 серпня 2020 19:56
Ліцензія.pdf
25 серпня 2020 19:56
Дозвіл.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМБА ЕЛЕКТРІК"
#41119271
Переможець 4 798 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМБА ЕЛЕКТРІК"
#41119271
4 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 жовтня 2020 13:44
20551.PDF укладений
06 жовтня 2020 13:43

Актуальні тендери

До пошуку