Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 08:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 15:53 |
Очікувана вартість: | 8 611 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 056,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником по факту виконання робіт через 45 банківських днів з дня підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою № КБ-3), Актів приймання-передачі змонтованого устаткування, але не раніше реєстрації Підрядником податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, та не пізніше 20.01.2021.Підставою для остаточних розрахунків з Підрядником є підписаний Сторонами «Акт приймання-здавання технічно переоснащених або замінених складових частин об’єктів діючих електричних мереж». | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 15:15 |
Робочий проект.rar | |
14 серпня 2020 15:15 |
Інформаційний лист.doc | |
14 серпня 2020 15:15 |
ТД зміни 1.doc | |
31 липня 2020 08:51 |
Додаток № 4.doc | |
31 липня 2020 08:51 |
Додаток 3 а.docx | |
31 липня 2020 08:51 |
Додаток № 3.doc | |
31 липня 2020 08:51 |
Додаток № 1.doc |
14 серпня 2020 15:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2020 15:15 |
Робочий проект.rar
|
|||
14 серпня 2020 15:15 |
Інформаційний лист.doc
|
|||
14 серпня 2020 15:15 |
ТД зміни 1.doc
|
|||
31 липня 2020 08:51 |
Додаток № 4.doc
|
|||
31 липня 2020 08:51 |
Додаток 3 а.docx
|
|||
31 липня 2020 08:51 |
Додаток № 3.doc
|
|||
31 липня 2020 08:51 |
Додаток № 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Таким чином надання письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на виконання робіт та є підтвердженням готовності Замовника до приймання робіт передбачається протягом 10 робочих днів з дня укладання договору.
Таким чином надання письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на виконання робіт та є підтвердженням готовності Замовника до приймання робіт передбачається протягом 10 робочих днів з дня укладання договору.
Таким чином проектно-кошторисною документацією враховані усі необхідні роботи та витрати по об’єкту будівництва.
Додатком №1 до проекту Договору (договірна ціна) передбачено вид договірної ціни – тверда.
Таким чином Додатком №1 до проекту Договору передбачено вид договірної ціни – тверда.
Тобто відповідальність Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних, що означає наступне:((сума грошового зобов’язання × 0,1%)/365) × кількість днів прострочення грошового зобов’язання.
Крім цього розділом 4 Додатку 3 Тендерної документації передбачено: Підрядник забезпечує відповідність якості виконаних Робіт, що є предметом даної закупівлі власними трудовими та матеріально-технічними ресурсами, відповідно до вимог проектної документації, діючих державних будівельних норм, стандартів, правил ведення Робіт, зокрема загально-будівельних Робіт (згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва») та спеціальних видів Робіт.
В зв’язку з цим умовами проекту Договору (Додаток№4), зокрема п.12.5 передбачена відповідальність Підрядника за використання неякісних власних матеріально-технічних ресурсів: «За використання неякісних власних матеріально-технічних ресурсів, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості неякісних матеріально-технічних ресурсів та здійснює їх заміну протягом 15 календарних днів з моменту складання двостороннього акту, в якому перераховуються всі виявлені недоліки та терміни їх усунення, що підписується уповноваженими представниками сторін та Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір, попередивши Підрядника у письмовій формі за 10 днів до дати розірвання».
Таким чином Підрядник при виконанні робіт зобов’язаний використовувати якісні матеріально-технічні ресурси, контролювати їх якість та у разі виявлення неякісних матеріально-технічних ресурсів передбачати відповідальність виробників (Постачальників) МТР в Договорах постачання.
Проектною документацією по об’єкту будівництва: «Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область) передбачено використання продукції національного виробника Компанія «Leant», яка є виробником металевих корпусів різного ступеня складності, що виготовляються за типовими і індивідуальними проектами замовника. З кресленнями ШУАЗів, що передбачені проектним рішенням можливо ознайомитися на офіційній web сторінці Компанія «Leant», за наступним посиланням: https://leant.com.ua/ua/services/izgotovlenie-korpusov/.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-01-000025 ● 1dfef74072094615b7363f541782fa25
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 20:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 № 260
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2020-07-31-000069-b 31.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику відділу контролю у сфері Закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби в Харківькій області Павлу Костенко Заперечення Щодо висновку від 23.12.2020, при проведенні моніторингу закупівлі «Технічне переоснащення шаф управління, автоматики та захисту приєднань ВРУ-154-35 кВ та ЗРУ 10 кВ ПС «Ульянівка» пгт. Ульянівка Васильківський р-н (Дніпропетровська область) п. 1.4.12 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік. код ДК 021-2015 «45310000-3 «Електромонтажні роботи. ДСТУБД.1.1-1:2013«Правилавизначення вартості будівництва» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-31-000069-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №6656388). РФ «Придніпровська залізниця» зареєстрована на авторизованому електронному майданчику Smarttender.biz, що входить до системи публічних закупівель ProZorro та здійснює публікацію оголошень за допомогою наявного функціоналу та технічних можливостей, що надані даним авторизованим електронним майданчиком. На авторизованому електронному майданчику Smarttender.biz відповідний функціонал, визначений згідно із технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО», та пункт зазначення мови тендерної пропозиції технічно не реалізований ДП "Прозорро" та їх технічними фахівцями та не внесено відповідні технічні зміни у центральну базу даних та не приведено її у повній мірі у відповідності до форми оголошення про проведення відкритих торгів. Поряд з цим згідно п.