Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

CPV ДК 021:2015–77210000-5 лісозаготівельні послуги (послуги з видалення дерев та корчування пнів)
Очікувана вартість
2 925 000,00 UAH
UA-2020-07-30-007918-c a2ecaf04d06e477387f9798093aea290
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоминець Богдан Миколайович

+380342537647 Departamenttender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Хоминець Богдан Миколайович
+380342537647
Departamenttender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 17:49
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 17:49
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:17
Очікувана вартість: 2 925 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги


1. Найменування замовника: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради . 2. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 37794186. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, індекс 76018 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Хоминець Богдан Миколайович, заступник начальника відділу державних закупівель Департаменту – уповноважена особа, тел. (0342) 53-76-47, E-mail: Departamenttender@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: CPV ДК 021:2015–77210000-5 лісозаготівельні послуги (послуги з видалення дерев та корчування пнів). 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1-послуга. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: в м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, Україна 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 11. Умови оплати: Післяоплата. 12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2925000.00 грн. з ПДВ. 13. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. 14. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14625,00 грн. – 0.5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 15. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 16. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15» серпня 2020 року. 17. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 15000 грн.. 18. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з видалення дерев та корчування пнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, м. Івано-Франківськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-30-007918-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42830000
Додатки
Сканкопію Дозволу №1946.18.32 виданого ТОВ «старелектро» головним управлінням Держпраці у Київській області; Сканкопія Свідоцтва про реєстрацію ТЗ серії СХМ №646674; Копія Довідки ТОВ «Старелектро» №20/08 від 20.08.2020;
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-07-30-007918-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42830000
Дата подання: 25 серпня 2020 17:51
СКАРГА на рішення Замовника, щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
Вважаю, що Замовник прийняв необґрунтоване та безпідставне рішення, не дослідив належним чином тендерну пропозицію ТОВ «БП «Альтком Сервіс», що потягло за собою прийняття оскаржуваного рішення щодо відхилення першої тендерної пропозиції. ТОВ «БП «АЛЬТКОМ СЕРВІС» надало всі витребовувані документи, які були описані Замовником у повідомленні про усунення невідовідностей в мехаж встановленого строку. З підстав описаних в Скарзі рішення про відхилення першої тендерної пропозиції відкритих торгів на закупівлю послуг: CPV ДК 021:2015–77210000-5 лісозаготівельні послуги (послуги з видалення дерев та корчування пнів) ТзОВ «БП «Альтком Сервіс» відповідно до абзацу 4 пункту 1, абзацу 2 пункту 1, абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону - є незаконним та підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2020 18:22
Рішення від 28.08.2020 №16231.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2020 18:22
Рішення від 15.09.2020 №17372.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 19:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження від 15.09.2020 року
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 11:45

