Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Антитимоцитарний глобулін кролячий 25 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Antithymocyte immunoglobulin (rabbit) 25 mg)
Очікувана вартість
2 387 736,75 UAH
UA-2020-07-30-007758-c 6dd7a698738b4a4b82856b686681e327
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 липня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 11:00
Очікувана вартість: 2 387 736,75 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 938,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 липня 2020 17:18
Enquiries until: 20 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 26 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 2 387 737 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 11 939 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
525 одиниця
Антитимоцитарний глобулін кролячий 25 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Antithymocyte immunoglobulin (rabbit)

Antithymocyte immunoglobulin (rabbit) 25 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Договір
Дата подання: 17 серпня 2020 11:45
Дата відповіді: 18 серпня 2020 10:32
Шановні партнери, ТОВ Санофі-Авентіс Україна висловлює свою повагу та звертається з питаннями щодо проекту догововру: п.3.4-3.5 - термін сплати за поставлену продукцію встановлений в банківських днях. Чи можливе переведення терміну оплати в календарні дні, оскільки більшість систем працюють з календарними днями і такий підхід є загальноприйнятою практикою на ринку? п.3.6.3 – додаткове відправлення Замовнику зареєстрованої податкової накладної. Яким чином має бути здійснення відправлення податкової накладної – на електронну адресу? В чому полягає необхідність додаткової комунікації ПН, якщо ви можете зробити запит в ЄРПН і переконатись в реєстрації ПН? Пропонуємо виключити даний пункт. п.3.7. – здіснення поставчання продукції на умовах попередньої оплати. В який момент Постачальник та Замовник можуть дійти згоди – взаємної домовленості про даний тип оплати – попередня оплата? Як фіксується взаємна згода Сторін? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Встановлений пунктом 3.4 проекту Договору строк оплати за партію поставленої продукції обумовлений практикою проведення органами казначейства у візуальному режимі поточного контролю документації на стадії здійснення платежу, що сповільнює обробку документів, проходження платежів та потребує певного часу на казначейське обслуговування бюджетів органами казначейства. У випадках, коли стороною договору виступає нерезидент України додаткового часу потребує розгляд органами казначейства заявок на забезпечення іноземною валютою, а також здійснення операцій з купівлі відповідної суми іноземної валюти. Організаційні взаємовідносини між органами Казначейства та розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів регламентовано Порядком казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2013 р. за № 130/22662, яким час для проведення казначейських операцій обраховується в робочих (банківських) днях. Оскільки положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» передбачене забезпечення рівних умов для всіх учасників процедури закупівлі, то встановлений строк оплати є вмотивованим та достатнім для проведення усіх необхідних дій стосовно проведення оплати за партію поставленої продукції з боку замовника. При цьому, встановлений строк оплати не обмежує замовника у можливості здійснення оплати у строк коротший, ніж це встановлено умовами проекту Договору.
Пунктом 3.6.3 проекту Договору передбачено направлення на електронну пошту Замовника складеної в електронній формі та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної з накладенням електронного підпису уповноваженої особи Постачальника. Порушення Постачальником-резидентом порядку складання і подання податкової накладної, розрахунку коригування до неї може призводити до зменшення контролюючими органами податкового кредиту Замовника за такими податковими накладними, донарахування Замовнику податків, зборів, обов’язкових платежів, застосування до нього штрафних (фінансових) санкцій за порушення податкового законодавства за цими господарськими операціями шляхом складання податкового повідомлення-рішення, акта перевірки або іншим шляхом. Норми проекту Договору попереджають зловживання, пов’язані із коригуванням податкового кредиту у випадках включення до податкового кредиту суми ПДВ, сплачених (нарахованих) у вартості товарів.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.8.-3.12. проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-30-007758-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Санофі-Авентіс Україна", Код ЄДРПОУ:35648623
Дата подання: 04 серпня 2020 11:20
Запит про внесення змін до тендерної документації
Відповідно до вимог ТД, замовник вимагає для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надання скан-копій (з оригіналу та/або копії) договору/-ів. Наше Товариство бажає взяти участь у процедурі закупівлі і має широкий досвід постачання лікарського засобу, що є предметом цієї закупівлі; але, на жаль, зміст договорів, за якими відбувалось таке постачання, є конфіденційним, тому вони не можуть бути оприлюднені на загальнодоступному веб-сайті. Таким чином, вимога надання саме скан-копій договорів є бар’єром для участі Товариства у процедурі.
Разом з тим, відповідно до підпункту 3) статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», ДП має право встановлювати такий кваліфікаційний критерій для учасників закупівель, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Скан-копії договорів не є єдиним документом, що свідчить про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Наприклад, Товариство готове надати Листи-рекомендації від партнерів-контрагентів із загальним описом та підтвердженням виконання договору поставки з ними.
У зв’язку з наведеним вище, звертаємося до Вас з проханням розширити перелік можливих видів документального підтвердження щодо досвіду виконання аналогічного договору та просимо викласти пункт 1.1 «ПЕРЕЛІКУ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» Додатку 2 до тендерної документації у такій редакції:
«1.1. Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**.
У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-и, який/-і виконується станом на дату подання пропозиції, або Лист-рекомендацію від контрагента, засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності), що містить опис та підтвердження належного виконання договору (-ів).».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 17:25
Добрий день! Відповідно до частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовник встановив вимогу щодо надання скан-копії/-ій (з оригіналу та/або копії) договору/-ів. У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-и, який/-і виконується станом на дату подання пропозиції.
Звертаємо увагу, що згідно з пунктом 1.2 Додатка 2 до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Антитимоцитарний глобулін кролячий 25 мг)» учасник повинен надати скан-копії видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). Зазначений "інший документ", який надається учасником на підтвердження виконання аналогічного договору, повинен бути передбачений таким договором або законодавством держави, де зареєстрований учасник, який підтверджує факт постачання згідно з наданим договором.
Крім того пунктом 1 зазначеного Додатка 2 передбачено, що документи можуть надаватися без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця та/або персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.
З огляду на викладене, зауважуємо, що тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Антитимоцитарний глобулін кролячий 25 мг)» навпаки розширює коло учасників, не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі принципу недискримінації учасників, зокрема учасників-нерезидентів. Враховуючи викладене, вимога № UA-2020-07-30-007758-c.a1 щодо запиту про внесення змін до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Антитимоцитарний глобулін кролячий 25 мг)» не може бути задоволена.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-07-30-007758-c6dd7a698738b4a4b82856b686681e327
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Санофі-Авентіс Україна" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

