Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
Код ЄДРПОУ: | 03351823 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
Контактна особа: |
Світлана Ремига +380673682892 navigator1_pl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 22:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 14:19 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяоплата | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 22:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 22:02 |
проект договору.docx | |
30 липня 2020 22:02 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-03-000012 ● 64db0a1e25764c84a7cbe8fb879aa1fa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2020 14:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.09.2020 № 50
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 03.09.2020 № 50
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-30-008308-c, 30.07.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення на зауваження викладені за результатами моніторингу По питанню про мову відповідно до п.8 частини другої статті 21 Закону На виконання норм п.8 частини другої статті 21 Закону тендерною документацією передбачено норму роз’яснення учасникам, а саме Розділ І. Загальні положення п. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції 7.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. 7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Таким чином учасники, отримали тлумачливе роз’яснення, щодо мовного питання, а саме якою мовою потрібно готувати свою пропозицію. Також принагідно інформуємо, що технологічно не передбачено рядка у електронній формі оголошення на майданчиках акредитиованих у системі електронних закупівель, так званого мовного рядка. Виходячи із вище викладеного вважаємо, що норму п.8 частини другої статті 21 Закону, Замовником виконано у повні мірі. По термінам постачання товару. На виконання норм пункту 7 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг тендерною документацією передбачено дати постачання товару, пунктом 4.5 розділу І тендерної документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів визначений строк поставки товарів до 15.09.2020. Чим дотримано норми пункту 7 частини другої статті 22 Закону. Що не є порушенням умов пункту 7 частини другої статті 22 Закону. По питанню розміру тендерного забезпечення договору. Пунктом 6.3. розділу VI тендерної документації визначає, що розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % (два відсотки) вартості договору про закупівлю. Звертаємо увагу, що додаток №4 до тендерної документації містить проект договору, який не є остаточним варіантом договору, та під час виникнення права на вкладання договору між Учасником та Замовником підлягає уточненню, зокрема пункту пункту 11.1 проекту договору. Вважаємо, що заначені розбіжності в розмірі забезпечення виконання договору не створили непорузумінь з боку Учасника та Замовника. По питанню пункт 5.2 розділу ІІІ тендерної документації та пункт 2 додатку 3 до тендерної документації) передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону Учасник ТОВ «Навітас» виконав умови пункт 5.2 розділу ІІІ тендерної документації та пункт 2 додатку 3 до тендерної документації) передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: довідку про виконання учасником двох аналогічних договорів за ДК 021:2015: 44620000-2- «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі. Надав два договори: договір від 30.03.2020 № А-30/03/2018, укладений з ТОВ «Наше тепло» та договір від 18.06.2018 № 18/06/2018 - з ТОВ «Торговий дім Атон» із усіма додатками до договорів. Надав довідку №100889 від 10.08.2020р. про виконання аналогічних договорів, де видно загальну вартість виконаних договорів. Часткове маскування інформації у поданій інформації у складі пропозиції не викривлює розуміння чи тлумачення пропозиції Учасника та не суперечить умовам тендерної документації. Часткове маскування інформації Замовник кваліфікує, як комерційну таємницю учасника ТОВ «Навітас», що не суперечит умовам тендерної документації ДК 021:2015: 44620000-2- «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі та нормам Закону. Отже, пропозиція ТОВ «Навітас» відповідає кваліфікаційному критерію по статті 16 Закону «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» та вимогам пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 2 додатку 3 до тендерної документації. По питанню наявності банківської гарантії Замовник не порушив норми абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та пункту 2.11 розділу ІІІ тендерної документації, адже тендерна пропозиція учасника ТОВ «Навітас» супроводжкється банківською гарантією, дана інформація розміщена у файлі IG-20957-001.pdf.p7s.p7s.p7s розміщена у системі електронних закупівель 14 серп. 22:54 за номером закупівлі UA-2020-07-30-008308-c. Для того щоб переглянути банківську гарантію портібно вчинити наступні кроки. Для перегляду файлів та перевірки ЕЦП необхідно здійснити наступні дії: • зберегти файл з ЕЦП на своєму комп’ютері, • зайти на сайт Мінюсту за посиланням http://czo.gov.ua/verify • завантажити / перетягнути попередньо збережений файл з ЕЦП на сайт http://czo.gov.ua/verify. Після цього буде здійснена автоматична перевірка електронно – цифрового підпису. Для перегляду вмісту файлу з ЕЦП натисніть кнопку «зберегти». Додаток №1 відео. Отже, пропозиція ТОВ «Навітас» підлягає відхиленню, так як пропозиція учасника супроводжується банківською гарантією та відповідає умовам тендерної документації ДК 021:2015: 44620000-2- «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі. По питанню визначення розміру тендерного забезпечення договору Укладення договору регулюється Цивільним і Господарським кодексами України (далі ЦКУ, ГКУ відповідно). Так, ЦКУ у ст. 638 передбачає, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів такого виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї зі сторін має бути досягнуто згоди. Звертаємо увагу, контролюючого органу, що предмет договору не зазнав змін, та невідрізняється від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ «Навітас» за результатами аукціону. За результатами розгляду моніторигну прийнято рішення розірвати договір. Інформацію про розірвання договору буде надано після вчинення правочину.
2020-10-01 17:15:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІТАС" |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ" |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІТАС" #37833334 |
Переможець |
1 860 000,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 10:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2020 20:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2020 19:52
|
img20201003_19342026.pdf | укладений |
03 жовтня 2020 19:51
|
img20201003_19342026.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2020 19:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2020 22:31
|
IMG-20200918-WA0001 (1).jpg | зміни до договору |
18 вересня 2020 22:30
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 11:02
|
договір котел.pdf | укладений |
18 вересня 2020 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаток до договору |
Номер договору про закупівлю: | №20-ДЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаток до договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони прийшли до взаємодії згоди припинити дію Договору з 01.10.2020р. прополат за даним договором не було |
Номер договору про закупівлю: | №20-ДЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
1 860 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 310 000,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | за даним договором проплат не було. технічно не можли поставити 00.00 грн. технічно зазначено 1550000.0 грн. без ПДВ |