Документи подані скаржником

25 серпня 2020 16:11
Скарга

Документи подані скаржником

25 серпня 2020 16:36
Додатки до скарги
26 серпня 2020 14:59
Скарга

Документи подані замовником

03 вересня 2020 14:45
наказ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" 2 558 000,00
UAH з ПДВ
2 558 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дубовий Андрій Михайлович 2 915 000,00
UAH з ПДВ
2 649 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДІДИК ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ " 2 800 000,00
UAH з ПДВ
2 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Зелене господарство 2 923 000,00
UAH з ПДВ
2 908 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 14:34
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:31
роз'яснення
20 серпня 2020 14:10
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:08
Лист роз`яснення
15 серпня 2020 13:26
Електронний підпис
15 серпня 2020 13:25
Технічний опис.pdf
15 серпня 2020 13:25
проект договору.pdf
15 серпня 2020 13:25
Накладні.pdf
15 серпня 2020 13:25
Лист розяснення.pdf
15 серпня 2020 13:25
Декларація.pdf
15 серпня 2020 13:24
Гарантійні бензопили.pdf
15 серпня 2020 13:24
Витяг платника ПДВ.pdf
15 серпня 2020 13:24
9.довідка _129.pdf
15 серпня 2020 13:24
Довідка ст 17.pdf
15 серпня 2020 13:24
ДОВІДКА МТБ.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 11:00
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:52
довідка ДПІ
24 вересня 2020 10:49
Довідки
26 серпня 2020 19:59
Електронний підпис
26 серпня 2020 19:49
довідка ДПІ
26 серпня 2020 19:49
Довідки
26 серпня 2020 19:49
довідка МВС
07 серпня 2020 12:39
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:35
Скудо.pdf
07 серпня 2020 12:35
Посвідчення.pdf
07 серпня 2020 12:35
Посвідчення 2.pdf
07 серпня 2020 12:35
Підйомник WUMAG WT 260.pdf
07 серпня 2020 12:35
Паспорт.pdf
07 серпня 2020 12:35
Ліцензія з ЕЦП.pdf
07 серпня 2020 12:35
Документ_ЄДР_1006994416.zip
07 серпня 2020 12:35
Довыдки додаток 1.pdf
07 серпня 2020 12:35
Довідки додаток 3.pdf
07 серпня 2020 12:35
Довідки додаток 2.pdf
07 серпня 2020 12:35
Бензопили.pdf
07 серпня 2020 12:35
Аналогічний договір.pdf
07 серпня 2020 12:35
VERMEER BC 1000 XL.pdf
07 серпня 2020 12:35
IMG-c59384ccfb94546380130008d9c5db5c-V.jpg
07 серпня 2020 12:35
IMG-a876e3d72a2bb98979e92ea2bf997f91-V.jpg
07 серпня 2020 12:35
IMG-411b3a148f130a3d25150432150e8bad-V.jpg
07 серпня 2020 12:35
IMG-6d3a2ecac3e354a9d81ee76191a4e892-V.jpg
07 серпня 2020 12:35
G0820-0801-GL_tender.pdf
07 серпня 2020 12:35
ATEGO 818.pdf

Публічні документи

15 серпня 2020 15:23
Додаткова угода.PDF
15 серпня 2020 15:23
Додаткова угода (2).PDF
15 серпня 2020 15:23
Додаткова угода (1).PDF
15 серпня 2020 15:23
Додаткова угода (0).PDF
15 серпня 2020 15:23
договір (2).pdf
15 серпня 2020 15:23
договір (1).pdf
15 серпня 2020 15:23
графік.pdf
15 серпня 2020 15:23
вул. С. Стецько Акти.pdf
15 серпня 2020 15:23
Витяг з РПЄП Дідик Я.М..pdf
15 серпня 2020 15:23
output (5).pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 13:12
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:42
статут.pdf
06 серпня 2020 11:42
установчі.pdf
06 серпня 2020 11:42
Договір видалення.pdf
06 серпня 2020 11:42
ГАЗ 53 Б.pdf
06 серпня 2020 11:42
видалення акти -7.pdf
06 серпня 2020 11:42
видалення акти -6.pdf
06 серпня 2020 11:42
видалення акти -5.pdf
06 серпня 2020 11:42
Видалення акти - 4 pdf.pdf
06 серпня 2020 11:42
Видалення акти - 3 pdf.pdf
06 серпня 2020 11:42
Видалення акти - 2 pdf.pdf
06 серпня 2020 11:42
Видалення акти - 1.pdf
06 серпня 2020 11:42
висотні.pdf
06 серпня 2020 11:42
Автотранспорт.pdf
06 серпня 2020 11:42
договір.pdf
06 серпня 2020 11:42
ст.17.pdf
06 серпня 2020 11:42
кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС"

ФОП Дубовий Андрій Михайлович

ФОП "ДІДИК ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ "

ПрАТ Зелене господарство

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС"
#42830000
Рішення скасоване 2 558 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 11:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 15:46
ФОП Дубовий Андрій Михайлович
#2512810015
Рішення скасоване 2 649 900,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 11:45
ТОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС"
#42830000
Відхилено 2 558 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 14:58
ФОП Дубовий Андрій Михайлович
#2512810015
Переможець 2 649 900,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 15:14