п. 1, 5, 7 ч. 1. ст. 1 Закону № 922 визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього, а електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 року № 166 ( зі змінами від 06.11.2019 №916) «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. З метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель Мінекономрозвитку своїм наказом від 07.04.2020 року № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено державне підприємство «ПРОЗОРРО» (далі по тексту - ДП «ПРОЗОРРО»), яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку. Причому слід зазначити, що Замовник, згідно ст. 10 Закону, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю у т. ч. оголошення про проведення процедури закупівлі. РФ «Придніпровська залізниця» здійснює публікацію оголошень за допомогою наявного функціоналу та технічних можливостей, що надані авторизованим електронним майданчиком Smarttender.biz. Функціонал даного майданчику реалізований так, що виключає можливість подання оголошень Замовниками без заповнення ними обов’язкових граф екранної форми оголошення, що передбачені Законом та чинними нормативно-правовими актами та як наслідок має виключати можливість допущення Замовниками порушень. Відсутність технічної можливості заповнення всіх полів оголошення про проведення відкритих торгів не може бути законною підставою для встановлення факту порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник був фактично позбавлений права сформувати форму оголошення (шляхом заповнення полів на електронному майданчику) згідно встановленої форми, якої не існує. На виконання вимог ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником в оголошенні тендерної документації зазначена інформація про мову, якою повинно бути складено тендерні пропозиції - п. 12. «Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову» та оприлюднено в електронній системі закупівель тендерну документацію, в порядку та у спосіб, визначені Законом. Також в п. 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначена інформація: – п. 7 «… Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою…». Стосовно вимог тендерної документації в п.3 розділу V, вказаний перелік формальних помилок, не суперечить Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 29.07.2020 за №715\ 34998, а публікація в офіційному виданні 14.08.2020. В п.3 Даного Закону чітко вказано «Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування». Таким чином перелік формальних помилок в тендерній документації Замовника не є порушенням п.19 ч.2 ст.22 Закону, так як дана закупівля була оприлюднена 31.07.2020. Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 19.04.2020, далі Закон) предметом даної закупівлі є – роботи. Вартість робіт в будівництві визначається у відповідності з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Нормою п. 6.2 та п. 6.3 розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлено: порядок визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів та особливості складання та узгодження договірних цін. Так нормою п.п. 6.2.4 передбачено, що: Ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на обєкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником, нормою п.6.3.1 передбачено, що: Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку С. Керуючись нормами встановленими п.6.2 та п.6.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, умовами пункту 5 Додатку № 3 до тендерної документації Замовником передбачені наступні умови: «Тендерна пропозиція» учасника торгів розраховується на підставі проектної документації, відомостей обсягів робіт та відомостей ресурсів до них, що закуповується Замовником, які наведені у ДОДАТКУ 3А та підтверджується Договірною ціною на об’єкт будівництва з кошторисними розрахунками до неї, що крім цього закріплено нормою частини 3 ст. 20 Закону: частина 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з цим вимогами Закону передбачені обов’язкові етапи проведення процедури закупівлі відкриті торги, якими зокрема передбачено проведення електронного Аукціону. За результатами проведення Аукціону як правило відбувається зниження ціни пропозицій учасників торгів, що як наслідок потребує перерахунку Договірної ціни та формування «Тендерної пропозиції», що склалася за результатами Аукціону та потребує відповідного погодження з боку Замовника. Крім того слід зазначити, що укладання договору про закупівлю між переможцем конкурсних торгів та Замовником закупівлі відбувається поза межами електронної системи закупівель без застосування електронного торгівельного майданчику, шляхом оформлення в паперовому вигляді договору про закупівлю з дотриманням норм Цивільного та Господарського кодексу. Враховуючи те що, Договірна ціна на об’єкт будівництва з кошторисними розрахунками до неї є невід’ємною частиною та додатком №1 до договору про закупівлю, який в тому числі підписується сторонами договору, відповідно повинен бути оформлено в паперовому вигляді та надано переможцем конкурсних торгів Замовнику для подальшого підписання зі свого боку як невід’ємну частину договору про закупівлю. Крім вище зазначеного нормою частини 2 ст.41 Закону встановлено: 2. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином вимоги Замовника наведені у п.6 Додатку № 3 до тендерної документації не суперечить вимогам Закону. Враховуючи вищевказане, порушення закону відсутні. Голова тендерного комітету О.В. Бабенко Секретар тендерного комітету О.С. Олійник
2020-12-28 15:21:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМБА ЕЛЕКТРІК" |
5 660 562,00
UAH з ПДВ
|
4 798 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВО ТЕХЕНЕРГОНАЛАДКА" |
6 251 734,80
UAH з ПДВ
|
4 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС" |
6 382 200,00
UAH з ПДВ
|
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ |
8 180 640,00
UAH з ПДВ
|
8 180 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМБА ЕЛЕКТРІК" #41119271 |
Переможець |
4 798 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 08:20
|
Е-20551.jpg | укладений |
14 січня 2021 08:20
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 13:44
|
20551.PDF | укладений |
06 жовтня 2020 13:43
|