Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) км 116+459 – км 245+948 (влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей окремими ділянками))
63710000-9. Services are in maintenance of surface types of transport (Services on operational maintenance of the public highway of the state value of the Zhytomyr region M-07 Kiev - Kovel - Yagodyn (on Lublin) km 116 + 459 - km 245 + 948 (arrangement of protective layers from emulsion-mineral mixes by separate sites))
Очікувана вартість
86 414 094,00 UAH
UA-2020-07-30-007784-c caccd776662444489667a439f192f9d2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 липня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 11:08
Очікувана вартість: 86 414 094,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 432 070,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 864140.94 UAH
Publication date: 30 липня 2020 17:22
Enquiries until: 21 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 86 414 094 UAH including VAT
Minimal lowering step: 432 070 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) км 116+459 – км 245+948 (влаштування захисних шарів з емульсійно-мінеральних сумішей окремими ділянками))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) км 116+459 – км 245+948 (окремими ділянками), _____
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Індекс автомобільних доріг: M-07 — Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін)

63710000-9. Services are in maintenance of surface types of transport (Services on operational maintenance of the public highway of the state value of the Zhytomyr region M-07 Kiev - Kovel - Yagodyn (on Lublin) km 116 + 459 - km 245 + 948 (arrangement of protective layers from emulsion-mineral mixes by separate sites))
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об'єкт. Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг фінансові зобов'язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані послуги згідно форми №КБ-2в та форми №КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов'язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 Цивільного Кодексу України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (форми №КБ-2в та форми №КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:35
Відомість ресурсів.xls
30 липня 2020 17:23
Проект договору.doc
30 липня 2020 17:23
ТД експлуатація ЛЕМС.doc
30 липня 2020 17:23
Додатки до ТД.doc
30 липня 2020 17:23
оголошення експлуатація.pdf
31 липня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:35
Відомість ресурсів.xls
30 липня 2020 17:23
Проект договору.doc
30 липня 2020 17:23
ТД експлуатація ЛЕМС.doc
30 липня 2020 17:23
Додатки до ТД.doc
30 липня 2020 17:23
оголошення експлуатація.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 вересня 2020
UA-2020-07-30-007784-ccaccd776662444489667a439f192f9d2
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 15:58

Документи

31 серпня 2020 09:02

код ЄДРПОУ 31481658 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

30 серпня 2020 15:27
Електронний підпис
30 серпня 2020 15:27
Електронний підпис
30 серпня 2020 15:24
7.2. Копія листа-відгука.pdf
28 серпня 2020 18:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:05
16. Проект договору.pdf
28 серпня 2020 18:05
14.3. Статут.pdf
28 серпня 2020 18:05
14.1. Довіреність.pdf
28 серпня 2020 18:05
8. Довідка ст.17.pdf
28 серпня 2020 18:05
7.2. Копія листа-відгука.pdf
28 серпня 2020 18:05
0. Реєстр.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт співвиконавцем ТОВ «Уніпром»: - п.1, п. 3, п. 4, п. 5, п. 6 гр. 4 – не вказано спеціальність; - п. 11, п. 21 гр. 4 – не зазначено інформацію по ІТР. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно розділу III част. 8 ТД, у разі залучення до надання послуг співвиконавця, до змісту тендерної пропозиції Учасника додаються: - документально підтверджена інформація про: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (п.1. Додатку 3 ТД); наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (п. 4 Додатку 3 ТД). Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням -штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/ спеціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/цивільно-правова угода Примітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) на виконання вимог розділу III част. 8 ТД необхідно надати відкориговану довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт співвиконавцем ТОВ «Уніпром».