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. п.2. Додатком 1 Тендерної документації встановлено вимогу підтвердження учасником наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яка буде використовуватися при наданні послуг. Учасник не надав підтвердження наявності автовишки (висота підйому, однієї з яких не менше 30 м) повна маса якої складає до 7,5 тонн. Також учасником не надано сканкопію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, виданої на автовишку висотою не менше 30 метрів. Крім того до договорів оренди на техніку, яка вказана в довідці учасника він не надав сканкопії актів приймання передачі техніки в оренду згідно Цивільного кодексу України. Учасник надав сканкопію із завіреної звичайної чорно-білої ксерокопії договору на використання спецтехніки від 14.08.2020 року №14/08 з ТОВ «СТАРЕЛЕКТРО», а в тендерній документації передбачено, що якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших надаються – сканкопії таких договорів з оригіналів. Учасник надав скановану копію договору оренди будівельної техніки від 01 березня 2020 року оформлений між ТзОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬТКОМ СЕРВІС» та ТзОВ «Гідротрансервіс» та надав копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів на вантажний сідловий тягач Е 2008 року випуску, реєстраційний номер АТ1972СА, та на Кран-маніпулятор ЗІЛ-131, реєстраційний номер АТ6368СВ, 1982 року випуску власником яких зазначено Підлуського Олега Івановича, що суперечить наданому договору оренди будівельної техніки від 01 березня 2020 року, де було вказано «Орендодавцем» даної техніки ТОВ «Гідротранссервіс». Документів які б підтверджували відносини між фізичною особою і Товариством з обмеженою відповідальністю «Гідротранссервіс» не було надано. Таким чином учасником закупівлі не підтверджено право користування ТОВ «Гідротрансервіс» на Вантажний сідловий тягач Е 2008 та на Кран-маніпулятор ЗІЛ-131, що були зазначені у наданій довідці, що належить фізичній особі Підлуському Олегу Івановичу. Додатком 1 Тендерної документації встановлено вимогу надання від учасника документально підтвердженої інформації, наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: з видалення дерев та корчування пнів на території населених пунктів не менше 6 чоловік, з них наявність працівників з допуском до висотних робіт в кількості не менше 4 чоловік. Учасник надав довідку в якій окремо зазначив , щодо інженерно-технічних працівників і працівників робітничих професій їх посаду, кількість, кваліфікацію. Згідно довідки в учасника є директор та головний інженер (інженерно-технічних працівники) та чотири працівники робітничих професій і не вказав, що в нього є шість працівників, які мають необхідні знання та досвід з видалення дерев та корчування пнів на території населених пунктів. Крім того учасником надано посвідчення на трьох працівників з допуском до висотних робіт, а не на 4-ьох працівників, як вимагається замовником. Тому враховуючи вищенаведене учасник відкритих торгів на закупівлю послуг CPV ДК 021:2015 – 77210000-5 лісозаготівельні послуги (послуги з видалення дерев та корчування пнів) ТзОВ "БП "АЛЬТКОМ СЕРВІС" повинен надати шляхом розміщення документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - підтвердження наявності автовишки (висота підйому, однієї з яких не менше 30 м) повна маса якої складає до 7,5 тонн; - сканкопію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, виданої на автовишку висотою не менше 30 метрів; - акти приймання передачі техніки в оренду до договорів оренди; - сканкопію з оригіналів договору на використання спецтехніки від 14.08.2020 року №14/08 з ТОВ «СТАРЕЛЕКТРО»; - підтвердження права користування ТОВ «Гідротрансервіс» на Вантажний сідловий тягач Е 2008 та на Кран-маніпулятор ЗІЛ-131, що були зазначені у наданій довідці, що належить фізичній особі Підлуському Олегу Івановичу; - підтверження необхідних знань та досвіду з видалення дерев та корчування пнів на території населених пунктів не менше як на 6-ть чоловік; посвідчення з допуском до висотних робіт, на 4-ьох працівників (посвідчення ще на одного працівника). Відповідно до ч. 16 статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.

Документи

21 серпня 2020 13:30
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:26
протокол

Документи

22 вересня 2020 14:57
Електронний підпис
22 вересня 2020 14:53
Протокол.PDF
22 вересня 2020 11:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дубовий Андрій Михайлович
#2512810015
2 649 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 11:00
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 10:35
Додаткова угода 104.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 10:14
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:58
369.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 16:57
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 10:26
Договір укладений
05 жовтня 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2021р
Номер договору про закупівлю: 305/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 369
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на 20 відсотків
Номер договору про закупівлю: 305/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 104
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 01 травня 2021
Сума оплати за договором: 3 179 880,00
UAH