27 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:48
Ліцензия (Sanofi License).pdf
27 серпня 2020 15:48
Лист-гарантія_Thymo.pdf
27 серпня 2020 15:48
Видаткова накладна_2.pdf
27 серпня 2020 15:48
Видаткова накладна_1.pdf
27 серпня 2020 15:48
GMP_EUDRA_Waterford.pdf
27 серпня 2020 15:48
GMP_EUDRA_Genzyme_Limited_UK.pdf
27 серпня 2020 15:48
GMP Janv 2020.pdf
27 серпня 2020 15:48
Contract_2.pdf
27 серпня 2020 15:48
Contract_1.pdf

Конфіденційні документи

27 серпня 2020 15:48
Доверенность (PoA).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Санофі-Авентіс Україна"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Санофі-Авентіс Україна" 2 387 736,75
UAH
2 387 736,75
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:48
Ліцензия (Sanofi License).pdf
27 серпня 2020 15:48
Лист-гарантія_Thymo.pdf
27 серпня 2020 15:48
Видаткова накладна_2.pdf
27 серпня 2020 15:48
Видаткова накладна_1.pdf
27 серпня 2020 15:48
GMP_EUDRA_Waterford.pdf
27 серпня 2020 15:48
GMP_EUDRA_Genzyme_Limited_UK.pdf
27 серпня 2020 15:48
GMP Janv 2020.pdf
27 серпня 2020 15:48
Contract_2.pdf
27 серпня 2020 15:48
Contract_1.pdf

Конфіденційні документи

27 серпня 2020 15:48
Доверенность (PoA).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Санофі-Авентіс Україна"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій