Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перевезення осіб з інвалідністю на спеціалізований пляж
Очікувана вартість
88 200,00 UAH
UA-2020-07-31-000061-a bd2ac4b6bd6e4acab41797fd00eee506
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алексєєв Богдан Володимирович

+380677192082 dszn@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41336065
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, просп. Миру, 70
Контактна особа: Алексєєв Богдан Володимирович
+380677192082
dszn@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з законом України «Про публічні закупівлі» в системі електронних закупівель ProZorro на електронному майданчику Замовником двічі було розміщено оголошення (ідентифікатори: UA-2020-06-26-001494-a та UA-2020-07-15-002333-b) за процедурою «відкриті торги» за ДК 021-2015: 60140000-1 – «Нерегулярні пасажирські перевезення», які було визнано такими, що не відбулись через недостатню кількість учасників. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» «.. переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом..». Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, при цьому предмет закупівлі, яку буде здійснено за переговорною процедурою його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняють від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи ці обставини, наявні підстави для застосування процедури закупівлі відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 11:54
Оскарження наміру укласти договір: 14 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 послуга
Послуги з перевезення осіб з інвалідністю за маршрутом: Кальміуський ринок (Кальміуський район) — Приморський бульвар, 16 (кафе «Санта-Барбара») та у зворотному напрямку (з простоєм транспортного засобу протягом 4 годин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Кальміуський ринок – Приморський бульвар, 16 – Кальміуський ринок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення
13 послуга
ЖМР «Східний» (зупинка громадського транспорту) — Приморський бульвар, 16 (кафе «Санта-Барбара») та у зворотному напрямку (з простоєм транспортного засобу протягом 4 годин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, ЖМР «Східний» (зупинка громадського транспорту) — Приморський бульвар, 16 — ЖМР «Східний» (зупинка громадського транспорту)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення
13 послуга
ЖМР «Західний» (зупинка громадського транспорту) — Приморський бульвар, 16 (кафе «Санта-Барбара») та у зворотному напрямку (з простоєм транспортного засобу протягом 4 годин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, ЖМР «Західний» (зупинка громадського транспорту) — Приморський бульвар, 16 — ЖМР «Західний» (зупинка громадського транспорту)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

31 липня 2020 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ"
#05393725
Переможець 87 647,17
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 11:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ"
#05393725
87 647,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:50
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:05
ду мтту.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:04
повід МТТУ.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 17:48
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН №1 ВІД 09.09.2020 зміни до договору
09 вересня 2020 17:05
ДОДАТКОВА УГОДА №1 ВІД 09.09.2020 зміни до договору
09 вересня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 08:53
ДОГОВІР №226-323 ВІД 14.08.2020 укладений
14 серпня 2020 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення уточнюючих змін
Номер договору про закупівлю: 226/323
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 226/323
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 38 034,36
UAH (в тому числі ПДВ 6 339,06 UAH)