Документи

31 серпня 2020 09:02

код ЄДРПОУ 38143539 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

18 вересня 2020 10:45
Електронний підпис
18 вересня 2020 10:44
Податкова Уніпром
18 вересня 2020 10:34
Електронний підпис
18 вересня 2020 09:08
Електронний підпис
18 вересня 2020 09:07
Довідки Уніпром ст.17
17 вересня 2020 19:28
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:47
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:45
довідки переможця
03 вересня 2020 14:35
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:35
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:13
Документи А.В. Патока.zip
29 серпня 2020 14:13
Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2020 14:13
Довідки Уніпром.pdf
29 серпня 2020 14:13
Технічне завдання.pdf
29 серпня 2020 14:13
Уст.Документи.pdf
29 серпня 2020 14:13
проєкт договору.pdf
29 серпня 2020 14:13
ст 17.pdf
29 серпня 2020 14:13
Д-ка про субпідрядника.pdf
29 серпня 2020 14:13
лабораторія.pdf
29 серпня 2020 14:13
Унідор ISO.pdf
29 серпня 2020 14:13
Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2020 14:12
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" 85 241 640,00
UAH з ПДВ
85 241 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 86 014 000,94
UAH з ПДВ
86 014 000,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 10:45
Електронний підпис
18 вересня 2020 10:44
Податкова Уніпром
18 вересня 2020 10:34
Електронний підпис
18 вересня 2020 09:08
Електронний підпис
18 вересня 2020 09:07
Довідки Уніпром ст.17
17 вересня 2020 19:28
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:47
Електронний підпис
17 вересня 2020 09:45
довідки переможця
03 вересня 2020 14:35
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:35
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
29 серпня 2020 14:13
Документи А.В. Патока.zip
29 серпня 2020 14:13
Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2020 14:13
Довідки Уніпром.pdf
29 серпня 2020 14:13
Технічне завдання.pdf
29 серпня 2020 14:13
Уст.Документи.pdf
29 серпня 2020 14:13
проєкт договору.pdf
29 серпня 2020 14:13
ст 17.pdf
29 серпня 2020 14:13
Д-ка про субпідрядника.pdf
29 серпня 2020 14:13
лабораторія.pdf
29 серпня 2020 14:13
Унідор ISO.pdf
29 серпня 2020 14:13
Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2020 14:12
Реєстр.pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 15:27
Електронний підпис
30 серпня 2020 15:27
Електронний підпис
30 серпня 2020 15:24
7.2. Копія листа-відгука.pdf
28 серпня 2020 18:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:05
16. Проект договору.pdf
28 серпня 2020 18:05
14.3. Статут.pdf
28 серпня 2020 18:05
14.1. Довіреність.pdf
28 серпня 2020 18:05
8. Довідка ст.17.pdf
28 серпня 2020 18:05
7.2. Копія листа-відгука.pdf
28 серпня 2020 18:05
0. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"
#38143539
Переможець 85 241 640,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 13:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"
#38143539
85 241 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 10:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 10:21
Додаткова угода № 113_11_255 від 27.12.23.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 10:18
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 15:45
113_9_370 від 26.12.22.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 15:43
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2022 15:25
113_6_199 від 07.09.22.pdf зміни до договору
07 вересня 2022 15:24
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 10:58
113_5_173 від 16.08.22.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 10:58
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 10:54
113_4_172 від 16.08.22 Унідор сервіс.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 10:53
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2022 13:40
Додаткова угода № 113_3_127 від 22.07.22 р..pdf зміни до договору
26 липня 2022 13:39
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 14:02
113_2_320 від 17.12.21 Унідор сервіс.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 15:34
113_1_185 від 07.12.20 унідор.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:32
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 11:05
договір №113 від 21.09.2020 Унідор Сервіс.pdf укладений
23 вересня 2020 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 26 999 196,00 грн. (з ПДВ): за рахунок коштів загального фонду на 17 999 196,00 грн. (сімнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч сто дев’яносто шість гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 999 866,00 грн. (два мільйони чотириста дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 00 коп.); за рахунок коштів спеціального фонду на 9 000 000,00 грн. (дев’ять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 500 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 3 000 804,00 грн. (три мільйони вісімсот чотири гривні 00 коп.), у тому числі ПДВ 500 134,00 грн. (п’ятсот тисяч сто тридцять чотири гривні 00 коп.) за рахунок коштів загального фонду. Внести зміни до календарного графіка надання послуг (Додаток №2) та плану фінансування (Додаток № 3). Сума договору після внесення змін: 85 241 640,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113/1/185
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113/2/320
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4.3. та п. 9.2.7. Договору № 113 від 21 вересня 2020 року Сторони дійшли згоди відкоригувати вартість залишків робіт станом на 22.07.2022 р. без збільшення вартості Договору: - вартість виконаних робіт станом на 22.07.2022 р. становить 2 951 904 грн. 00 коп. (два мільйони дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча дев’ятсот чотири гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ 491 984 грн. 00 коп. (чотириста дев’яносто одна тисяча дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 00 копійок); - Договірна ціна (залишки робіт) станом на 22.07.2022 р. становить 82 289 736 грн. 00 коп. (вісімдесят два мільйони двісті вісімдесят дев’ять тисяч сімсот тридцять шість гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 13 714 956 грн. 00 коп. (тринадцять мільйонів сімсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 00 копійок). Сторони дійшли згоди доповнити розділ ХV. Додатки до договору наступними додатками: Договірна ціна (залишки робіт) станом на 22.07.2022 р. (Додаток № 5); Відомість залишків робіт станом на 22.07.2022 р. (Додаток № 6). Сума договору після внесення змін: 85 241 640,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113/3/127
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 2 992 971,60 грн. (два мільйони дев’ятсот дев’яносто дві тисячі дев’ятсот сімдесят одна гривня 60 копійок), у тому числі ПДВ 498 828,60 грн. (чотириста дев’яносто вісім тисяч вісімсот двадцять вісім гривень 60 копійок). Внести зміни до Календарного графіка надання послуг (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 85 241 640,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113/4/172
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди пункт 6.1. розділу VІ. Порядок здійснення оплати доповнити абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 6.1. розділу VІ. Порядок здійснення оплати, в обсязі фінансування, що визначений Планом фінансування (Додаток №3 до Договору №113 від 21 вересня 2020 року), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ VІ. Порядок здійснення оплати доповнити пунктом 6.13. такого змісту: «6.13. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 85 241 640,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113/5/173
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2022 році на 3 084 416,40 грн. (три мільйони вісімдесят чотири тисячі чотириста шістнадцять гривень 40 копійок), у тому числі ПДВ 514 069,40 грн. (п’ятсот чотирнадцять тисяч шістдесят дев’ять гривень 40 копійок). Всього сума фінансування на 2022 рік становить 6 077 388,00 грн. (шість мільйонів сімдесят сім тисяч триста вісімдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 1 012 898,00 грн. (один мільйон дванадцять тисяч вісімсот дев’яносто вісім гривень 00 копійок). Сума договору після внесення змін: 85 241 640,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113/6/199
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору по 31 грудня 2023 року. Сума договору після внесення змін: 85 241 640,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113/9/370
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 1.4. та 4.2. Договору Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору та зменшення обсягів закупівлі. 2. Пункти 4.1. та 4.5. Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Сума цього Договору становить 12 041 865 грн. 60 коп. (дванадцять мільйонів сорок одна тисяча вісімсот шістдесят п’ять гривень 60 копійок), у тому числі ПДВ 2 006 977 грн. 60 коп. (два мільйони шість тисяч дев’ятсот сімдесят сім гривень 60 копійок). 4.5. Бюджетні та фінансові зобов’язання за Договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 12 041 865 грн. 60 коп. (дванадцять мільйонів сорок одна тисяча вісімсот шістдесят п’ять гривень 60 копійок), у тому числі ПДВ 2 006 977 грн. 60 коп. (два мільйони шість тисяч дев’ятсот сімдесят сім гривень 60 копійок).Сума договору після внесення змін: 12041865,60 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113/11/255
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 27 грудня 2023
Сума оплати за договором: 12 041 865,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 006 977,60 UAH)